Suasana Malam Yang Meriah Di Pantai Cenang

Dalam entri sebelum ini, saya catatkan suasana petang di Pantai Cenang. Pada waktu malamnya pula, kami keluar sekali lagi untuk melihat bagaimana suasana malam di sini

Kami keluar agak lewat, iaitu hampir pukul 10 malam disebabkan encik suami sibuk menyiapkan tugasannya. Saya ok saja, sebab saya rasa malas nak keluar pada waktu malam. Tapi kalau tak keluar, tak tahu pula bagaimana suasana malam di kawasan Pantai Cenang ni kan

Dari Nadias Hotel, kami cuma perlu melintas jalan untuk ke kawasan pantai. Walaupun jam sudah menghampiri pukul 10 malam, suasana di Jalan Pantai Cenang tetap sibuk dengan para pelancong dan kenderaan yang lalu lalang

Beginilah rupa di Dataran Cenang. Meriah sungguh dengan kehadiran para pengunjung, lampu berwarna-warni dan bunyi muzik yang menghidupkan suasana

Eh, tak tahulah mana satu ejaan yang betul - Pantai Cenang atau Pantai Chenang

Dari Dataran Cenang, kami menuju ke pantai. Kelihatan para peniaga masih menjalankan operasi mereka. Di suatu sudut sana, kelihatan orang ramai berkumpul

Oh, rupa-rupanya ada fire show. Patutlah pada waktu petang tadi kami lihat orang-orang sibuk berulang-alik membawa bean bag ni ke pantai. Saya tak pasti bagaimana cara atau caj dikenakan untuk menonton pertunjukan ini. Kami terus saja menyertai para pengunjung yang berada di bahagian luar pita merah putih

Fire show oleh kumpulan anak muda. Saya lihat semuanya seperti masih di usia remaja

Pelbagai aksi dilakukan oleh mereka. Memang cekap dan berani. Tak lama kami berdiri menonton fire show ni, datang dua orang remaja lelaki menghulurkan sebuah tabung. Saya tak begitu jelas apa yang dituturkan, tapi maksud tabung tersebut adalah untuk meminta kita memberikan bayaran seikhlasnya. Oh, begini caranya. Persoalan saya sudah terjawab. Kecuali penonton yang duduk di bean bag, rasanya sudah ada bayaran tetap

Kami kemudiannya beredar ke bahagian pantai yang lebih tenang. Walaupun sudah lewat malam, masih ramai yang bersiar-siar di sini. Yelah, bukan selalu dapat datang

Menikmati waktu malam di pantai. Bulan bersinar cantik

Kami menghabiskan masa di pantai sekitar satu jam. Mata saya sudah mengantuk, tapi perut pula memanggil untuk diisi. Kali terakhir kami makan adalah pada pukul 6 lebih petang tadi. Jadinya dari pantai, kami terus menuju ke KFC yang terletak di Cenang Mall. Di sini, rata-rata tempat makan masih meriah seolah-olah malam masih muda

Bagi yang sukakan suasana meriah, kawasan Pantai Cenang ni memang sangat sesuai. Bagi saya yang lebih gemarkan tempat yang tenang dan tidak ramai orang, suasana di sini agak menyesakkan. Tapi sesekali merasai suasana di tempat orang, pun bagus juga.

Video berdurasi 0:48 minit, sedikit gambaran suasana kemeriahan di Pantai Cenang

Pasar Terapung Pantai Suri Destinasi Wajib Dilawati

papar berkaitan - pada 5/8/2022 - jumlah : 198 hits
Pasar Terapung Pantai Suri satu ikon tarikan di kawasan kepulauan delta Sungai Kelantan di jajahan Tumpat Terletak berhampiran Pulau Suri yang dipisahkan dengan satu batang sungai Pasar Terapung Pantai Suri memberi peluang pengunjung merasa...
Daftar Pantai Eksotis Di Asia Tenggara Indah Banget

papar berkaitan - pada 5/8/2022 - jumlah : 208 hits
Halo Beach goer Nggak perlu jauh jauh pantai pantai cantik di Asia Tenggera ini patut kamu kunjungin selama liburan musim panas
Pemotretan Terbaru Adhisty Zara Di Pantai Ini Curi Perhatian Pakai Baju Mencolok

papar berkaitan - pada 9/8/2022 - jumlah : 165 hits
Nama Adhisty Zara tentu sudah tak asing lagi di telinga masyarakat Indonesia Namanya mulai dikenal saat dirinya bergabung dengan JKT48 generasi kelima Usai lulus dari JKT48 ia berkarier sebagai aktris Belum lama ini Zara melakukan pemotreta...
Setelah Dua Tahun Pandemi Petik Laut Lampon Banyuwangi Kembali Digelar Meriah

papar berkaitan - pada 31/7/2022 - jumlah : 191 hits
Bupati Banyuwangi Ipuk Fiestiandani yang hadir langsung dalam acara tersebut juga menyambut gembira dengan digelarnya kembali tradisi ini Ipuk juga berharap tradisi yang dilakukan warga ini menjadi sarana untuk memupuk semangat gotong royon...
13 Foto Konser Ulang Tahun Jkt48 Ke 10 Yang Berlangsung Seru Dan Meriah

papar berkaitan - pada 8/8/2022 - jumlah : 144 hits
JKT48 baru saja menggelar konser ulang tahunnya yang ke 10 Hampir seluruh member JKT48 generasi satu hadir Acaranya berlangsung dengan seru dan meriah Yuk intip beberapa fotonya berikut ini
Butik Ke 41 Siti Khadijah Ampang Dibuka Sambutan Hari Pertama Sangat Meriah

papar berkaitan - pada 31/7/2022 - jumlah : 298 hits
BUTIK KE 41 SITI KHADIJAH AMPANG DIBUKA SAMBUTAN HARI PERTAMA SANGAT MERIAH Assalammualaikum semua Hari ini 30 Julai 2022 adalah tarikh istimewa buat jenama tempatan kesayangan ramai iaitu Siti Khadijah Selepas melalui pelbagai liku perniag...
Seketika Di Pantai Tanjung Rhu Pantai Pasir Hitam Langkawi

papar berkaitan - pada 1/8/2022 - jumlah : 357 hits
Aktiviti Mangrove Tour kami berakhir sekitar pukul 1 petang Dari Jeti Tanjung Rhu kami bercadang untuk ke beberapa buah pantai dan air terjun dengan panduan aplikasi Google Maps PANTAI TANJUNG RHUPantai Tanjung Rhu terletak berdekatan denga...
Singgah Di Pantai Morib Banting

papar berkaitan - pada 21/7/2022 - jumlah : 128 hits
Selepas singgah terus singgah Sabak Bernam buat surprise untuk birthday anak buah dapat jumpa kat asrama pun jadilah Tak ada kek bagi buah strawberry dari Cameron Highland je lah Tak sempat nak singgah beli kek Lepas tu terus gerak balik Se...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

Sustainable And Ethical Practices

Aktiviti Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Yayasan Bekas Anggota Perisikan Tentera Malaysia 04 05 2024

Aktiviti Majlis Perasmian Richiamo Mart Dan Rumah Terbuka Aidilfitri Kumpulan Richiamo 2024 Ppim 05 05 2024