Sambut Anniversary Appointment Di Hospital Makan Jalan Jalan Dan Tengok Wayang


Happy Anniversary yang ke-14 tahun to us. Pejam celik pejam celik, eh dah 14 tahun melayari bahtera rumahtangga. Alhamdulillah. Kalau bunting pelamin dulu, anak dah tingkatan dua sekarang. hehe.. Tapi Allah juga sebaik-baik perancang. 
So sempena anniversary ni, nak wish pada diri sendiri & mr  hubby - Selamat ulangtahun perkahwinan. Semoga hubungan ni terus berkekalan dan sentiasa bersama dalam suka duka pahit manis rumahtangga. Moga kita terus tabah dan sabar menghadapi segala masalah, cabaran dalam rumahtangga yang kita bina ni. Alolo sweet pula buat ucapan macam ni. haha. Sesekali.



KOMUNIKASI DALAM RUMAHTANGGA
Setiap perkahwinan ada pasang surut dia. Paling penting komunikasi antara dua pihak. Ewah dah rasa macam kaunselor perkahwinan pula ni. haha. Dulu k.fiezz ni jenis tak suka nak cerita dengan mr hubby.  Tapi sikit demi sikit k.fiezz belajar berkongsi cerita dengan mr hubby

Tipu lah kalau kata sentiasa smooth je perjalanan rumahtangga k.fiezz & mr hubby ni. Ada masa suka, ada masa duka, ada masa elok, ada masa bergaduh. Part bergaduh tu biasanya sis lah yang suka cari pasal dulu. haha. Perempuan. Complicated. Kadang ada benda tak puas hati tapi pendam lepas tu buat perangai nak cari gaduh dengan laki. Nasib lah husben sis ni penyabar orangnya. Kalau orang lain, tak tau lah apa nasib sis. haha. Alhamdulillah bertemu jodoh dengan husben sis yang sangat penyabar ni. 
Bila dah kahwin ni, paling penting komunikasi antara suami dan isteri. Tak ada isitilah rahsia antara kita konsepnya.  Semua benda kita kongsi suami isteri. Bukan macam dalam drama yang si isteri suka benor berahsia tak tentu hala. 
Sebenarnya dari berkomunikasi ni baru kita dapat belajar attitude masing-masing & mana yang kurang kita improve. Itu yang penting sangat komunikasi. Macam k.fiezz sendiri semua benda cerita dengan mr hubby. Tak ada rahsia-rahsia. Kadang tu ada juga rasa macam nak berahsia certain benda tapi tak boleh. Tetap nak cerita juga. haha. Itu salah satu fungsi suami kan. Jadi pendengar setia bebelan isteri. Betul tak?hehe.

REZEKI ANAK
Hari-hari fikir bila lah nak mengandung?bila lah nak mengandung?Usia makin meningkat. Macam-macam makan, macam-macam buat tapi masih belum ada rezeki yang satu ni. Hmmm..Sejujurnya agak down sekarang sebab dah buat macam-macam cara tapi Allah masih juga belum nak hadirkan rezeki yang satu ni pada k.fiezz & mr hubby. 
Buat masa ni k.fiezz & mr hubby tengah usahakan dengan rawatan moden di hospital pula. Cuba juga walaupun tengah rasa down sangat. Dah rasa malas nak makan apa-apa, buat apa-apa. Biar lah. Normal lah kan, kita manusia. Bukan sentiasa +ve.

Orang yang berada dalam situasi macam kitaorang ni je faham macamana rasa setiap bulan, berdebar tunggu period datang ke tidak. Kalau tak datang, dah berangan buat test upt dapat double line tapi setiap bulan juga hanya angan-angan bila period  keluar seperti biasa. Hampaaa...huhu
Dah sampai satu tahap malas nak berharap. Kalau ada, ada lah. Tak ada, nak buat macamana,kan. Tapi k.fiezz & mr hubby tetap usaha juga. Selebihnya berserah pada Allah. Doakan lah moga usaha k.fiezz & mr hubby yang ni berjaya.  
SAMBUT ANNIVERSARY KAT MANA?
Haha. Sambut beshe-beshe je, uolls. Mr hubby belanja makan. Order kat food panda & makan kat rumah. Hehe.

Hadiah?Mr hubby tanya nak hadiah apa sempena anniversary ni? K.fiezz tanya mr hubby balik 'nak bagi hadiah apa?'. haha. Tak tau lah nak request hadiah apa. Bukan birthday, anniversary pun mr hubby nak bagi hadiah, dia bagi je. K.fiezz pun tak tahu nak request nak hadiah apa. Cukup lah mr hubby sentiasa di sisi. Sebab mr hubby pun bagi jawapan yang sama bila k.fiezz tanya 'nak hadiah apa?'. haha. Suwit tak kitaorang. haha. 
Ni cerita semalam k.fiezz ada appointment kat hospital. Jadi sekali lah sambut anniversary yang very da simple


2hb Jun - k.fiezz ada appointment kat HPUPM dari pukul 8pg sampai 12t/hari.



Setel appointment & jumpa Dr di HPUPM, kitaorang ke PPUM pula nak ambil stok ubat mr hubby & reschedule appointment mata mr hubby. Sebelum tu pi jumpa dengan orang sebab mr hubby beli barang cash on delivery. 


Selesai ambil ubat, jom ke Mid Valley. Makan jap kat McDonald sementara tunggu nak tengok wayang pukul 6.30ptg. 


Kek anniversary. Haha. Share sebab mr hubby masih dalam proses jaga makan. Habis tu Mc Donald, apa cer k.fiezz. haha. Alaaaa nak diet pun jangan lah strict benor. Cheat day sehari. 


6.30ptg layan TOP GUN MAVERICK. Mr hubby ambil seat d-box yang gerak-gerak tu. Best giler okey, rasa macam naik jet sekali dengan Marv. haha. Nanti lah share next entry pasal cerita ni. 
Overall sambut anniversary simple-simple je. Sambil ada appointment kat hospital, sekali lah sambut anniversary pi jalan-jalan, tengok wayang. hehe. Best juga keluar hari orang bekerja. Tak ramai sangat orang. Panggung wayang pun tak penuh. Layannn..

HAPPY ANNIVERSARY TO US...

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2022/06/Sambut-Anniversary-Appointment-Di-Hospital-Makan-Jalan-Jalan-dan-Tengok-Wayang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tinggal Rumah Setinggan Setiap Hari Makan Telur G0reng Luahan Salih Yaacob Dibayar Gaji Rm5 Sehari

Tinggal Rumah Setinggan Setiap Hari Makan Telur G0reng Luahan Salih Yaacob Dibayar Gaji Rm5 Sehari

papar berkaitan - pada 28/5/2022 - jumlah : 137 hits
Cikgu tahu saya seorang banyak cakap Itu kata kata pelakon Salih Yaacob legenda hiburan tanah air yang cukup disegani Beliau lama menceburkan diri dalam dunia seni sejak tahun 80 an lagi Umum mengenali Salih yang terkenal sebagai penghibur ...
Makan Di Oriental Kopi

Makan Di Oriental Kopi

papar berkaitan - pada 28/5/2022 - jumlah : 194 hits
Assalamualaikum wbtSEMALAM Sk nak beli sambungan salur air keluar mesin basuh Tujuannya supaya Sk boleh tolak ke belakang sikit mesinnya sebab salur airnya tak sampai ke lubang air Kalau ikut salur air yang asal lagilah pendek Jadi tiga kal...
Dalam 3 Kategori Pekerja Makan Gaji Ni Anda Jenis Yang Mana Satu

Dalam 3 Kategori Pekerja Makan Gaji Ni Anda Jenis Yang Mana Satu

papar berkaitan - pada 29/5/2022 - jumlah : 166 hits
Ilmu untuk artikel 3 kategori pekerja ini saya dapat dari email James Clear Dia hantar 2 email setiap minggu Kandungannya adalah maklumat ringkas yang sangat meransang minda untuk berfikir Jika anda belum dengar lagi tentang nama tersebut s...
Makan Di Majlis Jamuan Hari Raya Kolej

Makan Di Majlis Jamuan Hari Raya Kolej

papar berkaitan - pada 29/5/2022 - jumlah : 204 hits
Assalamualaikum wbtTERKEJUT dua kali nampaknya pada hari raya tahun ini Mula mula terkejut apabila Penyimpan Mohor Besar Raja Raja pada 1 Mei lepas mengumumkan tarikh 1 Syawal 1443H jatuh pada 2 Mei 2022 Kali kedua terkejut apabila seorang ...
3 4 Kali Seminggu Makan Daging Tinggi Proses Anak Boleh Ada Masalah Kesihatan

3 4 Kali Seminggu Makan Daging Tinggi Proses Anak Boleh Ada Masalah Kesihatan

papar berkaitan - pada 30/5/2022 - jumlah : 188 hits
Makanan berproses mungkin cepat dan menjimatkan masa tetapi buat jangka masa panjang ia memudaratkan anak kecil kita Sebab apa Menurut perkongsian makanan tinggi proses seperti sosej meatball nuget dan sebagainya mempunyai kandungan yang ti...
Food Hunting Makan Cendol Durian Runtuh Di Starparc Point

Food Hunting Makan Cendol Durian Runtuh Di Starparc Point

papar berkaitan - pada 28/5/2022 - jumlah : 231 hits
Food Hunting Makan Cendol Durian Runtuh Di Starparc Point Sesi food hunting diteruskan lagi selepas balik cuti Raya Cendol adalah antara pencuci mulut yang aku suka selain kek Oleh sebab perut asyik dijamu dengan juadah Raya jadi kami mener...
Makan Durian Tembaga Siam D15 Di Baling Kedah

Makan Durian Tembaga Siam D15 Di Baling Kedah

papar berkaitan - pada 27/5/2022 - jumlah : 267 hits
Mood mama masih di lautan sana Tapi harini mama nak cerita yang mama ada Makan Durian Tembaga Siam D15 Di Baling Kedah bulan lepas Sebenarnya mama tak teringin nak makan durian sebab masa ni tengah hari cuaca pula panas tapi en hubby yang t...
3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Iced Butterscotch Latte Zus Coffee

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Apakah Itu Sistem Bantuan Pemandu Dan Fungsinya



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Siput Serang Tanaman

Year Round Pool Fun Pool Place Easton Your Partner In Pool Maintenance

3 Lelaki Positif Dadah Ditahan Samun Pelajar Di Kolej

Remaja Perempuan Berusia 14 Tahun Anak Ketua Polis Lahad Datu Ditemui Maut Berlumuran Darah

Islam Agama Rantau Tanah Melayu 40 Tahun Selepas Nabi

Ugreen Nexode Rg 65w Robot Pengecas Peneman Aktiviti Anda