Saya Tak Tolak Dia Wanita Sarat Mengandung Maut Ditolak Suaminya Dari Tebing Bukit Disyaki Untuk Claim Insurans Rm218k


(Video) 'Saya tak tolak dia' - Wanita sarat mengandung maut ditolak suaminya dari tebing bukit, disyaki untuk claim insurans RM218K



Viral video di media sosial yang menunjukkan detik terakhir sebelum seorang lelaki yang bakal menjadi bapa, menolak isterinya yang sarat mengandung dari tebing bukit sehingga menyebabkan kematiannya. 


Hakan Aysal, 40, ditahan kerana membunuh isterinya, Semra Aysal, 32, dan bayi mereka yang belum lahir, ketika sedang bercuti di Butterfly Valley di bandar Mugla, Turki. 


Hakana didakwa menolak isterinya yang sedang hamil tujuh bulan pada waktu itu dari tebing di mana Semra dan kandungannya terbunuh serta-merta pada bulan Jun 2018. 


Sebelum itu, pasangan berkenaan merakam gambar bersama di lokasi kejadian dan pihak pendakwa raya berkata, 'kemalangan' itu sebenarnya adalah pembunuhan terancang yang dilakukan Hakan untuk mendapatkan tuntutan insurans yang dilanggannya sebelum kematian Semra. 


Video menunjukkan, pasangan itu berjalan di tebing curam yang berbahaya. Hakan memegang tangan isterinya untuk pergi ke bahagian bawah bagi mendapatkan pemandangan yang lebih baik ke arah Laut Aegean. Beberapa minit kemudian, Hakan menolak Semra dari tebing. 


Pelancong yang membuat rakaman video itu mendakwa, kelakuan Hakan pada ketika itu nampak pelik. 


Hakan didakwa melakukan jenayah pembunuhan terancang terhadap isterinya dengan terlebih dahulu melanggan insurans kemalangan diri bagi pihak Semra yang menawarkan pampasan 400,000 Lira Turki (RM218,213) dan satu-satu pewaris yang dinamakan adalah Hakan. 


Menurut pendakwa raya lagi, satu-satunya alasan Hakan membawa Semra duduk di lokasi kejadian itu selama tiga jam adalah kerana dia mahu memastikan tiada sesiapa yang berada di sekitarnya. 


Setelah mendapati tiada orang lain, Hakan dengan sengaja menolak Semra dari tebing yang menyebabkan isteri dan bayi yang dikandung maut serta-merta. 


Selepas kejadian itu, Hakan dilaporkan membuat tuntutan insurans tetapi ditolak selepas pihak berkuasa mengumumkan kertas siasatan dibuka. 


Mahkamah kemudian memutuskan untuk menahan reman Hakan atas pertuduhan melakukan pembunuhan terancang. 


Sementara itu, abang mangsa, Naim Yolcu berkata, "Apabila kami pergi ke Institut Perubatan Forensik untuk menuntut mayat Semra, Hakan juga turut serta. Saya dan keluarga sangat terkesan dengan kejadian itu, tetapi Hakan langsung tidak kelihatan sedih. 


"Adik saya sentiasa menolak untuk membuat pinjaman peribadi, tetapi selepas dia mati kami mendapati dia mempunyai tiga pinjaman bank yang dibuat oleh Hakan menggunakan nama adik saya. 


"Selain itu, Semra juga takut dengan tempat tinggi. Sukan ekstrem apa yang dia akan lakukan kalau tempat tinggi pun dia tak berani nak jejakkan kaki?" katanya. 




Ditanya mengenai langganan insurans (premium) yang diambilnya, Hakan berkata, "Saya meminati sukan lasak sejak 2014 seperti payung terjun, bungee jump, meredah jeram. Sebab itu saya mempunyai insurans hayat sebelum berkahwin. 


Juga turut ditanya insurans peribadi yang dilanggan isterinya yang menyatakan dia akan menjadi pewaris sekiranya Semra meninggal, Hakan berkata, "Saya tidak banyak meneliti polisi. Pihak bank yang buat kertas kerja. Saya hanya bawakan kepada isteri untuk ditandatangan," katanya. 


Hakan juga menafikan bahawa dia bertanggungjawab di atas kematian isterinya. 


"Selepas mengambil gambar, isteri saya letak telefonnya di dalam beg. Tidak beberapa lama kemudian, dia meminta saya menyerahkan telefonnya semula. 


"Saya bangun dan baru beberapa langkah saya nak pergi ambil telefonnya dalam beg, saya terdengar isteri menjerit. Bila toleh ke belakang, dia dah tak ada. Saya tak tolak isteri saya," tegasnya. 


Siasatan masih diteruskan.




Sumber: Daily Mail


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ceberita.blogspot.com/2021/02/video-saya-tak-tolak-dia-wanita-sarat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sempat Selfie Sebelum Tolak Isteri Jatuh Tebing Sebab Nak Kaut Duit Insurans

Sempat Selfie Sebelum Tolak Isteri Jatuh Tebing Sebab Nak Kaut Duit Insurans

papar berkaitan - pada 18/2/2021 - jumlah : 243 hits
458 total views 239 views today Hakan Aysal 40 ditangkap kerana membunuh isterinya Semra Aysal 32 dan bayi mereka yang belum lahir ketika mereka sedang bercuti di Butterfly Valley di bandar Mugla Turki Foto Daily Mail Seorang lelaki dari Tu...
Wanita Jelita Maut Dilanggar Lamborghini Pemandu Baru Berusia 17 Tahun

Wanita Jelita Maut Dilanggar Lamborghini Pemandu Baru Berusia 17 Tahun

papar berkaitan - pada 22/2/2021 - jumlah : 457 hits
Wanita jelita maut dilanggar Lamborghini pemandu baru berusia 17 tahunIsnin 22 Februari 2021 8 44 AMMangsa maut di tempat kejadian manakala pemandu kereta dihantar ke hospital untuk menerima rawatanSEORANG wanita maut apabila kereta milikny...
Cemburu Tik Tok Madu Wanita Maut Ditumbuk Lelaki Asing

Cemburu Tik Tok Madu Wanita Maut Ditumbuk Lelaki Asing

papar berkaitan - pada 11/2/2021 - jumlah : 234 hits
Gara Gara video Tik Tok seorang wanita warga Indonesia maut selepas disyaki ditumbuk dan ditampar suaminya di sebuah flat di Petaling Jaya di sini Isnin lepas Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Nik Ezanee Mohd Faisal berkata dalam kejadia...
Hiburan Aku Dan Yas Dah Rujuk Akui Kembali Bersama Zarina Anjoulie Minta Wanita Berhenti Ganggu Suaminya

Hiburan Aku Dan Yas Dah Rujuk Akui Kembali Bersama Zarina Anjoulie Minta Wanita Berhenti Ganggu Suaminya

papar berkaitan - pada 2/3/2021 - jumlah : 319 hits
Baru sahaja dilaporkan yang Zarina Anjoulie mungkin sudah berbaik semula dengan bekas suaminya Eilyas Azhar nampaknya spekulasi itu mungkin ada kebenarannya BACA AdvertisementDalam sebuah posting yang sudah dipadam Anju mengesahkan bahawa d...
Umno Sarat Dengan Warlord Ditolak Majoriti Rakyat Kata Daim

Umno Sarat Dengan Warlord Ditolak Majoriti Rakyat Kata Daim

papar berkaitan - pada 15/2/2021 - jumlah : 222 hits
freemalaysiatoday com February 15 2021 8 30 AMDaim Zainuddin PETALING JAYA Veteran politik Daim Zainuddin menyifatkan Umno sebagai tidak lagi mampu menarik sokongan majoriti rakyat kerana sarat dengan warlord yang beranggapan mereka masih m...
Helah Hantar Anak Tiri Ke Klinik Terbongkar Disyaki Didera Hingga Maut

Helah Hantar Anak Tiri Ke Klinik Terbongkar Disyaki Didera Hingga Maut

papar berkaitan - pada 13/2/2021 - jumlah : 220 hits
81 total views 81 views today TAMPIN Helah seorang lelaki membawa anak tirinya ke klinik kerana mengalami kekejangan terbongkar selepas dia ditahan kerana disyaki mendera kanak kanak perempuan berusia empat tahun itu sehingga maut dalam kej...
Bukit Aman Menarik Tugas Dua Polis Ganggu Pemandu Wanita

Bukit Aman Menarik Tugas Dua Polis Ganggu Pemandu Wanita

papar berkaitan - pada 15/2/2021 - jumlah : 177 hits
Oleh Dua anggota polis yang didakwa melakukan gangguan seksual terhadap pemandu kereta wanita digantung tugas sehingga siasatan selesai Zamri FOTO NSTP KUALA LUMPUR Bukit Aman menarik tugas serta merta dua anggota polis yang didakwa terbabi...
Wanita Maut Dikelar Suami

Wanita Maut Dikelar Suami

papar berkaitan - pada 26/2/2021 - jumlah : 188 hits
Johor Baharu Seorang wanita ditemui mati dipercayai akibat dikelar suaminya di sebuah hotel bajet di Taman Sentosa di Johor Bahru semalam Ketua Polis Daerah Johor Baharu Selatan ACP Sulaiman Salleh berkata wanita berumur 21 tahun itu didapa...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Effective Market Research On A Budget

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Buasir Otak Tv Buang 4 Huruf Belakang Jadi Jenama Telefon Be Like

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Menangkan Jackpot Di Game Jekpot88 Di Berbagai Permainan

Tukar Lesen Memandu Malaysia Ke Lesen Nsw Australia