Selebriti Bollywood Ini Yang Berjaya Mempertahankan Rumah Tangga Walaupun Dicurangi



Selebriti Bollywood Ini Yang Berjaya Mempertahankan Rumah Tangga Walaupun Dicurangi
Kehidupan berumah tangga ada pahit dan ada manisnya. Kadang-kadang ianya bukanlah seindah yang disangka, banyak dugaan dan cabaran yang perlu dihadapi bersama. Pada mata kasar, segala-galanya terlihat indah namun hakikat disebalik keindahan tersebut tiada siapa yang tahu.
Sama seperti yang dialami oleh selebriti Bollywood yang akan kami senaraikan ini. Kerana cinta, mereka tetap memutuskan untuk saling memaafkan pasangan mereka walaupun telah ditipu atau dicurangi.
Ramai selebriti Bollywood yang sangat sukses di dalam industri hiburan, malangnya ia tidak berlaku dalam kehidupan rumah tangga mereka apatah lagi yang melibatkan orang ketiga. Anda ingin tahu siapakah selebriti yang kami maksudkan ini? Jom kita tengok!
1. Twinkle Khanna via Ig Isteri kepada pelakon, Akshay Kumar, Twinkle Khanna telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011 yang lalu setelah kedua-duanya terlibat dalam projek bersama sebuah filem ‘International Khiladi’ (1999). Ternyata, perkahwinan mereka berdua juga pernah dilanda badai yang besar.
Artis yang berusia 46 tahun ini ternyata tahu tentang kecurangan yang dilakukan oleh suaminya iaitu menjalinkan hubungan cinta dibelakangnya bersama artis, Raveena Tandon. Namun, Twinkle Khanna sama sekali tidak berputus asa. Dia percaya pada suaminya dan akhirnya dia berjaya mencuri kembali hati suaminya itu. Pasangan ini juga telah dikurniakan 2 orang cahaya mata dan rumah tangga mereka masih kekal bahagia hingga ke saat ini.
2. Kajol via Ig Rumah tangga Kajol juga pernah dilanda badai dengan kehadiran orang ketiga. Pada tahun 2010, terdapat desas desus mengenai kecurangan yang telah dilakukan oleh suaminya, Ajay Devgan dan bintang yang bergandingan dengannya dalam filem berjudul ‘One Upon A Time In Mumbai’, Kangana Ranaut. Berita itu sama sekali telah mengejutkan industri dunia Bollywood.
Namun, oleh kerana cintanya yang begitu utuh terhadap suaminya itu, Kajol dikatakan telah memaafkan Ajay dan mengambil keputusan untuk menjaga rumah tangga mereka. Kini mereka hidup kekal bahagia bersama keluarga tercinta.
3. Poonam Sinha via intipseleb.com Usia perkahwinan Poonam Sinha dan Shatrughan telah terjalin selama 40 tahun. Namun hubungan mereka juga pernah dilanda badai apabila suaminya dilaporkan telah menjalinkan hubungan dengan Reena Roy.
Ibu kepada 3 anak ini tetap berusaha dan menjaga rumah tangganya. Berkat kesabaran dan kepercayaannya, Shatrugan akhirnya pulang ke pangkuannya dan rumah tangga mereka kembali  pulih dan kekal bahagia.
4. Yogeeta Bali via filmibeat.com Yogeeta Bali merupakan pelakon Bollywood era 1970-an hingga 1980-an.  Pada tahun 1976, dia mendirikan rumah tangga bersama Kishore Kumar tetapi akhirnya mereka bercerai selepas 2 tahun hidup bersama iaitu pada tahun 1978.
Kemudian dia berkahwin untuk sekali lagi dengan Mithun Chakraborty pada tahun 1979. Dalam perkahwinan kedua ini, pelakon filem ‘Aakhri Badla’ (1989), terpaksa membiarkan rumah tangganya dilanda pelbagai khabar angin yang tidak menyenangkan tentang suaminya itu.
Dugaan terbesar adalah ketika suaminya bermain kayu tiga dengan artis wanita, Sridevi. Walaupun berita buruk itu tersebar luas, namun dia sama sekali tidak pernah mengalah dan tidak pernah mengatakan untuk berpisah. Berkat kesabarannya telah membuahkan hasil apabila suaminya kembali kepadanya dan ikatan perkahwinan mereka masih kekal sehingga ke hari ini.
5. Jaya Bachchan via ig Jaya Bachchan juga pernah berhadapan dengan situasi dicurangi oleh suaminya sendiri, Amitabh Bachchan yang dikatakan telah menjalinkan hubungan dengan artis, Rekha pada tahun 1984.
Ibu mertua kepada artis bermata cantik, Aishwarya Rai ini walau bagaimanapun tetap memaafkan suaminya dan berjaya merebut kembali hati si suami yang kini sudah berusia 77 tahun.
Walaupun usia perkahwinan mereka telah mencecah 47 tahun, namun pasangan ini nampak begitu romantis walaupun di mana mereka berada. Mengalahkan pasangan suami isteri yang lebih muda dari mereka.
6. Saira Banu via ig Berkahwin dengan jarak usia 22 tahun, Saira Banu telah dilamar oleh Dilip Kumar pada tahun 1967. Malangnya, perkahwinan mereka tidak bertahan lama kerana Dilip lebih suka bersama kekasih gelapnya, Asma. Akhirnya mereka memutuskan untuk bercerai.
Seolah-olah mendapat balasan, Dilip akhirnya dikhianati oleh Asma sehingga kedua-dua mereka menamatkan hubungan cinta mereka.
Ternyata walaupun dia sangat terluka, Saira tetap gembira dan menerima dengan hati terbuka lamaran kedua bekas suaminya itu, Dilip. Kini mereka bersatu kembali dalam ikatan perkahwinan dan hidup bahagia. Pada usia 53 tahun perkahwinan, keduanya selalu setia menemani antara satu sama lain.
Itulah antara 6 senarai selebriti bollywood yang berjaya mempertahankan rumah tangga mereka walupun dikelilingi oleh pelbagai ujian dan cabaran-Murai
Selebriti Bollywood Ini Yang Berjaya Mempertahankan Rumah Tangga Walaupun Dicurangi
Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392
Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);
KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929
CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]
Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda
Baca Artikel Menarik :
Adun Sindumin mulanya menafikan tetapi sah meninggalkan Warisan Norhizam tidak puas hati diarah serah kenderaan rasmi, dihalang guna pusat khidmat Polis sahkan terima laporan ‘abang e-hailing’ tunjuk kemaluan PRN Melaka: Nyawa rakyat dipertaruh demi kerakusan kuasa Petisyen ‘Jangan Kuburkan Kes Adib’ terus dapat sambutan Ain Edruce kena kecam sebab over (Video) Dedah hubungan sulit, wanita bakar anak hidup-hidup UMNO tiada masalah tanpa Bersatu Idris akhirnya mengaku bertemu dengan Anwar bersama 3 Adun Resepi ubi kayu croquettes pasti sedap ‘Abang askar’ jilat tangan pekerja wanita kedai vape dicekup [VIDEO] Layari Laman Facebook MYKMU
Adun Dap Melaka marah surat dihantar tanpa pengetahuannya

‘Nak rentas negeri, lebih baik ada syarat’

The post Selebriti Bollywood Ini Yang Berjaya Mempertahankan Rumah Tangga Walaupun Dicurangi appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/10/10/selebriti-bollywood-ini-yang-berjaya-mempertahankan-rumah-tangga-walaupun-dicurangi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Buatlah Tabung Rumah Tangga Andai Kata Suami Pergi Dulu Isteri Anak Tak Susah

Buatlah Tabung Rumah Tangga Andai Kata Suami Pergi Dulu Isteri Anak Tak Susah

papar berkaitan - pada 11/10/2021 - jumlah : 239 hits
Ajal rezeki jodoh semuanya sudah ditetapkan oleh Allah Cuma bila dan bagaimana ia berlaku semuanya rahsia Bagaimanapun menyentuh bab kematian pasangan suami isteri akan fikir jauh jika salah seorang pergi dulu bagaimanakah nasib diri dan an...
Dalam Rumah Tangga Jangan Berkira Ada Duit Lebih Dulukan Isteri Anak Baru Berkat

Dalam Rumah Tangga Jangan Berkira Ada Duit Lebih Dulukan Isteri Anak Baru Berkat

papar berkaitan - pada 1/10/2021 - jumlah : 263 hits
Rezeki duit rezeki anak semua tu rahsia Allah Cuma kita haruslah berusaha dan memohon doa dari Nya tanpa putus asa Mungkin disebalik kesulitan yang kita alami ada lagi orang lain yang lebih susah Perkongsiaan yang sangat bermanfaat dari Abu...
Tuntut Cer4i Rumah Tangga Bermasalah Siti Saleha Suami Muncul Di Mahk4mah

Tuntut Cer4i Rumah Tangga Bermasalah Siti Saleha Suami Muncul Di Mahk4mah

papar berkaitan - pada 13/10/2021 - jumlah : 322 hits
TIADA angin tiada ribut tiba tiba berita kurang enak mula menyapa Ibarat disangka panas sampai ke petang rupa rupanya hujan tengah hari Begitulah yang terjadi kepada aktres Siti Saleha apabila rumah tangganya berhadapan masalah Terbaharu Si...
Polisi Tangkap Ibu Rumah Tangga Pengedar Uang Palsu Di Denpasar Selatan

Polisi Tangkap Ibu Rumah Tangga Pengedar Uang Palsu Di Denpasar Selatan

papar berkaitan - pada 11/10/2021 - jumlah : 200 hits
Selain itu polisi juga menyita handphone merek infinix warna biru dua buah dompet warna hitam digunakan untuk menyimpan uang palsu dan dompet warna merah digunakan berbelanja di TKP
Netizan Akhirnya Dapat Hidu Apa Sebenarnya Yg Berlaku Kepada Rumah Tangga Shuk Sahar

Netizan Akhirnya Dapat Hidu Apa Sebenarnya Yg Berlaku Kepada Rumah Tangga Shuk Sahar

papar berkaitan - pada 16/10/2021 - jumlah : 202 hits
Beberapa hari selepas sekali lagi membuat pendedahan tentang kecurangan suaminya isteri kepada pelawak sensasi Shuk Sahar iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah terus memberi bayangan tentang konflik rumahtangganya yang semakin parah
Masalah Rumah Tangga Dipercayai Jadi Punca Askar Mengamuk Maut Tembak Diri Sendiri

Masalah Rumah Tangga Dipercayai Jadi Punca Askar Mengamuk Maut Tembak Diri Sendiri

papar berkaitan - pada 14/10/2021 - jumlah : 309 hits
Masalah rumah tangga dikenal pasti punca seorang anggota tentera mengamuk dan menembak diri sendiri di Kampung Kolong 1 Sungai Tengah Jalan Matang di sini hari ini Ketua Polis Daerah Padawan Superintendan Abang Zainal Abidin Abang Ahmad ber...
Tak Perlu Berahsia Soal Gaji Suami Isteri Kongsi Sama Sama Makin Berkat Rumah Tangga

Tak Perlu Berahsia Soal Gaji Suami Isteri Kongsi Sama Sama Makin Berkat Rumah Tangga

papar berkaitan - pada 7/10/2021 - jumlah : 321 hits
Tidak dinafikan kehidupan kita hari ini semakin bertambah baik dengan adanya sokongan kewangan dari isteri Jika bukan untuk membantu perbelanjaan keluarga sekurang kurangnya isteri mampu berdikari sendiri untuk membeli kelengkapan dirinya s...
Sedihnya Jadi Ibu Rumah Tangga Sudah Repot Dan Sering Dinyinyiri Pakai 4 Perkataan Ini

Sedihnya Jadi Ibu Rumah Tangga Sudah Repot Dan Sering Dinyinyiri Pakai 4 Perkataan Ini

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 223 hits
Ada aja gitu yang nyinyir sama ibu rumah tangga yang padahal kerjaannya juga nggak kalah berat
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Projek Perumahan Lumira Di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde

Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa

Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain