Siti Khadijah Sumbang Telekung Buat Frontliners Wabak Covid 19



Siti Khadijah Sumbang Telekung Buat ‘Frontliners’ Wabak Covid-19. Assalammualaikum semua! Semakin hari, semakin risau melihat angka pesakit dan angka kematian dari Wabak Covid-19. Mereke di barisan hadapan adalah insan yang paling letih dan sibuk menjaga pesakit. Pakaian mereka berlapis-lapis. Panas di dalamnya tiada siapa yang tahu. Ruby di rumah hanya berdoa agar semuanya diberi kekuatan untuk terus berjuang.

Siti Khadijah Sumbang Telekung Buat ‘Frontliners’ Wabak Covid-19 
Bantu selagi kita mampu. Peneraju rekaan telekung berinovasi, Siti Khadijah Apparel Sdn Bhd (Siti Khadijah) telah menyumbang sebanyak 600 pasang telekung trade-in Siti Khadijah kepada barisan hadapan yang bertungkus-lumus menjalankan tanggung jawab bagi mengekang wabak Covid-19 di Malaysia.

Sumbangan telekung SK merupakan hasil pembelian & pemberian pelanggan-pelanggan SK (#FamiliSK) menerusi Kempen Trade-In Telekung SK yang telah dijalankan sejak tahun lepas. Secara tidak langsung, #FamiliSK turut menjadi penyumbang utama dalam memanfaatkan projek CSR Siti Khadijah di kala krisis penularan wabak Covid- 19 yang sedang berlaku.

Siti Khadijah bekerjasama dengan NGO, Angkatan Sukarelawan Asas Sejahtera (ASAS) bagi sumbangan telekung ke dua buah hospital, iaitu Hospital Kuala Lumpur dan Hospital Sungai Buloh. Telekung terpakai yang masih elok dan telah dibersihkan telah diberikan kepada kepada kakitangan hospital yang memerlukan. Selain daripada itu, Siti Khadijah juga turut menyumbang sejumlah 130 helai tudung sarung untuk kegunaan barisan hadapan. Sebagai syarikat pembuatan yang turut terjejas dengan krisis ini di mana keseluruhan operasi kilang jahitan ditutup, Siti Khadijah berharap agar sumbangan kecil daripada Siti Khadijah ini mampu menyuntik semangat dan motivasi kepada barisan hadapan kita dalam menjalankan amanah tugasan yang sangat mencabar ini.

Segulung penghargaan dan ucapan jutaan terima kasih dari kam,i rakyat Malaysia kepada barisan hadapan yang bertugas dalam menangani wabak Covid-19 ini. Rakyat Malaysia akan terus berdoa agar penularan wabak Covid-19 ini dapat dibendung sepenuhnya.

Kepada #FamiliSK yang ingin menyumbang seikhlas hati, boleh berbuat demikian dengan memasukkan sumbangan anda ke:

Maybank : 5628 3460 9847
Nama akaun : Siti Khadijah Apparel Sdn Bhd

Bagi setiap sumbangan yang mencukupi RM50, sepasang telekung Siti Khadijah akan diberikan kepada barisan hadapan yang memerlukan.



Mengenai SK
Siti Khadijah Apparel Sdn Bhd merupakan jenama telekung nombor satu Malaysia dengan keunikan dan rekaan inovatif di bahagian wajah. Telekung ialah pakaian istimewa wanita di Kepulauan Melayu yang dipakai setiap kali bersolat dan sinonim dengan budaya Melayu. SK memperkenalkan rekaan yang dipatenkan fokus kepada potongan unik bahagian wajah dengan kombinasi fabrik berkualiti tinggi untuk memastikan keselesaan ketika beribadah.

Material mudah regang sesuai untuk setiap bentuk dan saiz wajah wanita. Koleksi telekung SK menawarkan empat unik rekaan wajah yang berbeza dengan rekaan telekung biasa. Material yang digunakan hanya daripada fabrik kualiti terbaik seperti kapas, cotton-feel, rayon dan sutera dengan sentuhan perincian renda yang disulam indah.

Selain daripada telekung, SK turut menawarkan koleksi pakaian khas untuk jemaah Umrah dan Haji. Antara produk lain yang ditawarkan termasuklah hijab, sarung lengan, jubah , baju kurung tradisional dan pelbagai aksesori.

Butik Gaya Hidup SK adalah segmen perniagaan terbaharu SK. Sejak 2009, Siti Khadijah dinamakan sebagai jenama isi rumah di Malaysia dan berkembang luas dengan 41 cawangan butik sekitar Malaysia dan 4 cawangan di Indonesia.

www.facebook.com/TelekungSitiKhadijah
www.instagram.com/telekung.sitikhadijah
www.sitikhadijah.com/my

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2020/03/siti-khadijah-sumbang-telekung-buat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kumpulan Naza Sumbang Rm1 25 Juta Kepada Tabung Covid 19

Kumpulan Naza Sumbang Rm1 25 Juta Kepada Tabung Covid 19

papar berkaitan - pada 31/3/2020 - jumlah : 341 hits
SM Nasarudin menyerahkan replika cek sumbangan Kumpulan Naza kepada Muhyiddin Yassin di Pejabat Perdana Menteri Putrajaya hari ini Kumpulan Naza sumbang RM1 25 juta kepada Tabung COVID 19 PUTRAJAYA Sebagai tanda sokongan terhadap usaha kera...
5812 Aktiviti Pencarian Kaedah Bagi Pengurangan Ancaman Wabak Covid 19 Ppim 28 03 2020

5812 Aktiviti Pencarian Kaedah Bagi Pengurangan Ancaman Wabak Covid 19 Ppim 28 03 2020

papar berkaitan - pada 29/3/2020 - jumlah : 255 hits
Alhamdullilah sejak mulanya penularan wabak COVID 19 Critical Illness Support Group Movement of Justice Peace Humanity PPIM Malakat Mall KoPPIM dan Brainy Bunch telah mula bekerjasama bagi mencari kaedah untuk menyumbang kepada pengurangan ...
Dengan Kes 189 510 Dan Kematian 4 076 Us Diramai Menjadi Negara Utama Wabak Covid 19

Dengan Kes 189 510 Dan Kematian 4 076 Us Diramai Menjadi Negara Utama Wabak Covid 19

papar berkaitan - pada 2/4/2020 - jumlah : 266 hits
WASHINGTON Jumlah kematian Amerika Syarikat berikutan pandemik koronavirus mencapai 4 000 pada Rabu lebih sekali ganda berbanding 3 hari sebelumnya menurut kajian Universiti Johns Hopkins Jumlah kematian adalah 4 076 lebih sekali ganda 2 01...
Wabak Covid 19 Pemain Jdt Potong Gaji 33

Wabak Covid 19 Pemain Jdt Potong Gaji 33

papar berkaitan - pada 30/3/2020 - jumlah : 387 hits
Wabak Covid 19 Pemain JDT Potong Gaji 33 Semua Pemain jurulatih dan kakitangan skuad Johor Darul Ta zim bersetuju memotong 33 peratus gaji mereka dalam usaha meringankan beban kelab selain membantu pihak yang terjejas susulan penularan COVI...
Elaun Khas Petugas Perubatan Naik Dari Rm400 Ke Rm600 Sebulan Hingga Wabak Covid 19 Berakhir

Elaun Khas Petugas Perubatan Naik Dari Rm400 Ke Rm600 Sebulan Hingga Wabak Covid 19 Berakhir

papar berkaitan - pada 27/3/2020 - jumlah : 201 hits
Putrajaya 27 Mac Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mengumumkan penambahan elaun kepada petugas barisan hadapan yang memerangi COVID 19 Keutamaan kerajaan pada waktu ini adalah untuk membendung penularan COVID 19 Kakitangan k...
Amerika Kini Negara Paling Teruk Dilanda Wabak Covid 19 Catat Lebih 100 000 Kes Positif

Amerika Kini Negara Paling Teruk Dilanda Wabak Covid 19 Catat Lebih 100 000 Kes Positif

papar berkaitan - pada 29/3/2020 - jumlah : 311 hits
Washington 28 Mac Menurut data terkini Amerika Syarikat telah mencatatkan lebih 104 142 kes COVID 19 setakat ini Angka kes menjadikan AS sebagai negara paling teruk terkesan akibat COVID 19 selepas Itali Sepanyol dan China Semalam sahaja se...
Covid 19 Permint Granite Sumbang Rm1 Juta Bantu Rakyat Terengganu

Covid 19 Permint Granite Sumbang Rm1 Juta Bantu Rakyat Terengganu

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 283 hits
Pihak Permint Granite menyampaikan replika cek kepada Setiausaha Kerajaan Negeri Terengganu Dato Mohd Zahari Md Azahar KUALA TERENGGANU 28 Mac Permint Granite Sdn Bhd anak syarikat Perbadanan Memajukan Iktisad Negeri Terengganu menyumbang R...
Covid 19 Golden Pharos Sumbang Makan Malam Kepada Frontliner Hsnz

Covid 19 Golden Pharos Sumbang Makan Malam Kepada Frontliner Hsnz

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 251 hits
Wakil GPB Fauzan Abdul menyerahkan pek makanan makan malam kepada wakil HSNZ di perkarangan hospital petang semalamKUALA TERENGGANU Golden Pharos Berhad salah sebuah anak syarikat kerajaan negeri turut mengambil peranan membantu barisan had...
Sedia Sumbang Sebahagian Gaji Pemain Jdt Mahu Bantu Golongan Covid 19

Sedia Sumbang Sebahagian Gaji Pemain Jdt Mahu Bantu Golongan Covid 19

papar berkaitan - pada 28/3/2020 - jumlah : 220 hits
https chat whatsapp com D666mZWGibC49nYhOZ2czp WhatsApp https t me johortimes Telegram
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara



Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan


Kerana Rasuah Rm100 Pekebun Kena Denda Rm10 000

Effective Market Research On A Budget

Lirik Lagu Sulit Betrand Putra Onsu

Buah Tin 10 Khasiat Kepada Kesihatan Lelaki Wanita

Waktu Solat Aidil Adha Bila Waktu Sesuai Untuk Bertakbir

Himpunan Resepi Ayam Masak Black Pepper Yang Simple Dan Sedap