Samsung Galaxy Note10 Menguasakan Hari Anda Sepenuhnya


Samsung Galaxy Note10 merupakan iterasi terbaru daripada Samsung dalam keluarga Galaxy Note10. Telefon pintar memfokuskan kepada produktiviti ini kini meneruskan legasi dengan penawaran pelbagai ciri-ciri baru yang menarik, sekaligus membolehkan Galaxy Note10 menjadi hanya satu peranti yang diperlukan untuk pelbagai tugasan dalam sesuatu hari.

Galaxy Note10 – Prestasi Yang Sangat MengagumkanSamsung Galaxy Note10 hadir dengan prestasi operasi yang mengagumkan – dimana ia hadir dengan cip Exynos terbaru daripada Samsung berasaskan 7nm, sekaligus menawarkan kuasa prestasi yang sangat berkuasa, dan penggunaan tenaga sangat efisien. Galaxy Note10 juga hadir dengan memori yang tinggi untuk menawarkan pengalaman penggunaan peranti yang lancar.
Dengan penawaran ini, ia bukan sahaja menjadikan Galaxy Note10 sesuai untuk tugasan biasa, tetapi ia juga boleh digunakan untuk tujuan produktiviti yang lebih mencabar, termasuk untuk penyuntingan video, menggunakannya sebagai komputer melalui Samsung DeX, serta sejumlah fungsi menarik lain.

Galaxy Note10 – Storan Besar, Tidak Lagi Perlu Padam Sebarang MediaMenjadi kebiasaan dalam tugasan harian dimana kita perlu memuat-turun pelbagai dokumen, merakamkan pelbagai video, gambar dan sebagainya. Jikalau sebelum ini anda perlu risau untuk memadam sesuatu dokumen kerana tidak mencukupi ruangan storan, perkara berkenaan bukan lagi suatu masalah pada Galaxy Note10.
Galaxy Note10+ hadir dengan storan sehingga 512GB, sekaligus membolehkan anda menyimpan pelbagai media, mahupun memuat-turun dan memainkan pelbagai jenis permainan tanpa risau tidak mencukupi storan seperti pada peranti-peranti lain.
Galaxy Note10 – Bateri Sepanjang HariDengan menggunakan Samsung Galaxy Note10 juga, kini anda tidak lagi perlu risau peranti anda tidak mencukupi tenaga bateri pada pertengahan hari. Sebaliknya, dengan bateri berkapasiti sehingga 4300mAh, selain dijana cip 7nm, ia membolehkan Galaxy Note10 digunakan sepanjang hari tanpa risau bateri akan habis pada pertengahan hari.
Galaxy Note10 – Berkongsi Tenaga Bateri Dengan Yang Lain
Dengan penawaran bateri bersaiz besar, bukan sahaja anda boleh menggunakannya sepanjang hari, tetapi anda juga turut boleh mengecas peranti milik rakan-rakan anda secara nirwayar, atau hanya perlu meletakkan beberapa aksesori seperti fon telinga nirwayar dan sebagainya dibelakang Galaxy Note10, dan ia akan mengecas peranti berkenaan menggunakan tenaga daripada Galaxy Note10.
Galaxy Note10 – Pengecasan Pantas, Dengan Sokongan 45W
Samsung Galaxy Note10 hadir dengan ciri Super Fast Charging, membolehkan anda mengecas Galaxy Note10+ hanya selama 30 minit, dan terus menggunakan ia untuk sepanjang hari tanpa masalah. Menariknya lagi, ia juga hadir dengan sokongan pengecasan 45W untuk pengecasan yang sangat laju jikalau dibandingkan dengan pelbagai peranti dipasaran hari ini.

Tidak cukup dengan ini, ia juga turut hadir dengan pelbagai ciri-ciri menarik lain, termasuk penawaran S-Pen yang memudahkan anda membuat catatan dan lakaran, selain penawaran sokongan grafik yang baik untuk menggunakan Galaxy Note10 sebagai peranti permainan mudah-alih mutlak anda!
Samsung Galaxy Note10 ditawarkan pada harga bermula RM3699 di Malaysia, dimana anda boleh melakukan pra-tempahan untuk peranti berkenaan dan menerima pelbagai ganjaran menarik bersempena dengan pra-tempahan sehingga 18 Ogos 2019 ini.
Anda juga boleh mengetahui dengan lebih lanjut mengenai telefon pintar ini menerusi halaman rasmi Samsung Galaxy Note10.
Pra-Tempah Sekarang! : Samsung Galaxy Note10
Penafian: Advertorial Dari Samsung Malaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penlawak.blogspot.com/2019/08/samsung-galaxy-note10-menguasakan-hari.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perbandingan Samsung Galaxy Note10 Oneplus 7 Pro Dan Huawei P30 Pro

Perbandingan Samsung Galaxy Note10 Oneplus 7 Pro Dan Huawei P30 Pro

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 242 hits
dilancarkan pada tadi dengan skrin yang paling besar pernah digunakan oleh Note pemproses terkini Exynos 9825 dan S Pen yang menyokong kawalan gesture Mari lihat perbandingan peranti ini dengan OnePlus 7 Pro dan Huawe P30 Pro yang masing ma...
Samsung Galaxy Note 10 Dan Note 10 Dilancarkan Dijana Exynos 9825 S Pen Mengesan Gestur Dan Empat Kamera Utama

Samsung Galaxy Note 10 Dan Note 10 Dilancarkan Dijana Exynos 9825 S Pen Mengesan Gestur Dan Empat Kamera Utama

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 328 hits
Samsung Galaxy Note 10 dan Note 10 akhirnya dilancarkan secara rasmi hari ini Ia adalah kali pertama dua model Note dengan saiz skrin berbeza dilancarkan secara serentak Seperti beberapa maklumat yang telah tertiris sebelum ini peranti menj...
Celcom Mendedahkan Harga Rasmi Samsung Galaxy Note 10 Di Malaysia

Celcom Mendedahkan Harga Rasmi Samsung Galaxy Note 10 Di Malaysia

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 954 hits
Celcom hari ini telah mendedahkan harga rasmi Samsung Galaxy Note 10 dan telah membuka pra tempahan buat peranti berikut dengan harga jualan seperti Galaxy Note 9 pada awal ia diperkenalkan Pra tempahan bermula pada 8 Ogos ini sehingga 18 O...
Samsung Mengemaskini Harga Jualan Galaxy A70 Kini Berharga Rm1799

Samsung Mengemaskini Harga Jualan Galaxy A70 Kini Berharga Rm1799

papar berkaitan - pada 5/8/2019 - jumlah : 197 hits
Samsung Malaysia hari ini mengumumkan kemaskini pada harga jualan telefon pintar untuk Galaxy A70 dimana kini ia menerima potongan RM200 dan membawakan tanda harga RM1799 Samsung Galaxy A70 hadir dengan skrin 6 7 inci Super AMOLED dilengkap...
Perbandingan Samsung Galaxy Note 10 Xiaomi Mi 9 Dan Iphone Xr

Perbandingan Samsung Galaxy Note 10 Xiaomi Mi 9 Dan Iphone Xr

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 276 hits
Samsung Galaxy Note 10 dilancarkan sebagai peranti lebih mampu milik berbanding Note 10 Plus Ia tidak mempunyai bicu audio dan tiada lagi slot Mikro SD Mari bandingkan spesifikasi peranti ini dengan Xiaomi Mi 9 dan iPhone XR
Ini Harga Samsung Galaxy Note 10 Dan Galaxy Note 10 Plus Di Indonesia

Ini Harga Samsung Galaxy Note 10 Dan Galaxy Note 10 Plus Di Indonesia

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 782 hits
Head of Product Marketing IT and Mobile Samsung Electronics Indonesia Denny Galant menjelaskan soal harga kedua smartphone tersebut di Indonesia Berapa harganya
Samsung Galaxy Note 10 Plus Punya Empat Kamera Utama

Samsung Galaxy Note 10 Plus Punya Empat Kamera Utama

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 226 hits
Di bagian belakang bodi Samsung Galaxy Note 10 Plus tertanam kamera Ultra Wide 16MP dengan bukaan f2 2 Wide angle 12MP f1 5 f2 4 Telephoto 12MP f2 1 dan DepthVision Camera VGA
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Lindungi Peranti Galaxy Anda Dengan Samsung Care

Khutbah Jumat Jika Seorang Muslim Memperhatikan Shalat Asalnya Agama Dia Itu Baik

Adab Apabila Menghadiri Majlis Kenduri Kahwin

Menjadi Kesalahan Dan Teladan Buruk Jika Kerajaan Tidak Akur Dekree Ydpa

Bicara Profesional Pengarah Pendidikan Negeri Johor Bersama Pengetua Sekolah Negeri Johor 2024

Beyond The Pew The Bridal Heart Guides Your Daily Walk With Christ