Refurbished Desktop Laptop Murah Di Apr Electronics And Services


Zaman sekarang ni sememangnya komputer atau kamputer riba menjadi keperluan bagi kita tidak kira golongan pengguna. Bahkan kanak kanak sekolah juga amat memerlukan komputer pada masa kini. Dalam pandemik Covid yang melanda dunia sekarang ini , Sesi Pengajaran Dan Pembelajaran di Rumah (PdPR) memang sedang giat berlansung.
 


 
Malahan kebanyakan syarikat juga bekerja konsep work from home dan sememangnya memerlukan komputer riba dirumah. dalam keadaan ekonomi sekarang pastinya agak membebankan jika ingin membeli komputer yang baru.
Jadi refurbished laptop sangat mendapat sambutan bagi mengurangkan kos perbelanjaan dalam meneruskan kehidupan seharian. Disini Cik iena ingin berkongsi tempat dimana anda boleh membeli refurbished laptop atau laptop second hand mahupun komputer yang masih lagi bagus.
Anda juga boleh trade in komputer anda dapatkan di APR Electronics and Services Sdn Bhd melalui APR’s Buyback Programme mereka. Bukan sahaja komputer. Talifon pintar juga anda boleh dapatkan disini.

 Jom Cik iena kongsikan mengenai APR Electronics and Services Sdn Bhd  dan APR’s Buyback Programme dari mereka.













APR’s Buyback ProgrammeAPR Electronics and Services Sdn Bhd Merupakan sebuah syarikat komputer riba dan PC yang telah diperbaharui yang telah berkecipung dalam industri ini selama 20 tahun yang lalu. Merupakan anak syarikat APR Capital Holding dan kini merupakan salah satu daripada syarikat peranti elektronik terbesar di Malaysia. APR Electronic Services menyediakan perkhidmatan kepada pelbagai pelanggan di Penang, Kuala Lumpur, Johor, Malaysia , Pattaya, Thailand dan Sydney, Australia .
APR Electronic Services menawarkan servis  Buyback (Pembelian Balik) / dan Trade In Services(Perdagangan Dalam Perkhidmatan) .Reusing ,Menggunakan semula (Menjadikan komputer riba berpatutan untuk rakyat Malaysia pada harga yang berpatutan. 

Dengan kerjasama dengan salah satu kolej teknikal dan pusat pembaikan yang terbesar di China, mereka bukan sahaja menjual bahagian pengganti tetapi menyediakan khidmat memperbaiki juga. APR Electronic Services juga mempunyai pasukan juruteknik komputer riba yang terlatih dan diperakui untuk membaiki komputer riba dan notebook seperti jenama Asus, HP, Acer, Dell, Toshiba dan banyak lagi. Untuk makluman mereka juga membaiki perkakasan IT buat  rakan luar dengan AIG, Courts, Harvey Norman, One Care Global & pelbagai MNCs. 

APR menawarkan penyelesaian pembelian balik dan pertukaran untuk semua pelanggan dan rakan mereka  dari semua syarikat, sekolah, bank atau pembekal dengan sumber yang dapat dikesan.Semua perkakasan yang tidak dapat dipasarkan semula akan dikitar semula - di rumah - dengan semua perakuan dan perakuan pelupusan yang berkaitan.

APR akan membaik pulih dan memasarkan semula 95% peralatan terpakai yang mereka beli dan memanjangkan jangka hayat perkakasan dan mengurangkan pelupusan sampah.

APR juga menawarkan pembelian balik dengan menawarkan penyelesaian bagi hasil. APR mengambil perkakasan, mengumpulkan dan mengaudit sebagai standard. Perkakasan kemudian disimpan di gudang selamat kami, diiklankan dan dijual ke pangkalan pelanggan antarabangsa .
 
APR Electronic Services juga dalam kerjasama dengan penjual dan pengedar untuk memenuhi keperluan pelanggan mereka. Matlamat utama adalah untuk menyediakan satu penyelesaian IT pada harga yang berpatutan, membekalkan apa yang penting kepada pelanggan dan rakan kongsi.

 

  
Untuk maklumat lanjut mengenai APR’s Buyback Programme boleh rujuk di   https://apr-es.com/buyback-program/



KELEBIHAN APR ELECTRONIC SERVICES
Antara kelebihan APR Electronic Services adalah mereka mempunyai makmal yang besar untuk kerja kerja pembaikan. Mereka juga telah menghantar beberapa pekerja sepenuh masa ke China untuk belajar, mengamalkan kemahiran memperbaiki alat elektonik tersebut. Setiap produk yang dijual juga dikawal oleh QC Department dan setiap tempahan akan tiba di tangan pembeli seawal 7 ke 14 hari. APR Electronic Services juga merupakan satu satunya syarikat elektronik  di Malaysia yang menyediakan perkhidmatan pinjaman sementara peranti kepada para pelanggan apabila peranti mereka dibaiki atau tuntutan waranti.

APR Electronic Service juga telah Membaik pulih lebih daripada 180,000 peranti IT selama 20 tahun. Bekerjasama dengan Acer, Toshiba, Dell dan Intel menjadikan mereka sebuah syarikat pelupusan IT yang berpengalaman, profesional & beretika.







Rata rata kesemua pelanggan mereka amat berpuas hati dengan perkhidmatan mereka. Jadi kepada anda diluar sana yang ingin mendapatkan komputer mahupun smartphone refurbished pada kualiti terbaik dengan harga berpatutan anda boleh lah dapatkan di APR .
 


 




Untuk Maklumat Lanjut 
Website : https://apr-es.com/
Anda juga boleh dapatkan pelbagai peranti IT yang baru mahupun refurbish  pada harga yang berpatutan di techmurah.com



 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2021/06/refurbished-desktop-laptop-murah-di-apr-Electronics-and-Services.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Apr Electronic Services Pusat Baikpulih Membaiki Guna Semula Dan Jualan Peralatan It Terbaik

Apr Electronic Services Pusat Baikpulih Membaiki Guna Semula Dan Jualan Peralatan It Terbaik

papar berkaitan - pada 26/6/2021 - jumlah : 478 hits
Siapa pun akan berasa risau dan gelisah jika peralatan elektronik khasnya gadget IT seperti laptop komputer atau pun telefon pintar yang menjadi kegunaan harian tiba tiba rosak atau tidak berfungsi dengan baik Gajet ini telah menjadi sebaha...
Honor 50 Se Dengan Cip Dimensity 900 Dengan Harga Yang Lebih Murah

Honor 50 Se Dengan Cip Dimensity 900 Dengan Harga Yang Lebih Murah

papar berkaitan - pada 19/6/2021 - jumlah : 193 hits
Selain Honor 50 dan Honor 50 Pro Honor juga melancarkan variasi yang lebih murah iaitu Honor 50 SE Model ini mengekalkan reka bentuk yang sama dengan dua model tersebut tetapi dikuasakan oleh MediaTek Dimensity 90 dan mempunyai panel skrin ...
Cara Beli Nama Domain Lebih Murah

Cara Beli Nama Domain Lebih Murah

papar berkaitan - pada 21/6/2021 - jumlah : 356 hits
Hari ni saya nak share tutorial tukar nama blogspot com kepada com Antara provider yang biasa kita dengar ialah dari laman GoDaddy yang merupakan antara pendaftar utama untuk domain Nama domain ialah nama laman web atau blog korang Contoh m...
Pressure Cooker Philips Tawarkan Harga Murah Sempena 7 7

Pressure Cooker Philips Tawarkan Harga Murah Sempena 7 7

papar berkaitan - pada 23/6/2021 - jumlah : 234 hits
Hari ni ada emel masuk dari Philip Rupanya nak beritahu sekarang ni ada tawaran menarik Pandai pulak time time ni ya Tertarik dengan harga periuk pressure cooker yang ditawarkan Lebih kurang sama harga dengan kos Cik Shima bayar masa Cik Sh...
Celcom Digi Bergabung Harapan Orang Kampung Untuk Dapatkan Data Internet Murah

Celcom Digi Bergabung Harapan Orang Kampung Untuk Dapatkan Data Internet Murah

papar berkaitan - pada 21/6/2021 - jumlah : 901 hits
Akhirnya dijual juga Celcom Sebelum ini syarikat Khazanah milik 100 syarikat CELCOM melalui Axiata Kini Khazanah milik 33 1 kepentingan dalam syarikat baru digabung Celcom Digi setelah dibayar RM2 bilion cash Syarikat negara Norway Telenor ...
Electronics Factory Accused Of Exploiting Migrant Workers

Electronics Factory Accused Of Exploiting Migrant Workers

papar berkaitan - pada 21/6/2021 - jumlah : 221 hits
The largest electronics manufacturing services provider in Malaysia ATA Industrial Sdn Bhd has been accused of allegedly exploiting its migrant workers by making them work excessive hours and forcing them to live in substandard conditions T...
Measat 3 Outage Mcmc Says Telecommunication Broadcasting Services Restored

Measat 3 Outage Mcmc Says Telecommunication Broadcasting Services Restored

papar berkaitan - pada 25/6/2021 - jumlah : 141 hits
MCMC in a statement today said the satellite has now been put into normal operating mode after overhaul work was carried out Picture by Miera ZulyanaKUALA LUMPUR June 24 Telecommunication and broadcasting services that were disrupted since ...
Economists Tout Entrepreneurship As Panacea For Poverty

Catatan Hujung Minggu

Perlis Darul Kopi Ada 100 Port Untuk Ngopi Di Perlis

Teroka Pemikiran Baharu Bina Ekosistem Teknologi Ai

Pendapat Pelabur Asing Kerajaan Melayu Kerajaan Korup

Maksud All Eyes On Rafah

Savour Malaysia Tour Packages Provided By Malaysian Aviation Group

Majlis Rumah Terbuka Koperasi Norras Berhad



Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra


Chonggu Experimental School By Bau Brearley Architects Urbanists In Shanghai China

Wang Ehsan Ke T Ganu Kelantan Tanda Kerajaan Madani Adil

Beraninya Kata Saya Pernah Bercinta Dengan Aliff Didi Astillah

Macc Proposes Criminal Charges In Case Involving Perlis Mb S Son

No Talks About Opening Uitm To Non Bumi Students Says Zambry

Singapore S New Pm Takes Office Pledging To Lead In His Own Way