Surya S Great Grain Hidangan Pertama Hari Julia



Selesai bulan Ramadan, menjengah bulan Syawal dan bulan seterusnya. S Great Grain julia amal saban hari sebab nak teruskan puasa qada dan puasa sunat. Kalau pernah baca entry julia sebelum ini di SINI, pasti kalian nak tahu bagaimana cara julia bancuh minuman yang terdiri dari 18 jenis bijirin dan 5 makanan sunnah.
Dulu tercari-cari bijirin yang menarik untuk diamal tapi tak tahan lama sebab kena kunyah dan perlu ada susu untuk makan. Nak bawa travel ke mana pun susah sebab perlu salin bekas kecil dan kena ada mangkuk sudu bagai. Renyah kan, tapi dengan S Great Grain, semua jadi mudah sekelip mata. 
Di mana sahaja julia boleh bawa minuman kesukaan, kalau order secawan air gelas panas kosong pun dah mencukupi di kedai makan, hanya perlu bawa sentiasa je beberapa paket di dalam handbeg, selesai! 
1 pack besar ini ada 15 sachets, satu sachets pun padu dah isinya. Hanya perlu koyakkan sedikit 1 sachets, tuangkan didalam air panas. Baru ketulan semua cair elok di dalam larutan air panas. Kalau guna air sejuk nanti dia berketul tak sedap nanti nak minum.
Warnanya seakan warna merah jambu lembut, baunya yang sangat sedap bila diminum rasa manis-manis buah. Tidak manis sangat dan tekstur bijiran yang sudah di blend lembut memudahkan kita minum dengan cepat. 

Ada julia terbaca, pengguna jadikan ia sebagai salah satu biskut raya tau. Bijak betul olahan pengguna sebelum ini yang amal S Great Grain. Dia masukkan beberapa sachets didalam adunan kuih raya dan bila uli nampaklah macam warna pink gitu. Wah nanti nak cubalah tips tu. 

Ada juga yang mencampurkan hidangan ini dengan sedikit milo, dan campuran lain. Ikut selera masing-masing sebab nak bagi keseronokkan dalam amal minuman yang penuh serat lagi menyihatkan perlu kepada perkongsian idea-idea yang menarik. 

Ketahui kebaikan 5 makanan sunnah didalam S Great Grain
1. Buah Tin - 'Buah syurga' ini seringkali disebut di dalam kitab suci al-Quran dan juga Hadith. Ia mengandungi pelbagai zat dan vitamin seperti  A, B1, B2, B6, B9, C, E, K, kalsium, zat besi, fosfor, natrium, kalium dan bermacam lagi. 
2.  Madu - Madu juga bersifat anti bakteria yang seterusnya dapat mengelakkan penyakit. Sumber vitamin dan mineral kepada badan dapat menguatkan tulang dan membantu sistem peredaran darah. 
3. Habbatus Sauda - Ada orang panggil black seed cukup terkenal dengan khasiatnya seperti anti penuaan, menstabilkan tekanan darah, memberikan kesihatan terhadap kulit dan tulang, sangat baik untuk kesihatan jantung selain daripada dapat mengelakkan daripada risiko kanser. Penggalak pengeluaran susu (milk booster) secara semulajadi terutama ketika sedang berpuasa.
4. Buah Delima - Mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dapat merawat kanser prostat, baik untuk ibu mengandung, melindungi otak bayi semasa kelahiran, memberikan sumber nutrisi kepada tubuh badan dan dapat mencantikkan kulit.
5. Zaitun - Penambah zat makanan, mencuci dan membaikpulih perut serta menjadi penawar racun. Selain itu ia dapat merawat masalah gastrik dan mereka yang mengalami masalah kegagalan fungsi buah pinggang. Ia juga dapat melembut, melicinkan dan meremajakan kulit.
Kelebihan 5 jenis makanan sunnah ini memang kalau digabungkan kita dapat impak yang cukup baik, julia sendiri sudah amal dekat sebulan. Bab sembelit tiada dicatat sepanjang Ramadan, terkadang bangun sahur lewat pun mampu sahur dengan cepat dengan cara S Great Grain. 
Pengiktiran dari JAKIM dan ia sudah semestinya halal untuk diamal untuk semua lapisan masyarakat. Nak dapatkan ia pun mudah, di Watson, Shopee atau farmasi terpilih sekarang dah banyak nampak ia di jual. 

Info lanjut layari info dibawah:FB: Surya.Malaysia
IG: Surya.Malaysia
Shoppe: Surya S Great Grain

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2019/06/surya-s-great-grain-hidangan-pertama.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+WithJulia+%28With+Julia...%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Surya S Great Grain Minuman Multi Bijirin Yang Mengenyangkan Badan Cergas Dan Bertenaga Sepanjang Hari

Surya S Great Grain Minuman Multi Bijirin Yang Mengenyangkan Badan Cergas Dan Bertenaga Sepanjang Hari

papar berkaitan - pada 20/6/2019 - jumlah : 655 hits
hai assalammualaikumSurya S Great Grain Minuman Multi Bijirin Yang Mengenyangkan Dan Untuk TenagaSurya S Great Grain Minuman Multi Bijirin Yang Mengenyangkan Dan Untuk Tenaga Sebagai surirumah seorang isteri dan seorang ibu yang menyusukan ...
Surya S Great Grain Minuman Kesihatan Untuk Gaya Hidup Sihat

Surya S Great Grain Minuman Kesihatan Untuk Gaya Hidup Sihat

papar berkaitan - pada 15/6/2019 - jumlah : 692 hits
Assalamualaikum Selamat hari raya aidilfitri korang semua amacam Ramadhan dan Aidilfitri tahun ni Ada yang terlebih makan atau pun tak tercapai lagi azam untuk diet hehe tu lah siapa suruh makan tak ingat dunia p tapi takpe bila dah ada nia...
Keenakkan Surya S Great Grain

Keenakkan Surya S Great Grain

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 399 hits
AssallammualaikumSebelum ini Sha ada cerita tentang Surya S Great Grain Kalau korang nak tahu anak anak Shailla pun diberikan minuman Surya S Great Grain ini kerana ia mempunyai set nutrien yang komprehensif termasuk karbohidrat yang baik p...
Pentingnya Pemakanan Sunnah Untuk Kesihatan Jom Cuba Surya S Great Grain

Pentingnya Pemakanan Sunnah Untuk Kesihatan Jom Cuba Surya S Great Grain

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 384 hits
AssalamualaikumHolla gais ramai tak yang masih mengamalkan pemakan sihat dan makanan sunnah dalam kehidupan harian Atau nak cari makanan sunnah ni agak susah dan melecehkan di tambah pula dengan harga yang agak mahal hurmm kadang tak di naf...
Ragunan Dan Monas Tutup Di Hari Pertama Lebaran

Ragunan Dan Monas Tutup Di Hari Pertama Lebaran

papar berkaitan - pada 5/6/2019 - jumlah : 282 hits
Kepala Unit Pelaksana Teknis Monas Mundjirin menyebutkan Monas akan tutup pada hari pertama lebaran Idul Fitri 2019 yang jatuh hari Rabu 5 Juni 2019 Meski begitu Monas akan kembali dibuka esok harinya pada tanggal 6 Juni 2019
Deretan Artis Yang Merayakan Hari Raya Idul Fitri Untuk Pertama Kalinya Di Tahun Ini

Deretan Artis Yang Merayakan Hari Raya Idul Fitri Untuk Pertama Kalinya Di Tahun Ini

papar berkaitan - pada 6/6/2019 - jumlah : 381 hits
Hari raya Idul Fitri 1440 H atau Lebaran adalah hal yang paling ditunggu tunggu seluruh orang tak terkecuali para selebriti Tanah Air Para selebriti di Tanah Air yang beragama Islam pasti merayakan hari raya Idul Fitri atau Lebaran bersama ...
Taman Margasatwa Ragunan Tutup Saat Hari Pertama Idul Fitri 1440 H

Taman Margasatwa Ragunan Tutup Saat Hari Pertama Idul Fitri 1440 H

papar berkaitan - pada 5/6/2019 - jumlah : 235 hits
Tutupnya Taman Margasatwa Ragunan menurutnya sudah berdasar pada aturan dari Gubernur Yakni Pergub 63 Tahun 2018 tentang Optimalisasi Kegiatan dan Penanganan Pengunjung di Tempat Wisata pada Hari Tertentu
Bolos Di Hari Pertama 289 Pns Banten Terancam Turun Pangkat

Bolos Di Hari Pertama 289 Pns Banten Terancam Turun Pangkat

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 190 hits
Bolos di Hari Pertama 289 PNS Banten Terancam Turun Pangkat Dalam pemeriksaan ini BKD dibantu tim pemeriksa dari Inspektorat dan Satpol PP Terlihat ratusan pegawai memadati ruangan aula Inspektorat yang menjadi tempat pemeriksaan
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Dari Julia Sekeluarga Inilah Tema Raya Kami Tahun 2019 Ewahhh

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Dari Julia Sekeluarga Inilah Tema Raya Kami Tahun 2019 Ewahhh

papar berkaitan - pada 5/6/2019 - jumlah : 851 hits
Selamat Hari Raya Aidilfitri 2019 semua pembaca setia blog Julia Johari Wah sudah 1 Syawal hari ini alhamdulilah bangun awal pagi solat Subuh dengan penuh khusyuk jom kita solat hari raya pula tapi sebelum itu di kesempatan ini julia sekelu...
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nostalgia Bedak Sejuk

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Adik Ipar Nak Tumpang Rumah Kemudian Datang Lagi Sorang Akhirnya Kami Laki Bini Dah Kurus Kering

Hiburan Saya Rasa Mereka Ada Masa Depan Yang Baik Abby Abadi Dedah Aslam Kini Bawa Grab Dan Berniaga



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Ara Johari Delulu Chord

Apakah Pekerjaan Yang Paling Baik

Orang Yang Solatnya Tidak Diterima Allah Baca Supaya Ibadah Solat Kita Tidak Sia Sia

Deep Dive 5 Historic Lots From Gooding S Geared Online Sale

Tiba Tiba Datang Rasa Nak Bersalin Doktor Kongsi Apa Patut Ibu Ayah Buat Jangan Panik

Ini Kata Kata Terakhir Korban Penganiayaan Senior Stip Sebelum Dipukuli Hingga Tewas