Suami Jarang Luah Rasa Cinta Tapi Sanggup Gadai Segalanya Demi Keluarga


Seorang suami tanggung jawabnya besar. Bukan sahaja perkahwinannya harus dijaga, tetapi isteri tersayang perlu dilindungi. Suami mempunyai hati yang keras, sukar mengungkapkan kata cinta. Tetapi dia akan berkorban apa sahaja demi kebaikan isterinya.
Seorang suami yang baik dan menyayangi isterinya akan mencuba sehabis baik untuk menyempurnakan keinginan insan tersayang. Seandainya suami anda menunjukkan ciri-ciri ini, jelas sekali dia amat mencintai anda.
Artikel Menarik: [Kalau Susu Ibu Rosak, Boleh Buat Menangis Seharian. Punyalah Sedih!]
1. Cuba cari solusi kepada masalah anda Tidak boleh lihat isterinya rungsing, suami yang baik akan bertanya apa masalah sebenarnya. Bukan sekadar menjadi pendengar yang baik, suami akan mencuba yang terbaik untuk menyelesaikan masalah itu. Atau paling tidak, akan mencadangkan penyelesaian terbaik untuk masalah anda.

2. Tidak lokek berkongsi harta Lelaki ini kedekut, dia tidak suka berkongsi hartanya. Kalau anda boleh pinjam barang yang paling dia sayang, bermakna dia amat percayakan anda dan mahu anda juga merasa apa yang dia ada.
Artikel Menarik: [Biiarlah Dia Mengandung Banyak Kali Pun, Jangan Sesekali Kita Tanyakan Soalan Sensitif]
3. Rahsia anda, rahsia dia Menjaga air muka isteri dan berkongsi rahsia kelemahan orang rumah adalah bukti dia menjaga anda. Suami yang baik tidak akan sesekali membuka rahsia sama ada milik anda atau dalam keluarga anda.

4. Ingat Tarikh-Tarikh Penting Selalunya lelaki selalu terlupa tarikh penting buat kalian. Sama ada tarikh lahir anda mahupun tarikh ulang tahun perkahwinan anda berdua. Kalau teringat pun sebab anda yang beritahu, tapi usaha dia untuk ‘cover’ balik salah dia itu yang penting. Itu sudah cukup untuk membuktikan dia sayangkan anda.

5. Suka ‘Tidur’ Sekali, Tetapi Tak Paksa Benarlah, seks membuatkan suami puas dan boleh merapatkan hubungan perkahwinan. Pun begitu, suami yang baik merasakan seks bukan sekadar nafsu. Tanpa seks sekalipun, dia akan gembira dan berpuas hati. Janji buat aktiviti bersama.
6. Jenis ‘Cool’, Susah Marah Ini paling syok! Isteri paling gembira kalau suaminya tidak mudah marah dan jenis selamba. Biarpun ietsri berbuat salah, suami anda akan tetap memafkan dan tidak sesekali mengungkit tentangnya lagi. Suami yang baik juga sukakan perbualan santai yang penuh gelak ketawa berbanding berborak serius dan membosankan tanpa ada gurau senda.
Artikel Menarik: [Jaga Rahim Sejak Anak Kecil, 3 Makanan Ini Yang Disarankan Dato’ Dr Hamid Arshat!]
7. Biar Apa Pun, Isterinya Yang Terbaik Setiap perkara yang ada pada diri anda adalah yang terbaik buatnya. Dari sekecil-kecil perkara, anda sudah cukup sempurna. Suami yang baik tidak akan pernah meminta isterinya berubah, kecuali benar-benar perlu. Contohnya, isteri tidak bertudung dinasihatkan untuk berhijab. Isteri naik berat badan, dia sama-sama ajak berdiet. Itulah teguran halus yang tidak menyakitkan hati isteri, tetapi ‘sampai’ dan menjentik perasaan seorang wanita.

8.Beri Ganjaran Kepada Isteri Yang ini pun isteri suka. Tak perlu yang mahal, asalkan dari suami isteri sangat menghargainya. Untuk kes-kes tertentu, isteri sangat mengharapkan suami dapat memberinya ganjaran. Sebagai contoh, pemberian hadiah kerana isteri bersalin atau belanja maka apabila seharian isteri letih bekerja.
Biarpun nampak kecil dan tiada erti, ia sebenarnya memberi impak yang sangat besar kepada perasaan isteri. Apabila isteri berada dalam keadaan yang baik, segala hal akan menjadi sempurna. Benarlah bak kata perumpamaan Inggeris, Happy Wife, Happy Life.
EPISOD 2 PA&MA JOURNEY BERSAMA JOVIANNINA AKAN MENEMUI ANDA RABU INI!
Ibu dan bapa harus menyokong minat anak-anak. Kerana dari minat itu, ianya akan menyokong tumbesaran anak serta menggalakkan dan mendidik anak-anak membuat perkara yang mereka suka. Episod kali ini akan membincangkan tentang hobi dan minat anak-anak. Saksikan episod kedua dengan topik Hobi Anak Alaf Baru di Journey Bersama Jovianina pada 2 September Ogos 2020, jam 9 malam.
#PaMaJourneyBersamaJovianNina #AstroRIA #MajalahPAMA

The post Suami Jarang Luah Rasa Cinta, Tapi Sanggup Gadai Segalanya Demi Keluarga! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/suami-jarang-luah-rasa-cinta-tapi-sanggup-gadai-segalanya-demi-keluarga/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
I Love You Challenge Buat Suami Isteri Semangat Luah Rasa Cinta Cukup Mudah

I Love You Challenge Buat Suami Isteri Semangat Luah Rasa Cinta Cukup Mudah

papar berkaitan - pada 29/8/2020 - jumlah : 304 hits
Bukanlah tidak sayang Tidak juga sengaja mengabaikan Tuntutan kerja atau perkara lain yang kita rasakan lebih utama membuatkan kita terlupa untuk mengungkapkan kata cinta pada pasangan Biarpun hanya tiga patah perkataan tetapi kita selalu t...
Ibu Bapa Bercerai Lalu Dibesarkan Datuk Nenek Gadis Kecil Berdikari Menjual Ayam Goreng Demi Meringankan Beban Keluarga

Ibu Bapa Bercerai Lalu Dibesarkan Datuk Nenek Gadis Kecil Berdikari Menjual Ayam Goreng Demi Meringankan Beban Keluarga

papar berkaitan - pada 25/8/2020 - jumlah : 279 hits
Kehidupan normal zaman kanak kanak seharusnya penuh riang bahagia dan gembira tetapi bagi anak anak dari keluarga miskin mereka perlu mula berjuang seawal usia muda Seorang kanak kanak perempuan berusia 9 tahun bernama Bier di Thailand menj...
Viral Bocah Rela Jadi Badut Jalanan Demi Bantu Ekonomi Keluarga

Viral Bocah Rela Jadi Badut Jalanan Demi Bantu Ekonomi Keluarga

papar berkaitan - pada 30/8/2020 - jumlah : 284 hits
Tidak semua orang terlahir dengan kondisi keuangan berlimpah Sebagian orang harus bekerja keras demi memenuhi kebutuhan sehari hari Seperti yang dilakukan bocah bernama Rehan ini ia rela jadi badut jalanan demi membantu perekonomian keluarg...
Cerita Keluarga Jual Kambing Demi Datangi Wisuda Anak Eh Ternyata Sudah Di Do

Cerita Keluarga Jual Kambing Demi Datangi Wisuda Anak Eh Ternyata Sudah Di Do

papar berkaitan - pada 28/8/2020 - jumlah : 290 hits
Rektor Universitas Negeri Yogyakarta Prof Sutrisna Wibawa menceritakan pengalamannya saat menghadiri wisuda di salah satu universitas Kala itu Sutrisna yang masih menjabat sebagai Sesditjen Belmawa Kemristek Dikti menceritakan ada mahasiswa...
Wahai Suami Tolong Cintai Masakan Isteri Anda Berpeluh Di Dapur Demi Perut Suami

Wahai Suami Tolong Cintai Masakan Isteri Anda Berpeluh Di Dapur Demi Perut Suami

papar berkaitan - pada 28/8/2020 - jumlah : 237 hits
Bila suami request nak makan apa apa laju sahaja isteri ke dapur Kalau bahan bahan tak ada si isteri sanggup beratur panjang dalam pasaraya semata mata nak masak masakan yang sedap sedap buat suami Tahniah buat isteri yang tak putus semanga...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


1 31 2023

Le Clos Villa By Banca Architectes In Mouans Sartoux France

What You Should Know About New Construction Plumbing

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja