Rangers Kurangnya Kepercayaan Pemain Pada Tim Giovanni Van Bronckhorst Kata Kenny Miller Berita Sepak Bola




Kenny Miller percaya harus ada pertanyaan serius yang diajukan tentang masa depan Giovanni van Bronckhorst di Rangers.
Rangers sekarang tujuh poin di belakang Celtic dalam perburuan gelar Liga Utama Skotlandia dengan dua pertandingan tersisa sebelum jeda Piala Dunia.
Miller percaya keputusan besar harus dibuat tentang pelatih asal Belanda itu, kurang dari setahun setelah ia mengambil alih dari Steven Gerrard sebagai manajer.
“Saya punya pemikiran sendiri tetapi di dalam gedung itu, perlu ada pemikiran serius untuk itu karena sepertinya ada sesuatu yang tidak beres saat ini,” kata mantan striker Rangers itu. Berita Olahraga Langit.
“Kami tidak pernah suka melihat manajer kehilangan pekerjaan mereka tetapi perlu ada pertanyaan yang diajukan dan perlu ada peningkatan.
Gambar:
Rangers telah kehilangan tujuh poin di belakang Celtic dalam perburuan gelar

“Jika mereka bisa melewati dua pertandingan terakhir sebelum mereka break dengan poin maksimum dan datang melalui tidak lebih dari tujuh poin di belakang, itu memberi Anda waktu lima minggu untuk melakukan beberapa pekerjaan serius dan membuat pemain kunci kembali bugar, maka semoga menyerang paruh kedua. musim.
“Gio pernah berada di sini sebagai pemain dan sekarang sebagai manajer, dia akan tahu bahwa tekanan akan berada di pundaknya terutama ketika Anda tertinggal tujuh poin setelah 13 pertandingan.
“Dia akan tahu bahwa akan ada pertanyaan nyata yang diajukan kepadanya.”
Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Sorotan dari pertandingan Liga Utama Skotlandia antara St Johnstone dan Rangers

Rangers mendominasi dalam hal kepemilikan di McDiarmid Park pada hari Minggu, tetapi gol dari James Brown dan Nicky Clark membuat St Johnstone memberikan kejutan kekalahan.
Miller percaya lebih banyak tim bisa mengambil keuntungan kecuali Rangers meningkatkan.
“Ada banyak yang hilang saat ini,” tambahnya.
“Di dalam tim ada rasa kurang percaya diri yang nyata dan saya pikir ada rasa kurang percaya satu sama lain dan bahkan berpotensi pada manajer tentang bagaimana mereka menjalankan bisnis mereka.
Gambar:
Rangers membutuhkan gol telat untuk bermain imbang 1-1 dengan Livingston di bulan Oktober

“Ada juga kurangnya kreativitas dan, ketika Anda melihat para pemain yang mereka miliki, sungguh luar biasa untuk mengatakan itu.
“Ada begitu banyak penguasaan bola dan wilayah dan jumlah umpan silang yang masuk ke kotak sangat fenomenal, tetapi tim akan dengan senang hati menanganinya. St Johnstone memiliki tiga bek tengah yang dengan senang hati menyundul semua yang masuk ke kotak dan bertahan. tujuan itu dengan hidup mereka.
“Untuk Rangers, dengan para pemain yang mereka miliki dan uang yang mereka keluarkan, seharusnya ada lebih banyak untuk menciptakan peluang itu atau banyak peluang bagus bagi penyerang Anda sehingga seseorang bisa mencetak gol.
“Ketika Anda melihat cara Celtic bermain saat ini, ada kepercayaan di sana dan sifat tanpa henti dalam permainan mereka bahwa mereka bisa pergi dan mendapatkan gol kapan saja dalam permainan.
Bisakah Van Bronckhorst bertahan di Rangers? Silakan gunakan browser Chrome untuk pemutar video yang lebih mudah diakses





Kris Boyd, James McFadden dan Andy Walker membahas masalah di Rangers dan tekanan yang meningkat pada Giovanni van Bronckhorst

Kris Boyd, James McFadden dan Andy Walker membahas tekanan yang meningkat pada manajer setelah menyaksikan kekalahan 2-1 di St Johnstone untuk Olahraga Langit.
Kris Boyd
Ya, ada banyak cedera tetapi mereka semua bertahan. Saya tidak berpikir salah satu dari mereka yang keluar akan berbuat banyak di lini depan. Ada kekurangan kreativitas. Uang dihabiskan di jendela transfer musim panas, tetapi banyak dari mereka yang tidak berhasil. Akan ada perombakan besar yang diperlukan, pertanyaannya adalah apakah Giovanni van Bronckhorst akan melihatnya? Aku tidak tahu. Klub selalu menemukan cara jika mereka akan mengganti manajer. Saya pikir masalah yang dihadapi Giovanni van Bronckhorst saat ini adalah bahkan ketika mereka menang dan ada rasa frustrasi dari para penggemar. Begitu para penggemar mulai menyuarakan pendapat mereka, sangat sulit untuk mengubahnya.
Andy Walker
Saya pikir dia pria yang pintar dan saya pikir dia pelatih yang cerdas. Saya pikir siapa pun yang bisa mencapai final Liga Europa dengan skuad yang bagus tahu apa yang dia lakukan. Saya pikir ada banyak omong kosong yang keluar dari Ibrox, dalam hal ini adalah skuad terbaik yang dimiliki Rangers selama beberapa tahun terakhir. Saya tidak percaya untuk sesaat. Jika Rangers tidak dapat memperkuat pasca-kualifikasi untuk Liga Champions maka pasti mereka tidak dapat menyingkirkan seorang manajer dan staf ruang belakangnya, mendapatkan manajer lain dan memberinya dana untuk dibelanjakan.
James McFadden
Ini adalah manajer yang membawa Rangers ke final Eropa. Jika Anda mengatakan pada saat itu bahwa November mendatang dia akan berada di bawah tekanan besar dan banyak penggemar mencarinya untuk pergi, Anda akan berpikir ada yang salah dengan Anda. Itulah sepak bola. Giovanni van Bronckhorst mengatakan mereka bisa memenangkan pertandingan setelah setengah jam, itu tidak benar. Mereka tidak menciptakan banyak peluang. Mereka tidak membumbui tujuan dan kehilangan peluang mencolok.




Source link


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.beritaviralterkini.com/rangers-kurangnya-kepercayaan-pemain-pada-tim-giovanni-van-bronckhorst-kata-kenny-miller-berita-sepak-bola/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Piala Dunia 2022 Senarai 26 Pemain Bola Sepak Argentina

Piala Dunia 2022 Senarai 26 Pemain Bola Sepak Argentina

papar berkaitan - pada 13/11/2022 - jumlah : 214 hits
Selepas kejayaan Copa America mereka skuad bola sepak Argentina merangkul trofi Finalissima 2022 dengan menewaskan Itali dan kini antara pasukan pilihan untuk menjulang Piala Dunia 2022 Lionel Scaloni telah membina sebuah pasukan yang mampu...
Apakah Gaya High Wire Tottenham Mengejar Mereka Setelah Kekalahan Yang Pantas Di Manchester United Berita Sepak Bola

Apakah Gaya High Wire Tottenham Mengejar Mereka Setelah Kekalahan Yang Pantas Di Manchester United Berita Sepak Bola

papar berkaitan - pada 1/11/2022 - jumlah : 84 hits
Kekalahan Rabu malam di Manchester United adalah penampilan mengecewakan lainnya dari Tottenham musim ini dan kali ini mereka tidak lolos begitu saja Spurs telah memainkan 15 pertandingan di semua kompetisi musim ini dan hanya sedikit yang ...
Ahli Politik Berdepan Kes Rasuah Tak Patut Jadi Calon Pru15 Kata C4

Ahli Politik Berdepan Kes Rasuah Tak Patut Jadi Calon Pru15 Kata C4

papar berkaitan - pada 3/11/2022 - jumlah : 228 hits
Ahli politik yang berdepan dakwaan rasuah di mahkamah tidak sepatutnya bertanding pada pilihan raya umum ke 15 kata Pusat Memerangi Rasuah dan Kronisme Pengerusi kumpulan anti rasuah itu Edmund Terence Gomez berkata ahli politik terbabit me...
Mic Tarik Diri Pru15 Bukan Isu Besar Kata Pemimpin Bn

Mic Tarik Diri Pru15 Bukan Isu Besar Kata Pemimpin Bn

papar berkaitan - pada 2/11/2022 - jumlah : 157 hits
Chia Wan RouKUALA LUMPUR Beberapa pemimpin Barisan Nasional menepis khabar angin kemungkinan parti komponennya MIC akan menarik diri daripada pilihan raya umum ke 15 Ahli Majlis Kerja Tertinggi Umno Isham Jalil berkata beliau tidak tahu ket...
Dap Tolak Ketuanan Melayu Benar Kata Muhyiddin Dap Ekstrem

Dap Tolak Ketuanan Melayu Benar Kata Muhyiddin Dap Ekstrem

papar berkaitan - pada 2/11/2022 - jumlah : 97 hits
agendaily com1 11 2022DAP yang turut disokong AMANAH menerusi pemimpin veterannya Lim Kit Siang memberitahu bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim bersetuju melaksanakan dasar Ketuanan Malaysia menggantikan Ketuanan Melayu Veteran DAP Lim Kit Sian...
Aku Kata Jangan Aku Kata Buat

Aku Kata Jangan Aku Kata Buat

papar berkaitan - pada 3/11/2022 - jumlah : 340 hits
Assalamualaikum Hai gegirl yang selalu berada dalam dilema semua Hawawyu Manusia takkan pernah dapat lari daripada menghadapi dilema dalam hidup Am you I right Yes I know I m always right dongak ke atas tangan di leher cekik kuat kuat lidah...
Setelah Ambil Rembau Tok Mat Kata Sungai Buloh Kerusi Selamat Khairy

Setelah Ambil Rembau Tok Mat Kata Sungai Buloh Kerusi Selamat Khairy

papar berkaitan - pada 4/11/2022 - jumlah : 148 hits
agendaily com03 11 2022Timbalan Presiden UMNO Datuk Seri Mohamad Hasan berkata Parlimen Sungai Buloh adalah kerusi selamat untuk Khairy Jamaluddin Setelah ambil kerusi Parlimen Rembau daripada penyandang Khairy Jamaluddin sejak tiga penggal...
12 Staycation Menarik Di Hulu Selangor Mahal Tapi Orang Kata Berbaloi

12 Staycation Menarik Di Hulu Selangor Mahal Tapi Orang Kata Berbaloi

papar berkaitan - pada 3/11/2022 - jumlah : 175 hits
Khusus untuk orang Selangor dan sekitarnya nak pening apa lagi Jom explore 12 Staycation Menarik di Hulu Selangor yang sangat sesuai dijadikan port lepak santai bersama rakan dan juga keluarga Untuk korang yang sangat obses dengan hutan hij...
Annuar Mahu Tanding Atas Tiket Pn Takiyuddin Kata Ada Kejutan Esok

Annuar Mahu Tanding Atas Tiket Pn Takiyuddin Kata Ada Kejutan Esok

papar berkaitan - pada 2/11/2022 - jumlah : 303 hits
agendaily com2 11 2022Ketua Puteri UMNO Kelantan Marzuani Ardila Ariffin diumum bertanding di kerusi Parlimen Ketereh menggantikan Tan Sri Annuar Musa yang digugurkan Setelah digugurkan sebagai calon Barisan Nasional bagi menghadapi Pilihan...
Kerajaan Dukung Prisip Kebebasan Berkespresi Karya

In Search Of Good Governance

Temui Michael Owen Di Aeon Mall

Macam Ni Hancur Negara 11 Pegawai Kastam Ditahan Sprm Rampas Duit Rm4 4 Juta

Salam Khamis

53 Tempat Makan Menarik Di Melaka Restoran Sedap Best

36 Tempat Makan Menarik Di Kajang Syurga Makanan Best Untuk Foodie

Nhms 2023 A Million People Aged Above 15 In Malaysia Suffer From Depression



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dua Darjat Slot Akasia TV3

Pakej Halal Murah Acheh Pulau Sabang Indonesia 4H 3M Tahun 2024

10 Filem Korea Terbaru Best 2023 2024 Boleh Tonton Secara Online

8 Fakta Biodata Johan Ghazali Jojo Atlet Muay Thai Malaysia Yang Tewas Pada Nguyen Di One Championship

10 Fakta Biodata Haneesya Hanee Dewi Remaja Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah 2024 Gandingan Erysha Emyra Tayangan TV3 Malaysia Tonton


Seterika Philips Rosak

Kronologi Kes Zayn Rayyan

Sangkut Beg Pierre Cardin Pulakkk Kat Sogo

Seorang Emak Itu

Masuk Sempadan Selatan Thailand Melalui Pengkalan Hulu Betong

Maksud Taaruf Cara Bertaaruf Mengikut Islam Tips Melakukan Bertaaruf