Set Penjagaan Rambut Asmak Hair Care Mampu Mengatasi Masalah Rambut Dan Sesuai Untuk Seisi Keluarga


Set Penjagaan Rambut Asmak Hair Care Mampu Mengatasi Masalah Rambut Dan Sesuai Untuk Seisi Keluarga | Salam semua, siapa kat sini yang ada masalah rambut ? Mesti ramai ni kan tak terkecuali la diri sendiri. Iya lah rambut kan aset berharga yang perlu dijaga juga. Jadi kesihatan rambut pun kena jaga kan untuk rambut lebih sihat, lembut dan bersinar sepanjang masa.


Masalah rambut seperti rambut berbau, keguguran rambut, rambut kering, terasa gatal di kepala dan juga masalah lain memang kita berasa tidak selesa. Sesiapa sahaja ada kan masalah macam tu.

Wani akui cerewet sikit kalau bab nak pilih shampoo yang sesuai untuk penjagaan rambut. Rambut jenis kering sikit. Sampailah Wani cuba sendiri produk dari Asmak Haircare ini. Bahan- bahan untuk ke semua set penjagaan rambut Asmak ini ke semua dari bahan semulajadi.

Itu yang yakin sangat nak guna. Ya lah kan, kadang- kadang set penjagaan rambut sekarang terlalu banyak  bahan yang mengandungi bahan kimia yang boleh mendatangkan kesan lain untuk rambut.

Set Penjagaan Rambut Asmak Hair Care

Sebenarnya, Wani nak kongsi pengalaman diri sendiri menggunakan set Asmak Haircare. Nanti kita ceritakan lanjut kat bawah ya. Sebelum itu nak cerita sikit tentang produk untuk penjagaan rambut Asmak Haircare ini, ada 3 kesemuanya. Kiranya dah lengkap untuk penjagaan rambut kita.

Untuk korang yang baru nak tahu, Set penjagaan rambut Asmak Hair Care ini dikeluarkan oleh Syarikat MHAM Sdn. Bhd. Kalau korang pernah dengar minyak herba asmak, minyak yang sememangnya mujarab. Best jerr guna minyak asmak tu. Kali ini MHAM keluarkan set penjagaan rambut pulak.

Yang penting ke semua untuk ke tiga -tiga produk ini natural. Tidak ada bahan - bahan yang memudharatkan. Boleh gunakan tanpa was - was ya . Set penjagaan rambut Asmak tidak lah terhad untuk wanita sahaja, seluruh seisi keluarga boleh guna sehinggalah kanak - kanak. Jom, kita kenali ke tiga -tiga produk penjagaan rambut Asmak.

Korang yang nak rambut sihat, bersinar dan lembut sepanjang masa, memang wajib guna ketiga - tiga produk ini baru dapat kesan untuk jangka masa lama.

1. Shampoo Bunga Raya Plus
2. Hair Moisturizer with serum
3. Sevenis Hair Oil


Pengalaman Sendiri Menggunakan Set Penjagaan Rambut Asmak Hair Care 

Dah seminggu Wani cuba ke semua set penjagaan rambut Asmak, memang ada kelebihan tersendiri setiap produk. Ya lah kan dah ke semua bahan dalam ketiga -tiga produk ini semua natural. Kita sendiri pun berasa yakin nak guna. Lagipun, Wani bagi ke semua ahli keluarga guna shampoo bunga raya plus ini.

Jadi kali ini, Wani nak kongsi dengan korang semua step by step nak menggunakan set penjagaan rambut Asmak. Bukan mudah nak dapatkan rambut yang sihat, lembut dan bersinar tetapi dengan Asmak Hair Care semua orang mampu mempunyai rambut idaman semua.

1. Shampoo Bunga Raya Plus 

Bagi Wani yang ada masalah rambut kering dan juga kelemumur, selepas menggunakan shampoo bunga raya plus, rambut macam lembut, tak kering dan tak kusut juga. Bau pun wangi sangat suka dengan baunya.

Kalau dah nama shampoo bunga raya, memang sah lah bahan utama shampoo ini ada bunga raya dan juga bahan - bahan natural yang lain seperti coconut oil, babassu oil, tea tree oil, jojoba oil dan juga acerola. Patut lah rambut lembut semacam jerr.

Sesiapa yang tengah mencari shampoo organik untuk rambut gugur. InsyaAllah shampoo ini dapat membantu.

Cuma shampoo ini, sekiranya korang dah terbiasa pakai yang banyak buih tu, mungkin korang rasa macam tak biasa pakai sebab tak ada buih. Memang shampoo ini tak berbuih sangat, mula - mula letak di tapak tangan tu masa nak gosok, perasan macam tak keluar buih sangat.

Tapi, korang kena tahu juga shampoo di luar sana yang banyak buih tu bukannya sihat untuk kulit kepala kita. Untuk shampoo bunga raya plus ini, tengok lah bahan yang digunakan ke semua natural, patutnya ini lagi selamat digunakan untuk kesihatan rambut kita.

Bagi sesiapa yang ada kelumumur dan terasa selalu gatal kulit kepala elok lah guna shampoo ini. Untuk kanak - kanak pun selamat juga.

2. Hair Moisturizer With Serum

Untuk langkah seterusnya, selepas shampoo rambut, keringkan dulu rambut kemudian picit sikit Hair Moisturizer Serum atas tapak tangan. Kemudian urut dari akar rambut hingga ke hujung rambut. Tak sangka serum rambut pun memainkan peranan penting untuk rambut lebih sihat dan akar rambut lebih kuat.

Dalam seminggu Wani pakai, rambut lebih lembut dan tak kering. Bau pun wangi dan tekstur serum ini jernih dan pekat. Selepas urut lembut di kepala dan rambut, tangan pun tak berminyak tak perlu basuh tangan pun tak apa dah, lembut jerr tapak tangan.

Bahan yang ada dalam serum ini pun semuanya natural ya. Korang nak guna serum ini boleh buat 3 kali seminggu sekali dengan shampoo dan sevenis oil.

3. Sevenis Hair Oil

Untuk sevenis Hair Oil ini, biasanya guna selepas rambut kering. Kalau korang tak nak rambut macam berminyak sangat, picit sikit jerr ke tapak tangan kemudian gunakan hujung jari urut. Ratakan ke seluruh kulit kepala dan rambut.

Kalau ada lebihan di tapak tangan tu, boleh sapu - sapu kat bahagian anggota badan yang kering. terasa lembut jerr.

Kalau korang nak semua minyak ini menyerap buatlah sebelum tidur sebelah malam,lagipun kita tak buat apa - apa aktiviti yang berat dah kan.

Caranya senang sahaja, sebelum tidur sapu rata Sevenis Hair Oil dan balut sepanjang malam. Esok pagi terus cuci rambut guna Shampoo Bunga Raya.Hasilnya rambut lebih sihat, lembut, bersinar dan kuat.

Sedikit sebanyak perkongsian dari Wani selepas menggunakan Set Penjagaan Rambut Asmak
Untuk yang biasa pergi salon, nanti tak payah pergi salon dah ya, guna ke semua set penjagaan rambut Asmak Hair Care ini, hasilnya sama macam buat rambut di saloon. Nak tahu korang cubalah sendiri ya. Jimat pun iya juga. :). Inilah rahsia untuk rambut yang sihat,lebat dan bersinar macam kat salon.

Sekiranya korang nak mencuba set penjagaan rambut Asmak ini, boleh layari laman web dan laman sosial di bawah. Sila rujuk di bawah ya serta sekali dengan nombor whatsapp untuk mudahkan urusan korang.


Untuk maklumat lanjut tentang Asmak Haircare ini, boleh layari laman web dan laman sosial di bawah: 
Website : https://mham.com.my/
Facebook Page : Shampoo Bunga Raya HQ
Instagram : asmak.haircare
Hotline : 019-9708897
whatsapp : www.wasap.my/60199708897



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.wanisukarno.com/2019/02/set-penjagaan-rambut-asmak-hair-care-mampu-mengatasi-masalah-rambut-dan-sesuai-untuk-seisi-keluarga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengalaman Menggunakan Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Dan Penawar Asma Untuk Seisi Keluarga

Pengalaman Menggunakan Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Dan Penawar Asma Untuk Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 588 hits
Pengalaman Menggunakan Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Dan Penawar Asma Untuk Seisi Keluarga Salam semua kalau sebut pasal minyak herba tak kisahlah minyak untuk urut ke minyak untuk kesakitan ringan yang lain ke Sudah semestinya minyak ...
Skytropolis Indoor Theme Park Genting Highlands Taman Tema Seisi Keluarga

Skytropolis Indoor Theme Park Genting Highlands Taman Tema Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 5/11/2019 - jumlah : 497 hits
Skytropolis Indoor Theme Park Genting Highlands Taman Tema Seisi Keluarga l Assalamualaikum Baru baru ni Ana sekeluarga saja saja naik Genting dan bermalam di First World Hotel Ni merupakan kali kedua Ana bermalam di sini Last 10 tahun lepa...
Kerabu Kacang Botor Dan Kerang Hidangan Enak Seisi Keluarga

Kerabu Kacang Botor Dan Kerang Hidangan Enak Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 5/11/2019 - jumlah : 307 hits
Sekarang ni macam macam bahan boleh dijadikan kerabu Asalkan kreatif mengolah resipi kerabu yang sedap pastinya terhidang di atas meja makan Kali ini pengguna facebook atas nama Anys Idayu Zakaria berkongsi resipi membuat kerabu kacang boto...
5 Bahan Alami Yang Bisa Mengatasi Masalah Eksim Kulit

5 Bahan Alami Yang Bisa Mengatasi Masalah Eksim Kulit

papar berkaitan - pada 4/11/2019 - jumlah : 296 hits
Masalah kulit ini bisa muncul karena masalah sistem kekebalan tubuh paparan terhadap iritan atau alergen terlalu banyak menggaruk kulit kering genetik serta masalah buruknya tekanan darah Mengetahui penyebab eksim ini bisa membantu untuk me...
2 Kapsul Sehari Dengan Pynocare Mengatasi Masalah Kulit Tona Tak Sekata

2 Kapsul Sehari Dengan Pynocare Mengatasi Masalah Kulit Tona Tak Sekata

papar berkaitan - pada 12/11/2019 - jumlah : 538 hits
2 Kapsul Sehari Dengan Pynocare Mengatasi Masalah Kulit Tona Tak Sekata 2 kapsul Pynocare 2 kapsul Pynocare Yes setiap hari mummy makan 2 kapsul Pynocare untuk kulit mummy Bukan kulit muka sahaja nak kena elok ye Kulit satu badan pun nak ke...
Tak Sesuai Untuk Orang Badan Gempal Atilia Dedah Mitos Amp Kebaikan Yoga

Tak Sesuai Untuk Orang Badan Gempal Atilia Dedah Mitos Amp Kebaikan Yoga

papar berkaitan - pada 11/11/2019 - jumlah : 328 hits
Tak Sesuai Untuk Orang Badan Gempal Atilia Dedah Mitos amp Kebaikan Yoga Artikel Gempak Atas Hiburan Yoga merupakan senaman yang kurang familiar serta takut untuk didekati kerana ia agak asing kerana kurangnya pendedahan te
Tak Ada Istilah Accident Kena Pandai Rancang Bila Waktu Sesuai Nak Tambah Anak

Tak Ada Istilah Accident Kena Pandai Rancang Bila Waktu Sesuai Nak Tambah Anak

papar berkaitan - pada 9/11/2019 - jumlah : 373 hits
Baru sahaja melahirkan anak tidak lama selepas itu ke klinik atau hospital semula untuk buat pemeriksaan Pemeriksaan kehamilan pula tu Ada beberapa sebab mengapa pakar perubatan kesihatan wanita menyarankan agar ibu yang baharu melahirkan a...
Inflasi Oktober 2019 Tak Sesuai Ekspektasi Ihsg Bakal Tertekan

Inflasi Oktober 2019 Tak Sesuai Ekspektasi Ihsg Bakal Tertekan

papar berkaitan - pada 4/11/2019 - jumlah : 202 hits
Indeks Harga Saham Gabungan diperkirakan akan bergerak ke zona merah pada awal pekan ini akibat rilis data inflasi Oktober yang di bawah ekspektasi menjadi pemberat laju indeks di bursa saham Selain itu sejumlah rilis kinerja emiten kuartal...
Ade Armando Soal Meme Anies Joker Isinya Sesuai Ingin Saya Sampaikan Pada Publik

Ade Armando Soal Meme Anies Joker Isinya Sesuai Ingin Saya Sampaikan Pada Publik

papar berkaitan - pada 2/11/2019 - jumlah : 194 hits
Dia menilai Gubernur DKI Anies Baswedan memang harus dikecam secara terbuka Ini menyusul anggaran Aica Aibon dan bolpen di RAPBD yang dinilainya tidak masuk di akal
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte