Surya Chlorophyll Untuk Kulit Yang Lebih Cantik Dan Sihat


Ada tak kat sini yang tak suka makan sayur? Cik Sue bukan orangnya la sebab ai fanatik sayur,tak boleh makan nasi kalau tak de sayur atau ulam,dah jadi wajib dah kalau tiap kali makan,kekadang tak de lauk pun tak pe asalkan ada sayur ngan sambal je.Tuk korang yang tak makan sayur dan mahukan khasiat dari sayur ,Cik Sue ada penyelesaian untuk korang,apa dia? haaaa nah produk dari Surya Malaysia ,Minuman Surya Choropyhll dengan perisa Laici dan Peach.Dah la tak rasa sayur sedap pulak dengan perisa buahnya,budak-budak pun suka minum tau.Psttttt nak tahu tak,untuk dapatkan kulit cantik salah satu tipsnya banyakkan makan sayur tau,haaaaa tak nak ke kulit cantik? tak payah makan produk ratus-ratus ,minum klorofil pun boleh cantik tau,tanpa bahan kimia lagi hehehe.

Surya Chlorophyll dengan perisa Peach dan Laici


Apa sebenarnya minuman Surya Klorofil ni? Ha minuman ni di ekstrak dari daun mulberi tuk dapatkan klorofil ,daun ni memang di kenali bebas dari racun perosak dan mempunyai alkali semulajadi.Sesuai untuk pembersihan dalaman yang akan membantu kulit jadi lebih cerah dan bebas jerawat. Eh jap,korang tau tak klorofil tu apa? Klorofil merupakan zat hijau pada daun yang berperanan dalam prosese fotosintesis. Atau bisa juga diartikan sebagai molekul yang dapat menyerap sinar matahari dan menggunakan energi untuk mensintesis karbohidrat dari CO2 dan air yang dikenal dengan proses fotosintesis.Haaaa kalau ingat benda ni belajar je masa sekolah dulu,cepat-cepat ingat balik hehhe.Banyak tau khasiat klorofil ni,sebab tu doktor dan pakar pemakanan suruh ajar anak makan sayur dari kecil lagi.
Antara khasiat klorofil yang mana terkandung dalam minuman Surya ni adalah : 


Khasiat Klorofil
1. Membantu proses pembentukan sel-sel darah merah serta dapat mencegah anemia
Sesuai untuk mereka yang alami anemia atau tekanan darah rendah.

2. Membantu mengawal rasa lapar
Sesuai sangat la untuk yang nak diet dan kawal pemakanan tapi tak gemar makan sayur tu,bab kawal rasa lapar tu haaa Cik Sue sesuai sangat,memanjang lapor heheh.

3. Pembersihan dalaman juga bagus untuk mengurangkan bau badan & bau nafas
Haaa sesapa ada masalah bau badan yang kurang enak tu elokkkkkk sangat amalkan minuman ni,membantu merawat dan menyelesaikan masalah bau anda tu ye,hanya minum je ikut aturannya

4. Mempercepat proses penyembuhan luka
Ni Cik Sue perasan kat diri sendiri,setelah dekat 2 minggu amalkan,tangan melecur kena kuali panas cepat sangat sembuh,parut pun cepat hilang.

5. Menghilangkan racun dalam tubuh (proses detoksifikasi)
Biasa orang buat selalu blend sayur dengan buah kan nak buat air detox la,potong buah buh dalam air kan,dahhhhh tak payah,minu je minuman klorofil ni,senang,tak yah potong-potong buah bagai hehehe.

6. Dapat mengubati bengkak dan kemerahan pada kulit
Yang ni pulak Cik Sue perasan bila bagi Humaira minum,gatal-gatal cepat je hilang,biasa kalau kena gigit nyamuk atau main kat rumput dan dia garu dua tiga minggu baru hilang tapi sekarang dua tiga hari dah elok terutama betis dia tu.

7. Menjaga keseimbangan hormon dalam tubuh
Kandungan vitamin E yang terdapat dalam klorofil sangat bermanfaat untuk menjaga keseimbangan hormon seksual, baik pada pria maupun wanita. Yaitu dengan merangsang produksi hormon testosteron pada laki-laki dan hormon estrogen pada wanita.

8. Menjaga kesehatan sistem pencernakan
Klorofil dapat membantu menciptakan sistem pencernaan yang sehat  dengan menjaga flora usus dan menstimulasi gerakan usus.Dari hasil penelitian menunjukkan bahwa klorofil dapat bertindak sebagai pembersih usus dengan menghambat sitotoksisitas yang diinduksi oleh heme diet serta mencegah proliferasi colonocytes yang efektif dalam meredakan sembelit dan ketidaknyamanan yang disebabkan oleh gas yang menumpuk dalam perut.

Banyak lagi sebenarnya khasiat minuman Klorofil Surya ni malah ia antara superfood yang kaya dengan multivitamin dan mineral semulajadi,sangat bagus untuk tubuh bahan manusia.




Minuman Surya Klorofil mencantikkan kulit ? Cik Sue tak de la kata minuman ni 100% berjaya mencantikkan kulit tapi hujung tahun lepas ada bagi adik bongsu minuman ni dan suruh dia amalkan,kebetulan dia ada masalah kulit wajah yang banyak jerawat dan masalah gastrik.Alhamdulillahhh,berkesan dan bermanfaat untuk dia,kesannya mungkin bergantung kepada orang yang menggunakannya tapi bagi adik Cik Sue memang serasi,kulit wajah dia dah kurang jerawat halus-halus tu ,gastrik pun dah kurang kena,maklumlah dia kerja yang tak tentu waktu rehat dan selalu skip makan,
sebelum-akhir 2017
selepas- Mei 2018 Memang nampak kesannya kan,syukur sangat dengan perubahan kulit dia,eh masalah kulit pun boleh menyebabkan kemurungan tau huhuuu kini nampak dia lebih ceria dan yakin.

Okey,siapa sebenarnya yang kena ambil minuman Surya Klorofil ni?

· Pengemar kecantikan

· Orang yang mencari penyelesaian masalah kulit semulajadi

· Individu yang ada masalah jerawat

· Individu yang kurang makan sayur

· Individu yang ada masalh bau badan & bau nafas

· Sesuai untuk kanak-kanak 4 tahun keatas (2 tahun pun dah boleh ambil,cuma cuba sikit dulu la,macam Humaira ok je)



Bagusnya produk ni mudah di minum,bancuh je dengan air biasa pun boleh,tambahan pula ada perisa Laici dan Peach jadi takkan rasa pahit sayur atau rasa macam amkan daun ye.Malah produk ni tiada bahan pengawet,original di ektrak dari daun.Dan jangan risau,di jamin HALAL (GMP/HACCP/BioNexus Certified)


Cara minumnya senang sahaja,campurkan 25 ml minuman ini dengan 125ml air suam atau air masak biasa,kacau dan minum sahaja.Boleh tengok video cara minum di bawah ye :



Product juga boleh didapati secara online di www.mynaturaloption.com
Atau di Watsons terdekat dengan anda serta farmasi-farmasi terpilih seperti Himalaya dan Constant.

Sebarang maklumat lanjut klik link di bawah ye :

https://www.facebook.com/Surya.Malaysia/
https://www.instagram.com/surya.malaysia/




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sueizza.com/2018/11/surya-chlorophyll-untuk-kulit-cantik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rahsia Kulit Cantik Licin Macam Instafamous Nursyafiqah Aina

Rahsia Kulit Cantik Licin Macam Instafamous Nursyafiqah Aina

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 437 hits
Ini Rahsia Kulit Cantik Licin Instafamous Si Nursyafiqah Aina Kalau korang perasan jarang instafames yang kulitnya berlopak berkerak berjerawat kan Semuanya cantik dan mulus alah dah memang dia jenis kulit licin tak bermasalah dari kecik me...
Berikan Nafas Baharu Agar Kulit Wajah Sihat Berseri Cerah Sempurna Dengan Safi Balqis Oxywhite

Berikan Nafas Baharu Agar Kulit Wajah Sihat Berseri Cerah Sempurna Dengan Safi Balqis Oxywhite

papar berkaitan - pada 8/1/2019 - jumlah : 326 hits
Hi korang Punya la lama entry produk Safi Balqis OxyWhite yang SA belikan untuk Dania tahun lepas elok tersimpan dalam draft blog ni pelik betul perangai mama ko ni Dania Ye seawal usia Dania 10 tahun memang SA ajar anak dara SA tu untuk me...
Suami Jagalah Isteri Masa Berpantang Betul Caranya Boleh Lebih Cantik Dari Anak D4ra Rileks Media

Suami Jagalah Isteri Masa Berpantang Betul Caranya Boleh Lebih Cantik Dari Anak D4ra Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/12/2018 - jumlah : 228 hits
Suami tolong jangan ambil mudah dengan keadaan isteri yang berpantang bersa lin jagalah dia Kena faham lepas bersalin isteri sebenarnya baru saja melalui fasa bertarung nyawa antara hidup dan matinya Sebaik isteri anda melahirkan ba yinya t...
6 Alasan Diet Sembarangan Bisa Bikin Kulit Tak Cantik Lagi

6 Alasan Diet Sembarangan Bisa Bikin Kulit Tak Cantik Lagi

papar berkaitan - pada 26/12/2018 - jumlah : 96 hits
6 Alasan diet sembarangan bisa bikin kulit tak cantik lagi Konsumsi jenis karbohidrat yang salah dan terlalu banyak asupan susu misalnya bikin kulit mudah bermasalah dengan jerawat
Belajar Minum Air Pada 4 Waktu Yang Betul Barulah Sihat Dan Cantik

Belajar Minum Air Pada 4 Waktu Yang Betul Barulah Sihat Dan Cantik

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 194 hits
Minum air pun ada caranya bukan main sebarang je Sebab tu orang tua pesan jangan minum air selepas makan kerana akan menyebabkan perut buncit Sebenarnya pantang larang ini adalah demi kebaikan kita Namun paling penting perlu minum air secuk...
Begini Caranya Supaya Wajah Tampak Lebih Sehat Cantik

Begini Caranya Supaya Wajah Tampak Lebih Sehat Cantik

papar berkaitan - pada 28/12/2018 - jumlah : 144 hits
Pada beberapa artikel sebelumnya pernah dijelaskan betapa air putih jenis alkali sangatlah memiliki manfaat yang besar Maka tak heran dengan segudang kebaikan yang dipersembahkan oleh air alkali membuat para masyakarat saat ini menerapkan g...
Surya Chlorophyll Supplement Lengkap Untuk Semua

Surya Chlorophyll Supplement Lengkap Untuk Semua

papar berkaitan - pada 20/12/2018 - jumlah : 140 hits
Assalamualaikum w b t Nak Kulit Cantik Tapi Tak Makan Sayur Mungkin ramai yang inginkan kecantikkan terutamanya untuk kulit Amalkan makan sayur adalah salah satu cara untuk mendapat kulit cantik secara semulajadi dan selamat tapi korang buk...
Surya Chlorophyll Nutrisi Yang Lengkap Bagi Bukan Penggemar Sayur

Surya Chlorophyll Nutrisi Yang Lengkap Bagi Bukan Penggemar Sayur

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 112 hits
Nak Nutrisi yang lengkap TAPI tak suka makan sayur Jangan risau Sebab Surya Chlorophyll kan ada Kenapa Surya Chlorophyll PRODUK MINUMAN KHASIAT SAYUR Surya Chlorophyll merupakan Superfood yang membekalkan anda Nutrisi yang lengkap kerana 25...
Syed Saddiq Bangun Cuba Nak Mencelah Tun M Sekali Noh Omar Persenda Ayat Dia Buat Ramai P4nas Hati

Cerita Viral Wanita Cantik Di Bangka Tengah Siap Dinikahi Pria Yang Beli Rumahnya Rp 185 Juta

Dr Mahathir Hanya Kebetulan Di Tempat Dan Pada Masa Tepat

Mahathir Buka Parti Baru

Anak Najib Razak Sebahagian Pengkhianat Negara Mahfuz

Bila Sakit Datanglah Pada Doktor Pu Syed Jemput Safiey Illias Sajat Bersemuka

Anwar Tgh Semangat Ckp Pasal Katak Tiba2 Azeez Bangun Dan Petik Nama Tun M Terkedu Anwar

Part 1 Dekorasi Dapur Dan Ubah Suai Dapur Apartment Kami Dapurazlindaalin



Resepi Kek Karamel Pelangi Paling Gebu dan Kurang Manis

Kisah Wanita Yang Dikurung Ibu Kandung Sendiri 26 Tahun Dalam Gelap

Bagaimanakah Rakyat Korea Utara Cari Jodoh Dan Pasangan

Info Dan Sinopsis Drama Syurga Untukmu Slot Samarinda

5 Gereja Yang Dahulunya Merupakan Masjid


Jutawan Teknologi Dibunuh Kejam Adik Temui Mayat Tanpa Kepala Badan Dikerat Di Apartmen Mewah

2 Sindiket Edar Dadah Kokain Dan Pil Eramin 5 Tumpas

Why Do We Use English For It

Bubblebee Bangi

Tips Untuk Newbie Buat Untung Puluh Ribu Sebulan Berniaga Secara Online

Hukum Tersalah Membaca Quran Kerana Baru Belajar