Sunway Pyramid Meraikan Sambutan Hari Raya Dengan Tema Bunga Yang Sangat Mempersonakan



Bila tiba musim raya ni, semua pasaraya besar masing-masing akan mempamerkan kehebatan mereka dalam menyediakan dekorasi dengan tema paling menarik untuk menarik tumpuan sertai menghargai pengunjung yang berbilang bangsa di Malaysia. Sunway Pyramid antara sebuah mall popular yang terawal meraikan sambutan raya tahun ini dengan dekorasi sangat menarik dan lebih awesome lagi bila ada banyak gila aktiviti menarik untuk korang sertai.


Tahun ini, Sunway Pyramid memilih untuk menggunakan tema bunga-bunga raya sebagai hiasan di ruang legar utama mereka. Idea yang sangat menarik sekaligus mampu menarik ramai pengunjung terutamanya yang mencari lokasi gambar insta-friendly untuk dikongsikan ke media sosial masing-masing.


Sunway Pyramid sudah pastilah merupakan lokasi paling popular untuk berbuka puasa dan juga shopping raya kerana korang boleh dapat segala-galanya di dalam satu tempat sahaja. Dengan lebih 1,000 kedai yang ada dalam Sunway Pyramid tu, korang boleh dapatkan apa sahaja dari fasyen antarabangsa paling trending sekarang ni, barangan kecantikan, barangan sukan, gajet canggih terbaru ketika ini, mainan, dan banyak lagi sampai tak tahu nak pilih yang mana. Sambil tu boleh nikmati keindahan dalam taman interaktif yang unik sambil sertai pelbagai permainan tersedia.

Banyak ativiti yang mereka namakan sebagai Bunga-Bunga Raya dijalankan oleh Sunway Pyramid untuk pengunjung yang datang. Boleh kata aktiviti semuanya menarik dan sangat mudah untuk korang dapat petal sticker yang menarik.

Antaranya Bunga-Bunga Swing. Aktiviti ni korang boleh sertai dengan hanya ambil gambar korang sendiri dengan cara paling kreatif kat area flower swing tu, kemudian upload ke Instagram atau Facebook sendiri. Oh ya, jangan lupa untuk tag @sunway_pyramid dan letak hashtag #PyramidRaya. Lepas je selesai post, korang terus tunjukkan kepada krew bertugas untuk dapat petal sticker yang menarik!

Selain tu, pergi ke area Hopscoth Play dan selesaikan sekurang-kurangnya 4 aksi yang diminta untuk dapat petal sticker juga. Ini sedikit mencabar tapi senang jer. Ingat 10 langkah yang Ohmedia beritahu kat bawah ni. Jangan cakap Ohmedia tak payung. Haha!


1. Stomp (buat gaya marah macam hulk) 3 kali
2. Tepuk tangan 5 kali
3. Lompat dari petak nombor 3 ke petak nombor 5 dengan 1 kaki
4. Lompat!
5. Lompat lagi!
6. Main rock-paper-scissor dengan krew di situ
7. Korang pusing 1 kali
8. Tunjuk senyuman yang paling menawan
9. Angkat kedua-dua tangan ke atas
10. Pegang telinga kiri dengan tangan kanan. Selesai!

Blooming Floral Walk antara kawasan menarik untuk korang berjalan dan menikmati pemandangan bunga kembang. Namakan dua warna bunga yang korang dapat lihat dan beritahu pada krew yang bertugas.


Interactive Blooming Garden pula membolehkan korang mencipta sendiri persembahan bunga. Korang hanya perlu tekan butang bunga berkembang untuk menang hadiah.


Satu lagi aktiviti yang boleh korang buat masa kat Sunway Pyramid nanti adalah ambil gambar korang di Floral Memory Lane dengan insan tersayang. Sebut “cheseee” dan lepas gambar siap dicetak, tunjukkan pada krew yang bertugas.


Semua aktiviti ni akan melayakkan korang untuk menerima petal sticker menarik dari Sunway Pyramid bagi setiap aktiviti yang dibuat. Mudah kan?

Selain tu ada juga aktivit dan perkara lain yang menarik juga antaranya Floral Papercutting (luaskan imiginasi korang dengan papercutting), Bunga-Bunga Workshops (cipta floral masterpiece korang sendiri), Raya with Royce (hebatkan kemanisan Raya tahun ni bersama Royce!), Fleurs Flower Market (belajar dekorasi rumah dengan bunga-bungaan), dan Yankee Candle (belanja RM500 atau RM400 dengan kad kredit HSBC sekurangnya di dalam 2 resit untuk tebus Yankee Candle!).


Kalau semua tu aktiviti yang sangat mudah untuk korang menang, apakata korang join sekali peraduaan yang lebih hebat bagi menang Vespa guys!! Caranya korang download aplikasi Sunway Pyramid yang terbaru dalam smartphones canggih korang tu dan boleh join kat sana untuk menang sebuah Vespa edisi terhad. Peraduan terbuka sehingga 28 Mei 2019 nanti.



Untuk yang nak cari inspirasi untuk hadiah raya, fesyen, makam malam atau untuk apa sahaja yang berkaitan raya nanti, jangan lupa tengok sendiri di sini.

Nak tahu info lanjut tentang ni, korang boleh tengok sendiri di website Sunway Pyramid di www.sunwaypyramid.com atau ikuti Sunway Pyramid di Facebook dan juga Instagram.
Sumber: Oh! Media

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2019/05/sunway-pyramid-meraikan-sambutan-hari.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wah Jom Pergi Sunway Putra Mall Sempena Bunga Bunga Raya

Wah Jom Pergi Sunway Putra Mall Sempena Bunga Bunga Raya

papar berkaitan - pada 15/5/2019 - jumlah : 830 hits
Bila perayaan Hari Raya nak dekat semua pusat membeli belah berlumba lumba tunjukkan kehebatan masing masing untuk menarik pelanggan rakyat Malaysia serta pelancong dari luar negara Tetapi Sunway Putra Mall ini lain daripada yang lain dekor...
Hiburan Riang Ria Raya Di Jasons Food Hall Dengan Pelbagai Barangan Ekslusif Sempena Hari Raya Aidilfitri

Hiburan Riang Ria Raya Di Jasons Food Hall Dengan Pelbagai Barangan Ekslusif Sempena Hari Raya Aidilfitri

papar berkaitan - pada 16/5/2019 - jumlah : 506 hits
Tak lama lagi kita bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri sekarang ini mungkin ramai yang sudah melakukan pelbagai persiapan untuk memeriahkan lagi sambutan Syawal Mestilah kena lebih gempak dan best tahun ini Membeli belah sebelum Hari Raya ...
Gramedia Tamabahan Hari Raya

Gramedia Tamabahan Hari Raya

papar berkaitan - pada 11/5/2019 - jumlah : 295 hits
Gramedia Tamabahan Hari RayaGratis ongkos kirim hingga Rp10 000 dengan minimum pembelian Rp50 000 Gramedia Cashback 50 Gopay
Tema Hari Guru Tahun Ini Lebih Bermakna

Tema Hari Guru Tahun Ini Lebih Bermakna

papar berkaitan - pada 16/5/2019 - jumlah : 313 hits
Tarikh 16 Mei setiap tahun merupakan tarikh paling bermakna bagi seorang guru dimana hari berkenaan mereka dihargai atas usaha mereka memerah tenaga dan keringat untuk mendidik anak bangsa kearah kejayaan Kebiasaanya guru yang menjadi kesuk...
Cuti Hari Raya Sekolah Sehingga 10 Jun 2019

Cuti Hari Raya Sekolah Sehingga 10 Jun 2019

papar berkaitan - pada 14/5/2019 - jumlah : 671 hits
Cuti Hari Raya Sekolah Sehingga 10 Jun 2019 Pastinya ramai ibu bapa yang agak keliru dengan Cuti Hari Raya Aidilfitri 2019 bagi sekolah sekolah di negara kita Ini kerana dalam kalendar yang ada cuti sekolah bertanda kuning hanya sehingga 9 ...
Easybook Double Your Happiness This Hari Raya With Double Easipoints

Easybook Double Your Happiness This Hari Raya With Double Easipoints

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 598 hits
Easybook Double your Happiness this Hari Raya with Double EasiPointsHari Raya Aidilfitri is arriving soon Our ticket selling season is finally here so hurry and grab your tickets for your balik kampung trip before they get sold out Check ou...
Sampul Duit Raya 2019 Rare Branded Stylista Cantik Corak Bunga

Sampul Duit Raya 2019 Rare Branded Stylista Cantik Corak Bunga

papar berkaitan - pada 1/5/2019 - jumlah : 1639 hits
Kami menjual sampulduitraya design rare untuk anda LV Gucci Chanel VS Adidas Macam lagi Saiz besar duit RM100 Tak perlu lipat dan gam Design boleh campur STOK TERHAD 1 pack 3 packs RM 106 packs RM 209 packs RM 30Whatsapp 013 3888584 untuk t...
Tak Lama Nak Raya Ini Rutin Kecantikan Puteri Diana Setiap Hari Bolehlah Cuba

Tak Lama Nak Raya Ini Rutin Kecantikan Puteri Diana Setiap Hari Bolehlah Cuba

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 639 hits
Tak Lama Nak Raya Ini Rutin Kecantikan Puteri Diana Setiap Hari Bolehlah CubaPuteri Diana
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Taman Tema Genting Highland

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord

Sanusi Henti Retorik Kxp Tumpu Projek Loji Rawatan Air

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid