Seminar Nak Ubah Hidup Oleh Dr Azizan Osman



Sabtu minggu lepas, Eyza dapat jemputan ke Seminar 10X GROW YOUR BUSINESS OLEH DR AZIZAN OSMAN yang bertempat di Menara PGRM. Mula-mula fikir banyak kali jugak nak pergi. Ye la, Eyza ingatkan seminar ni just untuk orang yang ada Bisnes je. Tapi, bila Eyza dah join, rupanya tak ada bisnes pun boleh join. Seminar ni macam motivasi untuk kita majukan diri.

Masa mula-mula sampai, Eyza cam terkejut tengok ramainya yang datang. Dengar kata dekat 2000 orang. Memang luar biasa sangat. Kebanyakan yang datang kebanyakannya peserta yang pernah join sebelum ni, tapi ramai jugak yang baru pertama kali macam Eyza.Malah ramai founder produk-produk hebat dan artis pun datang.


Walaupun Eyza baru pertama kali join, tapi Eyza pun dapat aura positif bila tengok semua peserta  bersemangat. Kebanyakan dari mereka yang dah jana pendapatan  sampai berjuta-juta pun still join seminar Dr Azizan, buat Eyza terfikir takkan aku nak sia-siakan peluang yang aku dapat ni kan.

Bila Eyza dah duduk kat sana, baru la Eyza tahu kenapa semua jadi bersemangat. Setiap bait ceramah Dr Azizan sikit pun tak bosan. Aura positif tu sentiasa ada sambil sesekali Dr selitkan dengan lawak-lawak sikit.
Power betul aura Dr Azizan ni sampaikan yang hadir betul-betul fokus  dan bersemangat luar biasa. Dengar tepukan pun bergema dalam dewan tu buat Eyza pun jadi macam semangat sama.




Pada hari yag sama, Richworks International Sdn Bhd telah melancarkan Seminar NAK UBAH HIDUP 2019 - KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES yang akan berlangsung  pada 30 Ogos hingga 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC). 




Setelah 11 tahun ditubuhkan, lebih 700,000 peserta telah hadir ke program yang dianjurkan oleh RichWorks. Ramai antara mereka yang hadir, telah berjaya merubah diri mereka dari hidup biasa-biasa menjadi luar biasa dengan berniaga. Apa yang lebih menarik, ramai dari mereka asalnya hadir dengan keadaan kusut, penuh bermasalah, dengan tekanan kewangan dan beban hutang keliling pinggang.

Selain dari itu, ramai yang berniaga tanpa ilmu perniagaan yang betul menyebabkan bisnes mereka susah nak berkembang. Malahan mereka terpaksa berhadapan dengan cabaran untuk membuat jualan bulanan yang tinggi dan konsisten. Dan ini juga mempengaruhi tahap kewangan dan pendapatan mereka sehingga menyebabkan ramai antara mereka terpaksa menanggung beban hutang bisnes yang mempengaruhi keadaan hidup mereka.

Tapi, setelah menghadiri beberapa program RichWorks, ramai yang mula menikmati hidup yang lebih baik dengan kebanyakannya muncul sebagai usahawan berjaya di dalam pelbagai bidang kerana mereka berjaya mengambil tindakan merubah hidup mereka untuk keluar dari kepompong bebanan masalah dan tekanan kewangan.

Sehingga hari ini, Dr Azizan Osman sebagai Master Coach RichWorks telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembangan dan kemajuan bidang keusahawanan di negara ini, antaranya kemajuan anak-anak bangsa dengan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seawal 3 bulan hingga 18 bulan.

Bergelar jutawan seawal usia 32 tahun melalui syarikat yang diasaskannya pada 2008, Azizan menerusi Richworks International Sdn Bhd, kini merupakan peneraju seminar latihan dan pencetus pembangunan keusahawanan dan pemasaran.RichWorks melihat program ini sebagai peluang kami untuk membantu lebih ramai orang dengan berkongsi ilmu bagaimana mereka boleh Ubah Hidup dengan menguasai potensi diri, kewangan dan bisnes.

Program Nak Ubah Hidup yang dijangka pada bulan Ogos ini sempena Merdeka 2019 akan dihadiri oleh lebih 10,000 peserta selari dengan misi kami untuk melahirkan lebih ramai bakal usahawan. Program ini akan menjadi pencetus titik perubahan dalam kehidupan mereka apabila mereka sedar dan tahu bagaimana program ini boleh bantu ubah hidup mereka dari Zero ke Jutawan hanya dengan berniaga. 



“Ramai di luar sana merasai bahang daripada tekanan ekonomi dan saya melihat ia semakin mencabar terutama buat mereka yang berpendapatan tetap, rendah atau sederhana dan golongan yang tidak bekerja, ditambah dengan kesan peningkatan harga barang dan kesan daripada kenaikan kos barangan dari luar negara disebabkan nilai tukaran ringgit yang lemah buat masa ini.” 

Dr Azizan berkata, beliau sebagai individu mungkin tidak mampu mengubah ekonomi dunia tetapi melalui platform program ini yang merupakan inisiatifnya dipercayai dapat membantu lebih ramai orang, terutamanya Melayu untuk memperkasakan diri dan bangsa dengan ilmu dan formula untuk melonjakkan keupayaan diri.

“Mungkin tidak semua akan menghargai perkongsian ilmu bernilai ini tetapi mudah-mudahan ia dapat membantu mereka yang komited dan perlukan bimbingan daripada ilmu dan pengalaman saya selama ini untuk membina kehidupan dan tahap kewangan yang luar biasa, InsyaAllah.” 

Bayangkan masa sesi perkongsian, ada usahawan ni cerita sebelum dia join seminar Dr Azizan dia dapat keuntungan RM 100,000.00 setahun tapi selepas join keuntungan bisnes beliau mencecah 3.4 juta dalam masa setahun. Ya Allah, banyak betul beza tu. Semangat Dr Azizan dalam membantu Orang Melayu dalam meningkatkan keyakinan diri untuk memulakan atau menjalankan bisnes yang sedia ada sangat la membantu.

Bagi usahawan atau orang perseorangan yang berminat untuk Ubah Hidup Anda, bolehlah sertai Seminar Nak Ubah Hidup yang akan berlangsung pada 30 Ogos 2019 nanti.




Pendaftaran Program ini masih dibuka dan maklumat lanjut boleh layari:
Website:www.nakubahhidup.com  atau Richworks International Sdn Bhd
Facebook: Azizan Osman Official Page
Email: [email protected]
Hotline:1-300-88-2424



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.eyzamiel.com/2019/05/sertai-seminar-nak-ubah-hidup-10x-grow.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nak Ubah Hidup Dari Zero Ke Jutawan Ini Caranya

Nak Ubah Hidup Dari Zero Ke Jutawan Ini Caranya

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 539 hits
Nak Ubah Hidup Dari Zero Ke Jutawan Ini Caranya l Assalamualaikum Mesti ada antara kita pernah atau sedang lalui saat saat kesempitan kewangan kan Terasa betapa berat dan susahnya hidup kan Sampai buntu tak tau nak buat apa Nak pinjam duit ...
Nak Ubah Hidup 2019 Richworks Mahu Bantu 10 000 Orang Untuk Ubah Hidup Sempena Merdeka 2019

Nak Ubah Hidup 2019 Richworks Mahu Bantu 10 000 Orang Untuk Ubah Hidup Sempena Merdeka 2019

papar berkaitan - pada 13/5/2019 - jumlah : 1208 hits
Semua orang nak berubah tapi tak ada keyakinan bimbang takut dan segala macam yang negatif menerja minda kita jadi apa kata kita sertai program baru NAK UBAH HIDUP 2019 KUASAI POTENSI DIRI KEWANGAN DAN BISNES anjuran RichWorks yang telah di...
Nak Ubah Hidup 2019 Tunjukkan Aku Jalan

Nak Ubah Hidup 2019 Tunjukkan Aku Jalan

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 413 hits
Persoalan tentang nak ubah hidup setiap menyambut awal tahun baru atau setiap hari inilah yang julia dan kalian semua selalu ingat saat bangun tidur saat memandu kereta hatta dalam bilik tidur pun asyiklah fikir bagaimana caranya dah tahun ...
Nak Ubah Hidup Korang Kena Baca Ni

Nak Ubah Hidup Korang Kena Baca Ni

papar berkaitan - pada 10/5/2019 - jumlah : 592 hits
Nak Ubah Hidup Korang Kena Baca Ni Macam mana nak jadikan bisnes korang berjaya Macam mana nak capai impian dalam hidup Macam mana nak atasi segala masalah kewangan dan hutang piutang keliling pinggang Pernah tak korang terdetik soalan soal...
10x Grow Your Business Oleh Dr Azizan Osman Di Menara Pgrm

10x Grow Your Business Oleh Dr Azizan Osman Di Menara Pgrm

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 679 hits
Siapa tak kenal dengan Dr Azizan Osman yang memang sangat terkenal dengan seminar usahawan yang membantu ramai usahawan telah berjaya apabila menyertai seminar beliau Jangan tak tahu ramai yang hadir ke setiap seminar beliau telah berjaya m...
Nak Ubah Hidup Kuasai Potensi Diri Kewangan Dan Bisnes

Nak Ubah Hidup Kuasai Potensi Diri Kewangan Dan Bisnes

papar berkaitan - pada 9/5/2019 - jumlah : 689 hits
Asslamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya Baiklah untuk entri kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai program terbaru ...
Kerja Kontrak Susah Betul Nak Beli Rumah Betul Ke Ikuti Tip Yang Dikongsi Oleh Lelaki Ini

Kerja Kontrak Susah Betul Nak Beli Rumah Betul Ke Ikuti Tip Yang Dikongsi Oleh Lelaki Ini

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 309 hits
Rumah merupakan suatu keperluan yang perlu ada bagi memberi perlindungan serta tempat untuk berehat selepas seharian berkerja demi mencari sesuap nasi Setiap orang pastinya mengimpikan untuk memiliki rumah sendiri yang selesa dan boleh didi...
Nak Reject Ni Customer Tak Cukup Duit Ibu Dua Anak Hanya Tunduk Bila Dimalukan Oleh Cashier Kedai Eco

Nak Reject Ni Customer Tak Cukup Duit Ibu Dua Anak Hanya Tunduk Bila Dimalukan Oleh Cashier Kedai Eco

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 432 hits
Apabila sebut sahaja kedai Eco mula terbayang pelbagai aneka barangan yang dijual dengan harga RM2 Kedengaran sahaja RM2 tetapi yang dibawa pulang bukan setakat berpuluh puluh tetapi kadangkala beratus ratus Ini situasi bagi yang berkemampu...
Program Baru Untuk Bantu Ubah Hidup 10 000 Orang Sempena Merdeka 2019

Program Baru Untuk Bantu Ubah Hidup 10 000 Orang Sempena Merdeka 2019

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 499 hits
Assalamualaikum Hi korang Nama Dr Azizan Osman memang dah tak asing lagi dalam dunia bisnes dan kewangan Malaysia Siapa je yang tak kenal dengan Dr Azizan Osman Dr Azizan Osman sebagai Master Coach Richwork melahirkan ramai usahawan jutawan...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

Asal Usul Coca Cola

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Spiritual Leader Indians May Vote For Bersatu Candidate Because Of Pas

Staycation Di Flemington Hotel Taiping



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Websitepgslot 4 May 67 Pgslot Top 36 By Joy Temmax69 Temmax69 Me

Pgslot Pgslotth Games 24 24 Pg Top 32 By Shona

Crisis Management 101

Elok Kita Saja Yang Tanam Bawang Harian Metro 09 05 2024

Tarikh Bayaran Gaji Ogos 2024

Sophia Liana Mahal Chord