Sesi Pembelajaran Interaktif Anak Lebih Yakin Dengan Kelas Bahasa Inggeris Di Novakid


Kemahiran berbahasa lebih daripada satu bahasa sememangnya cukup baik untuk anak-anak kita. Malah anak-anak yang mampu menguasai pelbagai bahasa ketika awal usia dapat mengasah kemahiran dan perkembangan otak anak itu sendiri.
Tercari-cari pusat pembelajaran bahasa Inggeris yang terbaik untuk anak, NovaKid menjanjikan sesi pembelajaran yang pastinya memuaskan hati malah menampakkan perkembangan yang baik untuk anak-anak kita.

Tidak hairanlah bila mana NovaKid turut dipilih sebagai Kelas Online Bahasa Inggeris Pilihan Pa&Ma di Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 kali ini.

Tumpuan Kepada Ciri-Ciri Pendidikan & Psikologi
NovaKid menawarkan format pembelajaran yang berkesan untuk mendorong anak supaya boleh berkomunikasi dalam bahasa Inggeris dengan lebih baik. Program ini dicipta oleh pakar bahasa Inggeris yang berpengalaman dan memberi tumpuan kepada ciri-ciri pendidikan dan psikologi bagi kanak-kanak berumur 4-12 tahun.
Konsep pembelajarannya adalah melalui kelas online dalam bentuk permainan yang begitu menyeronokkan dengan pelbagai bahan interaktif yang membuatkan anak turut kekal ketika mengikuti kelas online.

Guru Berpengalaman Luas!
Paling menarik, sesi pembelajaran bersama Novakid ini dilaksanakan dengan guru luar negara yang sudah semestinya berpengalaman luas malah program yang diperkenalkan oleh Novakid ini mengikut Standard Pendidikan Eropah yang dirangka berdasarkan Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).
Bukan itu sahaja bahkan setiap guru yang berdaftar di NovaKid adalah pakar ESL yang bertauliah dengan pengalaman mengajar dalam talian.

Di NovaKid, prinsipnya adalah memulakan secara mudah dan beransur-ansur menjadikan program ini lebih sukar. Pada masa yang sama, mengawal seluruh proses pendidikan dan mengemas kini serta menambah baik bahan pembelajaran secara berterusan.
Bagi yang ingin mendapatkan khidmat pembelajaran kelas online Bahasa Inggeris anak secara peribadi, Novakid menyediakan sesi pembelajaran khusus yang lebih berkesan dan tersusun.

Pembelajaran Peribadi Yang Lebih Berkesan
Malah anak kecil anda diberikan lebih perhatian dari pelbagai aspek dan perkembangan anak itu sendiri. Setiap modul akan diberikan oleh tenaga pengajar mengikut kesesuaian bahan pembelajaran berdasarkan perkembangan murid itu sendiri. Segala kelemahan dikenal pasti da diperbaiki sehingga pelajar menampakkan keberkesanannya.
Bukan hanya tidak membosankan bahkan pelajar melalui sesi pembelajaran yang begitu menyeronokkan.

Sesi Pembelajaran Menarik Dan Pelbagai
Bagi mengelakkan rasa kebosanan dan tahap pemfokusan pelajar, Novakid sentiasa mempelbagaikan sesi pembelajaran dua hala secara interaktif. Malah konsep belajar dan bermain dengan bantuan pelbagai alatan mengajar digunakan sebaik mungkin bagi menarik perhatian anak-anak ketika belajar.

Bukan itu sahaja bahkan sepanjang kelas berlangsung, pelajar pastinya merasa tidak bosan dengan komunikasi malah sentiasa menggalakkan komunikasi dengan baik bersama guru.
Bagi yang ingin mencuba pengalaman pembelajaran yang lebih berkesan dan menarik untuk membolehkan anak menguasai kemahiran berbahasa Inggeris dengan baik, layari:
Laman web: https://my.novakidschool.com/
Facebook: https://www.facebook.com/novakidmalaysia
Instagram: https://www.instagram.com/novakid_my/ atau WhatsApp +601137360156 untuk sebarang pertanyaan

NovaKid merupakan salah satu Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 untuk anugerah Kelas Online Bahasa Inggeris Pilihan Pa&Ma. Mahu tahu senarai penuh jenama-jenama lain yang turut terpilih tahun ini? Jom, tengok di SINI
(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti or event dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
The post Sesi Pembelajaran Interaktif, Anak Lebih Yakin Dengan Kelas Bahasa Inggeris di NovaKid! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/sesi-pembelajaran-interaktif-anak-lebih-yakin-dengan-kelas-bahasa-inggeris-di-novakid/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ibu Ini Kongsi Tips Cepat Ajar Anak Membaca Bahasa Inggeris Mudah Sangat

Ibu Ini Kongsi Tips Cepat Ajar Anak Membaca Bahasa Inggeris Mudah Sangat

papar berkaitan - pada 20/11/2021 - jumlah : 468 hits
Bila anak nak masuk Tahun Satu kebanyakan ibu bapa akan mula fokus bab membaca Sama ada lancar membaca buku Bahasa Melayu dan dan Bahasa Inggeris dua dua penting Tambah lagi dalam keadaan sekarang yang memerlukan penguasaan pembacaan yang b...
Nak Anak Kuasai Bahasa Inggeris Dengan Cepat Ini Cara Tip Mudah

Nak Anak Kuasai Bahasa Inggeris Dengan Cepat Ini Cara Tip Mudah

papar berkaitan - pada 25/11/2021 - jumlah : 242 hits
Mak ayah mana yang tidak merasa bangga bila mana anak cepat tangkap dan mampu menguasai pelbagai bahasa dengan mudah Penguasaan Bahasa Inggeris misalnya amat amat diperlukan anak kita malah baik untuk anak anak kita membesar selain bahasa b...
Caprice Nak Ajar Anak Tiri Cakap Bahasa Inggeris Peminat Bergurau Panggil Daddy Cap

Caprice Nak Ajar Anak Tiri Cakap Bahasa Inggeris Peminat Bergurau Panggil Daddy Cap

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 300 hits
SETELAH sekian lama menyepi kini penyanyi rap sensasi Caprice kembali aktif di media sosial berkongsi foto dan video mesra selepas bergelar suami kepada ibu tunggal anak satuMalah Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli 33 juga berkongsi wa...
Idea Simpan Baju Anak Yang Dah Tak Muat Lebih Jimat Ruang Nampak Kemas

Idea Simpan Baju Anak Yang Dah Tak Muat Lebih Jimat Ruang Nampak Kemas

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 216 hits
Biasanya ibu ibu akan melalui satu fasa iaitu kemas dan asingkan baju baju anak yang dah tak muat Jika ada anak lelaki atau perempuan berderet mungkin tiada masalah sebab adik adik boleh pakai semula mana yang masih elok kan Cuma jika anak ...
Mari Belajar Bina Ayat Bahasa Inggeris

Mari Belajar Bina Ayat Bahasa Inggeris

papar berkaitan - pada 29/11/2021 - jumlah : 266 hits
Mari Belajar Bina Ayat Bahasa Inggeris Latihan bina ayat sesuai untuk melatih murid menyusun ayat dalam Bahasa Inggeris dengan lebih sempurna Ia boleh dijadikan sebagai satu panduan kepada murid ketika hendak menghasilkan sesuatu ayat yang ...
Belajar Nama Binatang Dalam Bahasa Inggeris Dengan Latihan Berwarna

Belajar Nama Binatang Dalam Bahasa Inggeris Dengan Latihan Berwarna

papar berkaitan - pada 22/11/2021 - jumlah : 286 hits
Belajar Nama Binatang dalam Bahasa Inggeris dengan Latihan Berwarna ini sesuai untuk diberikan kepada murid sekolah rendah dan murid prasekolah Ibu bapa dan guru hanya perlu mencetak bahan yang diberikan dan bimbing kanak kanak supaya dapat...
Video Inikah Yang Nak Dijadikan Contoh Dia Tak Faham Bahasa Inggeris Dia Marah Pada Wartawan Kah Kah Bodo Punya Lebai

Video Inikah Yang Nak Dijadikan Contoh Dia Tak Faham Bahasa Inggeris Dia Marah Pada Wartawan Kah Kah Bodo Punya Lebai

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 215 hits
VIDEO Panas Menteri Agama koyak disoal wartawan isu judiVideo Play Wartawan tanya elok elok Jawab la elok elok Wartawan tanya elok elok Jawab la elok elok JANGAN TUNJUK BODO Kalau nak minta soalan ditanya dalam Bahasa Melayu bagitahu elok e...
Tujuh Anak Halau Bapa Kandung Selepas Dapat Harta Lebih Rm4 Juta

Tujuh Anak Halau Bapa Kandung Selepas Dapat Harta Lebih Rm4 Juta

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 212 hits
Hati mana yang tidak luluh apabila anak kandung yang dibesarkan dengan penuh kasih sayang ditatang bagaikan minyak yang penuh bertindak mencemuh dan menyisihnya daripada hidup mereka Bukan sahaja kepercayaan yang diberi si ayah dipersiakan ...
Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Utilizing Crowdfunding For Business



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

Reaching Out

Iddah Wanita Kematian Suami

Berebut Kasih

Tinggi Protein Dan Mikronutrien Ini Manfaat Ikan Susu Untuk Kesihatan

Upiak Hari Raya Duit Tak Ada Chord