Tawaran Lebaran Kembalikan Kemeriahan Bersama Guardian


TAWARAN LEBARAN KEMBALIKAN KEMERIAHAN BERSAMA GUARDIAN | Assalammualaikum semua! Raya bakal menjelang! Kehangatan Aidilfitri semakin dirasai. Minggu terakhir Ramadan adalah masa yang sesuai kita mencari keperluan Aidilfitri. Ruby pun shopping di Guardian Suria KLCC untuk dapatkan produk-produk kecantikan. Eyeliner dah kering, kena beli banyak sikit. Haha. 
Kemudian mandian sekeluarga pun kena tambah untuk bawa pulang ke kampung. Nanti boleh tinggalkan di kampung beberapa stok untuk mak dan saudara mara pulang ke kampung. Tahun ini ramai akan "Qadho" beraya setelah 2 tahun tidak pulang ke kampung. Kunjung mengunjung pasti meriah siap bawa pakaian extra. Boleh mandi kat kampung Ruby. Hehehe. Air telaga campur mandian Guardian. Segar!!
PROMOSI HARI RAYA GUARDIAN Tampil bergaya, sihat dan cantik di Hari Raya ini dengan pelbagai barangan keperluan kesihatan dan kecantikan harian di jualan istimewa Hari Raya Guardian, ‘Tawaran Lebaran, Kembalikan Kemeriahan’ bermula dari 27 April hingga 29 Mei 2022.



Angela Teo, Ketua Pemasaran, Guardian Malaysia dan Brunei berkata: 

“Dengan potongan sehingga 50%, sekarang adalah masa terbaik untuk mendapatkan barangan kesihatan dan kecantikan yang anda perlukan untuk sambutan Hari Raya bersama sahabat handai dan yang tersayang. Anda juga boleh mengambil peluang membeli hadiah untuk mereka untuk dibawa pulang ke kampung nanti.



“Sebagai contoh, anda boleh jimat sehingga 50% untuk produk Penjagaan Kulit dan Penjagaan Diri dan 30% untuk Penjagaan Kosmetik dan Penjagaan Kesihatan. Selain itu, tedapat juga tawaran istimewa seperti pek Promosi Bonanza untuk Penjagaan Kulit dengan penjimatan 20% hingga 35% untuk produk penjagaan kulit sensitif dan lebih 1,570 produk dijual pada harga RM10 sahaja!”
Promosi-promosi lain termasuk:
Beli 2 jimat lebih untuk produk Penjagaan PeribadiPenjimatan sehingga 30% untuk produk penjagaan ibu dan anakPenjimatan sehingga 30% untuk lebih 730 produk Penjagaan KesihatanPERCUMA beg kosmetik Minions Eksklusif dengan setiap pembelian Kosmetik, Wangian dan Aksesori Kecantikan bernilai RM150 dan ke atas.PERCUMA set mangkuk Jepun Eksklusif dengan setiap pembelian penjagaan Kulit dan Derma bernilai RM120 dan ke atas dalam satu resitPERCUMA set Pinggan Eksklusif dengan pembelian mana-mana produk penjagaan Diri  (Penjagaan Rambut, Penjagaan Bayi, Pencuci Wanita,  Mandian dan Penjagaan Mulut, Deodoran dan Pencukur) bernilai minimum RM118 dalam satu resit.Dan banyak lagi promosi istimewa hadiah percuma eksklusif dengan pembelian.


Tambah Angela:

“Selain daripada semua promosi menarik ini, pelanggan juga boleh menyertai peraduan “Scratch & Win Festive Bonanza” dengan pelbagai hadiah menarik berjumlah RM5 juta untuk dimenangi. Apa yang perlu dilakukan adalah berbelanja minimum sebanyak RM40 dalam satu resit untuk mendapatkan kad gores dan menang dan lihat apa yang dimenangi. Selain daripada hadiah pertama sebuah motosikal Yamaha MT-25, pelanggan juga boleh memenangi telefon pintar Samsung Galaxy Flip 3 5G, Thermomix, Ogawa Aromatic Face Steamers dan baucar tunai Guardian. Peraduan ini ditutup pada 29 Mei 2022.”




“Dengan Guardian, setiap hari adalah masa yang sesuai untuk membeli keperluan kesihatan dan kecantikan untuk anda dan keluarga. Lebih-lebih lagi sekarang sebagai persediaan untuk sambutan perayaan yang selamat, lakukan ujian berkala dengan kit ujian Covid-19 kami yang kini ditawarkan pada harga yang berpatutan!





“Sebagai peruncit Nombor Satu Malaysia*, kami sentiasa mengkaji dan membawa masuk produk terbaik dengan teknologi terkini yang memberikan manfaat kepenggunaan dan pengalaman yang lebih baik dan lebih hebat serta nilai yang lebih baik kepada pelanggan kami. Kami sedar akan reputasi dan legasi kami sebagai pakar kesihatan komuniti yang dipercayai di Malaysia,” jelas Angela.
Untuk pengguna Aplikasi Guardian, pastikan anda juga tidak terlepas tawaran App-Clusive setiap hari Selasa.
VIDEO MUZIK KEMBALIKAN KEMERIAHAN BERSAMA GUARDIANDalam pada itu, Guardian Malaysia juga telah melancarkan video muzik pertamanya yang membangkitkan kerinduan untuk pulang berhari raya ke kampung halaman selepas dua tahun sekatan perjalanan dibuat akibat pandemik COVID-19.  
Bertajuk ‘Kembalikan Kemeriahan bersama Guardian’, ia telah dihasilkan untuk Guardian oleh agensi digital Lion & Lion Malaysia. Rakaman dibuat berlatarbelakangkan sawah padi dan suasana desa yang nostalgia, video yang menyentuh hati itu menampilkan selebriti tanah air Noorkumalasari, Wani Kayrie and Sofea Shaheera. 

Jelas Angela, “Kami merasakan bahawa kisah empat beradik yang merancang untuk mengejutkan ibu mereka, yang akhirnya memakan diri mereka sendiri, dalam cara yang ceria, menggarap intipati apa yang dirasai oleh rakyat Malaysia di Hari Raya. Tidak kira sejauh mana dan betapa berliku jalan untuk pulang ke kampung, yang penting dapat beraya bersama orang tersayang.” 
*Seperti yang diundi oleh orang ramai sebagai pemenang anugerah Platinum untuk Peruncit Terbaik di Anugerah Jenama Putra 2021.
‘Kembalikan Kemeriahan bersama Guardian’ mengisahkan tentang perjalanan empat beradik yang pulang ke kampung halaman bersama-sama selepas sekian lama; menunggang Vespa berwarna-warni untuk mengejutkan ibu mereka di Hari Raya. Sepanjang perjalanan, mereka berhenti untuk menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan.


Video muzik ‘Kembalikan Kemeriahan bersama Guardian’ kini boleh ditonton di platform media sosial Guardian.
MENGENAI GUARDIAN MALAYSIAGuardian Malaysia bermula sebagai sebuah kedai runcit farmaseutikal berkeluasan 200 kaki persegi, yang menyajikan perkhidmatan kepada komuniti ekspatriat 55 tahun lalu. Hari ini, ia merupakan peneraju rangkaian kesihatan, kecantikan dan farmasi runcit di negara ini, dengan lebih 500 buah stor di seluruh negara, menyediakan pelbagai produk kesihatan, kecantikan dan farmaseutikal yang tiada tandingannya. Setiap tahun, stor-stor kami menyediakan perkhidmatan kepada lebih 30 juta pelanggan di seluruh negara.
GUARDIAN | FACEBOOK | INSTAGRAM


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2022/04/tawaran-lebaran-kembalikan-kemeriahan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jelang Lebaran Ioh Sebut Siap Tampung Lonjakan Trafik

Jelang Lebaran Ioh Sebut Siap Tampung Lonjakan Trafik

papar berkaitan - pada 21/4/2022 - jumlah : 107 hits
Chief Technology Officer Indosat Ooredoo Hutchison Desmond Cheung mengatakan pihaknya telah mengintegrasikan lebih dari 43 ribu sites Integrasi memberikan peningkatan layanan indoor coverage dan penambahan kapasitas dengan pemanfaatan kerap...
Jelang Libur Lebaran Satu Hari Bin Suntik 8 444 Dosis Vaksin Covid 19 Di Aceh

Jelang Libur Lebaran Satu Hari Bin Suntik 8 444 Dosis Vaksin Covid 19 Di Aceh

papar berkaitan - pada 22/4/2022 - jumlah : 138 hits
Menurutnya vaksinasi bertujuan untuk menangkal penyebaran Covid 19 selama momen Ramadan dan Lebaran Hal ini mengingat aktivitas dan interaksi masyarakat di dua momen tersebut memang mengalami peningkatan signifikan
Jelang Lebaran Penjualan Tiket Kereta Lebih Banyak Ke Luar Jakarta

Jelang Lebaran Penjualan Tiket Kereta Lebih Banyak Ke Luar Jakarta

papar berkaitan - pada 22/4/2022 - jumlah : 125 hits
Dalam rangka mudik lebaran tahun 2022 PT KAI menyiapkan 2 4 juta tiket kereta perjalanan jarak jauh Namun per tanggal 21 April yang terjual baru sekitar 1 1 juta tiket atau 48 persen
Menjelang Lebaran Penjualan Oven Meningkat

Menjelang Lebaran Penjualan Oven Meningkat

papar berkaitan - pada 22/4/2022 - jumlah : 98 hits
Menjelang Lebaran Penjualan Oven Meningkat Menjelang Hari Raya Idul Fitri penjualan oven dan perlengkapan membuat kue mengalami peningkatan meski tidak seramai tahun lalu
Lirik Lagu Hael Husaini Dolla Suara Lebaran Kita

Lirik Lagu Hael Husaini Dolla Suara Lebaran Kita

papar berkaitan - pada 20/4/2022 - jumlah : 351 hits
Lirik Lagu Hael Husaini DOLLA Suara Lebaran KitaLirik Lagu Hael Husaini DOLLA Suara Lebaran Kita Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Entri kali ini Momi nak kongsi kepada anda sebuah lagu raya dari Hael Husaini dan DOLLA yang berjudul Suar...
Buku Gratis Fikih Lebaran

Buku Gratis Fikih Lebaran

papar berkaitan - pada 20/4/2022 - jumlah : 139 hits
Silakan unduh buku elektronik terbaru karya Ustadz Muhammad Abduh Tuasikal dengan judul Fikih Lebaran
Lirik Lebaran Zee Rahmat Yusuf Kassim Danial Ismail Syifa Ashie Ryan Razaly

Lirik Lebaran Zee Rahmat Yusuf Kassim Danial Ismail Syifa Ashie Ryan Razaly

papar berkaitan - pada 19/4/2022 - jumlah : 225 hits
lebaran kian terasasyahdu nyayang jauh kini di matarindu nya ku nak bersuabersama yg tercintaterdengar alunan takbirbergemamenyahut sebagai tandaku hambanyayang tercintahari ni hari rayaku ucapkan pada semuarai kemenangansetelah sebulankita...
Lebaran Makin Dekat Vaksinasi Booster Di Solo Baru Capai 45 Persen

Lebaran Makin Dekat Vaksinasi Booster Di Solo Baru Capai 45 Persen

papar berkaitan - pada 20/4/2022 - jumlah : 147 hits
Selain faskes milik Pemkot Kodim dan Polresta juga melakukan pelayanan hingga malam hari
Suasana Terminal Pulogebang Jelang Dua Pekan Lebaran

Suasana Terminal Pulogebang Jelang Dua Pekan Lebaran

papar berkaitan - pada 20/4/2022 - jumlah : 162 hits
Suasana Terminal Pulogebang Jelang Dua Pekan Lebaran Dua pekan menjelang Hari Raya Idul Fitri arus mudik penumpang bus antar kota dan antar provinsi di Terminal Pulogebang belum mengalami kenaikan jumlah pemudik
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

Terengganu Fc Umum Harga Tiket Agarbomb Performance Cup 2024

3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Ocrevus Transforming Multiple Sclerosis Treatment Landscape In Malaysia

Hada Labo Hydrating Water Gel

Cops Fire 5 Shots During 70km Car Chase Near Baling

I Was Never Arrested Merely Barred From Overseas Travel Ex Src Director



10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online

10 Filem Melayu Terbaru Best Di Platform Online Netflix Malaysia 2024 Mesti Tonton


Artis Cahaya Manis Music Duruk Ngabang Chord

Yoursay Time And Patience Running Out For Anwar

Put Targeted Subsidy Plan In Place Quickly To Combat Diesel Smuggling Govt Urged

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Koleksi Video Melawat Taiping 2024

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd