Sedut Gas Lepas Tu Tidur Buat Bubu Sedih Syeriz Jalani Pembedahan Syatila Tak Sanggup Tengok Anak


Ibu mana yang sanggup melihat anaknya merasai kesakitan. Terasa ingin menggantikan diri agar anak tidak merasa sakit. Itulah yang selalunya didoakan oleh ibu-ibu.
Pelakon, Syatila Melvin baru-baru ini berdepan detik mencemaskan bila mana anak sulungnya, Syeriv Samheizy terpaksa dikejarkan ke hospital selepas terjatuh dan mengalami kecederaan pada bahagian mulut.

Memuat naik sebuah video, Syatila berkongsi kisah itu di Instagramnya. Katanya lagi Syeriv terpaksa menjalani pembedahan kecil dan menerima tujuh jahitan di bibirnya.
” Satu benda yang paling kita cuba nak elak terjadi. Terkoyak bibir bawah dia sebab terjatuh. Jadi bawak pergi hospital memang berjahitlah. Ya Allah.

” Disebabkan tak pernah jadi, bubu tunggu depan OT sampai Syeriv habis pembedahan. Risau bila dia buka mata bubu tak ada.
“Berjurai air mata bubu tau dak. The momen bila dia sedut gas lepas tu tidur tu yang buat bubu sedih sangat-sangat,” kongsi Syatilla.

Malah kata ibu kepada dua orang cahaya mata ini, Syeriz terpaksa ditidurkan untuk menjahit bibirnya yang luka.
“Tadi menangis mengamuk, tiba-tiba diam. Sampai bila-bila pun takkan bubu lupa. Sedihnya ya allah tengok anak kita macam tu.
“Terpaksa tidurkan dia untuk jahit bibir dia atau dia akan meronta-ronta kalau jahit dalam keadaan sedar,” tulisnya di Instagram.


Namun kata Syatilla, peristiwa itu terus membuatkan naluri keibuannya tersentuh malah turut mendoakan ibu-ibu yang mempunyai anak yang sakit kronik agar terus kuat berdepan dengan ujian Allah.

“Ya Allah macam air terjun air mata bubu ni. Ni baru sikit, tiba-tiba terdetik, macamana lah perasaan mak-mak yang kena hadap anak kecik sakit kronik, kanser dan sebagainya. Allahuakhbar moga Allah kuatkan semangat ibu-ibu semua! Macam ni pun rasa tak sanggup tengok.
“Doakan Syeriv cepat sembuh cepat, boleh minum susu balik. 7 jahitan habuan untuk @syeriv_samheizy anak bubu harini Ya Allah,” kongsinya.

Dalam pada itu kata Syatila, ketika Syeriz dimasukkan ke hospital, dia menjalani satu sesi penggambaran raya. Bagaimanapun demi kerjaya dia meneruskan penggambaran tersebut sebaik Syeriz selesai. Satu kekuatan yang dibawanya demi untuk semua.
“Bayangkan hati tak senang fikir anak tiba-tiba kena lari sambung shooting. Terpaksa akur untuk menghormati masa orang lain yang terlibat sama. Depa pun ada family tunggu kat rumah.

“Susah hati jangan cakap la, tapi alhamdulillah Allah lancarkan semua. Daripada sedih tiba-tiba kena bertukar buat lawak dalam campaign #rinduasmararaya. Kalau korang agak-agak mampu tak?
“Ni lahh yang dikatakan korban perasaan untuk kerja. Aku memang tabik orang-orang yang berjaya lalu apa yang Tilla baru lalu harini. Mungkin orang luar nampak biasa, tapi bagi aku sangat luar biasa,” luahnya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla)

Semoga Syeriz cepat-cepat sembuh dan dapat kembali minum susu dan aktif seperti selalu.
Terdahulu, Syatilla mendirikan rumah tangga bersama Sam pada 8 Februari 2016. Dan kini pasangan ini mempunyai dua orang cahaya mata, Syeriz Samheizy dan Sarima Samheizy.
Artikel menarik: Sebak Tengok Muka Anak-Anak, Hadiahkan Mainan & Baju Pada Anak Yatim, Wargamaya Puji Tindakan Anzalna Nasir
Please lah Rindu Mak, Pertama Kali Hantar Anak Pada Pengasuh, Syafa Nisa Rasa Hiba

Nak relaks, jom cuci mata di SINI.
Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti atau event yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
Kredit: @samtilla
The post “Sedut Gas Lepas Tu Tidur Buat Bubu Sedih” Syeriz Jalani Pembedahan, Syatila Tak Sanggup Tengok Anak! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/sedut-gas-lepas-tu-tidur-buat-bubu-sedih-syeriz-jalani-pembedahan-syatila-tak-sanggup-tengok-anak/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tidak Boleh Menulis Amitabh Bachchan Dedah Alami Masalah Kesihatan Jalani Pembedahan

Tidak Boleh Menulis Amitabh Bachchan Dedah Alami Masalah Kesihatan Jalani Pembedahan

papar berkaitan - pada 28/2/2021 - jumlah : 197 hits
50 total views 50 views today Pelakon veteran Bollywood Amitabh Bachchan menerusi entri blog terbarunya mendedahkan mengenai keadaan kesihatannya dan dia memaklumkan bahawa telah menjalani pembedahan lapor NDTV Pun begitu dia tidak mendedah...
Kena Sedut Perlahan Lahan Dalam Dalam Baru Berkesan Kalau Gas Entonox Ni Tak Jalan Kena Cuba Cara Lain

Kena Sedut Perlahan Lahan Dalam Dalam Baru Berkesan Kalau Gas Entonox Ni Tak Jalan Kena Cuba Cara Lain

papar berkaitan - pada 10/3/2021 - jumlah : 242 hits
Ibu ibu yang sedang menahan sakit kontraksi biasanya akan meminta ubat tahan sakit untuk melegakan kesakitan yang kuat Biasanya ibu yang bakal bersalin ini akan diberikan gas entonox bertujuan untuk melegakan sedikit kesakitan Namun tak sem...
Tidur Lena Anak 2 Tahun Ditemani Ular Sawa Mujurlah Ibu Tergerak Hati Masuk Bilik

Tidur Lena Anak 2 Tahun Ditemani Ular Sawa Mujurlah Ibu Tergerak Hati Masuk Bilik

papar berkaitan - pada 8/3/2021 - jumlah : 609 hits
Niat seorang ibu untuk menukar pakaian anak yang sedang tidur dalam bilik berjaya menyelamatkan nyawa anak berusia dua tahun daripada dibelit ular sawa yang berlingkar betul betul pada bahu si anak Menerusi laporan Sinar Harian kejadian yan...
Ibu Terkejut Ular Sawa Seberat Enam Kilogram Melengkar Di Bahu Anak Yang Sedang Tidur

Ibu Terkejut Ular Sawa Seberat Enam Kilogram Melengkar Di Bahu Anak Yang Sedang Tidur

papar berkaitan - pada 7/3/2021 - jumlah : 452 hits
ALOR GAJAH Saya terkejut dan cemas selepas melihat seekor ular sawa seberat enam kilogram berada di bahu anak perempuan saya berusia dua tahun yang sedang tidur di katil kata Nurul Fatehah Amran 24 yang menetap di Kampung Gangsa Durian Tung...
Sedih Anak Buat Kejutan Hadiah Hari Jadi Mak Comel Je Makcik Ni Nangis

Sedih Anak Buat Kejutan Hadiah Hari Jadi Mak Comel Je Makcik Ni Nangis

papar berkaitan - pada 2/3/2021 - jumlah : 255 hits
Pada masa ini pasti kita menghadapi kesukaran untuk pulang kekampung dan pastinya tidak dapat untuk menyambut hari kelahiran kedua ibu bapa yang berada jauh dikampung Sedih Seorang Ibu Dapat KejutanSebuah perkongsian dari tiktok yang diuplo...
Tiger Woods Cedera Terbabit Nahas Jalani Pembedahan

Tiger Woods Cedera Terbabit Nahas Jalani Pembedahan

papar berkaitan - pada 24/2/2021 - jumlah : 200 hits
Tiger Woods cedera terbabit nahas jalani pembedahanRabu 24 Februari 2021 7 00 AMTiger Woods mengalami beberapa kecederaan akibat nahas foto sumber Fox SportsBINTANG golf Tiger Woods menjalani pembedahan pada Selasa selepas mengalami beberap...
Pepe Dedahkan Dia Anak Manja Tidur Dengan Ibu Hingga 17 Tahun Mesti Ayah Dia Meluat

Pepe Dedahkan Dia Anak Manja Tidur Dengan Ibu Hingga 17 Tahun Mesti Ayah Dia Meluat

papar berkaitan - pada 28/2/2021 - jumlah : 391 hits
Pepe dikenali dengan perwatakan ganasnya dan bengis di dalam padang Namun di sebalik semua itu Pepe menyatakan Orang selalu cakap saya ni ganas tapi saya tidur dengan emak saya sehingga berusia 17 tahun Pepe yang kini beraksi untuk Porto me...
Desain Kamar Tidur Anak Laki Laki Minimalis

Desain Kamar Tidur Anak Laki Laki Minimalis

papar berkaitan - pada 11/3/2021 - jumlah : 718 hits
Dekorasi kamar tidur remaja putri tentunya berbeda dengan anak laki laki desainnya juga harus minimalis dan kekinian banget biar keren dan instagramable Karena anak bayi kan belum paham dekorasi kamar tidurnya sendiri ya Kamar Tidur Anak La...
Pernah Cuba Kuruskan Anak Melalui Pembedahan Sharifah Shahira Batalkan Niat Kerana Fikir Masa Depan

Pernah Cuba Kuruskan Anak Melalui Pembedahan Sharifah Shahira Batalkan Niat Kerana Fikir Masa Depan

papar berkaitan - pada 24/2/2021 - jumlah : 392 hits
Pelakon dan juga penyampai radio Sharifah Shahirah atau lebih dikenali sebagai Shiera mendedahkan bahawa dia pernah berniat untuk 8216 kuruskan 8217 anak sulungnya Allisya Tahir melalui kaedah pembedahan pintasan perut atau Bariatric Surger...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


The Friendly S Music Pub By Kvadrat Architects In Astana Kazakhstan

Kunjung Marhaban Aidilfitri 2024

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal