Susu C2joy Malaysia



Susu C2joy merupakan susu kolostrum yang berkhasiat untuk kesihatan anda sekeluarga. Susu kolostrum c2joy ini adalah dalam bentuk sachet, jadi ini memudahkan kita untuk mengamalkan susu c2joy setiap hari di mana saja kita berada seperti di pejabat, ketika melancong dan lain-lain.

Susu c2joy ini rasanya lazat dan boleh juga dicampur dalam teh, untuk menyediakan teh susu yang berkhasiat untuk sarapan pagi anda.Anda juga boleh membawa susu c2joy ini ke kedai makan, anda boleh order teh ‘o’ ais kemudian campurkan dengan satu sachet susu c2joy untuk menjadi teh ais yang berkhasiat. Ini kerana susu c2joy mudah larut walaupun tanpa menggunakan air panas.
ANDA ingin maklumat lanjut tentang Susu C2joy? Jom tonton Video dibawah ini. Kenali apa itu susu c2joy dan apa kebaikannya untuk kesihatan?
Anda  berminat nak order Susu C2joy ini ?
(Perkhidmatan yang pantas, SEPANTAS 24 jam sahaja, TANPA proses yang rumit & melecehkan..)
ATAU ANDA MAHU BERKOMUNIKASI DENGAN ADMIN? KLIK LINK BANNER DIBAWAH INI YE..

AdminSusu C2joy DistributorPenghantaran Seluruh Malaysia013-7055029
ANDA BERMINAT UNTUK TURUT SERTA MENJADI AGEN SUSU C2JOY? PENDAPATAN YANG LUMAYAN! BOLEH DILAKUKAN SAMAADA PART TIME ATAU FULL TIME. LATIHAN DAN BANTUAN DISEDIAKAN. BOLEH WHATSAPP TERUS ADMIN 013-7055029. ANDA AKAN MENDAPAT WEB AUTODOWNLINE PERCUMA . UNTUK LIHAT SILA KLIK WEB INI–> c2joypower.net/zack4096Di samping anda boleh mendapatkan c2joy di bandar utama Kuala Lumpur, untuk pembelian Susu C2joy  di Malaysia ini merangkumi tempat-tempat yang berikut.
1. Susu C2joy Negeri Perak Darul Ridzuan

KamparPerak TengahKuala KangsarManjungHulu PerakBagan DatohBatang PadangLarut, Matang dan SelamaKerianMuallimHilir PerakKinta
2. Susu C2joy Negeri Sembilan Darul Khusus

RembauTampinKuala PilahJelebuSerembanJempolPort Dickson
3. Susu C2joy Negeri Kedah Darul Aman

Padang Terap BalingSikKota SetarPokok SenaBandar BaharuYanLangkawiKubang PasuPendangKulimKuala Muda
4. Susu C2joy Negeri Selangor Darul Ehsan

PetalingSepangKuala LangatHulu LangatKuala SelangorGombakKlangSabak BernamHulu Selangor
5. Susu C2joy Negeri Melaka

JasinAlor GajahMelaka Tengah
6. Susu C2joy Negeri Pulau Pinang

Seberang Perai TengahSeberang Perai SelatanBarat DayaTimur LautSeberang Perai Utara
7. Susu C2joy Negeri Johor Darul Takzim

TangkakMersingBatu PahatKulaiKluangJohor BahruPontianSegamatKota TinggiMuar
8. Susu C2joy Negeri Kelantan Darul Naim

Tanah MerahMachangPasir MasKota BharuPasir PutehBachokKuala KraiTumpatJeliGua Musang
9. Susu C2joy Negeri Sarawak

MiriSibuBetongLimbangKuchingMukahSamarahanKapitSarikeiBintuluSri Aman
10. Susu C2joy Negeri Terengganu Darul Iman

Kuala TerengganuBesutMarangSetiuDungunHulu TerengganuKuala NerusKemaman
11. Susu C2joy Negeri Pahang Darul Makmur

MaranRompinJerantutKuantanBeraLipisTemerloh6ameron HighlandPekanBentongRaub
12. Susu C2joy Negeri Sabah

TawauKeningauKota KinabaluSandakanKudat
KENAPA ANDA PERLU MEMILIH SUSU C2JOY SEBAGAI SUSU KOLOSTRUM TERBAIK DI MALAYSIA?SUSU C2JOY adalah produk Kolostrum yang terbaik . Tidak semua kolostrum sama dari jenis yang sama. Susu C2joy merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan.
Susu C2joy merupakan Produk Kesihatan yang terunggul serta selamat dan tidak bertoksik ataupun allergik.
Susu C2joy ini amat kaya dengan unsur-unsur Bahan Pemulih Penyakit, mengandungi Probiotik Bakteria Normal di saluran usus Lactobacillus & Acidophilus Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus .
Nyatalah Susu C2joy ini amat penting untuk memulihara penjanaan tenaga dan kesihatan disudut membantu proses penghadaman makanan. Serta berfungsi memperbaiki tisu-tisu dan sel badan.
Susu C2joy berperanan mengekalkan kesihatan dengan menjana kalsium tambahan untuk tulang dan gigi. Termasuklah kolostrum antibodi tambahan dari punca semulajadi. Susu ini adalah minuman/pemakanan semula jadi untuk semua pengguna di semua peringkat umur.
Hasil dan kesan mengambil serta meminum Susu C2joy1. Nilaitambah dalam mempertingkat penyerapan usus dan meningkatkan Fungsi Pertahanan Badan.
2. Berfungsi dalam meneutralkan jangkitan virus, bakteria dan kulat. Serta mempercepatkan pemulihan luka tisu membunuh parasit dalam badan.
3. Amalkan cara hidup sihat dengan mengamal mengambil dan meminum setiap awal pagi dengan Susu C2joy untuk meningkatkan tenaga dan menambahkan kekuatan. Hatta khasiat susu ini mampu memperbaiki masalah sembelit meningkatkan ton kulit dan elastik.
4. Susu C2joy ini mampu bertindak untuk menstabilkan tekanan emosi. Ia jua mampu berdayamaju untuk menstabilkan Paras Gula Dalam Darah. Serta meningkatkan keupayaan minda dan mengurangkan risiko sakit jantung.
5. Meningkatkan prestasi fizikal kerana Susu C2joy ini mengandungi bahan awet muda serta bahan Anti-Inflamasi (antiradang). Termasuklah berperanan dalam meningkatkan kesihatan gigi dan tulang.
Colostrum Susu C2joy – Didapati dari lembu-lembu New Zealand, susu awal lembu yakni susu yang mula-mula keluar.
Negara New Zealand – Diperakui lembu-lembunya yang bebas dari penyakit merbahaya. Dipasturkan dikumpul secara segar dari ladang . Diproses segar dipasturkan secara “Flash low temperature”. Dikilangkan secara Suhu Rendah / Tekanan Rendah Pengilangan menurut spesifikasi GMP mengikut dan mematuhi Piawai Antarabangsa. Susu C2joy bertindak di saluran pemakanan USUS menyuci Menyembuh dan mempertahan.
Cara-cara mengambil dan meminum – Susu C2joy dibekalkan dalam bentuk sachet, ianya bersifat serbuk – powder. Ambil 1 sachet yang dibekalkan, di campur dengan air sejuk/mineral. Boleh juga dicampur dengan lelain susu atau jus kedalam gelas/bekas bertutup. Dikacau berulang-ulang kali sehingga larut dan boleh terus diminum.
Masa yang terbaik dan disyor dan digalakan mengambil meminumnya, adalah diawal pagi atau selepas Subuh, sewajarnya diamalkan sebagai minuman mula sarapan pagi. Susu C2joy juga mampu membantu melawan jangkitan dan memulihkan penyakit yang dialami oleh anak-kanak . Terbaik dalam meningkatkan prestasi pelajaran dan membantu anak-anak anda menjana ketinggiannya.
Susu C2joy merupakan pemakanan asli dari jenis susu yang berkhasiat complete dan bermanfaat untuk diet seharian kepada insan. Dipasaran sekarang dikenali dengan “Insan bijak pilihan tepat minuman setiap pagi”.Cara pengambilan dan mengguna – Ambil satu sachet (pagi dan malam) dimasukan kedalam gelas/sebarang bekas bertutup dicampur dengan air sejuk/air mineral (150 ml) dan digoncangkan/dikacau sehingga bersebati kemudian barulah diminum.Keperluan guna-ambil Susu C2joy – Masa terbaik untuk minum, ialah ketika perut kita kosong. Kebiasaannya dicadangkan meminum selepas subuh/awal pagi dibudayakan menjadi menu minuman utama dan pertama pagi “breakfast drink”.
Halangan dan larang – Tiada sebarang pantang larang jika anda mengambil untuk minum Susu C2joy, kecuali jangan menggunakan dengan air panas. Hendaklah guna untuk membancuh susu C2joy  ini dengan air sejuk atau air mineral biasa.
Keperluan semua peringkat umur – Disebabkan Susu C2joy ini merupakan susu semulajadi, maka ia sesuai dimunum untuk semua peringkat umur dari bayi hinggalah kepada orang dewasa dan ia amat baik diketika usia lanjut.
Tidak terdapat halangan atau tindak balas – Kelebihan meminum Susu C2joy yang bersifat minuman semulajadi sama seperti makanan jenis nasi, oat dan roti dan lain-lain. Jadi ianya dapat diminum sekalipun kita telah memakan ubat-ubatan atau makan bersekali dengan ubat. Kerana ianya bebas dari tindakbalas antara kandungan Susu C2joy dengan ubat-ubatan.
Antara kebaikan-kebaikan Susu C2joy adalah:Mengandungi antibodi (Immunoglobulin) untuk melawan pelbagai jenis jangkitan bakteria, virus dan pathogen Meningkatkan daya tahan badan melawan penyakitFormula Alpha Lipid ™ 100% berkesan dan diserap cepatMengandungi vitamin dan zat galian (Kalsium dll) semulajadi cukup untuk keperluan harianMengandungi bakteria semulajadi (Lactobasilus Acidophilus dan Bifidobacterium) bagus untuk fungsi normal ususMengandungi faktor pertumbuhan (Growth factor) yang penting untuk proses pemulihan sel dan anti penuaan (anti-aging)Sangat sesuai utk ibu mengandung dan menyusuMembantu mengurangkan berat badan, mengawal kandungan gula dalam darahMembantu memulihkan pelbagai penyakit kencing manis, darah tinggi, gout, gastrik, hepatitis, kurang darah, ketidaksuburan dan pelbagai khasiat untuk tahap kesihatan terbaik manusiaThe Best Colostrum IgG 2,25% & TruCal FormulaSusu Kolostrum  C2JOY merupakan minuman fungsional untuk kesehatan keluarga, dengan 2 komposisi penting untuk menjaga kesehatan, yaitu Perpaduan Susu KOLOSTRUM dan Formula KALSIUM ALAMI dengan kualitas TERBAIK. Setiap sachet mengandung 300 mg IgG dan 600 mg TruCal (kalsium alami)
Dengan kandungan IgG 2 kali lebih banyak dari yang ada di pasaran sekitar 337,5 mg susu kolostrum Ruicao C2JOy memberikan efek yang luar biasa dalam meningkatkan sistem imun, meningkatkan daya ingat, memperbaiki metabolisme, mengurangi lemak tubuh tanpa diet, serta untuk mempercepat penyembuhan penyakit.

Formula Susu Kolostrum C2Joy mengandung Calsium dari formula Trucal, yaitu Kalsium alami yang diekstrak dari susu sapi dengan komposisi 99,9% mendekati komposisi tulang manusia
Kalsium yang tidak terserap tubuh bisa mengendap di ginjal dan menyebabkan gagal ginjal

Kalsium Trucal pada Susu C2Joy adalah kalsium yang sudah mendapat patent, mudah diserap tubuh kita sehingga aman dikonsumsi, cukup 1-2 Sachet Susu C2Joy untuk mencukupi kebutuhan Calsium anda!
Susu KoloStrum Ruicao C2Joy merupakan Perpaduan Susu KOLOSTRUM dan Formula KALSIUM ALAMI dengan kualitas TERBAIK. Tiap sachet mengandung 300 mg IgG dan 600 mg TruCal (kalsium alami)
Berbaloikah saya beli susu c2joy ini? 
Tak usah ragu-ragu.
Susu c2joy boleh dijadikan makanan ruji dalam sebarang masakan dan diminum secara meluas oleh semua orang di negara kita. Oleh kerana terdapat pelbagai nutrien, ia dianggap sebagai hidangan keseluruhan. Ingatan masa kanak-kanak ibu anda yang memaksa anda untuk meneguk segelas susu c2joy penuh setiap hari mesti masih segar dalam fikiran anda. Tidak hanya itu, apabila kita mendapat demam atau sejuk, nenek kami selalu mencadangkan segelas susu c2joy panas dengan kunyit sebagai ubat yang cuba dan diuji untuk mendapatkan bantuan cepat.
Susu c2joy adalah bahan utama dalam setiap isi rumah. Sesetengah minuman susu c2joy hanya selepas mereka bangun sementara ada yang suka minum sebelum tidur. Ia mempunyai pelbagai nutrien yang bermanfaat untuk tubuh tetapi disebabkan oleh kehadiran beberapa enzim, dalam susu c2joy .
Susu c2joy adalah kuasa tenaga. Ia meningkatkan metabolisme anda dan membuat anda kenyang untuk masa yang lama. Anda boleh mempunyai segelas susu c2joy dalam sarapan anda dan anda disusu c2joy  selama sehari. Ia bukan sahaja akan memberi anda nutrien yang diperlukan seperti kalsium untuk perkembangan tulang dan protein untuk otot anda, tetapi juga memastikan anda tidak merasa lemah atau lelah sepanjang hari. Susu c2joy dianggap sebagai makanan yang meningkatkan imuniti kerana nutrien tertentu seperti zink dan vitamin D. Ia juga baik untuk jantung anda, mempunyai segelas susu c2joy dapat meningkatkan kadar kolesterol yang baik dalam darah. Juga, ia kaya dengan lemak yang baik yang mempunyai kepentingan tertentu dalam meningkatkan metabolisme keseluruhan badan.
Menurut beberapa kajian, susu c2joy dikaitkan dengan pencegahan diabetes. Dikatakan bahawa susu c2joy boleh menurunkan kadar gula darah yang tinggi di dalam badan. Oleh kerana kadar kalium yang tinggi, susu c2joy bermanfaat untuk mengekalkan tekanan darah biasa.
Susu c2joy membuat anda terhidrasi dan juga membuat kulit anda bersinar. Tetapi jika susu c2joy anda dicampurkan maka terdapat kemungkinan bahawa anda mungkin akan mendapat jerawat. Susu c2joy yang mengandung oxytocin mengandungi beberapa kesan buruk pada badan.
Walaupun susu c2joy krim penuh terbukti lebih bermanfaat daripada susu c2joy skim, jika anda berada dalam diet atau di bawah pengawasan perubatan tertentu, maka minuman berlebihan susu c2joy boleh menjadi masalah. Laktosa membantu dalam penyerapan kalsium dalam tulang dan juga dianggap sebagai karbohidrat penting susu c2joy. Tetapi sesetengah orang adalah laktosa tidak bertoleransi, yang bermaksud mereka tidak boleh memecah laktosa ke dalam galaktosa dan glukosa. Ini adalah gangguan pencernaan yang membawa kepada kembung, gas dan penyakit perut yang lain. Oleh itu, dinasihatkan untuk mengambil susu c2joy bebas laktosa seperti susu c2joy oat, susu c2joy kedelai, susu c2joy badam, dan lain-lain dan elakkan susu c2joy biasa pada umumnya bagi mereka yang sensitif.
Dapat disimpulkan bahawa selain dari orang-orang yang tidak toleran laktosa, susu c2joy dapat dimakan setiap hari oleh semua orang baiknya anak atau dewasa tetapi secara sederhana. Susu c2joy krim tanpa krim mempunyai beberapa manfaat berbanding varian yang dibungkus, skim atau tenusu. Nikmati dos harian susu c2joy krim penuh tanpa bersalah untuk mendapatkan berat badan atau mengalami sebarang penyakit perut
VIDEO DETAIL TENTANG  CARA MINUM SUSU C2JOYAnda nak order Susu C2joy ini ?
(Perkhidmatan yang pantas, SEPANTAS 24 jam sahaja, TANPA proses yang rumit & melecehkan..)
ATAU ANDA MAHU BERKOMUNIKASI DENGAN ADMIN? KLIK LINK BANNER DIBAWAH INI YE..

ADMINSusu C2joy DistributorPenghantaran Seluruh Malaysia013-7055029
ANDA BERMINAT UNTUK TURUT SERTA MENJADI AGEN SUSU C2JOY? PENDAPATAN YANG LUMAYAN! BOLEH DILAKUKAN SAMAADA PART TIME ATAU FULL TIME. LATIHAN DAN BANTUAN DISEDIAKAN. BOLEH WHATSAPP TERUS ADMIN 013-7055029. ANDA AKAN MENDAPAT WEB AUTODOWNLINE PERCUMA . UNTUK LIHAT SILA KLIK WEB INI–> c2joypower.net/zack4096BERIKUT BEBERAPA TESTIMONI SUSU C2JOY YANG BOLEH DIJADIKAN RUJUKAN BAGI MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH KESIHATAN ANDA1)TESTIMONI SUSU C2JOY BAGI MASALAH JANTUNG DAN KENCING MANISAlhamdulillah testimoni untuk pesakit jantung dan kencing manis peringkat insulin, telah sembuh dgn meminum susu C2joy ,habis 5 ktk,dia pergi jumpa doktor pakar hospital perdana, doktor cakap jantung dah normal dan kencing manis pun x perlu insulin lg,yg hebatnya dia bawa 1 paket C2joy ke hospital utk bertanya kpd doktor samada boleh minum atau tidak susu C2joy, Alhamdulillah jawapan dari doktor pakar,teruskanlah minum susu ini dan memang susu ni hebat
Selain itu , anda juga boleh tonton video di bawah berkaitan video susu c2joy  dan testimoni sakit jantung. Apapun, semuanya dengan izin Allah jua..
Video Susu C2joy dan Testimoni Pesakit JantungNOTA: VIDEO DI ATAS ADALAH PENGAKUAN PENGGUNA SUSU C2JOY 
2) TESTIMONI SUSU C2JOY DAN BUASIRSelama 2 tahun saya mengalami masalah buasir dan pembuangan air besar berdarah. Sekiranya saya makan makanan yang agak pedas, maka saya akan membuang air besar berdarah. Maka segala makanan saya mesti elak drp pedas walaupun sedikit.
Alhamdulillah, selepas diperkenalkan susu C2Joy oleh Pn Ashikin, Saya mencubanya dengan harapan masalah saya dapat diatasi. Selepas minum susu C2Joy hampir sekotak saya mendapati ada perubahan yang positif.
Sekarang, saya boleh makan makanan yang sedikit pedas tanpa ada masalah seperti sebelum ini. Saya mengambil keputusan untuk meneruskan minum Susu C2Joy serta menyebarkan manfaat C2Joy kepada rakan-rakan untuk kekal sihat.
Terima Kasih C2Joy
3) TESTIMONI SUSU C2JOY  DAN CYSTHarini sorang lg pesakit cyst …doktor bgtau cyst beliau lbih kurang 1 kg lbih berat….stlah minum 1 kotak lbih cyst beliau mngecut…hilang terus skrg ni beliau dh sihat… alhamdulillah
Anda nak order Susu C2joy ini ?
(Perkhidmatan yang pantas, SEPANTAS 24 jam sahaja, TANPA proses yang rumit & melecehkan..)
ATAU ANDA MAHU BERKOMUNIKASI DENGAN ADMIN? KLIK LINK BANNER DIBAWAH INI YE..

ADMINSusu C2joy DistributorPenghantaran Seluruh Malaysia013-7055029
ANDA BERMINAT UNTUK TURUT SERTA MENJADI AGEN SUSU C2JOY? PENDAPATAN YANG LUMAYAN! BOLEH DILAKUKAN SAMAADA PART TIME ATAU FULL TIME. LATIHAN DAN BANTUAN DISEDIAKAN. BOLEH WHATSAPP TERUS ADMIN 013-7055029Bagaimana Susu C2joy Dapat Membantu Anda Diet dan Menurunkan Berat Badan?
 “Berat badan saya turun 4kg dalam jangka waktu 10 hari setelah minum susu kolostrum  C2Joy, Kolestrol saya juga turun dalam jangka waktu 10 hari setelah konsumsi  Susu C2Joy”“Berat badan saya turun 4kg dalam seminggu setelah konsumsi teratur Susu Kolostrum Ruicao C2Joy”“Susu Kolostrum  C2Joy bukanlah pelangsing, melainkan minuman suplemen untuk menjaga dan meningkatkan kesehatan secara keseluruhan. Penurunan berat badan hanyalah salah satu dari manfaat Susu Kolostrum  C2Joy”
Susu Kolostrum  C2joy, Apakah itu?Kolostrum adalah cairan pra susu yang dihasilkan oleh induk mamalia hingga 48 jam pertama sejak melahirkan. Kolostrum mengandung faktor kekebalan tubuh, faktor pertumbuhan dan faktor nutrisi yang sangat dibutuhkan oleh manusia. Kolostrum sapi (Bovine Colostrum) paling mirip dengan kolostrum yang dimiliki oleh manusia dan empat kali lebih kaya atau lebih banyak faktor imunnya dari kolostrum manusia. Kolostrum yang terkandung pada Ruicao C2Joy diambil saat 0 – 6 jam setelah sapi melahirkan di New Zealand, yaitu merupakan daerah peternakan sapi terbaik di dunia yang bebas polusi, imunisasi, suntikan hormon, antibiotik, bebas penyakit kuku dan mulut.
Susu Kolostrum C2joy memiliki Manfaat :Meningkatkan rasa bugar secara keseluruhanMemelihara kekuatan tulangMeningkatkan kekebalan tubuhMeningkatkan dan memperbaiki sistem metabolism tubuhMemperlambat proses penuaan, awet mudaMeningkatkan daya ingatMengurangi lemak tubuh tanpa dietMemperbaiki jaringan kulitMenurunkan kadar kolesterol dan kadar gula darahMemelihara kekuatan tulang (Osteoporosis dan Persendian)Memelihara fungsi hati, jantung, ginjal, paru-paru, dan saluran pernapasanMengatasi maag/ asam lambung dan ambeinMembentuk otot tanpa lemakMelawan virus, bakteri, jamur dan parasitAnti Alergi, Anti Peradangan dan Anti ToksinMenormalkan tekanan darahMemperbaiki sistem DNA & RNABanyak testimoni pembeli Susu Kolostrum C2joy tentang meminum susu dapat melangsingkan tubuh. Ini merupakan bukti yang tidak dapat disangkal bahwa susu C2joy efektif membuang lemak di tubuh manusia.
Khasiat susu kolostrum C2joy terdapat pada perpaduan kolostrum dengan 1000 mg Trucal, yang merupakan produk kalsium yang 99% mirip tulang dan telah dipatenkan. Trucal tidak hanya mengandung kalsium, namun juga magnesium, zinc, dll dengan komposisi yang seimbang sehingga aman dan mudah diserap tubuh. Perpaduan kedua bahan ini terbukti efektif meningkatkan kesehatan sekaligus membuang lemak yang bertumpuk di tubuh Anda.
Bagaimana Susu Kolostrum C2Joy Membantu Pembuangan Lemak ?Trucal merupakan produk kalsium yang diambil dari susu sapi, yang diproduksi dan telah dipatenkan oleh Glanbia,  yang merupakan salah satu perusahaan nutrisi terkemuka dan terbesar di dunia. Trucal mengandung tidak hanya kalsium, namun juga magnesium, zinc, dll dengan komposisi 99% mendekati komposisi tulang manusia sehingga aman dan mudah diserap tubuh.
Kebanyakan orang hanya mengetahui bahwa kalsium sangat penting untuk kesehatan tulang dan bekerjanya sistem metabolisme dalam tubuh. Namun ternyata dari hasil penelitian terbaru menunjukkan bahwa kalsium memegang peranan yang sangat penting dalam metabolisme lemak.
Jurnal Archives of Internal Medicine oleh Women’s Health Initiative melaporkan hasil penelitian mengenai manfaat diet tinggi kalsium. Hasil penelitian tersebut menunjukkan bahwa kalsium berpengaruh besar terhadap upaya tubuh dalam membongkar simpanan lemak. Peningkatan asupan kalsium juga terbukti dapat mengurangi berat badan pada wanita menopause.
Untuk membuktikan hal ini, Dr. Oz melakukan percobaan untuk mencari hubungan antara diet tinggi kalsium dan berat badan. Percobaan dilakukan dengan melakukan konsumsi diet tinggi kalsium selama satu minggu, dan satu minggu berikutnya diet rendah kalsium. Kedua diet mengandung jumlah yang sama persis lemak dan kalori.
Untuk mengukur seberapa banyak lemak yang diserap oleh peserta dan berapa banyak lemak yang dibuang, Dr. Oz mengumpulkan sampel tinja dan kemudian dibandingkan hasil dari diet tinggi kalsium tinggi dan diet rendah kalsium. Hasil laboratorium memperlihatkan bahwa pada peserta yang melakukan diet tinggi kalsium terjadi ekskresi lemak sebanyak dua kali lipat. Artinya, diet tinggi kalsium benar–benar mampu membantu menyingkirkan lemak yang Anda makan hingga dua kali lipat.
Sebagai kesimpulan Dr Oz melanjutkan dengan mengatakan “Anda bisa mendapatkan kalsium dari produk susu dan sayuran, namun banyak orang hanya akan bisa mendapatkan cukup kalsium dari suplemen. Jika Anda memilih suplemen, perhatikan masuknya tinggi kalsium bisa membuat Anda sembelit, kecuali jika Anda mengambil magnesium secara bersamaan. Biasanya kami menyarankan total diet kalsium sekitar 1.200 miligram kalsium dan diet magnesium antara 600 – 800 miligram.”
Cara Penyediaan Susu Kolostrum  C2joy
Dewasa : 1 – 3 kali per hari, 1 sachetAnak-anak (dibawah umur 12 tahun) : 1 – 3 kali per hari, 1/2 sachetJANGAN BANCUH DENGAN AIR MENDIDIH!!Karena akan merusak kandungan yang terdapat dalam susu
Masukkan 1 sachet kedalam 1 gelas 200 ml air hangat, aduk hingga merata
Lebih baik penyerapannya bila diminum saat perut kosong, saat bangun dan sebelum tidur malam
Untuk menjaga kesehatan tubuh atau daya tahan tubuh cukup 1 kali sehari, 1 sachet


*Nota: Dicadang diminum pada saat bangun tidur di pagi hari********************************************
Anda nak order Susu C2joy ini ?
(Perkhidmatan yang pantas, SEPANTAS 24 jam sahaja, TANPA proses yang rumit & melecehkan..)
ATAU ANDA MAHU BERKOMUNIKASI DENGAN ADMIN? KLIK LINK BANNER DIBAWAH INI YE..

ADMINSusu C2joy DistributorPenghantaran Seluruh Malaysia013-7055029
ANDA BERMINAT UNTUK TURUT SERTA MENJADI AGEN SUSU C2JOY? PENDAPATAN YANG LUMAYAN! BOLEH DILAKUKAN SAMAADA PART TIME ATAU FULL TIME. LATIHAN DAN BANTUAN DISEDIAKAN. BOLEH WHATSAPP TERUS ADMIN 013-7055029. ANDA AKAN MENDAPAT WEB AUTODOWNLINE PERCUMA . UNTUK LIHAT SILA KLIK WEB INI–> c2joypower.net/zack4096


Untuk keterangan lanjut sila layari https://strategibisnes.com/2021/01/05/susu-c2joy-malaysia/




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.addindeen.com/2021/01/susu-c2joy-malaysia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Botol Kaca Di Malaysia Lebih Berhantu Dari Dybbuk Box

Botol Kaca Di Malaysia Lebih Berhantu Dari Dybbuk Box

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 246 hits
Botol kaca di Malaysia lebih berhantu dari Dybbuk box Assalamualaikum dan salam sejahtera Sekarang ini memang tengah kecoh pasal Dybbuk Box ni kan Aku sebenarnya pun tak pasti apakah benda itu Mula macam malas nak ambil tahu Tetapi di sebab...
Bual Bicara Ekslusif Bersama Timbalan Presiden Umno Malaysia Datuk Seri Utama Haji Mohamad Hasan

Bual Bicara Ekslusif Bersama Timbalan Presiden Umno Malaysia Datuk Seri Utama Haji Mohamad Hasan

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 278 hits
Berita Dan Laporan Hal Ehwal Politik Semasa Dalam Malaysia Layari www umno online my Ikuti Facebook Twitter Instagram Telegram UMNO Online
Malaysia Jangka Pampasan Pembatalan Hsr Tidak Sampai S 270 Juta

Malaysia Jangka Pampasan Pembatalan Hsr Tidak Sampai S 270 Juta

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 218 hits
KUALA LUMPUR Menteri di Jabatan Perdana Menteri Mustapa Mohamed berkata Malaysia berpandangan bahawa jumlah pampasan yang perlu dibayar Malaysia kepada Singapura susulan pembatalan projek Kereta Api Berkelajuan Tinggi Kuala Lumpur Singap
Rmhc Malaysia Ushers In The New Year With Rm100 000 Donated To 50 Orphanages Across The Nation

Rmhc Malaysia Ushers In The New Year With Rm100 000 Donated To 50 Orphanages Across The Nation

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 463 hits
Encik Mohd Nasri Mohd Nordin General Manager Ronald McDonald House Charities Malaysia handing over the donation amounting to RM100 000 to Datuk Seri Rina Mohd Harun Minister of Women Family and Community Development RMHC Malaysia recently d...
Hsr Malaysia Nak Direct Nego Singapore Tolak Why

Hsr Malaysia Nak Direct Nego Singapore Tolak Why

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 281 hits
Singapura tidak setuju permintaan Malaysia mahu tender secara terus punca HSR batal dedah Najib Permintaan Malaysia yang tidak mahu tender kontraktor serta pemilihan teknologi tren Projek Kereta Api Berkelajuan Tinggi Kuala Lumpur Singapura...
Amk Malaysia Lancar Tabung Bantuan Banjir Task Force

Amk Malaysia Lancar Tabung Bantuan Banjir Task Force

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 229 hits
Banjir yang terus buruk dan mengakibatkan ramai dipindahkan ke Pusat Pemindahan Sementara memerlukan bantuan segera kepada mangsa Sehubungan itu Angkatan Muda KEADILAN melancarkan Tabung Bantuan Banjir AMK Malaysia bagi membeli keperluan un...
5253 Mgnews Harga Ikan Berpatutan Bagi Menggantikan Daging Ppim Malaysia Gazette Tv 01 01 2021

5253 Mgnews Harga Ikan Berpatutan Bagi Menggantikan Daging Ppim Malaysia Gazette Tv 01 01 2021

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 344 hits
Ketua Aktivis Persatuan Pengguna Islam Malaysia Datuk Nadzim Johan bersama Pemilik Pasar Borong Pukat Azmi Mohd Ali melihat ikan segar yang dijual pada Program Kongsi Rezeki di Pasar Borong Pukat Saujana Impian Selangor Artikel oleh Malaysi...
Us Embassy Urges Americans In Malaysia To Consider Leaving Over Covid 19 Fears

Us Embassy Urges Americans In Malaysia To Consider Leaving Over Covid 19 Fears

papar berkaitan - pada 5/1/2021 - jumlah : 172 hits
The US Embassy s latest health alert instructs Americans in Malaysia to consider returning home in view of the worsening Covid 19 situation in the country Released on the US Embassy s official website on Jan 4 the alert says that Americans ...
3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Iced Butterscotch Latte Zus Coffee

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Apakah Itu Sistem Bantuan Pemandu Dan Fungsinya



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Siput Serang Tanaman

Year Round Pool Fun Pool Place Easton Your Partner In Pool Maintenance

3 Lelaki Positif Dadah Ditahan Samun Pelajar Di Kolej

Remaja Perempuan Berusia 14 Tahun Anak Ketua Polis Lahad Datu Ditemui Maut Berlumuran Darah

Islam Agama Rantau Tanah Melayu 40 Tahun Selepas Nabi

Ugreen Nexode Rg 65w Robot Pengecas Peneman Aktiviti Anda