Samsung Galaxy A55 5g Dilindungi Oleh Knox


SAMSUNG GALAXY A55 5G DILINDUNGI OLEH KNOX | Umum mengetahui bahawa Samsung telah mengeluarkan telefon pintar siri A baharu iaitu Galaxy A55 5G. Ruby telah menggunakannya dan sangat kagum dengan ciri keselamatan yang disediakan oleh Samsung. 


Samsung Galaxy A55 5G Awesome Blue yang Ruby miliki ini lengkap dengan fungsi sistem pemprosesan hebat, kamera yang mantap, sistem keselamatam Knox Vault dan ia memenuhi keperluan gaya hidup serta penggunaan harian. 


SAMSUNG GALAXY A55 5G DILINDUNGI OLEH KNOX




Samsung Galaxy A55 5G mempunyai reka bentuk kaca yang anggun dengan kemasan berkilat yang memantulkan cahaya dengan cantik. Bezel minimum di sekeliling paparan dan lengkung halus telefon menjadikannya selesa untuk dipegang. Modul kamera belakang disepadukan dengan kemas ke dalam reka bentuk, menambah sentuhan canggih pada rupa keseluruhan. 


Dari segi kualiti binaan, Samsung Galaxy A55 5G kukuh dan dibina dengan baik. Badan kaca dilengkapi dengan bingkai logam kukuh yang menambah rasa premium kepada peranti. Walaupun saiznya besar, telefon ini ringan, menjadikannya mudah untuk dibawa ke mana-mana dan selesa digunakam sebelah tangan. 





Samsung Galaxy A55 5G mempunyai paparan Super AMOLED 6.6 inci yang menakjubkan dengan resolusi 2340 x 1080 FHD+. Warnanya cerah, kontrasnya sangat baik, dan sudut tontonannya lebar. Menjadikan saat menonton video, bermain permainan dalam talian, melayari laman web, paparan memberikan pengalaman yang jelas dan mengasyikkan. 


Samsung Galaxy A55 5G dikuasakan oleh pemproses Octa-Core terkini dan dilengkapi dengan pilihan memori 8GB RAM atau 12GB RAM tersedia untuk kepuasan pengguna. Kuasa cipset ini memastikan prestasi lancar dan responsif yang pantas, sama ada ands melakukan pelbagai tugas antara aplikasi atau bermain permainan intensif grafik.
 
KNOX VAULT MEMBERI PERLINDUNGAN DATA PERIBADI

Samsung KNOX ialah platform keselamatan yang dibina dalam peranti Samsung untuk menyediakan perlindungan yang dipertingkatkan terhadap ancaman keselamatan dan untuk melindungi data dan privasi pengguna. 






KNOX menawarkan ciri seperti fail selamat, penyulitan disokong perkakasan, perlindungan kernel masa nyata dan Folder Selamat untuk mencipta ruang peribadi yang disulitkan pada peranti.


Knox Vault ialah komponen Samsung Knox yang khusus memfokuskan pada melindungi maklumat sensitif seperti data biometrik (seperti cap jari atau data pengecaman muka) dan bukti kelayakan lain. Ia menyediakan persekitaran yang selamat untuk menyimpan dan memproses data ini, menggunakan mekanisme keselamatan peringkat perkakasan untuk menghalang capaian atau gangguan yang tidak dibenarkan.



Ringkasnya, sementara Samsung Knox ialah platform keselamatan menyeluruh, Knox Vault ialah komponen khusus dalam Knox yang khusus untuk melindungi maklumat sensitif dan bukti kelayakan pada peranti Samsung.



Memastikan data peribadi anda selamat dan terjamin telah menjadi lebih penting berbanding sebelum ini. Dengan ciri keselamatan lanjutan Samsung Knox yang disepadukan ke dalam telefon pintar Galaxy A55 5G, melindungi maklumat anda tidak pernah semudah ini. 


SAMSUNG KNOX VAULT: BILIK KEBAL DIGITAL ANDA




Sama seperti menyimpan dan mengunci barang berharga anda dalam peti besi, Knox Vault melindungi menggunakan PIN, kata laluan dan pattern anda daripada mengintip. 



Apabila menyediakan Galaxy A55 5G baharu, pastikan anda mengaktifkan Knox Vault semasa proses persediaan awal. Ini memastikan bahawa data anda dilindungi dari awal dan menyediakan asas yang kukuh untuk melindungi peranti anda daripada kemungkinan ancaman.


FAIL PERIBADI SELAMAT 





Secure Folder adalah seperti mempunyai tempat persembunyian peribadi anda sendiri pada Galaxy A55 5G dan A35 5G anda. Di sini, anda boleh menyimpan foto, fail dan juga mengklon apl kegemaran anda untuk keselamatan tambahan. 


Katakan anda merancang pesta ulang tahun mengejut untuk rakan dan perlu menyembunyikannya. Anda boleh menyimpan rancangan parti dan senarai tetamu dalam Secure Folder, memastikan ia kekal sulit sehingga waktu anda ingin membukanya.


www.samsung.com/my


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2024/04/samsung-galaxy-a55-5g-dilindungi-oleh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Peranti Samsung Galaxy A55 Selamat Dengan Jagaan Knox

Peranti Samsung Galaxy A55 Selamat Dengan Jagaan Knox

papar berkaitan - pada 19/4/2024 - jumlah : 78 hits
Peranti Samsung Galaxy A55 Selamat Dengan Jagaan Knox Ia melapisi ciri keselamatan Samsung yang lain untuk Android Ia dapat melindungi data aplikasi anda dengan memilih dengan tegas perkara yang boleh tidak boleh dilakukan oleh setiap prose...
Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

papar berkaitan - pada 4/5/2024 - jumlah : 140 hits
In today s interconnected digital world the importance of robust mobile security cannot be overstated With threats ranging from data breaches to malicious software consumers increasingly demand smartphones that not only perform well but als...
Samsung Galaxy A55 5g Awesome Iceblue

Samsung Galaxy A55 5g Awesome Iceblue

papar berkaitan - pada 29/4/2024 - jumlah : 126 hits
SAMSUNG GALAXY A55 5G AWESOME ICEBLUE Pada 22 Mac 2024 Samsung telah memperkenalkan telefon pintar siri A terkini iaitu A55 yang dilengkapi dengan rangkaian 5G generasi terbaru komunikasi mudah alih selular Telefon pintar ini direka bentuk ...
Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 124 hits
SAMSUNG KNOX VAULT CIRI KESELAMATAN WAJIB UNTUK SEMUA PEMILIK TELEFON PINTAR Sehingga hari ini kita masih terbaca dan mendengar berita tentang mangsa scam dan telefon pintar di godam Kebanyakan kes sebegini berlaku melalui Phishing Link URL...
Gempak Just Got Better Samsung Offering Even More Value With The New Galaxy Tab A9 Pricing

Gempak Just Got Better Samsung Offering Even More Value With The New Galaxy Tab A9 Pricing

papar berkaitan - pada 22/4/2024 - jumlah : 124 hits
Building on the recent repricing announcements for the Galaxy Tab S9 series and the Galaxy Tab S9 FE series Samsung Malaysia is excited to introduce a new recommended retail price for the Galaxy Tab A9 Effective 16 April 2024 customers can ...
Lindungi Peranti Galaxy Anda Dengan Samsung Care

Lindungi Peranti Galaxy Anda Dengan Samsung Care

papar berkaitan - pada 19/4/2024 - jumlah : 94 hits
Lindungi peranti Galaxy Anda dengan Samsung Care Umum telah ketahui bahawa Samsung Care penjagaan yang diperakui oleh Juruteknik Samsung Dengan adanya Samsung Care anda akan mendapat ketenangan jiwa dan fikiran sekiranya apa apa yang berlak...
Samsung Releases Galaxy C55 With 50 Megapixel Camera

Samsung Releases Galaxy C55 With 50 Megapixel Camera

papar berkaitan - pada 25/4/2024 - jumlah : 109 hits
Technology Portfolio Net Samsung is known to have officially launched its newest smartphone for the Chinese market namely the C55 In appearance this smartphone is similar to the Galaxy M55 but with a different approach This different approa...
Deko Boleh Miliki Sahaja Deko Yang Mudah Rumah Kediaman Baru Polis Diraja Malaysia Oleh Atikah Kamil

Deko Boleh Miliki Sahaja Deko Yang Mudah Rumah Kediaman Baru Polis Diraja Malaysia Oleh Atikah Kamil

papar berkaitan - pada 18/4/2024 - jumlah : 60 hits
Dekorasi yang mudah dan cantik Dekorasi yang simple je Rumah kuarters baru Polis DiRaja Malaysia Kredit Atikah Kamil Gambar gambar di bawah ni menunjukkan dekorasi rumah tersebut Gambar 1 Gambar 2 Gambar 3 Gambar 4 Gambar 5 Deko mampu milik...
Donasi Joker Dana Mencapai 300 Ribu Oleh Joaquin Phoenix

Donasi Joker Dana Mencapai 300 Ribu Oleh Joaquin Phoenix

papar berkaitan - pada 27/4/2024 - jumlah : 55 hits
Joker Derma Gaza Dana Cecah 300 Ribu Joaquin Phoenix menderma poster Joker yang ditandatangani kepada lelongan Cinema for Gaza Lelongan Cinema for Gaza telah mencecah lebih 316 000 dolar dana yang dikumpul menurut The Hollywood Reporter Pen...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024

More Than 20 Ji Members In Johor Igp



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


10 Tips Untuk Meningkatkan Rekaan Kad Perniagaan Anda

Xiaomi Pad 6s Pro 12 4 Idea Besar Pada Skrin Yang Lebih Besar

Honor Menawarkan Program Beta Android 15 Kepada Pembangun Untuk Honor Magic6 Pro Dan Honor Magic V2

Lebih Gempar Dua Ditahan Cuba Masuk Istana Negara Bawa Parang Dalam Kereta

Apa Aku Buat Sekarang Ni

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst