Remaja Yang Kahwini Isteri Berusia 71 Tahun Kurung Isteri Dalam Rumah


Mana-mana pasangan yang baru berkahwin pasti sepert1 di awang-awangan dan akan meluahkan rasa sayang mereka itu melalui pelbagai cara. Namun, cara si suami bernama Selamat ini menunjukkan cinta pada isterinya mungkin kelihatan agak lain daripada orang lain.
Beberapa minggu lepas, perkahwinan antara pasangan yang mempunyai jurang usia sebanyak 55 tahun ini telah menjadi satu berita gempar. Kini, kisah mereka kembali lagi dan berkongsi serba sedikit tentang kisah kehidupan selepas berkahwin.
Meskipun perkahwinan mereka telah menjadi kontroversi, pasangan tersebut tidak berasa malu untuk meluahkan perasaan kasih sayang mereka terhadap satu sama lain, walaupun diperhatikan ramai orang.
Baru-baru ini Selamat telah ditemubual ol3h Detik dan berkongsi sedikit sebanyak tentang kehidupannya bersama Rohaya selepas perkahwinan mereka.
Rohaya sangat cemburu
Saya sangat cemburu bila soal Bunda (Rohaya), ini kerana saya menyayanginya.”
Menurut Coconuts, lelaki berusia 16 tahun itu telah mengakui bahawa dia sebenarnya seorang yang kuat cemburu dan overprotective sehingga dia sanggup mengunci isterinya di dalam rumah setiap kali dia keluar.
“ Ya, saya mengunci dia kerana saya takut orang lain akan masuk rumah ketika saya keluar membeli mi atau rokok. Tetapi apabila saya pulang, saya akan membuka pintu.”
Dia juga ada meluahkan hasratnya untuk mempunyai seorang anak bersama Rohaya jika dikurniakan rezeki.
“ Kalau dah rezeki kami bersyukur dan mudah-mudahan akan dikurniakan anak.”
Kini, pasangan yang sedang hangat bercinta itu sedang berbulan madu di Palembang, Indonesia.

Ditanya tentang ‘malam pertama’
Dua sejoli yang berbeza umur Slamet Riyadi (16) dan isterinya, Rohaya (71) benar- benar mencetus fenomena di kalangan warganet. Kisah cinta itu sepert1 magnet bagi sesiapa sahaja. Sewaktu pasangan itu pergi ke Palembang, selepas menghadiri talk show “Hitam dan Putih” di Trans7 yang di hostkan ol3h Dedy Corbuzier dan Chika Jessica di Jakarta.
Sebelum pulang ke kampung Karangendah, Kecamatan Lengkiti, pasangan tular yang berkahwin pada Ahad lalu (2/7/2017) meluangkan masa untuk rancangan Graha Pena Sumatera Ekspres. Mereka turun dari sebuah Toyota Avanza berwarna merah.
Slamet dilihat memakai kemeja kelabu dan Rohaya memakai kebaya ungu serta tudung yang dibalut lehernya, pada awalnya kelihatan santai. Walau bagaimanapun, kedua-duanya terkejut apabila ramai yang teruja dan mahu mengambil foto bersama.
Keduanya sepert1 selebrit1. “Anda boleh mengambil gambar, tetapi jangan mencubit,” kata isteri Slamet, Rohaya sepert1 yang dilaporkan ol3h Sumatra Express (Jawa Pos Group).
Slamet ‘enjoy’ dengan Rohaya
Slamet berkata, dia semakin “enjoy” sejak berkahwin dengan Rohaya. Walaupun umur 55 tahun berbeza, Slamet mengaku sangat menyukai isteri yang dipanggilnya “ibu”.
Dia berkata, jika sudah berkahwin, pastilah rasa sayang. Katanya lagi dia tidak berminat dengan wanita muda yang lain. “Saya lebih suka Ibu dan mesti setia. Sekiranya ada sesiapa yang mahu memisahkan saya dari Ibu, saya mahu minum racun serangga, “kata Slamet.
Kata-kata Slamet segera disusul ol3h Rohaya. “Jika Mas Slamet tidak setia, saya lari,” katanya. Krew Sumatera Ekspres hadir menyambut Slamet-Rohaya, secara spontan berkata, So Sweet ..!
Suasana itu lebih teruja apabila pasangan itu bercakap tentang “malam pertama”. Ramai yang ingin tahu kerana kedua-dua mereka memberi jawapan yang berbeza.
Slamet berkata, dia telah ‘bersama’ Ibu pada malam pertama. Tetapi, Rohaya berkata sesuatu yang lain. “Belum lagi ah, Ia kosong, ” sambil tersipu malu.
Slamet mahu mempunyai anak dengan Rohaya
Slamet mahu mempunyai anak dari Rohaya. Tetapi, tidak banyak. Hanya satu. Sebenarnya, Slamet telah menyediakan namanya. Bagi lelaki, lelaki itu ialah Andre Maulana. Sekiranya gadis, anak itu bakal diberi nama Putri Permata Sari.
Dia juga memberitahu saya mengenai bulan madunya dengan Rohaya di Monumen Nasional (Monas). Dia mendakwa dia belum sampai ke tingkat paling atas. Tetapi, hanya perkarangan di bawah. Ol3h kerana kagum dengan Monas, Slamet telah tercicir dari kumpulan mereka itu. “Saya sangat menikmatinya di Monas. Angin segar dan menenangkan,”katanya.
Lebih setengah jam Slamet dan Rohaya berada di Graha Pena. Sejurus sebelum berlepas untuk pulang, masih ramai yang “menyerang” mereka untuk meminta gambar bersama. Walaupun mereka kelihatan letih, kedua-dua mereka masih memberi kerjasama dengan bergambar bersama.
Kedua-dua mereka tidak malu untuk bermanja. Setiap kali, Rohaya sentiasa bersandar pada bahu Slamet. Walaupun Slamet, juga nampaknya memegang tangan ibu. “Terima kasih semua,” kata Rohaya dan Slamet dari dalam kereta.
Sumber : lobakmerah via rimbabara
The post Remaja Yang Kahwini Isteri Berusia 71 Tahun Kurung Isteri Dalam Rumah appeared first on Suara Viral Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://suaraviral.org/remaja-yang-kahwini-isteri-berusia-71-tahun-kurung-isteri-dalam-rumah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gadis Berusia 21 Tahun Ini Merupakan Seorang Pemandu Trak Tercantik Di Jepun

Gadis Berusia 21 Tahun Ini Merupakan Seorang Pemandu Trak Tercantik Di Jepun

papar berkaitan - pada 17/3/2019 - jumlah : 586 hits
Secara realitinya kerja sebagai pemandu banyak diceburi oleh golongan lelaki lebih lebih lagi jika memandu kenderaan ataupun jentera berat seperti trak Namun selari dengan era yang lebih moden kini golongan wanita juga mampu menggalas tangg...
10 Gambar Terbaru Datin Maria Farida Yang Tidak Dimamah Usia Walaupun Sudah Berusia 50 Tahun Persis Wanita Usia 20 An

10 Gambar Terbaru Datin Maria Farida Yang Tidak Dimamah Usia Walaupun Sudah Berusia 50 Tahun Persis Wanita Usia 20 An

papar berkaitan - pada 18/3/2019 - jumlah : 1143 hits
28 Mac ini genap 50 tahun usia Datin Maria Farida Meskipun pada awalnya beliau agak segan untuk berkongsi usia sebenar namun kerana enggan menyembunyikan hakikat tersebut daripada pengetahuan para peminat aktres jelita ini akhirnya akur Men...
Dipoligami Syekh Puji Saat Usia 12 Tahun Begini Kondisi Rumah Tangga Ulfa Lutfiana

Dipoligami Syekh Puji Saat Usia 12 Tahun Begini Kondisi Rumah Tangga Ulfa Lutfiana

papar berkaitan - pada 23/3/2019 - jumlah : 474 hits
Masih segar di ingatan publik Tanah Air bagaimana Pujiono Cahyo Widianto atau Syekh Puji menikahi bocah dibawah umur Syekh Puji menikah seorang gadis berusia 12 tahun bernama Lutfiana Ulfa Lutfiana sendiri dinikahi Syekh Puji sebagai istri ...
Tangkal Kuno Berusia 1 500 Tahun

Tangkal Kuno Berusia 1 500 Tahun

papar berkaitan - pada 14/3/2019 - jumlah : 298 hits
Selama abad ke 5 dan 6 Cyprus adalah sebahagian dari Empayar Rom Timur Empayar Rom telah terbelah dua selama abad ke 4 dan Cyprus jatuh di bawah kawalan kuasa Rom timur Ketika Empayar Rom Barat jatuh pada abad ke 5 Empayar Rom Timur terus b...
Umur Baru 21 Tahun Sudah Ada Rumah Rm104 2 Juta Koleksi Kereta Mewah Rm7 8juta

Umur Baru 21 Tahun Sudah Ada Rumah Rm104 2 Juta Koleksi Kereta Mewah Rm7 8juta

papar berkaitan - pada 17/3/2019 - jumlah : 532 hits
Fuh macam tak masuk akal kekayaan yang dimiliki Kylie Jenner Bayangkan baru saja berusia 21 tahun tapi sudah memiliki segala galanya yang diimpikan setiap wanita Cantik kaya terkenal berjaya dan paling penting mempunyai keluarga bahagia ber...
Inilah Will Connolly Remaja 17 Tahun Yang Kepruk Kepala Senator Rasis Australia Pakai Telur

Inilah Will Connolly Remaja 17 Tahun Yang Kepruk Kepala Senator Rasis Australia Pakai Telur

papar berkaitan - pada 17/3/2019 - jumlah : 252 hits
Insiden seorang remaja memecahkan telur di kepala Senator Australia Fraser Anning Sabtu menjadi satu peristiwa yang menyita perhatian dunia Fraser Anning merupakan politisi Australia yang baru saja mengeluarkan komentar kontroversial yakni ...
Dari Ngojek 4 Tahun Driver Ojol Bisa Bangun Rumah Mewah Dan Kos Kosan 2 Lantai

Dari Ngojek 4 Tahun Driver Ojol Bisa Bangun Rumah Mewah Dan Kos Kosan 2 Lantai

papar berkaitan - pada 20/3/2019 - jumlah : 281 hits
Ini kisah sukses driver ojek online yang sangat menginspirasi banyak orang Dari hasil ngojek 4 tahun driver ojol ini berhasil bangun rumah mewah Yang mengejutkan tampilan rumahnya pun luar biasa Tak hanya itu sang driver juga bisa membangun...
Suami Datang Dalam Mimpi Minta Saya Isteri Pramugara Mh370 Dedah Kejadian 5 Tahun Lalu

Suami Datang Dalam Mimpi Minta Saya Isteri Pramugara Mh370 Dedah Kejadian 5 Tahun Lalu

papar berkaitan - pada 9/3/2019 - jumlah : 896 hits
Lima tahun lalu tragedi MH370 meninggalkan ingatan sedih untuk rakyat Malaysia Tarikh ini 8 Mac 2014 pesawat Boeing 777 yang membawa 239 penumpang dari Kuala Lumpur ke Beijing hilang dari radar Seorang isteri yang sedang sarat mengandung In...
Ganti Bn Ibarat Ganti Isteri Baharu Yang Gagal Urus Rumah Tangga Dr Maza

Ganti Bn Ibarat Ganti Isteri Baharu Yang Gagal Urus Rumah Tangga Dr Maza

papar berkaitan - pada 13/3/2019 - jumlah : 362 hits
ARAU Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin memberikan anologi mengenai pentadbiran baharu kerajaan Pakatan Harapan yang menggantikan Barisan Nasional memerintah negara iaitu ibarat menggantikan isteri baharu yang gagal menguruskan r...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Tak Cukup Tangan Caprice Terkejut Terima Lebih 900 Aduan Baru

Benci Kesalahan Jangan Benci Orang Yang Salah Ig Ibu Lesap Aisyah Aziz Kongsi Quote Nasihat