Seram Duduk Dengan Mak Mertua Nampak Baling Daging Ayam Mentah Sambil Mulut Kumat Kamit


Kita sebagai seorang muslim seharusnya percaya dengan kewujudan hal-hal ghaib yang kebiasaannya tidak dapat dilihat dengan mata kasar manusia. Namun, kadang kala ianya ‘hadir’ dan dapat dirasai oleh sesetengah individu.
Seperti perkongsian kisah seram oleh seorang wanita yang diganggu dengan beberapa kejadian aneh di rumah selepas kedatangan ibu mertuanya. Dia yang mengalami ketakutan setiap masa terpaksa berhadapan dengan perilaku pelik ibu mertua yang menyeramkan.
Saya mengadu ni bukan sebab nak bukak aib mak mertua saya ke apa. Tapi saya mengadu ni sebab saya dalam keadaan ketakutan dan tekanan.
Macam ni mak mertua saya tinggal dengan saya baru dua bulan yang lalu lepas ayah mertua saya meninggal lah. Saya ok je dia nak tinggal dengan saya dan suami saya sebab saya pun takda mak ayah dah jadi boleh saya tumpang kasih. Tapi lain pulak jadinya setiap masa saya ketakutan.
Macam-macam benda seram jadi Sejak mak mertua saya tinggal dengan saya macam-macam benda seram jadi kat rumah ni. Suami saya tak tau sebab dia pergi kerja pagi balik tengah-tengah malam. Mak mertua saya ni rambut dia tak panjang pun cuma paras bahu je.
Tapi ada sekali tu waktu saya tertidur dekat sofa waktu tunggu suami balik, saya terjaga nak pergi minum air dekat dapur saya lalu dekat bilik mak mertua saya, saya nampak mak mertua saya tengah sikat rambut depan cermin.
Gambar sekadar hiasan Bila saya perhatikan betul-betul baru saya perasan rambut tu sampai paras punggung. Padahal rambut mak mertua saya paras bahu je. Cepat-cepat saya pergi minum air dan lari masuk bilik.
Esok tu saya cerita dekat husband saya apa yang saya nampak, tapi husband saya pulak salahkan saya dia kata “awak nak kata mak abang hantu la?” lepas pada tu saya tak cerita apa-apa dah kat dia. Saya pendam sendiri je.
Rumah bau hanyir darah dan busuk bangkai Rumah saya pun bila tengah-tengah malam je selalu bau hanyir darah dan busuk bangkai. Ada sekali tu saya ternampak mak mertua saya baling daging ayam mentah dekat halaman belakang rumah sambil mulut dia macam ada cakap sesuatu tapi saya tak pasti apa dia.
Lepas mak mertua saya masuk rumah saya pun tanya la mak buat apa kat belakang tadi? Pastu dia jawab bagi haiwan peliharaan aku makan. Pastu saya pun cakaplah. Aik kita mana ada bela binatang mak. Pastu dia cakap “tu binatang peliharaan aku lah kau mana boleh nampak” terus naik bulu roma saya.
Bukak tempayan setiap malam jumaat Bila bangun pagi je beranda rumah saya penuh dengan pasir saya pun tak tau mana datang pasir-pasir tu. Suami pulak asyik marah saya sebab beranda penuh dengan pasir padahal saya ni hari-hari bersihkan pasir-pasir yang tak tau datang pada mana.
Gambar sekadar hiasan Setiap malam jumaat mak saya mesti bukak tempayan yang mak saya bawak pada rumah dia yang dulu. Mula-mula dia bawak tempayan tu saya tak pelik sebab saya ingat dia nak buat hiasan dekat rumah saya. Tapi saya mula pelik bila tempayan tu dia biar dekat luar rumah dan biarkan terbuka bila malam jumaat .
Saya pun tak pasti apa ada dalam tempayan tu saya tak berani buka saya takut. Saya bagitau suami, suami cakap mak dia tadah air hujan tapi setiap malam jumaat yang mak mertua saya buka tu mana ada hujan pun entah apa yang dia tadah.
Sekarang saya dalam usaha untuk bawak ustaz datang rumah saya tanpa bantuan suami saya sebab dia tak percaya. Doakan urusan saya di permudahkan.
Sumber : Kisah Rumah Tangga


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/10/20/seram-duduk-dengan-mak-mertua-nampak-baling-daging-ayam-mentah-sambil-mulut-kumat-kamit/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Marah Anak Buat Homework Sambil Tengok Kartun Budak 8 Tahun Mati Salur Darah Ke Otak Pecah Kepala Dipukul Mak

Marah Anak Buat Homework Sambil Tengok Kartun Budak 8 Tahun Mati Salur Darah Ke Otak Pecah Kepala Dipukul Mak

papar berkaitan - pada 12/10/2019 - jumlah : 857 hits
Seorang pelajar sekolah rendah di China maut selepas saluran darah pada otaknya pecah dipercayai dipukul oleh ibunya sendiri gara gara membuat banyak kesalahan dalam menyiapkan kerja sekolahnya Kanak kanak berusia 8 tahun yang tinggal di To...
Resepi Bihun Sup Simple Mak Mertua

Resepi Bihun Sup Simple Mak Mertua

papar berkaitan - pada 14/10/2019 - jumlah : 657 hits
Resepi Bihun Sup Simple Mak MertuaAku tak pernah sangka akan suka bihun sup simple yang mak mertua aku masak untuk cucu cucu dia Kebiasaan kalau balik kampung siapkan sarapan keluarga mak mertua mesti akan buat dua versi Satu pedas dan satu...
Rumah Dijual Mertua Keluarga Ini Tinggal Di Gubuk Mirip Kandang Ayam Dan Anak Putus Sekolah

Rumah Dijual Mertua Keluarga Ini Tinggal Di Gubuk Mirip Kandang Ayam Dan Anak Putus Sekolah

papar berkaitan - pada 12/10/2019 - jumlah : 339 hits
Sepasang suami istri harus berjuang menghidupi keempat anaknya di sebuah gubuk berdinding seng bekas mirip kandang ayam di Jalan Tani Desa Mega Timur Kecamatan Sungai Ambawang Kabupaten Kubu Raya Kalimantan Barat Keluarga ini merupakan warg...
4 Orang Di Dunia Yang Hobi Makan Daging Mentah

4 Orang Di Dunia Yang Hobi Makan Daging Mentah

papar berkaitan - pada 27/10/2019 - jumlah : 256 hits
Kebanyakan orang merasa jijik untuk mengonsumsi daging mentah Namun ada beberapa orang yang senang memakan daging mentah mungkin karena ada beberapa sebab hingga mereka anti terhadap makanan yang dimasak dan mengharuskan orang itu untuk men...
Harga Daging Sapi Hingga Telur Ayam Terpantau Normal

Harga Daging Sapi Hingga Telur Ayam Terpantau Normal

papar berkaitan - pada 19/10/2019 - jumlah : 224 hits
Harga daging sapi dan daging ayam di Pasar Ciputat Tangerang Selatan masih terpantau normal Salah satu pedagang Edy mengatakan harga daging sapi berada di kisaran Rp 120 000 per kilogram
Daging Mentah Yang Sudah Dibumbui Tak Boleh Lama Lama Di Lemari Es Ini Alasannya

Daging Mentah Yang Sudah Dibumbui Tak Boleh Lama Lama Di Lemari Es Ini Alasannya

papar berkaitan - pada 22/10/2019 - jumlah : 214 hits
Daging mentah yang sudah dibumbui tak boleh disimpan terlalu lama di lemari es pasalnya tekstur daging bakal berubah dan bisa menjadi tempat berkembang biak bakteri
Resepi Udang Mak Mertua Mertua Lalu Depan Pun Tak Perasan

Resepi Udang Mak Mertua Mertua Lalu Depan Pun Tak Perasan

papar berkaitan - pada 17/10/2019 - jumlah : 641 hits
RESEPI Udang Mak Mertua Mertua Lalu Depan Pun Tak PerasanBahan nya
4 Menu Ayam Daging Goreng Goreng Yang Padu Sedapnya

4 Menu Ayam Daging Goreng Goreng Yang Padu Sedapnya

papar berkaitan - pada 24/10/2019 - jumlah : 855 hits
Anda hanya ada masa 30 minit nak sediakan hidangan makan malam atau tengahari tapi tak tahu nak masak lauk apa yang ringkas mudah dan tak guna banyak bahan tapi hasilnya sedap Jangan bimbang ini RASA kongsikan empat menu tak sampai 15 minit...
Anak Anak Makan Bahagian Bertulang Je Nah Buatkan Dada Ayam Yang Terlebih Macam Ni Satu Famili Boleh Makan

Anak Anak Makan Bahagian Bertulang Je Nah Buatkan Dada Ayam Yang Terlebih Macam Ni Satu Famili Boleh Makan

papar berkaitan - pada 18/10/2019 - jumlah : 395 hits
Berbanding bahagian dada ayam anak anak lebih suka pada bahagian yang bertulang seperti kepak ayam paha dan sebagainya Sudahnya bahagian isi ayam dibiarkan begitu sahaja Bagi mengelakkan pembaziran berlaku resipi yang satu ini patut anda cu...
Kfc Malaysia Tutup Lebih 100 Restoran Francais Kesan Boikot

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

Keluarga Berang Terima Kiriman Jenazah Individu Lain

Mcmc S Police Report Against Writer Murray Hunter Is High Handed And Has A Chilling Effect On Freedom Of Speech

There Is An Awakening

App Inarah

Netizen Mohon Maaf Asyik Mengutuk Ruhainies Beri Respon Saya Dah Tak Fikir Sekarang Nak Fokus On Being Happy



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Beringatlah Semua

From Mr Olayemi Michael Cardoso

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Berhari Raya Lagi Rumah Saudara Sepupu

Couple Urges Police Mcmc To Act Against Alleged Blackmailer

Housewives Social Protection Scheme Still Short Of Target Says Kasthuri