Recap Julai 2019


Recap Julai 2019 | Dah hari last bulan Julai pun. Besok dah masuk bulan Ogos, bulan Kemerdekaan Malaysia. So bulan Julai ni apa yang best dalam hidup korang? Sebelum tu meh Fadzi share apa yang yang jadi dalam hidup kiteorang.

Recap Julai 2019Tak sangka kan dah masuk bulan ketujuh tahun 2019 ni. Rasanya banyakkkkk sangat benda Fadzi tak buat lagi. Meh Fadzi share sikit recap untuk bulan ni.
Fadzi Tak Ada Achievement Bulan NiJujur Fadzi cakap, bulan Julai ni rasa macam rak ada pencapaian apa-apa pun untuk Fadzi. Perkara yang boleh buat kenangan atau untuk diingatkan pun tak ada apa-apa. Sedih pulak bila fikir balik.

Bulan Ogos ni Fadzi kena buat sesuatu yang Fadzi boleh ingat dan abadikan dalam recap bulan depan. KENA!


Zul Pergi Kursus Communication SkillBulan ni Zul ada attend satu lagi kursus. Under company dia. Alhamdullilah. Bagus betul company Zul ni. Kursus kursus macam ni sedikit sebanyak dapat tambah value dalam kerjaya Zul.

So far, Zul memang suka company ni. Dah nak masuk 7 tahun kot dia kerja dekat situ. Dari intern terus kerja. Gaji bagus, benefit pun bagus. Zul tengah nak capai satu target hujung tahun ni. Tolong doakan Zul dapat capai target die guys.
Aneeq Ada Animal Costume PartyAwal bulan Julai ni Miss dekat school Aneeq ada bagitau hujung bulan diaorang nak buat Animal Costume Party dekat school. Bila sebut Animal Costume Party, Fadzi fikir mestilah kena pakai costume.

Jadi gigih Fadzi cari costume animal dekat Shopee. Ada yang Aneeq berkenan. Dia kata nak jadi zebra. Fadzi pun beli satu costume zebra dengan harga RM32.80. Murah lah jugak. Selesa pun selesa.

Hari ni Aneeq pergi sekolah pakai costume zebra tu. Anas pun pakai jugak. Anas punya tu sebenarnya onesie je. Onesie zebra tu Aneeq punya dulu. Dia pakai masa kecik kecik. Cik De beli kan.


Bulan ni juga Aneeq ada join satu coloring competition. Tak ada lah competition besar pun. Hari tu ada Fadzi pergi shopping groceries dekat Lulu Hypermarket. Tengah shopping diaorang ada buat announcement ada coloring contest. Fadzi pun saja suruh Aneeq join.

Aneeq pulak kata okay je. Ha, join lah dia coloring contest tu. Color pun tak serius sangat. Tapi organizer dia bagi jugak lah hadiah untuk saguhati. Bila Fadzi tanya nak join lagi tak contest macam ni. Aneeq kata nak. 

Bagus jugak kalau dia join contest contest macam ni. Boleh boost Aneeq punya confidence. Ye tak?


Anas Tumbuh Gigi Lagi SatuAnas tumbuh gigi lagi satu guys. Zul yang perasan dulu. Patutlah lately Anas restless betul. Baring menangis, duduk menangis, dukung menangis, acah acah pun menangis.

Bila bagi makan atau bagi teether untuk gigi, baru dia senyap. Tapi dalam gigit gigit tu, berbunyi jugak lah merengus dia tu. Kesian Anas. Sakit ye tumbuh gigi ni. 

Sekarang ni Anas punya air liur selalu meleleh. Fadzi pun apa lagi. Suruh Aneeq yang lap kan air liur Anas. Aneeq tu walaupun dia eiiwww eiiiwww konon geli, tapi dia buat jugak. Sayang Aneeq hahahha.

Itu je main highlight untuk bulan ni. Korang pulak macam mana Julai korang? Ada yang best nak share?




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.fadzirazak.com/2019/07/recap-julai-2019.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Air Selangor Hentitugas 4 Logi Rawatan Akibat Pencemaran Diesel 21 Julai 2019

Air Selangor Hentitugas 4 Logi Rawatan Akibat Pencemaran Diesel 21 Julai 2019

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 549 hits
Rakyat Selangor akan mengalami gangguan bekalan air 21 Julai 2019 Kurang dari 3 hari masalah gangguan ini berlaku di kawasan Petaling Klang Shah Alam Gombak dan Kuala Langat Air Selangor The post appeared first on
Hijabista Jawi Lipstik Untuk Hijabista Edisi Julai September 2019 Dengan Surprise Box

Hijabista Jawi Lipstik Untuk Hijabista Edisi Julai September 2019 Dengan Surprise Box

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 547 hits
Assalamualaikum Selamat pagi buat semua pembaca Pagi ini Fiza nak kongsikan Surprise Box yang berwarna pink Kemain cantik warnanya sampaikan teringin nak dapatkan Kebetulan pagi tadi singgah di 7 Eleven Sg Buloh Ternampak kotak pink di huju...
Analisis Teknikal Tahap Urusniaga Utama Untuk Pasangan Mata Wang Usd Jpy 23 Julai 2019

Analisis Teknikal Tahap Urusniaga Utama Untuk Pasangan Mata Wang Usd Jpy 23 Julai 2019

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 250 hits
Asia Jepun akan mengeluarkan data BOJ Teras CPI y y dan Amerika Syarikat akan mengeluarkan data beberapa data ekonomi seperti Indeks Pembuatan Richmond Jualan Rumah Sedia Ada dan HPI m m Oleh itu terdapat kebarangkalian pasangan mata wang U...
Cerekarama Sabtu Ni 27 Julai 2019

Cerekarama Sabtu Ni 27 Julai 2019

papar berkaitan - pada 25/7/2019 - jumlah : 295 hits
Atas Satu Janji Assalamualaikum hai Seperti kebiasaan Bila ada peluang Fiza akan update sedikit info berkenaan drama di TV Maybe bagi yang nak menonton atleast ia memberi sedikit gambaran scene yang terdapat dalam sesuatu drama Sumber dari ...
Karnival Minggu Keusahawanan Pks 2019 Di Teluk Cempedak Kuantan Pahang Pada 26 28 Julai

Karnival Minggu Keusahawanan Pks 2019 Di Teluk Cempedak Kuantan Pahang Pada 26 28 Julai

papar berkaitan - pada 25/7/2019 - jumlah : 849 hits
hai assalammualaikumKarnival Minggu Keusahawanan PKS 2019 Di Teluk Cempedak Kuantan Pahang Sekarang nad tengok ramai dah Perusahaan Kecil dan Sederhana di Malaysia ni Kebanyakan orang kita memang suka buka bisnes secara kecil kecilan Kadang...
Hi Home Property Event Acara Hartanah Unik Yang Akan Berlangsung Pada 25 Julai 2019

Hi Home Property Event Acara Hartanah Unik Yang Akan Berlangsung Pada 25 Julai 2019

papar berkaitan - pada 20/7/2019 - jumlah : 229 hits
Anda pastinya sudah biasa ke acara hartanah konvensional yang berlangsung setiap tahun Secara dasarnya di expo berkenaan akan ada pameran dan semestinya perkongsian daripada player hartanah tentang ilmu hartanah di Malaysia Bagaimana jika k...
Black Shark 2 Pro Bakal Diperkenalkan Pada 30 Julai 2019 Mungkin Dijana Snapdragon 855

Black Shark 2 Pro Bakal Diperkenalkan Pada 30 Julai 2019 Mungkin Dijana Snapdragon 855

papar berkaitan - pada 20/7/2019 - jumlah : 271 hits
Qualcomm telah pun memperkenalkan cip pemprosesan terbaru mereka pada minggu ini iaitu Snapdragon 855 Melaluinya ia menawarkan sedikit penaik tarafan kepada cip Snapdragon 855 sedia ada terutamanya dari segi penawaran prestasi dan grafik Se...
Honestbee Menggantung Operasi Sementara Bermula 22 Julai 2019

Honestbee Menggantung Operasi Sementara Bermula 22 Julai 2019

papar berkaitan - pada 19/7/2019 - jumlah : 250 hits
Honestbee merupakan salah satu syarikat penghantaran tempatan yang membolehkan pengguna membuat tempahan barangan runcit dan makanan Ia telah beroperasi sejak 2015 yang lepas dan hari ini mereka membuat pengumuman mengejut mengatakan akan m...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik