Setiap Hari Lebih Kaw Dengan Cloud 9


Anda berpeluang untuk memenangi barangan edisi terhad yang hebat apabila anda rap!

Para penyanyi rap berbakat sekalian, sahutlah cabaran dan tambahkan keseronokan 'KAW' ke dalam hidup anda dengan menyertai Cloud 9 KAW Rap Challenge untuk mendapatkan peluang memenangi barangan edisi terhad yang menarik!
Rancakkan rentak hidupmu! Cloud 9 kini melancarkan KAW Rap Challenge untuk menyatukan artis dan bakat-bakat TikTok menonjol bakat mereka dan menjemput warga Malaysia untuk rap bersama di TikTok.
Cloud 9 berhasrat untuk menyemarakkan semangat warga Malaysia setiap hari dan memberi motivasi kepada mereka untuk mencapai segala matlamat – menerusi pertandingan rap!
“Kehidupan seharian boleh menjadi rutin yang berulang-ulang, itulah sebabnya Cloud 9 sentiasa berusaha untuk membantu warga Malaysia mengatasi kebosanan menerusi inovasi yang menarik, seperti menambahkan lebih rasa ‘KAW’ ke dalam bar Cloud 9 yang kita kenal dan gemari! Satu gigitan snek yang baharu dipertingkatkan ini mampu meningkatkan semangat anda dan membawa 'KAW' ekstra kepada kehidupan seharian warga Malaysia – inilah yang kami inginkan dengan Cloud 9 KAW Rap Challenge juga,” kata Rachmawati Sutarto, Pengarah Pemasaran (Indonesia dan Malaysia), URC Snack Foods.
Warga Malaysia dijemput menyertai dan menkmati keseronokan Cloud 9 KAW Rap Challenge. Serlahkan bakat dan semangat anda menerusi rap dan tonjolkannya di laman TikTok.  Rangkap rap yang paling kreatif dan menarik akan berebut peluang untuk mendapatkan beberapa barangan edisi terhad!
“Kami percaya bahawa setiap orang boleh membebaskan diri dari rutin yang berulang dengan meningkatkan kehidupan melakukan apa yang mereka gemari, seperti rap! Di Cloud 9, kami menghasilkan coklat yang lebih kaya, halus dan cair di dalam mulut anda dengan lebih cepat,” jelas Jesslyn Lee, Pengurus Produk Kumpulan Konfeksi (Malaysia), URC Snack Foods.

Rasa nikmat ekstra 'KAW' dalam setiap bar coklat Cloud 9 baharu ini akan meningkatkan semangat seseorang dan memberikan dorongan tambahan yang mereka perlukan untuk menghadapi cabaran harian. Setiap gigitan kaya dengan rasa Choco-Tarik, iaitu regangan karamel emas Cloud 9 yang diimbangkan dengan kacang tanah panggang dan nougat yang sempurna. Cloud 9 tersedia dalam varian Classic, Plus, Fruit & Nut, Overload dan Crispies.
Coklat Cloud 9 adalah ganjaran yang paling sesuai untuk menghilangkan penat lelah dan memberikan anda semangat. Seperti karamel dan coklat, rangkap rap dan rentak irama boleh menjadi gabungan yang lancar dan memukau fikiran. Rap mempunyai kuasa untuk menyemarakkan semangat di hati dan minda. Cloud 9 KAW Rap Challenge sangat bermakna kerana ia menggabungkan penyanyi rap Malaysia bersama-sama – tidak kira dari segi kerjaya atau hiburan. Seperti mana-mana usaha kreatif, rap boleh menjadi pengulangan rutin yang melelahkan. Oleh itu, berikan diri sendiri motivasi dengan coklat bar Cloud 9. Gabungan coklat dan karamel yang kaya, halus dan ‘KAW’ boleh memberikan anda semangat yang membara!
Rapping mungkin adalah rumit, tetapi penyertaan Cloud 9 KAW Rap Challenge adalah sungguh mudah! Terbuka kepada warganegara Malaysia yang menetap di Malaysia berumur lebih dari  16 tahun ke atas . Peraduan bermula pada 4 Julai 2022 dan akan ditutup pada 23:59:59 pada 31 Julai 2022.
Apa yang anda perlu lakukan ialah merakamkan diri menyanyi rangkap rap mengenai  kemenangan kecil dalam hidup anda dan mengapa Cloud 9 adalah snek pilihan anda sebagai ganjaran kepada diri selepas mencapai matlamat harian. Serlahkan kreativiti dan bakat anda dengan menonjolkan kebaikan coklat Cloud 9 dengan resipi yang baharu dipertingkatkan.
Jangan lupa untuk muatnaik video anda di TikTok menggunakan hashtag wajib #KawRapChallenge dan #BaekPunyaCloud9, dan tag @cloud9my. Pastikan rangkap rap anda mengandungi perkataan ini: Cloud 9', 'KAW', dan ‘Chocolate’ atau 'Coklat'. Segala penyertaan hendaklah dihasilkan  dengan menggunakan rentak rasmi Cloud 9. Rangkap rap yang layak akan dinilai berdasarkan kreativiti. Terdapat 3 Hadiah Utama untuk dimenangi; setiap pemenang akan membawa pulang set hoodie dan topi Cloud 9 edisi terhad. Pemenang-pemenag akan diumumkan pada 15 Ogos 2022 melalui platform sosial rasmi  Cloud 9. Ikuti akaun yang tertera di bawah untuk mendapatkan maklumat terkini: https://www.tiktok.com/@cloud9my https://www.instagram.com/cloud9my   https://www.facebook.com/cloud9malaysia Jadikan kehidupan seharian lebih 'kaw' dengan rap hebat anda! Untuk maklumat lanjut mengenai Cloud 9 KAW Rap Challenge, sila layari https://www.urc.com.my/ atau halaman Instagram, Facebook dan TikTok rasmi Cloud 9 yang dinyatakan di atas.Untuk menyertai menggunakan duet link: https://vt.tiktok.com/ZSdo3dcFn/?k=1 Atau menerusi Instagram: https://www.instagram.com/p/Cfl9tjMjCkx/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.kasihjuju.com/2022/07/setiap-hari-lebih-kaw-dengan-cloud-9.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tangani Inflasi Maklumat Balas Rakyat Diperolehi Setiap Hari

Tangani Inflasi Maklumat Balas Rakyat Diperolehi Setiap Hari

papar berkaitan - pada 3/7/2022 - jumlah : 127 hits
Cara Pasukan Khas Jihad Tangani Inflasi bertindak bukan di pejabat sebaliknya tindakan bermula dari bawah dengan mendapat maklum balas dari rakyat hampir setiap hari Pengerusi Pasukan Khas Jihad Tangani Inflasi Tan Sri Annuar Musa berkata m...
Memahami Lebih Dalam Takbir Mutlak Dan Muqayyad Pada Hari Raya

Memahami Lebih Dalam Takbir Mutlak Dan Muqayyad Pada Hari Raya

papar berkaitan - pada 9/7/2022 - jumlah : 248 hits
Bagaimana cara takbir mutlak dan muqayyad pada hari raya Tulisan ini mudah mudahan bisa menjawabnya
Baznas Tegaskan Biaya Operasional Lembaga Zakat Tak Boleh Lebih Dari 12 5 Persen

Baznas Tegaskan Biaya Operasional Lembaga Zakat Tak Boleh Lebih Dari 12 5 Persen

papar berkaitan - pada 10/7/2022 - jumlah : 166 hits
Biaya operasional di lembaga zakat harus tidak boleh lebih dari 12 5 persen kata Deputi Baznas Arifin Purwakananta
5 Tahun Huni Stesen Minyak Terbiar Sayang Kucing Lebih Dari Diri Sendiri Pemuda Terkejut Tengok Wajah Bersih Warga Emas

5 Tahun Huni Stesen Minyak Terbiar Sayang Kucing Lebih Dari Diri Sendiri Pemuda Terkejut Tengok Wajah Bersih Warga Emas

papar berkaitan - pada 9/7/2022 - jumlah : 261 hits
SEORANG warga emas menjadikan sebuah stesen minyak terbiar di Putatan Sabah sebagai persinggahan terakhirnya di dunia ini Dikenali sebagai pakcik Osong dia sudah lima tahun tinggal bersendirian dalam premis berkenaan yang tidak mempunyai be...
Lebih Padan Jadi Anak Sasha Reaksi Aishah Bermanja Dgn Sasha Zain Raih Perhatian Ramai

Lebih Padan Jadi Anak Sasha Reaksi Aishah Bermanja Dgn Sasha Zain Raih Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 8/7/2022 - jumlah : 194 hits
Sasha Mohd Saidin merupakan bekas penyanyi dan pelakon wanita Malaysia Beliau dilahirkan pada 20 Disember tahun 1976 berasal dari Bangsar Kuala Lumpur Beliau terkenal sebagai salah seorang daripada ahli kumpulan wanita Malaysia Elite yang m...
Baik Dahulu Kemudian Lebih Baik

Baik Dahulu Kemudian Lebih Baik

papar berkaitan - pada 11/7/2022 - jumlah : 235 hits
BAIK DAHULU KEMUDIAN LEBIH BAIKAssalammualaikum wbt Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha PengasihCarilah rentak untuk menjadi baik sahaja terlebih dahulu kemudian usahakan menjadi lebih baik Tinta Perdu Cinta BAIK DAHULU KEMUDIAN L...
Bulan Berada Paling Hampir Dengan Bumi Minggu Hadapan Kelihatan 7 Lebih Besar Dari Biasa

Bulan Berada Paling Hampir Dengan Bumi Minggu Hadapan Kelihatan 7 Lebih Besar Dari Biasa

papar berkaitan - pada 8/7/2022 - jumlah : 170 hits
Agensi Angkasa Malaysia memaklumkan pada 13 Julai 2022 hari Rabu jam 5 09 petang Bulan akan berada pada kedudukan yang paling hampir dengan Bumi bagi tahun 2022 ini iaitu sehampir 357 263 km dari Bumi Pada waktu itu Bu
Tukar Beli Kereta Kini Lebih Mudah

Tukar Beli Kereta Kini Lebih Mudah

papar berkaitan - pada 11/7/2022 - jumlah : 251 hits
Tukar Beli Kereta Kini Lebih Mudah Assalamualaikum seperti yang kita tahu semasa COVID 19 2 tahun lepas kebanyakan memberikan kesan kepada kita dari segi pekerjaan dan pengangkutan Situasi ini banyak kita perlu fikir untuk mempertimbangkan ...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Lahirkan Generasi Fasih Digital Kpm Mahu Guru Jauhari Digital Jadi Pembimbing

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Fiersa Besari April Chord

Moh Assures To Disclose Aefi Data Of Covid Vaccines

A Glimpse Into Malaysia S High Profile Graft Cases And Macc S Success Rate In Netting The Sharks

Sanusi Sesuai Semua Suasana

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Filem Ngesot