Singgah Pengerang Semarakkan World Cup Dengan Ohbolakaw


Kalau sebut Pengerang, pasti orang ramai akan terus teringat Ahli Parlimen Pengerang yang cukup hebat, YB Dato Sri Azalina Othman. Selain dari itu umum tahu Pengerang juga adalah kawasn minyak macam Kertih. Sebenarnya umi dan blogger serta influencer lain berkesempatan menjejak kaki ke Pengerang bagi memeriahkan parti OhBolaKaw bersempena Piala Dunia 2022. Kalau World Cup kini berlangsung di Qatar, kami di Malaysia pun turut tak lepas peluang untuk sama-sama merasa dan menyokong pasukan pilihan.


Awak pilih team dari negara mana?


Singgah Pengerang Semarakkan World Cup Dengan OhBolaKaw


Singgah Pengerang yang merupakan salah sebuah rangkaian hotel milik anak syarikat Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO), KOPETRO Hotel & Resorts Sdn. Bhd., telah menganjurkan sebuah program ‘Parti Bola Kaw’ iaitu sesi tayangan perlawanan Piala Dunia di Singgah Cafe dengan mengajak orang ramai untuk menonton dan bersorak bagi pasukan pilihan mereka. Dianggarkan lebih 40 orang pengunjung termasuk para pempengaruh media sosial (Influencer), penghuni Hotel di Singgah Pengerang serta para jemputan yang berada di sekitar Pengerang telah hadir memeriahkan program tersebut.
Singgah Pengerang Semarakkan World Cup Dengan OhBolaKaw




Tetamu yang hadir pada program ini yang terdiri daripada pelbagai lapisan umur telah dihidangkan dengan makanan yang disediakan daripada Singgah Cafe. Turut memeriahkan tayangan Piala Dunia adalah pelbagai aktiviti lain antaranya ialah permainan mini, cabutan bertuah dengan tawaran hadiah menarik, termasuk pemberian jersi bola sepak edisi terhad.





Ketua Pegawai Eksekutif KOPETRO, Encik Ahmad Shakir bin Ahmad Ubaidah berkata ini merupakan program yang diadakan buat julung kalinya bertujuan untuk mengumpulkan peminat-peminat sukan bola sepak untuk hadir dan beramah mesra sambil menonton pasukan pilihan mereka beraksi.


“Tayangan bola sepak ini diadakan menerusi beberapa siri bermula pada 9 Disember (peringkat suku akhir), 10 Disember (peringkat suku akhir), 14 Disember (peringkat separuh akhir), 17 Disember (perlawanan penentuan tempat ketiga dan keempat) dan akhir sekali pada 18 Disember nanti bagi perlawanan peringkat akhir,” ujar Ahmad Shakir.


Tambah Ahmad Shakir, selain menyemarakkan semangat bola sepak program ini juga bertujuan untuk meningkatkan kesedaran pelanggan terhadap jenama rangkaian hotel Singgah milik KOPETRO.


Singgah Pengerang adalah hotel kedua selepas Singgah Kertih, diuruskan sepenuhnya oleh KOPETRO Hotel & Resorts. Selain itu, turut menawarkan perkhidmatan nasihat bagi pengusaha hotel lain yang mahu mendapatkan khidmat pengurusan hotel.


Rangkaian hotel Singgah menampilkan konsep butik yang mensasarkan golongan eksekutif yang bekerja dalam sektor minyak dan gas selain pemilik-pemilik perniagaan dan pelancong-pelancong tempatan.


Bermula Januari 2021, KOPETRO Hotel & Resorts mula mengembangkan jenama Singgah dengan memperkenalkan Singgah Cafe selari dengan pembukaan cawangan hotel di Pengerang. dengan Menyajikan pelbagai jenis makanan tempatan dan antarabangsa, Singgah Cafe adalah lokasi paling sesuai untuk berehat dan menghabiskan waktu hujung minggu menikmati hidangan makanan dan minuman berkelas premium pada harga berpatutan.


Untuk maklumat lanjut mengenai rangkaian hotel Singgah dan pelbagai pakej penginapan yang ditawarkan, layari laman web www.singgah.com.my atau ikuti akaun Facebook dan instagram @SinggahPengerang atau emel [email protected] untuk membuat tempahan.


MENGENAI KOPERASI KAKITANGAN PETRONAS BERHAD (KOPETRO)Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO) telah ditubuhkan pada 30 Oktober 1980 dianggotai lebih 15,000 kakitangan PETRONAS dan anak syarikatnya. KOPETRO terlibat dalam empat bidang perniagaan utama iaitu Servis Kewangan, Pelancongan dan Perhotelan, Makanan dan Minuman dan juga Perdagangan dan Peruncitan.
Ditubuhkan lebih 40 tahun yang lalu, kini KOPETRO berada di kedudukan 2 Koperasi Terbaik di seluruh Malaysia. KOPETRO juga telah menerima dua anugerah berprestij pada tahun 2020, anugerah oleh The Brandlaureate bagi kategori SMEs Bestbrands E-Branding Award dan juga Lang International Corporate Titan Awards.


Facebook:  https://www.facebook.com/kopetroberhad
Instagram: https://www.instagram.com/kopetroberhad


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.iamfuzy.com/2022/12/singgah-pengerang-semarakkan-world-cup.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Singgah Pengerang Semarakkan Piala Dunia Dengan Parti Bola Kaw

Singgah Pengerang Semarakkan Piala Dunia Dengan Parti Bola Kaw

papar berkaitan - pada 16/12/2022 - jumlah : 192 hits
Singgah Pengerang yang merupakan salah sebuah rangkaian hotel milik anak syarikat Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad KOPETRO Hotel Resorts Sdn Bhd telah menganjurkan sebuah program Parti Bola Kaw iaitu sesi tayangan perlawanan Piala Dunia ...
Croatia Vs Morocco World Cup 2022 Third Place Play Off

Croatia Vs Morocco World Cup 2022 Third Place Play Off

papar berkaitan - pada 18/12/2022 - jumlah : 196 hits
Separuh Akhir Piala Dunia 2022Third Place play offCROATIA vs MOROCCO17 Disember 2022 SabtuPasukan MoroccoPasukan CroatiaTamatlah sudah perjuangan Morocco selepas Croatia memadamkan impian terakhir Morocco untuk mendapatkan tempat ketiga dal...
Argentina Juara Fifa World Cup 2022

Argentina Juara Fifa World Cup 2022

papar berkaitan - pada 19/12/2022 - jumlah : 215 hits
Argentina Juara FIFA World Cup 2022 Mendebarkan Kisah final kalini menemukan Argentina dan France Aku sokong siapa Yang tengok status Whatsapp aku tu tahu lah kan Hehe Tahniah kepada negara Argentina kerana berjaya menjadi Juara Piala Dunia...
Hotel Singgah Pengerang Selesa Seisi Keluarga

Hotel Singgah Pengerang Selesa Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 20/12/2022 - jumlah : 225 hits
Hi Korang Hari tuh masa kak lily dan kengkawan ke Pengerang Johor untuk menonton perlawanan Piala Dunia Qatar 2022 ktorang bermalam di Hotel Singgah Pengerang Perasankan kak lily ada kongsikan mengenai Parti Bola Kaw di Singgah Pengerang ha...
Maher Zain Humood Tahayya World Cup 2022

Maher Zain Humood Tahayya World Cup 2022

papar berkaitan - pada 11/12/2022 - jumlah : 192 hits
OST World Cup Qatar 2022Intro Am F C GAm F C G F Marhaban wa sahla C Killin min mahallah G Hadzal aalam ausab Am Tanawwa naa wa hallaa F Zayyanal mabaanii C Haqqiqnal amaanii G Isy lahdzoh ma anaa Am Widindin yuwadan daanii Hayyaa F Almal a...
Qatar Al Qaradawi World Cup Dan Dsai Dr Maza

Qatar Al Qaradawi World Cup Dan Dsai Dr Maza

papar berkaitan - pada 13/12/2022 - jumlah : 149 hits
Qatar al Qaradawi World Cup dan DSAIPendekatan Islam Dr Yusuf al Qaradawi di Qatar ternyata lebih berkesan dan lebih mempertahankan jati diri seorang muslim World Cup yang sedang berjalan di Qatar menunjukkan Qatar tidak malu menunjukkan di...
Walau Lambat Tengok Argentina Juara Final World Cup Qatar 2022

Walau Lambat Tengok Argentina Juara Final World Cup Qatar 2022

papar berkaitan - pada 19/12/2022 - jumlah : 179 hits
Argentina Juara Final World Cup Qatar 2022 Nad ni bukanla peminat bola tapi suami yang gila bola Sepanjang perlawanan memang dia tak pernah tinggal tengok dari awal sampaila separuh akhir Tapi untuk Final World Cup 2022 ni dia lambat pulak ...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024

More Than 20 Ji Members In Johor Igp



Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan


Asean Night Bazaar Hatyai Thailand

10 Tips Untuk Meningkatkan Rekaan Kad Perniagaan Anda

Xiaomi Pad 6s Pro 12 4 Idea Besar Pada Skrin Yang Lebih Besar

Honor Menawarkan Program Beta Android 15 Kepada Pembangun Untuk Honor Magic6 Pro Dan Honor Magic V2

Lebih Gempar Dua Ditahan Cuba Masuk Istana Negara Bawa Parang Dalam Kereta

Apa Aku Buat Sekarang Ni