Rujuk Kawan Dapat Untung Cara Mudah M Sians Beroleh Ganjaran Dari Aeon Bank




Kita semua tahu bahawa berkongsi itu adalah tindakan baik, tapi ramai yang terlupa ia juga boleh memberi ganjaran! AEON Bank kini memperkenalkan program rujukan yang membolehkan anda menikmati pelbagai manfaat hanya dengan berkongsi!
Jom Share-Share Lah! Dapatkan 1,800 AEON Points (bernilai RM9) untuk setiap rujukan yang berjaya dengan Program Rujukan AEON Bank!

AEON Bank sentiasa menekankan banking yang mudah dan mesra pengguna. Kini, dengan program rujukan ini, anda boleh berkongsi kemudahan tersebut dengan rakan dan keluarga sambil mencapai ganjaran!
Begini cara anda boleh menikmati manfaat AEON Bank dan mendapat ganjaran dengan menyertai program ini :
Dapatkan AEON Points dengan setiap rujukan!

Dari sekarang hingga 28 Februari 2025, anda boleh mengumpul 1,800 AEON Points, setara dengan RM9 untuk setiap rujukan yang berjaya membuka Savings Account-i. Lagi banyak anda rujuk, lagi banyak point untuk kumpul!
Hanya kongsi kod rujukan unik anda melalui aplikasi AEON Bank, dan apabila kawan anda mendaftar dan membuka akaun, point tersebut akan menjadi milik anda! Begini cara ia berfungsi:
Muat turun aplikasi AEON Bank: Cari ia di App Store atau Google Play dan log in ke akaun anda. Hasilkan kod rujukan anda: Pergi ke bahagian ‘Program Rujukan’ dalam aplikasi untuk dapatkan kod rujukan unik anda. Kongsi kod anda: Hantar kod rujukan kepada rakan dan keluarga melalui platform pilihan anda seperti media sosial, aplikasi mesej, atau email. Dapatkan point: Setelah rakan anda berjaya membuka Savings Account-i, 1,800 AEON Points akan dikreditkan ke akaun anda untuk setiap rujukan. Jom sertai pertandingan Share-Share Lah untuk memenangi satu juta AEON Points (bernilai RM5,000)!

Ada jiwa kompetitif dalam diri anda? Jika ya, pertandingan ini sesuai untuk anda! Bagi mereka yang ingin mendapatkan lebih banyak ganjaran, sertai Program Share-Share Lah AEON untuk berpeluang memenangi satu juta AEON Points jika anda mencapai bilangan rujukan yang paling tinggi sebelum 30 November 2024!
Ini cara untuk layak menyertai pertandingan:
Pemegang MyKad: Pertandingan ini terbuka untuk semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas. Lakukan sekurang-kurangnya 25 rujukan: Dapatkan sekurang-kurangnya 25 rujukan yang berjaya sepanjang tempoh pertandingan untuk layak memenangi hadiah utama. Kongsi dan rujuk secepat mungkin!: Jika terdapat lebih daripada satu pemenang, pemenang akan ditentukan kepada yang pertama mencapai jumlah rujukan tersebut—jadi, rajin-rajinlah! Kenapa perlu menggunakan AEON Bank?

AEON Bank bukan hanya menawarkan program ini, mereka juga menyediakan pelbagai ciri dan layanan menarik yang menjadikan perbankan lebih mudah dan praktikal untuk rakyat Malaysia! Berikut adalah sebab anda perlu mendaftar dengan AEON Bank:
Bank digital Islam pertama di Malaysia: AEON Bank adalah bank digital pertama di Malaysia yang menyediakan penyelesaian kewangan yang patuh Syariah. Pendaftaran yang mudah: Anda boleh memohon akaun terus melalui aplikasi mobil dengan hanya menggunakan MyKad untuk pengesahan. Anda akan dapat akses segera ke kad debit AEON Bank -i secara maya. Jika anda mahu, boleh juga minta kad fizikal dihantar ke rumah dengan yuran pengeluaran percuma*! Perkhidmatan Perbankan Digital Peribadi: AEON Bank menawarkan produk seperti Savings Pots, memberikan kadar untung menarik sebanyak 3.00% p.a.*, serta ciri anggaran dan fungsi boleh disesuaikan untuk transaksi yang mudah. Kelebihan eksklusif: Kumpul dan tebus AEON Points bila-bila masa, di mana sahaja. Anda juga boleh menikmati dua jam parkir percuma di AEON Malls dan AEON BiG yang terpilih!* Share-Share Lah kemudahan perbankan digital dengan AEON Bank!
Jangan lepaskan peluang hebat ini untuk berkongsi kemudahan dan ganjaran perbankan digital dengan Program Rujukan ‘Share-Share Lah’ AEON Bank. Ingat, lebih banyak anda berkongsi, lebih banyak anda akan dapat! Jom Share-Share Lah!
Untuk maklumat lanjut tentang kempen Share-Share Lah dan segala yang berkaitan dengan AEON Bank, lawati laman web mereka sekarang dan ikuti sosial media mereka:
*Tertakluk kepada terma dan syarat.



Source link
The post Rujuk Kawan, Dapat Untung! Cara Mudah M’sians Beroleh Ganjaran Dari AEON Bank appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/rujuk-kawan-dapat-untung-cara-mudah-msians-beroleh-ganjaran-dari-aeon-bank/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sekali Sembur Je Lepas Seminggu Terus Nampak Hasil Ini Cara Mudah Matikan Rumput Tanpa Guna Racun

Sekali Sembur Je Lepas Seminggu Terus Nampak Hasil Ini Cara Mudah Matikan Rumput Tanpa Guna Racun

papar berkaitan - pada 17/10/2024 - jumlah : 65 hits
Masalah rumput di rumah memang tidak pernah berkesudahan Setiap hari pasti menyakitkan mata melihatnya kerana walaupun baru sahaja dipotong ia sudah tumbuh semula Aduh Jika ada anak kecil di rumah tidak sesuai untuk menggunakan racun kimia ...
Cara Buat Minyak Bijan Secara Homemade Mudah Je Rupanya Hanya Guna 2 Bahan

Cara Buat Minyak Bijan Secara Homemade Mudah Je Rupanya Hanya Guna 2 Bahan

papar berkaitan - pada 16/10/2024 - jumlah : 108 hits
Minyak Bijan memang sedap dan boleh digunakan dalam pelbagai jenis masakan Letak dalam masakan berkuah bergoreng dan macam macam lgi Aromanya yang wangi menaikkan lagi keenakan masakan dan membuka selera Biasanya kita beli minyak bijan n ik...
Aplikasi Majoo Cara Mudah Kelola Bisnis Cafe Tanpa Ribet Dan Harga Terjangkau

Aplikasi Majoo Cara Mudah Kelola Bisnis Cafe Tanpa Ribet Dan Harga Terjangkau

papar berkaitan - pada 18/10/2024 - jumlah : 72 hits
BloggerBorneo com Dalam dunia bisnis yang semakin berkembang dan digitalisasi yang terus berjalan penggunaan teknologi dalam operasional usaha sudah menjadi kebutuhan penting Salah satu aspek krusial yang memerlukan inovasi adalah sistem ka...
Aeon Digital Bank Pertama Patuh Shariah

Aeon Digital Bank Pertama Patuh Shariah

papar berkaitan - pada 26/10/2024 - jumlah : 85 hits
Rasanya dah lama tak share kat sini tetiba rajin pula nak share kat sini berkenaan dengan pengalaman menggunakan Aeon Bank atau Bank Digital Aeon Aeon Bank ni lain dengan kredit aeon yang berhutang tu tau yang ni macam kad debit jenis prepa...
3 Cara Bayar Zakat Online Mudah Dan Cepat Rakyat Malaysia

3 Cara Bayar Zakat Online Mudah Dan Cepat Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 21/10/2024 - jumlah : 225 hits
3 Cara Bayar Zakat Online Mudah dan Cepat Rakyat Malaysia Jom tahu cara bayar zakat online Zakat merupakan kewajipan bagi umat Islam untuk membantu golongan yang memerlukan dan membersihkan harta mereka Di zaman teknologi kini proses membay...
Bagaimana Cara Bypass Otp Dengan Mudah Menggunakan Nomor Telepon Sementara

Bagaimana Cara Bypass Otp Dengan Mudah Menggunakan Nomor Telepon Sementara

papar berkaitan - pada 19/10/2024 - jumlah : 68 hits
Bagi pengguna modern kata sandi satu kali atau OTP telah menjadi favorit untuk memastikan data pribadi dan keuangan mereka terlindungi Namun banyak pengguna terutama pembeli elektronik dan pelanggan layanan elektronik mengalami ketidaknyama...
Cara Menggunakan Fungsi Math Notes Pada Iphone Dan Ipad

Cara Menggunakan Fungsi Math Notes Pada Iphone Dan Ipad

papar berkaitan - pada 13/10/2024 - jumlah : 100 hits
Kepada pengguna peranti pintar Apple berikut kami kongsikan fungsi terbaru yang hadir dengan kemaskini iOS 18 Fungsi ini akan memudahkan anda membuat pengiraan matematik sama ada yang ringkas mahupun rumit Pertama sekali anda perlu masuk ke...
Cara Daftar Mybca Panduan Lengkap Buat Akun Pengguna Baru

Cara Daftar Mybca Panduan Lengkap Buat Akun Pengguna Baru

papar berkaitan - pada 13/10/2024 - jumlah : 112 hits
BloggerBorneo com Kemajuan teknologi telah mendorong perbankan untuk berinovasi dan
Cara Magang Ke Jepang Panduan Lengkap Untuk Kesuksesan Karier Internasional

Cara Magang Ke Jepang Panduan Lengkap Untuk Kesuksesan Karier Internasional

papar berkaitan - pada 12/10/2024 - jumlah : 79 hits
BloggerBorneo com Jepang dikenal sebagai negara maju dengan teknologi canggih budaya yang kaya dan disiplin kerja yang tinggi Dengan ekonomi yang kuat dan perkembangan pesat di berbagai sektor Jepang menjadi tujuan populer bagi para pekerja...
Aftermath Of The Mbi Quake That Rattled Penang

Makan Bakso Di Restoran Jawa Annur Chowkit

Dilema Malaysia Berapa Lama Dasar Beralah Boleh Mengekalkan Kesatupaduan Persekutuan

Bawa Bekal Jimat Duit Belanja

Monkeys Canopy Resort

Hiburan Saya Tak Ganggu Siasatan Datuk Seri Najib Tun Razak Nafi Dakwaan Ganggu Siasatan 1mdb Dan Src

Cabinet Discusses Reactions To Minimum Wage Epf Proposals

Guan Eng Malukan Umno Di Dewan Rakyat


echo '';
Biodata Tengku Natasha Natasya Puteri Tengku Adnan Isteri Tengku Muhammad Iskandar Ri ayatuddin Shah Perkahwinan Diraja

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Luruhnya Bunga Cinta Musim 2 Versi Malaysia Autumn In My Heart Slot Akasia TV3

5 Kelemahan Utama Pakai Kereta EV Yang Rakyat Malaysia Perlu Tahu

Biodata Tengku Muhammad Iskandar Ri ayatuddin Shah Bakal Suami Tengku Natasha Natasya Puteri Tengku Adnan Perkahwinan Diraja

5 Pekerjaan Yang Akan Membuatkan Kita Kenal Sifat Sebenar Manusia


Penang Children Festival 2024

Drama Rumah Kasih Suraya

Emma Anthony Mata Kilo Chord

Reward Untuk Diri Sendiri

Asean Sejarah Penubuhan Matlamat Negara Anggota

Perjalanan Ke Jb Bermula Sarapan Di Pedas Linggi