Suami Yang Sweet Tak Pernah Berkira Dengan Isteri Dan Pandai Buat Surprise


Bagi wanita bergelar isteri dan ibu menguruskan rumah tangga dan anak-anak pengorbanan besar dalam diri mereka. Lagi bertambah tanggungjawab itu apabila turut menjadi wanita bekerjaya dan memerlukan fokus yang tinggi kepada karier.
Tanpa masa yang cukup untuk memanjakan diri, akan menjadikan isteri penat, moody, wajah tidak ceria dan cepat stres hingga tertekan.
Suami perlu faham dan memainkan peranan yang penting dalam memberikan sedikit ruang kepada isteri. Ambil tanggungjawab bersama dan jangan mementingkan diri sendiri tanpa mempedulikan penat lelah isteri yang telah bertungkus-lumus memberikan yang terbaik kepada keluarga.
Ingatlah isteri juga perlukan masanya sendiri untuk melakukan perkara-perkara yang dia minat dan suka. Bukan hanya suami sahaja yang perlukan ‘me time’. Izinkanlah isteri mendapatkan ‘me time’nya sendiri dengan rakan-rakan, adik beradik, saudara mara asalkan tidak melanggar batasan.

Ketika isteri minta ‘me time’, mungkin suami boleh ambil alih sekejap menjaga sambil melayan anak-anak dengan aktiviti yang menyeronokkan.
Dalam sehari isteri dapat ‘me time’ sekurang-kurangnya 2 jam untuk memanjakan diri sendiri dah cukup gembira. Tak kiralah untuk isteri keluar dengan kawan, window shopping, mendengar muzik atau menonton rancangan kegemaran di televisyen tanpa gangguan.
Ramai isteri beranggapan bila dapat keluar dengan kawan sambil santai-santai dah boleh tenangkan fikiran. Sambil bertukar cerita pengalaman masing-masing dapat juga menikmati makanan kegemaran. Kiranya dapatlah berehat sekejap dari memikirkan menu untuk di masak.
Bukan itu sahaja, memanjakan diri di spa sambil melakukan urutan antara momen yang paling best untuk isteri. Lagi-lagi bila dapat rasa diri dibelai dan diurut. Walaupun bukan selalu memadailah buat seketika.
Lagi seronok jika suami ada rezeki lebih buat pula kejutan dengan memberi pakej percutian untuk isteri. Semestinya isteri akan rasa cukup dihargai atas penat lelahnya menguruskan rumah tangga dan anak-anak. Bagaimanapun bagi suami yang mampu tiada masalah tetapi jika ada beberapa komitmen lagi penting, anda tetap boleh buat kejutan diluar jangkaan isteri.

Caranya mudah sangat hanya langgan pakej NJOI Prepaid untuk isteri tonton rancangan atau filem kegemaran mereka di rumah dan hantar penyertaan, anda berpeluang menang hadiah bulanan atau hadiah utama bagi pakej pelancongan untuk dua orang. Paling best peluang isteri dapat ‘me time’ pergi melancong secara percuma.
Mana tahu rezeki ini boleh jadikan impian orang yang anda sayang satu kenyataan dan ia juga sebagai tanda terima kasih kerana menjadi isteri dan ibu yang baik. Semestinya pakej NJOI Prepaid ini sangat berbaloi!
NJOI Pakej Murah, Hiburan Tanpa Henti
NJOI Prepaid dekoder TV satelit percuma Astro dilengkapi 49 saluran percuma untuk anda termasuk 29 saluran TV dan 20 saluran radio meliputi pelbagai program menarik seperti berita, dokumentari, informasi terkini dan hiburan tanpa yuran bulanan serta caj tahunan.
Anda boleh menambah lebih banyak saluran prabayar dengan memilih pakej serendah RM5 untuk 3 hari. Jika nak tambah turut ditawarkan untuk 7 hari dan 30 hari.
Selain menyediakan 49 saluran percuma, kelebihan NJOI Prepaid ini juga adalah:
– tiada kontrak
– tiada bil bulanan (bayaran sekali sahaja)
– boleh tambah saluran tambahan jika perlu
– jaminan selama setahun
NJOI Prepaid Top Up & Terbang
Peraduan NJOI Prepaid Top Up & Terbang berlangsung dari 1 Julai hingga 30 November 2019. Hadiah bulanan akan diberikan pada setiap bulan kepada pemenang dan untuk hadiah utama akan menanti anda pada Disember nanti.
Perlu ingat semakin banyak anda tambah nilai, semakin banyak penyertaan yang anda miliki, peluang untuk menang lebih besar. Peserta yang memenangi hadiah bulanan tetap berpeluang memenangi hadiah utama.
Antara syarat peraduannya adalah:
Hadiah Bulanan: Tambah nilai kredit NJOI Prepaid dengan minimum RM20 semasa tempoh peraduan.
Hadiah Utama: Tambah nilai minimum RM100 (5 mata) untuk layak mendapat hadiah utama semasa tempoh peraduan berlangsung.
• Setiap RM20 tambah nilai = 1 mata
Cara Menyertai Peraduan
Untuk menyertai peraduan ini, anda boleh menghantar melalui SMS (satu kali penghantaran sahaja)
SMS NAKNJOI dengan 12 digit nombor kad pintar ke 66688
contohnya: NAKNJOI<SPACE>123456789010
Klik Gambar Ini Hadiah utama menanti 2 pemenang bertuah iaitu pakej percutian termasuk tiket penerbangan, penginapan dan insuran perjalanan bagi destinasi terpilih. Pemenang boleh memilih sama ada untuk menunaikan umrah atau melancong ke Korea, Jepun, Bali atau Singapura bersama pasangan.
Bukan itu sahaja, hadiah bulanan menarik disediakan seperti TV LED 40 inci, perkakasan memasak Vantage, pembersih hampagas Shimono serta saguhati berupa kredit NJOI Prepaid bernilai RM50.
Bagi yang ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai peraduan ini, sila layari laman peraduan ini.
*Pelanggan sekarang boleh tambah nilai NJOI Prepaid secara online di sini
The post Suami Yang Sweet Tak Pernah Berkira Dengan Isteri Dan Pandai Buat Surprise appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/suami-yang-sweet-tak-pernah-berkira-dengan-isteri-dan-pandai-buat-surprise/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Politik Berbeza Pernah Buat Suami Isteri Akad Nikah Semula

Politik Berbeza Pernah Buat Suami Isteri Akad Nikah Semula

papar berkaitan - pada 7/7/2019 - jumlah : 274 hits
Mufti Perlis ingatkan bahaya apabila perbezaan dalam politik dijadikan isu agama sehingga wujud kesangsian terhadap iman seseorang
Isteri Tak Pernah Minta Dia Faham Kewangan Suami Jangan Diam Saja Tanya Apa Isteri Mahu

Isteri Tak Pernah Minta Dia Faham Kewangan Suami Jangan Diam Saja Tanya Apa Isteri Mahu

papar berkaitan - pada 21/7/2019 - jumlah : 352 hits
Sememangnya isteri kita tak pernah meminta minta Dia tak pernah minta belikan baju mahal mahal tak pernah minta hadiah setiap bulan apa lagi barang kemas bergunung ganang Tak pernah sama sekali Berapa yang diberikan suami setiap bulan semua...
Isteri Nakal Suami Terpaksa Bermalam Di Bilik Hello Kitty Dengan Rakan Lelaki

Isteri Nakal Suami Terpaksa Bermalam Di Bilik Hello Kitty Dengan Rakan Lelaki

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 794 hits
Tweet dan foto yang dimuat naik oleh Amy menerusi laman Twitter Tindakan seorang isteri yang membuat prank kepada suaminya dengan menempah bilik hotel berkonsepkan kartun Hello Kitty ternyata menjadi bahan jenaka netizen di laman Twitter Be...
Meninggal Dunia Selepas 3 Bulan Bernikah Suami Kongsi Detik Manis Kenali Si Isteri Sehingga Hembusan Nafas Terakhir

Meninggal Dunia Selepas 3 Bulan Bernikah Suami Kongsi Detik Manis Kenali Si Isteri Sehingga Hembusan Nafas Terakhir

papar berkaitan - pada 15/7/2019 - jumlah : 492 hits
Kita diumpamakan pelakon dan dunia adalah pentasnya Lalu kita dipertemukan dengan pelbagai perkara yang mengajar kita tentang erti sebenar kehidupan Malah skripnya sudah disusun oleh Allah dengan penuh hikmah Namun segalanya tak terjangkau ...
Jadi Suami Dan Ayah Ni Tak Susah Namun Tak Juga Senang Harus Pandai Bahagi Masa

Jadi Suami Dan Ayah Ni Tak Susah Namun Tak Juga Senang Harus Pandai Bahagi Masa

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 303 hits
Tugas seorang isteri dan ibu sememangnya tak perlu disangkal lagi Namun tak bermakna kita menidakkan jasa dan pengorbanan lelaki bergelar suami dan ayah kepada anak anak kita Jarang lelaki merungut penat dan sebagainya sedangkan hakikatnya ...
Sepasang Suami Isteri 2 Rakan Mereka Ditahan

Sepasang Suami Isteri 2 Rakan Mereka Ditahan

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 522 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Isteri Faham Suami Balik Malam Cari Rezeki Ada Masa Free Tanyalah Khabar Bawa Jalan

Isteri Faham Suami Balik Malam Cari Rezeki Ada Masa Free Tanyalah Khabar Bawa Jalan

papar berkaitan - pada 12/7/2019 - jumlah : 415 hits
Mendirikan rumahtangga satu keputusan paling besar yang perlu dilakukan seumur hidup Ini kerana ia merangkumi cara hidup dan masa depan buat selamanya Perkahwinan bukanlah sesuatu perkara yang remeh temeh Ia melibatkan dua insan yang berset...
Nafsu Suami Terlalu Tinggi Isteri Mohon Batal Perkahwinan

Nafsu Suami Terlalu Tinggi Isteri Mohon Batal Perkahwinan

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 379 hits
Seorang wanita di Zimbabwe nekad melarikan diri untuk menjauhi suaminya yang berperangai pelik kerana tidak boleh berenggang dari ranjang Constance Muungani merasakan melarikan diri jalan terbaik antara dia dan suaminya Fani Mumba Wanita ya...
Suami Isteri Tak Puas Hati Apa Apa Cakap

Suami Isteri Tak Puas Hati Apa Apa Cakap

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 671 hits
Topik ni adalah topik yang takkan habis sampai mati Haha Selagi kita bergelar pasangan suami isteri mesti akan ada rasa tak puas hati terhadap pasangan dalam kehidupan kita sehari harian Menipu benor lah kalau ada pasangan yang claim dioran...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Menangkan Jackpot Di Game Jekpot88 Di Berbagai Permainan

Tukar Lesen Memandu Malaysia Ke Lesen Nsw Australia

Wordpress Block Patterns Give You Superpowers

Video 2 Helikopter Bertembung Ketika Raptai Di Pangkalan Tldm Lumut

9 Tips Mengajar Murid Kelas Belakang

Status Puasa Qadha Puasa 6 Syawal