Sertai Peraduan Hari Harimau Ong Nestl Menang Tin Emas Rtd Edisi Terhad


Jana Lebih Banyak Ong Pada Tahun Baru Cina Dengan Peraduan Hari-Harimau Ong Nestlé


Beli dan nikmati produk Nestlé Sedia-Untuk-Diminum dan raih peluang memenangi Tin Emas edisi terhad bersaiz hidup yang bernilai RM40,000 setiap satu!

Rasa Ong (tuah) anda sudah tiba? Jom sertai Peraduan Hari-HariMau Ong Nestlé Sedia-Untuk-Diminum (RTD) edisi 2022 dan anda mungkin salah seorang daripada lapan rakyat Malaysia yang betul-betul ONG untuk membawa pulang Tin Emas MILO atau NESCAFÉ RTD edisi terhad bersaiz hidup yang bernilai RM40,000 setiap satu!

Hadiah yang ditawarkan sekali seumur hidup ini diperbuat daripada emas 999 seberat +-150gm. Empat orang pemenang Hadiah Utama ini akan diumumkan pada setiap bulan sepanjang tempoh dua bulan peraduan ini berlangsung iaitu dari 3 Januari hingga 28 Februari, 2022.

Selain itu, pelbagai hadiah lumayan lain turut boleh dimenangi menerusi peraduan ini dalam bentuk ganjaran tunai pada setiap dua minggu peraduan berlangsung.






Seramai 40 pemenang akan meraih hadiah tunai RM1,888 manakala 320 orang lagi bakal memenangi wang tunai RM288.

Secara keseluruhannya, 368 pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah dengan nilai keseluruhan mencecah RM487,700; sekali gus mencatatkan peningkatan sebanyak 40 peratus dari segi bilangan pemenang berbanding peraduan edisi 2021. 

April Wong, Pegawai Eksekutif Perniagaan, Unit Perniagaan Sedia-Untuk-Diminum, Nestlé (Malaysia) Berhad berkata, “Kami amat teruja untuk kembali menganjurkan peraduan Tahun Baru Cina popular ini buat para pengguna kami dan menawarkan mereka peluang untuk memenangi hadiah tunai.

Berikutan pembukaan ekonomi negara secara beransur-ansur sejak beberapa bulan yang lalu, kami harapkan hadiah-hadiah ini dapat terus menyuntik lagi semangat rakyat Malaysia untuk kembali pulih.

Ini merupakan antara inisiatif kami untuk terus menyokong para pengguna kami, selain merakamkan penghargaan atas sokongan orang ramai terhadap Nestlé.

Tin Emas RTD edisi terhad bersaiz hidup ini kini ditawarkan buat julung kalinya melalui Peraduan Hari-HariMau Ong Nestlé RTD. Hanya lapan pemenang bertuah di seluruh negara berpeluang memenanginya, sekali gus menjadikan Tin Emas ini barangan koleksi yang cukup bernilai!”




Peraduan Hari-HariMau Ong Nestlé RTD terbuka kepada semua penduduk di Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas dengan dokumen pengenalan sah. Berikut adalah langkah-langah penyertaan:

Langkah 1: Beli mana-mana produk Nestlé Sedia-Untuk-Diminum (MILO UHT/Tin/Botol, Tin/Botol/Cawan NESCAFÉ, JUST MILK UHT, OMEGA PLUS UHT dan Botol LIVELY TEA) dengan nilai minima RM6 dalam sekeping resit tunggal di kedai-kedai yang turut serta.

Setiap resit layak untuk satu penyertaan sahaja.
Langkah 2: Catat nama dan nombor pengenalan anda di muka depan resit tersebut.

Langkah 3: Ambil gambar resit dengan jelas dan hantarkan ke talian WhatsApp 018-388 2921.




 
Rangakaian Nestlé Sedia-Untuk-Diminum telahpun berkembang dari sekadar jenama popularnya iaitu MILO, NESCAFÉ dan OMEGA PLUS. Kini, ia juga membariskan jenama minuman teh yang diseduh dengan adaptogen yang diberi nama LIVELY TEA.

Minuman LIVELY TEA boleh didapati dalam tiga varian teh hitam yang menampilkan gabungan adaptogen yang diekstrak daripada guarana, salap lemon dan beri schisandra - sesuai untuk sambutan Tahun Baru Cina kali ini!

Selain dinikmati bersendirian atau bersama orang tersayang, kepelbagaian perisa yang ditawarkan rangkaian Nestlé Sedia-Untuk-Diminum sememangnya cukup sesuai untuk sambutan perayaan seperti Tahun Baru Cina, membolehkan anda menghidangkan aneka minuman popular kepada tetamu yang datang melawat.

Untuk maklumat lanjut, sila kunjungi Peraduan Nestle - Hari-HariMau Ong

 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rodiahamir.com/2022/01/sertai-peraduan-hari-harimau-ong-nestle.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kredibiliti Ong Kim Swee Penarik 3 Pemain Kebangsaan Sertai Sabah Fc

Kredibiliti Ong Kim Swee Penarik 3 Pemain Kebangsaan Sertai Sabah Fc

papar berkaitan - pada 12/1/2022 - jumlah : 316 hits
Foto asal Sabah Football Club Impian Baddrol buat pasukan baharu miliknya KOTA KINABALU Kredibiliti dimiliki Ketua Jurulatih Sabah FC Datuk Ong Kim Swee merupakan antara daya penarik utama tiga pemain kebangsaan memilih untuk menyarung jers...
Kempen Sayitwithoreomy Edisi Terhad Biskut Oreo Dengan Cetakan Abjad Dan Emoji Menarik

Kempen Sayitwithoreomy Edisi Terhad Biskut Oreo Dengan Cetakan Abjad Dan Emoji Menarik

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 197 hits
Assalamualaikum Slow2 throwback lagi Cerita bulan Julai tahun lepas Sempena kempen SayItWithOreoMY Fiza sempat ambil bahagian Pihak Oreo pun hantar media kit untuk bergambar dengan anak anak Seingat Fiza review nie bawah VIP Parents Kempen ...
Apa Harimau Lari Kerana Pembalakkan Ish Ish Ish

Apa Harimau Lari Kerana Pembalakkan Ish Ish Ish

papar berkaitan - pada 17/1/2022 - jumlah : 99 hits
Apa Takkanlah ulama nak menipu Kan Kan Kalau ulama kata harimau keluar dari habitat sebab dah tua itulah sebabnya Korang yang bukan ulama jangan nak memandai tau Haha Terima kasih Kuasa Ini yang kita perlukan Maka tiada lagi dalih untuk men...
Harimau Berkeliaran Di Luar Pagar Sk Balar

Harimau Berkeliaran Di Luar Pagar Sk Balar

papar berkaitan - pada 13/1/2022 - jumlah : 128 hits
Seekor daripada dua harimau yang dilihat berada berhampiran SK Balar dekat Gua Musang KUALA LUMPUR Seekor harimau belang dilihat berkeliaran di luar pagar Sekolah Kebangsaan Balar dekat Gua Musang Kelantan semalam Kehadiran harimau itu yang...
Jurulatih Korea Selatan Hampir Pasti Kendali Harimau Malaya

Jurulatih Korea Selatan Hampir Pasti Kendali Harimau Malaya

papar berkaitan - pada 17/1/2022 - jumlah : 199 hits
PAN Gon bakal mencipta sejarah sebagai jurulatih dari Korea Selatan yang pertama dilantik ke jawatan itu sejak 1963 FOTO Agensi Jurulatih Korea Selatan hampir 95 kendali Harimau Malaya Kuala Lumpur Pengendali dari Korea Selatan Kim Pan Gon ...
Presiden Peka Sejak Bila Jabatan Perhutanan Negeri Kelantan Jadi Pakar Kawasan Harimau

Presiden Peka Sejak Bila Jabatan Perhutanan Negeri Kelantan Jadi Pakar Kawasan Harimau

papar berkaitan - pada 19/1/2022 - jumlah : 203 hits
KUALA LUMPUR Penafian Jabatan Perhutanan Negeri Kelantan berhubung imej kesan aktiviti pembalakan berdekatan lokasi habitat harimau di Pos Bihai Gua Musang didakwa melangkaui bidang kepakaran mereka Presiden Pertubuhan Perlindungan Khazanah...
Kerajaan Kelantan Nafi Pembalakan Punca Harimau Berkeliaran Di Gua Musang

Kerajaan Kelantan Nafi Pembalakan Punca Harimau Berkeliaran Di Gua Musang

papar berkaitan - pada 13/1/2022 - jumlah : 145 hits
Kejadian harimau masuk kampung bukan pertama kali berlaku KOTA BHARU Kerajaan negeri Kelantan menafikan harimau berkeliaran di penempatan Orang Asli di Gua Musang sejak beberapa hari lepas berpunca daripada aktiviti pembalakan Timbalan Ment...
Arab Saudi Laksanakan Semula Penjarakan Fizikal Di Masjidil Haram Masjid Nabawi Mulai Hari Ini

Arab Saudi Laksanakan Semula Penjarakan Fizikal Di Masjidil Haram Masjid Nabawi Mulai Hari Ini

papar berkaitan - pada 31/12/2021 - jumlah : 163 hits
Kerajaan Arab Saudi kini melaksanakan semula peraturan pemakaian pelitup muka dan penjarakan fizikal di Masjidil Haram dan Masjid Nabawi setelah hampir dua bulan memberi kelonggaran sejak Oktober lalu Memetik laporan Saudi Gazette Presidens...
Covid 19 Terus Meningkat 3 997 Kes Baharu Hari Ini

Covid 19 Terus Meningkat 3 997 Kes Baharu Hari Ini

papar berkaitan - pada 31/12/2021 - jumlah : 173 hits
Oleh Sebahagian daripada pelajar pelajar sekolah mendaftar sebelum menerima suntikan vaksin Covid 19 pada Program Imunisasi Covid 19 Kebangsaan Remaja di Pusat Pemberian Vaksin Dewan Sivik Petaling Jaya baru baru ini GAMBAR Abd Razak Aid JA...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte