Suami Dipenjara 25 Tahun Kerana Paksa Isteri Melacur Untuk Beli Lampin Dan Susu Bayi


The Reporter


Penganggur berusia 27 tahun yang didakwa memaksa isterinya untuk melacur bagi memperoleh wang membeli lampin pakai buang serta susu bayi mereka dijatuhkan hukuman penjara 25 tahun dan 24 sebatan, hari ini, lapor Asia One. 
Tertuduh juga mengaku memaksa anak perempuannya berusia enam tahun melakukan seks oral dengannya dan menanggalkan baju, mencium dan mencabul anak saudaranya yang berusia 13 tahun. 
Hakim Mahkamah Tinggi Singapura, Chan Seng Onn berkata, tertuduh sepatutnya melindungi ketiga-tiga mangsa, bukannya menjadikan mereka sebagai tempat untuk melampias nafsu serakah. 
Tertuduh juga kerap melakukan keganasan terhadap isterinya yang berusia 28 tahun dan menderanya secara emosi bagi memeastikan mangsa memenuhi kuota harian (pelacuran). 
Dalam tempoh tiga bulan antara bulan Jun hingga Ogos 2016, mangsa telah dipaksa melayani nafsu 138 lelaki dan suaminya meraih pendapatan dari perbuatan terkutuknya itu sebanyak SD$11,000 (RM33,113.46). 
Bagaimanapun, perbuatan jenayah tertuduh terbongkar selepas ibunya membuat laporan polis pada Ogos 2016 kerana melakukan serangan seksual terhadap cucu perempuannya. 
Mahkamah dimaklumkan, tertuduh telah lama mendera isterinya, malah sebelum mereka berkahwin pada tahun 2012. 
Tertuduh mula memukul mangsa sejak tahun 2009, setahun selepas menjalinkan hubungan. Kejadian itu semakin kerap berlaku apabila mangsa disahkan mengandung. Dari bulan Jun 2015, mangsa didera sekurang-kurangnya sekali seminggu. 
Mangsa tidak berani menggunakan telefon bimbitnya atau menghubungi keluarganya. Dia juga tidak melaporkan perkara itu kepada polis kerana telah diugut bunuh oleh tertuduh sekiranya berbuat demikian. 
Dalam tempoh 2010 hingga 2015, keluarga itu bergantung kepada pendapatan isteri yang bekerja sebagai receptionist dan pembantu pejabat dengan pendapatan SD$1,800 (RM5,418.57) sebulan yang diberikan terus kepada suaminya

Langit tidak selalunya cerah, pasangan itu mengalami masalah kewangan dan mangsa terpaksa berhenti kerja. 
Pada Jun 2016, tertuduh menolak cadangan isteri yang meminta dia mencari kerja, malah memaksa mangsa menyara keluarga dengan melacurkan dirinya. 
Tertuduh menggunakan media sosial untuk mencari pelanggan dan mengajar isterinya bagaimana mencari pelanggan di media sosial. 
Tertuduh juga mengajar mangsa mengiklankan dirinya sebagai ibu tunggal agar ramai pelanggan yang berminat mendapatkan khidmatnya. 
Tertuduh meminta isterinya mengenakan bayaran antara SD$80-SD$100 (RM240-RM300) untuk tempoh sejam dan SD$120 (RM360) untuk tempoh dua jam. 
Selain itu, mangsa perlu mencapai sasaran pelanggannya setiap hari tanpa gagal atau terpaksa bekerja lebih masa pada hari seterusnya. 
Lelaki itu pula secara sembunyi merakam mangsa yang sedang melakukan hubungan seks dengan pelanggan, untuk memuaskan nafsu peliknya. 
Dalam satu kejadian, tertuduh memaksa isterinya memberi khidmat seks kepada pelanggan yang merupakan bekas rakan sekelasnya. Apabila mangsa gagal memujuk rakannya untuk melakukan hubungan seks 'threesome', mangsa ditumbuk dan dipukul dengan 'dumb-bell'. 
Antara Julai dan Ogos 2016, pasangan itu bersama dengan dua orang anak mereka terpaksa berpindah ke hotel selepas tertuduh bergaduh dengan ibunya. 
Mahkamah diberitahu, selepas tertuduh melakukan hubungan seks dengan isterinya, tertuduh memaksa anak perempuannya melakukan seks oral walaupun pada ketika itu tertuduh merasakan dirinya dijangkiti penyakit kelamin. 
Tertuduh berhenti selepas isterinya ternampak perbuatannya itu dan mengancam dua beranak itu untuk menutup mulut atau dibelasah. 
Pada petang 31 Julai, tertuduh berang dengan isterinya yang gagal mencari pelanggan kerana tertidur akibat keletihan. Mangsa dibelasah dan memaksanya membawa anak saudara (mangsa ketiga) kepadanya. 
Mangsa bagaimanapun enggan berbuat demikian kerana bimbang suaminya akan menyerang anak saudaranya itu. Tetapi akhirnya terpaksa akur selepas tertuduh mengugut akan membelasahnya lagi. 
Mangsa menunggu di luar sekolah anak saudaranya itu pada jam 6.30 pagi pada 1 Ogos dan membawanya ke hotel dan meninggalkannya di situ selepas dia meminta anak saudaranya mandi. 
Mangsa kemudian menyerahkan kunci kepada suaminya yang segera menanggalkan pakaian lalu memeluk remaja berusia 13 tahun itu sebaik saja dia keluar dari bilik mandi. 
Tertuduh terus mencampak mangsa ke atas katil, membuka baju, baju dalam dan menciumnya. 
Tertuduh menggunakan bantal untuk menutup mulut mangsa yang menjerit dan hanya berhenti berbuat demikian selepas mendapati mangsa tidak lagi bersuara. Panik dengan keadaan itu, tertuduh memaklumkan kepada isterinya dan mangsa dibawa ke klinik berhampiran dan meminta sijil cuti sakit sebagai alasan untuk mengecualikan mangsa dari sesi persekolahan pada hari itu. 
Remaja itu kembali semula ke sekolah dan tidak memaklumkan kejadian itu kepada sesiapa. 
Pada 14 Ogos, keluarga itu kembali tinggal bersama dengan ibu tertuduh. 20 Ogos, ibu tertuduh menghubungi polis selepas cucunya mendedahkan perbuatan bapanya yang melakukan perbuatan terkutuk itu. 
Sumber: Asia One

February 19, 2019 at 01:13PM

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://atmknews.blogspot.com/2019/02/suami-dipenjara-25-tahun-kerana-paksa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Suami Tengking Isteri Sebab Kena Bayar Rm275 Hanya Kerana Beli Barang Dapur

Suami Tengking Isteri Sebab Kena Bayar Rm275 Hanya Kerana Beli Barang Dapur

papar berkaitan - pada 24/2/2019 - jumlah : 662 hits
Malang nasib seorang isteri apabila dia ditengking suaminya di hadapan orang ramai gara gara barangan keperluan rumah yang diambil melebihi bajet si suami Bukan saja diaibkan malah ditinggalkan pula si isteri dan dua orang anak kecil di kau...
Kisah Benar Ustazah Tangani Kes Isteri Didera Mental Fizikal 30 Tahun Oleh Suami Dipijak Hingga Keguguran 3 Kali

Kisah Benar Ustazah Tangani Kes Isteri Didera Mental Fizikal 30 Tahun Oleh Suami Dipijak Hingga Keguguran 3 Kali

papar berkaitan - pada 18/2/2019 - jumlah : 809 hits
Kisah Benar Ustazah Tangani Kes Isteri Didera Mental Fizikal 30 Tahun Oleh Suami Dipijak Hingga Keguguran 3 Kali Pengakuan kisah rumah tangga isteri awal 50 an di hadapan Ustazah Asma Harun yang ketika itu bertugas sebagai Perundingcara Rum...
Sepasang Suami Isteri Dipenjara 7 Bulan Kerana Kesalahan Mencuri Barangan Makanan Di Sebuah Pasar Raya

Sepasang Suami Isteri Dipenjara 7 Bulan Kerana Kesalahan Mencuri Barangan Makanan Di Sebuah Pasar Raya

papar berkaitan - pada 6/2/2019 - jumlah : 320 hits
PETALING JAYA Sepasang suami isteri yang juga merupakan sepasang penganggur telah dijatuhi hukuman penjara tujuh bulan oleh Mahkamah Majistret Petaling Jaya selepas mengaku bersalah mencuri barangan makanan di sebuah pasar raya yang telah d...
Benarkah Keputihan Punca Sukar Hamil Suami Isteri Wajib Tahu Tentang Masalah Ini

Benarkah Keputihan Punca Sukar Hamil Suami Isteri Wajib Tahu Tentang Masalah Ini

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 364 hits
Keputihan atau lelehan faraj ialah jangkitan kulat selalunya berlaku disebabkan oleh kulat jenis candida albicans Keputihan lazim dialami oleh wanita tetapi ia juga boleh berlaku kepada lelaki Walau bagaimanapun terdapat desas desus yang me...
Dari Stranger Yang Terjumpa Account Masing Masing Dekat Replies Tweet Bercinta Bertunang And Finally Jadi Suami Isteri

Dari Stranger Yang Terjumpa Account Masing Masing Dekat Replies Tweet Bercinta Bertunang And Finally Jadi Suami Isteri

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 454 hits
Dari Stranger Yang terjumpa Account Masing Masing Dekat Replies Tweet Bercinta Bertunang And Finally Jadi Suami Isteri Kedua duanya tidak mengenali antara satu sama lain tetapi mereka disatukan sebagai suami isteri selepas perkenalan singka...
Rahsia Amalan Suami Isteri Ini Kaya Raya Rezeki Datang Tak Putus Putus Wajib Amalkan Rileks Media

Rahsia Amalan Suami Isteri Ini Kaya Raya Rezeki Datang Tak Putus Putus Wajib Amalkan Rileks Media

papar berkaitan - pada 11/2/2019 - jumlah : 403 hits
Jika sebelum ini kita rasa rezeki kita macam tak cukup ada saja yang tak kena Salahnya mungkin ada pada kita sendiri Memang betul kita kena bersyukur tapi kita juga wajib usaha untuk mendapat rezeki yang lebih dari Allah Namun usaha je tak ...
Isteri Minta Cerai Kerana Suami Malas Mandi

Isteri Minta Cerai Kerana Suami Malas Mandi

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 356 hits
KUANTAN Suami tidak suka mandi dan tidak tahu menunggang motosikal antara penyebab kes perceraian di daerah ini Malah punca itu dikesan menjadi penyumbang kepada statistik perceraian di Kuantan yang secara purata merekodkan kira kira 1 000 ...
Sweet Yang Sebenar Bukan Setakat Bawa Pasangan Jalan Jalan Ini Pesan Uai Untuk Pasangan Suami Isteri

Sweet Yang Sebenar Bukan Setakat Bawa Pasangan Jalan Jalan Ini Pesan Uai Untuk Pasangan Suami Isteri

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 415 hits
Ramai yang menganggap suami yang sweet bila bawa isteri jalan jalan belikan hadiah yang mahal mahal dan selalu buatkan surprise Tapi definisi sebenar bagi pasangan yang sweet bila saling mengingatkan tentang akhirat Ustaz Azhar Idrus telah ...
Tahniah Dapat Laki Sweet Suami Sanggup Buat Buat Sesat Demi Nak Dengar Suara Isteri Dalam Apps Waze

Tahniah Dapat Laki Sweet Suami Sanggup Buat Buat Sesat Demi Nak Dengar Suara Isteri Dalam Apps Waze

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 546 hits
Perempuan mana kat dalam dunia ni yang tak suka suami sweet kan Bila rindu hantarkan isteri bunga atau telefon hanya sekadar untuk luah rasa cinta Tapi tahap sweet seorang lelaki ni another level sikit sebab dia dengan sengaja set aplikasi ...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Zahid Selar Bekas Ahli Samakan Umno Biawak Hidup

Kempen Mypalmpride Dilancar Demi Betulkan Salah Anggap Pengeluaran Minyak Sawit

Walaupun Rasa Down Sunyi Dan Hancur Tapi Ada Anak Anak Ni Bella Astillah

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look