Sakit Tengkuk Hilang Dengan Bantal Dag


Rasanya ramai yang mengalami sakit tengkuk akibat tersalah tidur atau tersalah bantal kan? Zati salah seorang yang mempunyai masalah sakit tengkuk bila bangun tidur waktu pagi. Menjadikan aktiviti seharian terganggu dek kerana tengkuk sakit.
Boleh hilang mood seharian tu! Yelah kan, waktu tidur la kita dapat rehatkan diri dan minda setelah seharian penat bekerja kan. Tapi, Zati ada satu cara yang korang boleh cuba untuk dapatkan tidur yang lena sepanjang malam, sekaligus boleh menyelesaikan masalah sakit tengkuk tu.


Orang kata bantal yang baik ialah kunci pada tidur malam yang berkualiti. Sebab tu kita kena pilih bantal yang sesuai sebab bantal yang baik sama penting dengan tilam yang selesa untuk kita tidur malam dengan selesa dan lena.
Mempunyai hiasan dan deko bilik tidur yang cantik serta selesa adalah impian semua, termasuk Zati sendiri. Namun, pemilihan bantal yang selesa juga adalah salah satu perkara yang penting. Kita pun sudah sedia maklum, ada pelbagai jenis bantal yang terdapat dipasaran. Tetapi yang sering kita guna adalah bantal kekabu.


Berbalik pada bantal yang Zati nak kongsikan ni adalah bantal Das Abdul Global. Sejak Zati gunakan bantal DAG ni, memang hilang sakit tengkuk bila bangun pagi. Selesa sangat! Bantal Das Abdul ni memang jadi pilihan utama Zati kerana ianya antara jenama bantal yang bertaraf hotel terbaik di Malaysia.


Bantal Hotel DAG - Quilted Pillow Queen Collection adalah keluaran terbaru DAG. Bantal ini mempunyai isian Microfiber dan direka khas dengan double piping untuk menyerlahkan kekemasan bantal. Teknologi fabrik yang boleh menyerap lembapan, dan cepat kering. Juga dikenali sebagai 2 in 1 pillow – microfiber fabric dan microfiber fabric with quilted.


Bantal ini juga selamat digunakan kerana ianya anti bakteria dan tidak berbau. Sesuai la dengan orang yang jenis berpeluh waktu tidur. Tetapi, bantal ini tidak digalakkan untuk basuh menggunakan mesin basuh ya.


Pengalaman Zati sendiri bila tidur menggunakan bantal Quilted ni, tersangat lah selesa dan tengkuk pun dah tak sakit! Memang Zati rekemen pada yang inginkan tidur yang selesa. Bantal ini juga didatangkan dalam kotak yang cantik! Sesuai untuk dijadikan hadiah.
Oh ya! DAG juga ada membuka tawaran untuk korang yang ingin menambah pendapatan dan juga sesuai untuk korang yang baru nak mula perniagaan sendiri kerana ianya ZERO modal!


Untuk korang yang nak beli bantal Queen DAG ni, ada berita baik untuk korang! Sekarang bantal ni ada promosi sehingga 31 Oktober 2021. Harga asal bantal Queen DAG ni adalah RM150.00. Tapi, sepanjang promosi sedang berlangsung ni, korang boleh dapatkan dengan harga RM135.00 sahaja! Dengan menggunakan kod diskaun yang Zati bagi ni, korang hanya klik link ni https://daspillow.com/quilted-pillow?coupon=zatie – Cepat beli! Sementara promosi sedang berlangsung ni!
Untuk maklumat lanjut korang boleh klik je di bawah ni:
WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.zatisalim.com/2021/10/sakit-tengkuk-hilang-dengan-bantal-dag.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lemas Kanak Kanak Perempuan Hilang Jatuh Longkang

Lemas Kanak Kanak Perempuan Hilang Jatuh Longkang

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 153 hits
Seorang kanak kanak perempuan berusia empat tahun dikhuatiri lemas selepas terjatuh ke dalam longkang di Jalan Bunga Tanjung 4 Kampung Baru Hicom di Shah Alam Pengarah Bomba dan Penyelamat Selangor Norazam Khamis berkata pihaknya menerima m...
Kes Rm25j Duit Bukti Sprm Hilang Itu Baru Sikit Kata Sumber

Kes Rm25j Duit Bukti Sprm Hilang Itu Baru Sikit Kata Sumber

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 279 hits
Malaysiakini Salah seorang pegawai SPRM yang ditahan susulan kehilangan RM25 juta wang bahan bukti disifatkan sebagai bermasalah tetapi rapat dengan orang ternama Perkara ini disifatkan oleh sumber sumber termasuk bekas pegawai kanan yang m...
Ditemui Selepas 6 Hari Hilang Di Gunung Remaja Kata Hanya Hilang Beberapa Jam Ada Nenek Bagi Makan

Ditemui Selepas 6 Hari Hilang Di Gunung Remaja Kata Hanya Hilang Beberapa Jam Ada Nenek Bagi Makan

papar berkaitan - pada 26/9/2021 - jumlah : 263 hits
Seorang pemuda berumur 14 tahun yang dilaporkan hilang sewaktu mendaki Gunung Guntur Garut Jawa Barat Indonesia ditemui selamat selepas 6 hari operasi mencari dan menyelamat dilakukan Muhammad Gibran Arrasyid telah dilaporkan hilang selama ...
Hilang Seminggu Wanita Rupanya Mati Kereta Terbalik Dalam Parit

Hilang Seminggu Wanita Rupanya Mati Kereta Terbalik Dalam Parit

papar berkaitan - pada 25/9/2021 - jumlah : 287 hits
Hilang seminggu wanita rupanya mati kereta terbalik dalam parit Seorang wanita ditemui maut lebih seminggu selepas keretanya terjunam ke dalam parit dalam kemalangan dekat Ladang Maryland Jalan Batu Puteh Sungai Kob Kulim hari ini Ketua Pol...
Bocah Di Kutai Timur Hilang Diduga Terjatuh Ke Sungai Saat Bermain

Bocah Di Kutai Timur Hilang Diduga Terjatuh Ke Sungai Saat Bermain

papar berkaitan - pada 26/9/2021 - jumlah : 165 hits
Korban diduga terjatuh ke bantaran sungai waktu bermain bola ujar Melkianus
Kes Rm25 Juta Duit Bahan Bukti Sprm Hilang Polis Tahan Penyamun Anak Emas

Kes Rm25 Juta Duit Bahan Bukti Sprm Hilang Polis Tahan Penyamun Anak Emas

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 206 hits
September 28 2021Salah seorang pegawai SPRM yang ditahan susulan kehilangan RM25 juta wang bahan bukti disifatkan sebagai bermasalah tetapi rapat dengan orang ternama Perkara ini disifatkan oleh sumber sumber termasuk bekas pegawai kanan ya...
Dua Maut Manakala Seorang Lagi Hilang Korban Tragedi Kepala Air

Dua Maut Manakala Seorang Lagi Hilang Korban Tragedi Kepala Air

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 289 hits
Seorang kanak kanak perempuan berusia tujuh tahun dan seorang remaja lelaki berusia 17 tahun dilaporkan terkorban di dalam kejadian kepala air di sebuah air terjun Tinubdan di Cebu Filipina Menurut sumber laporan Manila Bulletin seorang lag...
Billie Eilish Dakwa Aset Terlalu Besar Jadi Punca Hilang Pengikut

Billie Eilish Dakwa Aset Terlalu Besar Jadi Punca Hilang Pengikut

papar berkaitan - pada 30/9/2021 - jumlah : 495 hits
Billie Eilish Dakwa Aset Terlalu Besar Jadi Punca Hilang Pengikut Penyanyi popular Billie Eilish yang cukup terkenal dengan lagu Bad Guy baru baru ini mendakwa dia telah kehilangan ribuan pengikut di Instagram Billie yang baru sahaja berumu...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Video 2 Helikopter Bertembung Ketika Raptai Di Pangkalan Tldm Lumut

9 Tips Mengajar Murid Kelas Belakang

Status Puasa Qadha Puasa 6 Syawal

Pesawat Helikopter Tldm Di Lumut Terhempas

Lirik Lagu Kembali Pulang Feby Putri Ft Suara Kayu

Filem Memoir Seorang Guru