Ribena Sekarang Dah Ada Strawberi Flavor


Jika anda mengidamkan minuman berperisa buah-buahan dan boleh menghilangkan dahaga, segera dapatkan penawaran beri-istimewa Ribena yang baru dilancarkan iaitu rangkaian minuman Ribena Simply Strawberry yang menyegarkan!


Rangkaian Ribena Simply Strawberry memberikan cetusan rasa strawberi yang enak, berjus dalam setiap hidangan. Sesuai diminum sejuk, Ribena Simply Strawberry adalah minuman penghilang dahaga yang mengandungi kebaikan semula jadi Strawberi Eropah! Selain daripada itu, minuman ini kaya dengan vitamin C dan tidak mengandungi pemanis tiruan, menjamin hidangan yang enak dan sihat untuk anda dan orang yang anda sayangi.

“Rangkaian Ribena Simply Strawberry menandakan usaha pertama Ribena untuk menerokai perisa selain daripada perisa blackcurrant yang sinonim dengan kami,” jelas Ketua Pemasaran Minuman, Suntory Baverage & Food Malaysia Sdn Bhd, Lam Hui Min. “Ribena disukai ramai kerana rasanya yang hebat dan padat dengan Vitamin C, yang mana semua itu telah meletakkan Ribena di suatu tempat yang istimewa di dalam hati rakyat Malaysia.

“Kini, kami gembira kerana dapat meluaskan lagi penawaran rangkaian kami dengan rasa baharu yang menarik, supaya lebih ramai lagi orang dapat menikmati kebaikan Ribena. Dengan Simply Strawberry, para pengguna boleh menikmati detik gembira dalam kehidupan dengan rasa strawberi yang semula jadi, enak dan menyegarkan,” ujar beliau.


Sama ada anda mencampurkan kordial ini ke dalam segelas air sejuk yang menyegarkan untuk dikongsi dengan orang yang tersayang atau menikmati sendiri rasa beri yang padat dengan kebaikan, Ribena Simply Strawberry BAHARU ini sememangnya sesuai untuk semua gaya hidup! Rangkaian terbaru ini terdiri daripada kordial Ribena 1 Liter, yang mana hanya satu hidangan (200ml) sudah cukup untuk memenuhi 100% keperluan vitamin C harian kita, sesuai untuk dikongsi dengan ahli keluarga dan rakan-rakan. Manakala minuman Ribena Strawberry sedia diminum (RTD) didatangkan dalam tiga saiz hidangan iaitu botol 450ml, pek ceria 330ml dan paket 200ml, masing-masing berharga RM3.40, RM2.90 dan RM1.60.


Pastikan yang Merah dan Rebut Peluang untuk Menang

Keenakan beri yang menggembirakan tidak terhenti setakat di sini sahaja! Ribena juga sedang mencari 30 pemenang bertuah menerusi pertandingan istimewa “The Best Strawberry Moments” di Instagram. Untuk mengambil bahagian, anda hanya perlu memuat naik foto bertemakan warna merah strawberi terbaik ke dalam profil Instagram awam anda dengan kapsyen kenapa anda perlu memenangi Ribena Simply Strawberry. Jangan lupa untuk tag @RibenaMalaysia dan memasukkan tanda pagar: #RibenaSimplyStrawberry dan #SimplyBerryJoyful. Foto paling kreatif akan membolehkan anda memenangi bekalan kordial 1L Ribena Simply Strawberry untuk selama 3 bulan!

“Detik gembira dalam kehidupan datang dengan cetusan rasa Ribena Simply Strawberry. Memandangkan selama ini Ribena telah menjadi jenama isi rumah di Malaysia menerusi varian blackcurrant kami, tahun ini kami menambahkan keseronokan baharu untuk musim perayaan ini,” tambah Hui Min. “Dengan rangkaian Simply Strawberry ini, kami berharap untuk menambah cetusan keenakan beri ke dalam sambutan Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang tiba, memberikan sesuatu yang sangat bermakna dan menggembirakan untuk dikongsi dengan rakan-rakan dan ahli keluarga.”

Nikmati sendiri detik gembira dengan keenakan rasa strawberi hari ini! Rangkaian Ribena Simply Strawberry baharu yang menyegarkan boleh didapati di semua pasar raya AEON dan Lotus’s di seluruh Malaysia, serta di 99 Speedmart dan Shopee Malaysia!

Untuk mendapatkan berita terkini daripada Ribena, sila kunjungi platform Facebook dan Instagram mereka di @RibenaMalaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ayueidris.com/2022/04/ribena-sekarang-dah-ada-strawberi-flavor.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Melayu Mudah Lupa Ini Kah Perjuangan Umno Sekarang Ini Tambrin Tun Ghafar

Melayu Mudah Lupa Ini Kah Perjuangan Umno Sekarang Ini Tambrin Tun Ghafar

papar berkaitan - pada 20/9/2022 - jumlah : 126 hits
Tamrin Tun Ghafar Selasa 13 09 22 1 Yang bergema di Dewan Merdeka WTC baru baru ini ialah HIDUP NAJIB MALU APA BOSS KU BEBAS KAN NAJIB perhimpunan ini diadakan ekoran keputusan Mahkamah Persekutuan yang terdiri dari 5 Hakim bersetuju dengan...
Tarikh Rasmi Bkm Fasa 3 Bermula 20 September 2022 Semak Status Anda Sekarang

Tarikh Rasmi Bkm Fasa 3 Bermula 20 September 2022 Semak Status Anda Sekarang

papar berkaitan - pada 19/9/2022 - jumlah : 213 hits
Pembayaran Fasa 3 dan rayuan Bantuan Keluarga Malaysia akan dikreditkan ke dalam akaun penerima mulai 20 September ini secara berperingkat dan dijangka selesai pada 27 September Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata pembaya...
Ku Li Umno Sampai Sekarang Tak Aman

Ku Li Umno Sampai Sekarang Tak Aman

papar berkaitan - pada 17/9/2022 - jumlah : 84 hits
malaysiakini comDiterbitkan Sep 17 2022 9 39 AMVeteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah mendakwa berlaku perpecahan dalaman yang berterusan di peringkat negeri dan pusat parti itu Ahli parlimen Gua Musang itu dipetik Sinar Online berkata keadaa...
Anwar Pendekatan Nik Aziz Fadzil Noor Berbeza Dengan Pas Sekarang

Anwar Pendekatan Nik Aziz Fadzil Noor Berbeza Dengan Pas Sekarang

papar berkaitan - pada 16/9/2022 - jumlah : 139 hits
Anne MuhammadPETALING JAYA PAS yang dipimpin Abdul Hadi Awang ketika ini berbeza dengan pendekatan yang dibawa bekas pemimpin parti itu Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Fadzil Mohd Noor Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim berkata demikian susulan dak...
Opr Naik Adakah Berbaloi Beli Hartanah Pada Waktu Sekarang

Opr Naik Adakah Berbaloi Beli Hartanah Pada Waktu Sekarang

papar berkaitan - pada 22/9/2022 - jumlah : 130 hits
OPR Naik Adakah Berbaloi Beli Hartanah Pada Waktu Sekarang Soalan ini biasanya sentiasa ditanya oleh mereka yang baru ingin memiliki rumah pertama Sudah tentu semua orang ingin memiliki rumah sendiri tetapi menunggu masa yang tepat untuk pe...
Jawatan Kosong Di Universiti Teknologi Petronas Mohon Sekarang

Jawatan Kosong Di Universiti Teknologi Petronas Mohon Sekarang

papar berkaitan - pada 1/10/2022 - jumlah : 136 hits
Senarai Jawatan Kosong Antara jawatan yang ditawarkan oleh UTP adalah Faculty MemberSenior Director 1 2 The post Jawatan Kosong Di Universiti Teknologi PETRONAS Mohon Sekarang appeared first on SEMAKAN ONLINE
Mahalnya Harga Barang Sekarang Gaji Habis Orang Cakap Kita Boros Padahal Gaji Yang Sikit

Mahalnya Harga Barang Sekarang Gaji Habis Orang Cakap Kita Boros Padahal Gaji Yang Sikit

papar berkaitan - pada 28/9/2022 - jumlah : 162 hits
Assalamualaikum Rasa macam lama tak bebel kat blog nie Duk buat review je tak habis habis hari nie rasa nak bebel la pulak Bukan apa hari nie hari gaji Orang bekerja macam kita nie memang happy la bila gaji bukan hari hari tu takde duit cum...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Kempen Ramadan Dan Raya 2024 Kuskop Mari Beli Lokal Kembali Lagi

Sustainable And Ethical Practices

Aktiviti Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Yayasan Bekas Anggota Perisikan Tentera Malaysia 04 05 2024

Aktiviti Majlis Perasmian Richiamo Mart Dan Rumah Terbuka Aidilfitri Kumpulan Richiamo 2024 Ppim 05 05 2024

Suspek Simbah Asid Faisal Halim Ditahan Direman Hari Ini