Realme Aiot Sports Gajet Terbaik Untuk Bersukan


Baharu sahaja melancarkan produk AIOT 3.0 April lalu, realme kini hadir dengan AIOT Sport yang khas untuk mereka yang aktif bersukan. Ia termasuklah realme Watch 2 Pro, Buds Wireless 2, Buds Wireless 2 Neo, dan Pocket Bluetooth Speaker. 


realme AIOT Sports direka khusus untuk mereka yang gemar bersukan di mana setiap gajet membantu menjejak dan mengumpul maklumat tentang aktiviti fizikal, serta peranti yang membolehkan mendengar muzik dengan selesa sewaktu bersukan. 
 


 
realme Watch 2 Pro
Penjejak kesihatan sudah tidak dapat dipisahkan dengan aktiviti sukan. realme Watch 2 Pro adalah peranti sempurna kerana lengkap dengan 90 mode sukan dan sejumlah fungsi yang membantu anda memantau kecergasan harian.  
 
Baca: RM149, realme Watch 2 Memang Berbaloi



Apa yang membezakan Watch 2 Pro dengan Watch 2 yang dilancarkan tempoh hari? Ia adalah saiz skrin yang lebih besar iaitu 1.75 inci berbanding 1.4 inci pada Watch 2. 
 


30 fps high refresh rate - Skrin lebih responsif dan lancar  Skrin berresolusi 3320x385 pixels, keterangan 600 nits - Paparan lebih terang dan tajam. Kaca 2.5D - Tahan calar, melancarkan skrin sentuh, dan tidak meninggalkan kesan cap jari. Menawarkan lebih 100 jenis watch faces untuk anda pilih. 

Health Assistant
realme Watch 2 bukan sekadar smartwatch yang menerima notifikasi sosial media & panggilan. Tetapi berfungsi sebagai fitness tracker yang lengkap melalui Real Sports Engine yang terbina di dalamnya. 



90 Sport Modes - Outdoor Run, Indoor Run, Outdoor Walk, Indoor Walk, Outdoor Cycling, Spinning, Hiking, Swimming, Basketball, Yoga, Rowing, Elliptical, Cricket, Strength Training, Free workout, and even dancing!


Memantau oksigen dalam darah & degupan jantung - Fungsi ini biasanya hadir pada smartwatch premium. Biarpun bacaan ini boleh anda rujuk untuk pantau kesihatan harian.     
 
Pelbagai fungsi kesihatan - Peringatan sekiranya tidak aktif, sleep monitoring, hydration reminder, goal achievement reminder and meditation relaxing. I find hydration reminder is really helpful. Ini dapat bantu anda supaya sentiasa minum air dan kekal hydrated.  


Smart features lain yang berbaloi

Dengan Watch 2 ini, adan boleh kawal pelbagai peranti AIoT seperti Buds Air & Buds Q series, bluetooth speakers.     
     

Remote camera di mana anda boleh ambil gambar sekiranya bersendirian.       Kawal semua fungsi dengan aplikasi realme Link.  Semua bacaan kesihatan, tukar watch face, ubah setting, dan macam-macam lagi.       Kalis air IP68 - Tidak perlu ditanggalkan ketika basuh tangan.  Kalis percikan air & peluh.      Dual-Satalite GPS 390 mAH, mampu bertahan selama 14 hari. Kawal lagu



Harga: RM299
Link pembelian:


Buds Wireless 2
realme Bud Wireless 2 adalah wireless earphones terbaik buat penggemar aktiviti jogging. Disangkut pada leher membuatkan ia tidak jatuh disaat berlari. Bahan binaannya juga kukuh membuatkan ia selesa dan tidak mudah jatuh dari telinga. 


Active Noise Cancellation up to 25dB - Menapis bunyi luar seperti kereta, keretapi, dan peralatan rumah yang mengganggu pendengaran muzik. 
Trasparency mode - Sewaktu memakai, anda masih boleh mendengar perbualan orang sekeliling melalui microphone yang terbina di dalamnya. 
Dart Charge - Bertahan selama 12 jam dengan cuma 10 minit pengecasan.
Sony LDAC Hi-Res Audio - Menghasilkan kualiti bunyi yang mengagumkan setanding wireless earphones kelas atasan.  





22hrs Total Playback 88ms Super Low Latency - Sesuai untuk gaming (sound tidak delay)
13.6mm Bass Boost Driver -
Vocplus AI Noise Cancellation for Calls  Magnetic Instant Connection  Trendsetting Design (Cat’s eye stone design)  Voice Assistant at Your Service
IPX5 Water Resistant - Kalis percikan air dan peluh

Selain itu Buds Wireless 2 juga mendapat sentuhan dari The Chainsmokers dalam mendapatkan kualiti bunyi terbaik dalam industri muzik.  
 
Harga: RM199 | RM129 pada 6 June 2021 
Link pembelian: 



Buds Wireless 2 Neo

Ia merupakan versi 'lite' berbanding Buds Wireless 2, walau bagaimanapun kualiti bunyi dan spesifikasi lain masih lagi hebat. 



11.2mm Dynamic Bass Boost Driver Bass Boost + Bass Enhancement - Menjanjikan kualiti bass bak menyaksikan persembahan secara langsung. 17hrs Total Playback 88ms Super Low Latency - Sesuai untuk gaming   10mins Charge for 120mins Playback Type C charging & quick charging ENC Noise Cancellation Algorithm - Menapis bunyi persekitaran sewaktu menjawab panggilan Magnetic Instant Connect  23.1g Flexible Neckband  Quick Switch Between Devices realme Link App with 3 EQ Presets IPX4 - Kalis peluh dan percikan air.< br />


Ini merupakan earphone wireless 'entry-level' yang sesuai untuk golongan muda memandangkan ia cuma berharga RM49.
 
Harga: RM99 | RM49 pada 6 Jun 2021

Link pembelian: 

 
Pocket Bluetooth Speaker
realme loves music, cant you tell. baharu sahaja melancarkan Cobble Bluetooh Speaker. Kini Pocket Bluetooth hadir dengan saiz lebih kecil yang boleh dimasukkan ke dalam poket dan boleh dibawa ke mana sahaja. 
 


 
Ia hadir dengan spesifikasi:
3W Dynamic Bass Boost Driver  Stereo Pairing 88ms Super Low Latency (Gaming Mode)  Additional  IPX5 Water Resistant  Long Battery Playtime Up to 6hrs  Three Equalizer Presets  Type-C Port  Extra Bass Radiator

Biarpun bersaiz kecil, bunyinya amat kuat yang membolehkan anda mendengar muzik atau menonton filem bersama yang tersayang.  
 
Harga: RM79
Link pembelian



Keempat-empat peranti realme AIOT Sports ini ternyata memenuhi kehendak mereka yang kerap bersukan. Anda bukan sahaja boleh memantau kegergasan, bahkan dapat mendengar muzik berkualiti agar aktiviti lasak lebih menyeronokkan.















Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.nikkhazami.com/2021/05/realme-aoit-sports-gajet-terbaik-untuk-sukan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hisense Penyaman Udara Kaset Siling Terbaharu Teman Terbaik Di Tempat Kerja

Hisense Penyaman Udara Kaset Siling Terbaharu Teman Terbaik Di Tempat Kerja

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 297 hits
Penghawa dingin jelas merupakan elemen penting untuk tempat kerja yang selesa Mempunyai ruang yang selesa membolehkan pekerja anda bekerja di bawah persekitaran yang menyeronokkan yang dapat meningkatkan produktiviti mereka Penyaman Udara K...
Patuh Sop Cara Terbaik Kawal Covid 19

Patuh Sop Cara Terbaik Kawal Covid 19

papar berkaitan - pada 19/5/2021 - jumlah : 234 hits
Menyalahkan kerajaan dalam soal kegagalan mengawal wabak Covid 19 bukan satu kaedah membawa kebaikan Budaya suka menyalahkan pihak lain tidak akan mengubah keadaan Cuba tanya apa peranan rakyat untuk mengawal wabak Covid 19 yang kembali men...
Cerita Ini Gambarkan Makna Khidmat Pelanggan Terbaik Yang Perlu Dicontohi

Cerita Ini Gambarkan Makna Khidmat Pelanggan Terbaik Yang Perlu Dicontohi

papar berkaitan - pada 20/5/2021 - jumlah : 231 hits
Khidmat pelanggan terbaik untuk dihadam dan cuba di amalkan Ini satu cerita benar yang saya baru baca Teruja nak kongsikan cerita ni hari ni juga jadi saya terus tulis dan The post appeared first on
Mantap Berpisah Wulan Guritno Ingin Perceraiannya Jadi Yang Terbaik Di Indonesia Demi Anak

Mantap Berpisah Wulan Guritno Ingin Perceraiannya Jadi Yang Terbaik Di Indonesia Demi Anak

papar berkaitan - pada 21/5/2021 - jumlah : 219 hits
Tak ingin perpisahan mereka membebani sang anak Wulan dan Adilla berusaha akur Mereka bahkan masih sering nongkrong dan melanjutkan bisnis bersama
Nota Dan Koleksi Simpulan Bahasa Terbaik

Nota Dan Koleksi Simpulan Bahasa Terbaik

papar berkaitan - pada 17/5/2021 - jumlah : 414 hits
Nota dan Koleksi Simpulan Bahasa Terbaik ini turut mengandungi set soalan yang dapat membantu para pelajar menguasai simpulan bahasa dengan cemerlang Simpulan Bahasa menjadikan sesuatu kenyataan untuk menjadi lebih tertarik kerana penggunaa...
Dinobat Drama Terbaik Beyond Evil Menang Besar Di Anugerah Baeksang Ke 57

Dinobat Drama Terbaik Beyond Evil Menang Besar Di Anugerah Baeksang Ke 57

papar berkaitan - pada 14/5/2021 - jumlah : 229 hits
Kelmarin telah berlangsung majlis berprestij iaitu Anugerah Baeksang ke 57 ianya berlangsung tanpa penonton bertempat di dewan Kintex Ilsan Ternyata menjadi pilihan ramai dan pengkritik drama Beyond Evil menang besar pada malam tersebut Buk...
Cara Terbaik Memperkenalkan Diri Ketika Temu Duga

Cara Terbaik Memperkenalkan Diri Ketika Temu Duga

papar berkaitan - pada 8/5/2021 - jumlah : 388 hits
Cara Terbaik Memperkenalkan Diri Ketika Temu Duga dikongsikan kepada anda semua untuk menghadapi temu duga pekerjaan kemasukan universiti dan sebagainya Perkenalan diri merupakan soalan yang wajib ditanya ketika temu duga Walaupun soalan se...
Video Inikah Contoh Terbaik Ikon Integriti Terima Rasuah Naik Jet Macamana Pulak

Video Inikah Contoh Terbaik Ikon Integriti Terima Rasuah Naik Jet Macamana Pulak

papar berkaitan - pada 8/5/2021 - jumlah : 282 hits
Ia berperanan dalam pelaksanaan analisis persekitaran dan penilaian risiko rasuah seterusnya ke arah perangkaan pelan tindakan pencegahan rasuah dalam tadbir urus Malaysia dikenali kerana integriti dan bukannya rasuah Itulah semangat yang w...
Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Bila Duit Nak Masuk

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Vanny Vabiola Sudahi Saja Chord

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Faisal Halim Alami Kecederaan Disimbah Asid

Lemas Tiga Beranak Ditemukan Tidak Lagi Bernyawa Selepas Mandi Manda Di Sungai Balak

Peminat Tempatan Puas Oneus Gegar Kuala Lumpur Di Konsert Jelajah Ke 2 La Dolce Vita