Siapa Alyah



Alyah adalah artis Malaysia , sinonim dengan nama panggilan Alyah dan menyanyikan lagu-lagu genre pelbagai bukan lagi asing di kalangan peminat-peminat muzik Malaysia. Sebagai artist Wanita Solo, Alyah mempunyai beberapa buah lagu-lagu popular yang boleh dilihat videonya di Youtube . Biodata Alyah juga sarat dengan informasi tentang artist bernama Alyah yang banyak ditulis tentang beliau di blog-blog atau laman sesawang website diserata Malaysia. Selaku artist yang menyanyikan muzik pelbagai beliau dikenali dikalangan peminat peminat pelbagai di Malaysia . Sosial media seperti facebook , twitter, myspace , friendster dan instagram digunakan oleh artist Malaysia untuk menaikkan follower-follower dan pengikut dan begitu juga boleh kita lihat untuk artist bernama Alyah ini yang melakukan perkara yang sama seperti artist-artist yang lain.


Bak kata seorang wartawan "Jika artist itu tidak terpalit dengan kontroversi bukanlah artist namanya" Begitulah lumrah seorang artist yang hangat diperkatakan atas isu-isu hangat dan kontroversi sesetengah artist di Malaysia. Semoga kontroversi yang dikaitkan dengan Alyah tidak mematahkan semangat Alyah ini untuk berkarya sama ada dalam apa-apa bidang yang diceburi samada ada lakokanan atau nyanyian. Dan begitu juga dengan artist dan anak-anak seni yang mendambakan anugerah dan pengiktirafan sama ada didalam negara atau luar negara dari hasil titik peluh dan pengorbanan artist-artist di Malaysia ini . Hasil dari carian anugerah dan pengiktirafan yang diperolehi oleh Alyah adalah pada senarai Wikipedia artist tersebut sendiri. Anugerah ini sama ada dirangkul pada tahun ini atau pada tahun-tahun yang lalu.


Lumrah pasangan kekasih, ingin meneruskan ke langkah seterusnya iaitu mendirikan rumahtangga dan menjadikan pasangannya sebagai suami atau isteri. Begitu juga dengan Alyah, mengikut carian kami tentang info status perkahwinan Alyah, untuk status perkahwinan dan bilangan anak Alyah boleh di lihat di Biodata Alyah Foto-foto dan gambar-gambar menarik dan gambar-gambar cantik fotografi milik Alyah boleh di lihat di Koleksi Gambar Alyah.




keyword: info tentang Alyah, cerita tentang Alyah, Biodata Alyah, Gambar Alyah . Foto Alyah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://biogambar.blogspot.com/2019/07/siapa-alyah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Alyah Akui Rimas Bila Lagu Dikaitkan Dengan Rumah Tangga

Alyah Akui Rimas Bila Lagu Dikaitkan Dengan Rumah Tangga

papar berkaitan - pada 27/7/2019 - jumlah : 373 hits
Alyah atau nama sebenar Noor Hasliah Abu Hasan 38 kini kembali dengan single terbarunya Meluruh Dia akui rimas apabila seringkali lagu yang didendangkan olehnya dikaitkan dengan kisah rumah tangga Saya berasa rimas bila orang sering kaitkan...
Alyah Meluruh

Alyah Meluruh

papar berkaitan - pada 28/7/2019 - jumlah : 207 hits
Alyah MeluruhLIRIK Diamku tak bererti aku akur Diamku tak bererti aku hancur Isi hatiku bukan menzahirkan kita Semua menjadi rahsia Haruskah aku meluruh Bagimu dosaku hina tak terhitung Biar kali yang terakhir ku bertanya Apakah sebenar yan...
Alyah Menitis Air Mata Nyanyikan Lagu Meluruh

Alyah Menitis Air Mata Nyanyikan Lagu Meluruh

papar berkaitan - pada 28/7/2019 - jumlah : 387 hits
Penyanyi Datin Alyah tidak dapat menahan sebak sewaktu menyampaikan lagu terbaharunya Meluruh pada majlis pelancaran muzik video lagu tersebut di TGV One Utama Damansara di sini sebentar tadi Menurut Alyah hatinya tersentuh dengan lirik lag...
Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Airasia Santan Menu Baru Harga

Pas Dikecam Balun Polis Bukan Fahaman Ekstremis



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Lirik Lagu Satu Selamanya Twins

Dating Dengan Suami Di Ikea Cheras

Lunch Date Di Torii Teppanyaki

Makan Di Tiga Restoran