Senarai Filem Animasi Dan Fantasi Tahun 2020 Yang Korang Kena Tengok


Filem Animasi dan Fantasi  Tahun 2020 yang korang kena tengok! Tahun lepas ada lebih kurang 14 filem animasi dan fantasi yang saya kongsikan dengan korang semua untuk rujukan. Berjaya tak tonton semua 14 filem animasi dan fantasi yang menarik tahun 2019?

Senarai filem animasi dan fantasi tahun 2020Kalau belum habis tengok kenalah habiskan dulu sebab tahun ini ada banyak lagi filem animasi dan fantasi yang best untuk ditonton. Kalau nak tahu filem apa yang menarik untuk tahun ini jom kita tengok satu persatu

1. OnwardFilem Onward akan ditayangkan pada 5 Mac 2020Mengisahkan tentang pengembaraan dua beradik, Ian dan Barley Lightfoot mencari magik untuk meluangkan masa dengan ayah mereka yang telah meninggal sewaktu mereka masih kecil lagi. 
2. Fantasy IslandFantasy Island akan ditayangkan pada 27 Februari 2020Segala impian rahsia pengunjung di resort mewah yang terletak di sebuah pulau tropikal terpencil menjadi kenyataan. Walau bagaimanapun, ia tidak seindah yang disangka apabila fantasi berubah menjadi mimpi ngeri. Untuk mencari jalan keluar dan meneruskan hidup, pengunjung-pengunjung tersebut perlu menyelesaikan misteri pulau itu terlebih dahulu.
3. Sonic The HedgehogFilem animasi dan fantasi Sonic The Hodgehog akan ditayangkan pada 13 Februari 2020Mengisahkan tentang seekor landak kecil antropomorfik biru yang bernama Sonic. Dalam filem ini dia sedang cuba melarikan diri dari penjahat Dr. Robotnik yang merancang untuk menakluk dunia menggunakan kuasanya. 
4. Black WidowBlack Widow akan ditayangkan pada 30 April 2020Pada masa kelahiran Black Widow (aka Natasha Romanova) diberikan kepada KGB, yang melatihnya menjadi ejen elit. Apabila U.S.S.R berpecah, kerajaan cuba membunuhnya menyebabkan dia terpaksa berdepan masa silamnya sebagai perisik, dan hubungan-hubungan lamanya yang terlerai, sebelum dia menjadi salah seorang ahli Avengers.
5. Trolls World TourTrolls World Tour akan ditayangkan pada 12 Mac 2020Kalau korang penimat filem animasi Trolls pada tahun 2016, korang kena tengok filem Trolls World Tour ini sebab filem ini mengisahkan tentang Queen Poppy dan Branch yang menemui beberapa dunia trolls yang baru.
6. Wonder Woman 1984 Filem Black Widow akan ditayangkan pada 4 Jun 2020Mengisahkan tentang Wonder Woman (Diana Prince) yang terlibat dalam konflik dengan Soviet Union ketika Perang Dingin 1980an. Dia juga perlu bertarung dengan Cheetah, penjahat yang mempunyai kuasa luar biasa.
7. The Spongebob Movie : Sponge on the run  The Spongebob Movie Sponge on the run akan ditayangkan pada 28 Mei 2020Filem ini adalah tentang Spongebob dan kawan baiknya Patrick mengembara ke Lost City of Atlantic City untuk menyelamatkan siput peliharaannya yang bernama Gary.
8. Artemis Fowl Filem Artemis Fowl akan ditayangkan pada 28 Mei 2020Filem ini berkisarkan tentang seorang dalang penjenayah Irish muda bernama Artemis Fowl menculik pegawai LEPrecon Holly Short sebagai tebusan kerana ingin menyelamatkan ayahnya. tetapi akhirnya mereka berdua bekerjasama menyelamatkan ayah Artemis Fowl daripada Artik dan menewaskan pixie jahat Opal Koboi.
9. Scoob!Filem animasi dan fantasi Scoob akan ditayangkan pada 14 Mei 2020Mengisahkan tentang Mystery Inc menyelamatkan dunia daripada Dick Dastardly!
10. Ghostbuster Afterlife Filem Ghostbuster Afterlfe akan ditayangkan pada 9 Julai 2020Filem  ini adalah sambungan kepada dua filem Ghostbusters tahun 80-an, ianya mengisahkan tentang dua beradik bersama ibu mereka yang berpindah ke sebuah rumah di Summerville, Oklahoma, yang diwariskan oleh datuk mereka. Selepas beberapa kejadian gempa bumi misteri berlaku di bandar itu, mereka mendapat tahu tentang legasi rahsia peninggalan datuk mereka dan kaitan mereka dengan ghostbusters.
11. Minions : The Rise of GruFilem animasi dan fantasi Minions The Rise of Gru akan ditayangkan pada 11 Jun 2020Mengisahkan tentang impian [Untold Story] seorang kanak kanak berusia 12 tahun yang ingin menjadi "supervillian" terbesar didunia.
12. Free GuyFilem Free Guy akan ditayangkan pada 2 Julai 2020Guy adalah seorang juruwang bank yang tinggal dalam video game "Free City". pada suatu hari, Guy menyedari yang dia adalah seorang watak bukan pemain. Apabila dia dapat permainan video itu akan ditamatkan, Guy membuat keputusan untuk menjadi wira dan menyelamatkan "Free City" sebelum terlambat.
13. The New MutantsFilem The New Mutants akan ditayangkan pada 2 April 2020Lima mutan muda mengetahui tentang kebolehan mereka ketika ditahan dalam kemudahan rahsia tanpa kerelaan mereka dan berjuang untuk melepaskan dan menyelamatkan diri masing masing.
Berikut adalah antara filem animasi dan fantasi yang korang kena tengok untuk tahun 2020. Kalau ada lagi filem yang best tapi tiada dalam senarai, korang boleh komen dekat bawah insyaallah nanti saya akan tambahkan dalam list untuk rujukan semua ya. 
*Credit to IMDb dan www.cinema.com.my untuk info dan gambar. 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.luqmanzakaria.com/2020/02/Senarai-filem-best-2020.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Senarai Filem Yang Akan Keluar Di Panggung Wayang Tahun 2020

Senarai Filem Yang Akan Keluar Di Panggung Wayang Tahun 2020

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 871 hits
Senarai Filem Yang Akan Keluar di Panggung Wayang Tahun 2020 Macam biasa ada beberapa filem yang memang dinanti nanti bila akan ditayangkan di pawagam tahun 2020 ini Ada beberapa filem yang memang dinanti nanti seperti Train To Busan Venom ...
Senarai Filem Melayu 2020

Senarai Filem Melayu 2020

papar berkaitan - pada 1/2/2020 - jumlah : 573 hits
Kepada semua peminat filem melayu tempatan berikut ialah senarai filem Melayu dan filem tempatan yang akan datang di pawagam seluruh Malaysia bagi tahun 2020 Senarai filem terbaru akan dikemaskini setiap bulan Senarai Filem Melayu Terbaru d...
Jadual Cuti Sekolah Pulau Pinang Tahun 2020

Jadual Cuti Sekolah Pulau Pinang Tahun 2020

papar berkaitan - pada 31/1/2020 - jumlah : 571 hits
Di bawah adalah Jadual cuti sekolah bagi sekolah sekolah seluruh Pulau Pinang Cuti peristiwa bergantung kepada keputusan pihak sekolah Cuti perayaan adalah sebagaimana yang diperuntukan oleh KPM Jumllah hari persekolahan pada tahun 20202 ia...
Selamat Tahun Kereta Terbang 2020 Kepada Anda Semua Daripada Scam List Malaysia

Selamat Tahun Kereta Terbang 2020 Kepada Anda Semua Daripada Scam List Malaysia

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 1129 hits
SalamMaaf kerana sudah terlalu lama tidak update al maklum busy awal awal tahun ni dalam menumpaskan scammer scammer yang ada diluar sana melalui dunia nyata Ok tahu dah lambat tapi tak apa Scam list Malaysia ingin mengucapkan Selamat Tahun...
Sudah Tahun 2020 Adakah Jodoh Masih Sesat

Sudah Tahun 2020 Adakah Jodoh Masih Sesat

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 317 hits
Assalamualaikum Tahun 2020 soal tetap sama Jodoh di mana Adakah si dia masih sesat mencari jalan pulang yang tidak ketemu lagi Penat berusaha tetapi satu kenyakinan yang pasti jangan pernah menyerah walaupun sedetik Teguhkan hati bahawa All...
Semangat Merawat Keberagaman Di Tahun Tikus Logam 2020

Semangat Merawat Keberagaman Di Tahun Tikus Logam 2020

papar berkaitan - pada 25/1/2020 - jumlah : 253 hits
Hendy pengurus Klenteng Boen Hay Bio Wihara Karuna Jala Serpong Kota Tangerang Selatan mengaku bersyukur bisa melewati tahun sebelumnya dengan penuh berkah dan keselamatan
Azam Tahun Baru 2020

Azam Tahun Baru 2020

papar berkaitan - pada 6/2/2020 - jumlah : 322 hits
Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh As cliche as it sounds aku still rasa aku kena listkan aku punya azam tahun baru for this year even though I really doubt I can achieve even one of them Bear with me guys I am just going with the...
Senarai Pemain Liverpool 2020 Skuad The Reds

Senarai Pemain Liverpool 2020 Skuad The Reds

papar berkaitan - pada 24/1/2020 - jumlah : 383 hits
Pasukan bolasepak Liverpool yg beraksi di Liga Perdana Inggeris adalah salah satu pasukan yg terkenal dan popular yg mempunyai ramai peminat di seluruh dunia
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan

Patut Tak Boleh Daftar



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord