Showcase Und3rground 2024 Meriah





Hitman Group Raikan Ulang Tahun Ke-15 Dengan Persembahan Mantap 3 Band Indie Bertempat Di Surf Beach, Sunway Lagoon




KUALA LUMPUR, 2 Mac 2024 - Bersempena dengan ulang tahun ke-15 Hitman Group, anak syarikatnya, Hitman Solutions telah membawakan tiga gergasi indie negara seperti Butterfingers, Hujan dan Bunkface dalam sebuah showcase paling epik tahun ini dipanggil ‘UND3RGROUND’ yang baharu sahaja melabuhkan tirainya pada malam tadi dengan kehadiran penonton seramai 6,000 orang di Surf Beach, Sunway Lagoon dengan meriah.
Menurut Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) & Pengasas Hitman Solutions, En. Rohit Rampal, “Kami memilih showcase UND3RGROUND bagi meraikan tahun ke-15 penubuhan Hitman Group sebagai penghargaan kepada perjalanan perniagaan yang kami terajui dengan kerja keras yang telah diusahakan selama beberapa dekad ini yang selari dengan pengalaman band-band yang terlibat dalam showcase ini.
“Ia adalah kombinasi yang bersesuaian dengan kejayaan yang telah diraih oleh pengkarya indie negara, bermula dari bawah sehingga dikenali dan disegani, disamping menyediakan platform untuk pengusaha bebas.
Showcase yang bermula pada jam 8:00 malam dan berlangsung sekitar 3 jam menyaksikan persembahan hebat dari ketiga-tiga band indie yang beraksi bersama-sama di atas satu pentas semasa pembukaan Showcase UND3RGROUND. Showcase kemudiannya dihiburkan dengan persembahan selama 45 minit dari setiap band. 
Butterfingers yang dianggotai Loque, Emmett, Loko dan Kadax telah mempersembahkan karya-karya nostalgia mereka seperti Taman Tasik Perdana, Tentang Tentang, Garden City Of Lights dan lain-lainnya yang nyata mengimbau kenangan masa lalu.
Seterusnya, kumpulan Hujan pula yang terdiri daripada Noh Salleh, AG Coco, Azham dan Izzat mengubati rindu peminat mereka dengan lagu-lagu yang pernah mengangkat nama band tersebut seperti Lonely Soldier Boy, Kotak Hati dan Mencari Konklusi.
Manakala band Bunkface yang muncul sekitar tahun 2005 menggamatkan keadaan dengan nukilan hits mereka seperti Darah Muda, Ekstravaganza, Revolusi dan juga beberapa lagu baharu.
Tambah En. Rohit, “ Kami menggabungkan showcase UND3RGROUND dengan sambutan ulang tahun ke-15 ini yang merangkumi segala aspek perkhidmatan yang kami sediakan, dari pengurusan acara, penerbitan acara, sehingga rangka promosi showcase, kepada pakar teknikal AV (audiovisual), pemasaran dan juga reka bentuk, bagi memberikan yang terbaik.
Permulaan sejak 15 tahun lalu banyak memberikan pengalaman yang berharga buat En. Rohit sendiri, katanya, “Saya amat bersyukur dan berbangga dengan semua yang terlibat dalam perjalanan ini, keluarga, rakan-rakan dan dedikasi dari pasukan yang sentiasa memberikan yang terbaik dalam semua hal.
“Semuanya bermula ketika saya masih lagi remaja dengan menceburi acara kecil-kecilan sehingga berkembang menjadi syarikat pengurusan acara yang menyediakan bukan sahaja perkhidmatan penerbitan acara serta melabur dalam peralatan showcase, dan kini, kami menawarkan perkhidmatan 360 darjah untuk pakej lengkap. Saya terharu melihat tahap yang telah kami kecapi, dengan sikap yang positif dan pasukan yang betul, semuanya bakal menjadi.



Tahun 2024 menjadi permulaan baharu buat Hitman Group yang semakin menerajui industri pengurusan acara di negara ini dan apabila ditanya apakah perancangan seterusnya buat penggemar muzik, kata En. Rohit, “Jikalau saya diajukan soalan ini 15 tahun lalu, tidak saya jangka pengalaman yang kami tempuhi sekarang ini. Tetapi hakikatnya kami di sini, dan apa yang direncanakan seterusnya? Pastinya lebih besar, lebih hebat dengan industri yang pelbagai dan berskala besar.
“Matlamat kami adalah memberikan pengalaman menakjubkan yang berterusan buat rakyat Malaysia, samada pengalaman showcase, berkongsi momen dengan yang tersayang atau sentuhan istimewa pada acara korporat, kami hanya mahu membina memori yang berpanjangan.




-TAMAT-





tulis sini




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://medianegaraku.blogspot.com/2024/03/showcase-und3rground-2024-butterfingers.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bmkg Minta Masyarakat Waspada Potensi Puting Beliung Maret April 2024

Bmkg Minta Masyarakat Waspada Potensi Puting Beliung Maret April 2024

papar berkaitan - pada 27/2/2024 - jumlah : 70 hits
Maret April lah pancaroba Jadi itu yang harus diwaspadai Angin kencang ya tidak harus memutar tetapi angin kencang pun juga bisa terjadi ujar Dwikorita
Aktiviti Program Kuasai Telekomunikasi Ketika Kecemasan Dan Darurat Ppim 26 02 2024

Aktiviti Program Kuasai Telekomunikasi Ketika Kecemasan Dan Darurat Ppim 26 02 2024

papar berkaitan - pada 27/2/2024 - jumlah : 139 hits
Telah berlangsung Program Kuasai Tenik Telekomunikasi Ketika Kecemasan dan Darurat anjuran Persatuan Pengguna Islam Malaysia dan cinaapek di Pejabat PPIM Kondominium Villa Puteri Taklimat disampaikan oleh Pakar Perisian Data En Redhuan D Oo...
Honor Memperkenalkan Strategi Semua Senario Berkuasa Ai Baharu Di Mwc 2024

Honor Memperkenalkan Strategi Semua Senario Berkuasa Ai Baharu Di Mwc 2024

papar berkaitan - pada 27/2/2024 - jumlah : 142 hits
BARCELONA SEPANYOL 25 Februari 2024 Jenama teknologi global HONOR memperkenalkan strategi semua senario inovasinya dengan melancarkan pengalaman silang OS berkuasa kecerdasan buatan dan antaramuka pengguna berasaskan niat di pentas Kongres ...
Password Expiration Notification Today2 26 2024 12 42 27 A M

Password Expiration Notification Today2 26 2024 12 42 27 A M

papar berkaitan - pada 27/2/2024 - jumlah : 128 hits
Hi alcatraz77 apitlanggaq Your password for will expire todayFollow below to keep your current password and update your account Notification For Your Passcode
Aktiviti Majlis Bacaan Yaasin Dan Perasmian Pembukaan Gelanggang Silat Randai Minang Kabau Ppim 24 02 2024

Aktiviti Majlis Bacaan Yaasin Dan Perasmian Pembukaan Gelanggang Silat Randai Minang Kabau Ppim 24 02 2024

papar berkaitan - pada 26/2/2024 - jumlah : 82 hits
Ketua Aktivis PPIM Nadzim Johan toqqi merasmikan Majlis Pembukaan Gelanggang Silat Randai Minang Kabau yang julung kalinya dibangkitkan semula di Kampung Daching Lenggeng Negeri Sembilan Turut hadir Pertubuhan Pergerakan Ekonomi Islam Malay...
Senarai Bantuan Tunai Kerajaan 2024

Senarai Bantuan Tunai Kerajaan 2024

papar berkaitan - pada 26/2/2024 - jumlah : 121 hits
Senarai bantuan tunai untuk tahun 20241 Bantuan awal persekolahan RM150 setiap seorang Pembayaran Januari 20242 Keperluan asas barang dapur RM1200 Pembayaran Januari 2024 RM100x 12 bulan3 STR sehingga RM2500 Pembayaran Februari 2024FASA 1 m...
Kadar Pertukaran Mata Wang Asing 26 Februari 2024

Kadar Pertukaran Mata Wang Asing 26 Februari 2024

papar berkaitan - pada 27/2/2024 - jumlah : 112 hits
Kadar Pertukaran Mata Wang Asing penutupan pada jam 5 petang 26 Februari adalah seperti yang dipaparkan di bawah Mata Wang Bank jual TT OD Bank beli Bank beli OD 1 DOLAR AMERIKA SYARIKAT 4 8400 4 7070 4 6970 1 DOLAR AUSTRALIA 3 1920 3 0670 ...
Jadwal Imsakiyah Surabaya Ramadhan 2024

Jadwal Imsakiyah Surabaya Ramadhan 2024

papar berkaitan - pada 27/2/2024 - jumlah : 119 hits
Untuk Anda yang berdomisili di Surabaya BersamaDakwah menyajikan jadwal imsakiyah Surabaya Ramadhan 2024 Jadwal ini secara khusus untuk kaum muslimin yang berdomisili atau sedang berada di Surabaya Dengan jadwal imsakiyah Surabaya ini semog...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega