Rakyat Malaysia Dihidang Isu Sek Sejak 20 Tahun Lalu


FB: IBRAHIM MAT ISA
Rakyat Malaysia telah dihidangkan fitnah seks atau fitnah liwat sepanjang 20 tahun sejak 1998. Rekaan itu dilakukan oleh satu kumpulan propaganda yang mencatur siapa siapa yang akan dinaikkan menjadi pemimpin negara.
Ketua dalam urusan propaganda itu telah meninggal dunia!Namun, sepanjang 20 tahun itulah juga rakyat yang berfikiran bersih tetapi berhaluan kiri berusaha sedaya upaya menangkis fitnah dan menolak adu domba yang dimainkan.
Mencipta fitnah bukan bermakna parti yang memerintah berjaya mengurangkan keyakinan rakyat malah mereka juga berhempas pulas pula untuk mempertahankan kekuasaan. Apa yang berlaku akhirnya? Mereka juga tumbang oleh gelombang rakyat.
Permainan-permainan jahat di dalam arena politik di Malaysia seperti tiada riak hentinya. Kita mengharapkan dengan bermulanya nyaman pagi sebuah Malaysia Baharu, seluruh rakyat bersedia untuk melangkah ke arah sebuah masyarakat yang berfikiran murni serta bertekad untuk mengembalikan kewibawaan negara ini seperti yang pernah kita nikmati sekitar awal tahun 90an dahulu.
Adakah dengan bermain dengan fitnah yang merosakkan peribadi seseorang, negara dengan tiba-tiba diangkat martabat dan mencapai kemajuan demi kemajuan yang bagus sehingga membeliakkan mata dunia?
Dahulu cipta fitnah juga, sampaikan Perdana Menteri ketika itu terpaksa percaya dengan fitnah dan kerana itu bekas Timbalan Perdana Menteri ketika itu diaibkan tanpa belas kasihan. Bukankah di dalam Islam sudah lengkap hukum tuduh menuduh dalam urusan zina atau liwat. Mereka tidak pernah belajar. 
Mereka suka ikut setan!
Sepanjang 20 tahun bermain isu liwat dan jubur, berapa ramai orang Islam yang telah mati dalam keadaan mereka percaya fitnah itu. Percaya itu satu, tapi menjaja pula cerita itu ke sana ke mari untuk membuatkan ramai orang lagi percaya ia betul. Bagaimana nasib mereka di alam barzakh dalam keadaan tidak sempat bertaubat?
Sedar dahulu, sejak berada di dalam parti Islam, dan aku bersama-sama jutaan lagi rakyat bersih berhaluan kiri menolak politik fitnah. Aku bukannya sokong Anwar Ibrahim yang difitnah 100% kerana ada beberapa ketika aku mengkritik beliau dan tindakan yang diambil, akan tetapi aku berprinsip bahawa politik fitnah akan memakan diri, memakan amalan baik pemerintah dan akhirnya Tuhan menterbalikkan para pembesar yang berkuasa menyokong akan fitnah.
Sepanjang masa sejak era reformasi dan turun ke jalan raya, Malaysia tidaklah sehebat mana. Ekonomi kita bukan menjadi gah. Teknologi kita banyak terbuang. Wang kita jatuh merudum. Pelabur yang dahulu banyak menghuni Zon Perdagangan Bebas di merata tempat di Malaysia lari meninggalkan kilang dan pekerja yang kehilangan pekerjaan.
Banggakah kita dengan fitnah?
Apa yang aku tulis ini hanya asas sebuah pemikiran yang lurus supaya kita sentiasa beringat bahawa hidup kita ini berTuhan. Walau apa kita buat, ada pusingan naik dan turun serta dengan keberkatan yang Tuhan kurniakan. Kita bernasib baik kerana ramai rakyat mendoakan negara ini supaya aman.
Semoga setan yang meniup angin fitnah, yang membawa porak poranda tidak sempat untuk bercambah. Teruskan perangi fitnah dan kembalikan keharmonia negara kita!
Adios
😎 Aim
Hamzah8

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://wrlr.blogspot.com/2019/06/rakyat-malaysia-dihidang-isu-sek-sejak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Berkat Doa Sokongan Rakyat Malaysia Alhamdulillah Pembedahan Adik Ainul Mardhiah Berjaya

Berkat Doa Sokongan Rakyat Malaysia Alhamdulillah Pembedahan Adik Ainul Mardhiah Berjaya

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 581 hits
Kisah adik Ainul Mardhiah yang menjadi tular dan mendapat perhatian rakyat Malaysia yang prihatin sebelum ini telah dilaporkan selamat menjalani pembedahan kelmarin Ainul yang menghidapi kanser mulut Germ Cell Tumor yang sebelum ini seperti...
6 Gaya Memanggil Pelayan Restoran Unik Rakyat Malaysia

6 Gaya Memanggil Pelayan Restoran Unik Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 388 hits
Kredit Stok Gambar oleh Azhari Fotolestari Di Malaysia sudah menjadi kebiasaan rakyatnya yang mempunyai nama singkatan Jika seseorang itu mempunyai nama yang agak panjang individu lain akan mereka satu nama lain yang lebih mudah disebut ata...
Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa Tahun 1440h 2019m Di Seluruh Malaysia

Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Puasa Tahun 1440h 2019m Di Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 325 hits
Bulan Ramadan merupakan masa untuk umat Islam berfikir dan merenung diri sendiri bersolat membuat kebajikan dan meluangkan masa dengan keluarga serta sahabat handai Dengan berpuasa umat Islam mengharapkan mereka dapat meningkatkan disiplin ...
Kalender Cuti Umum Tahun 2020 Malaysia

Kalender Cuti Umum Tahun 2020 Malaysia

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 5804 hits
Kalender Cuti Umum Tahun 2020 Malaysia Dah cari tarikh cuti umum Tahun 2020 Di sini cik akak serta salinan tarikh cuti umum pada tahun akan datang Lebih mudah untuk perancangan tahun hadapan Murid bersekolah mulai 02 Januari 2020
Seluruh Rakyat Malaysia Tabik Dr Amalina Tak Sangka Ibu Dan Ayahnya Bukan Calang Calang Individu

Seluruh Rakyat Malaysia Tabik Dr Amalina Tak Sangka Ibu Dan Ayahnya Bukan Calang Calang Individu

papar berkaitan - pada 14/6/2019 - jumlah : 459 hits
Rakyat Malaysia menzahirkan ucapan terima kasih kepada Dr Nur Amalina Che Bakri dan pasukan pakar yang berjaya menjalani pembedahan membuang ketumbuhan pada mulut bayi sembilan bulan yang menghidap Germ Cell Tumour di sebuah hospital di Lon...
2019 Tahun Bersaranya Atlet Juara Malaysia

2019 Tahun Bersaranya Atlet Juara Malaysia

papar berkaitan - pada 14/6/2019 - jumlah : 792 hits
Nampaknya tahun 2019 meninggalkan detik suram bagi sukan negara Atlet atlet lagenda telah meninggalkan sukan kesayangan masing masing atas sebab tersendiri Jamal pun rasa sedih melihat atlet atlet yang menjuarai banyak kejohanan telah tiada...
Mesej Ringkas Ayah Ainul Mardhiah Undang Tanda Tanya Rakyat Malaysia

Mesej Ringkas Ayah Ainul Mardhiah Undang Tanda Tanya Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 11/6/2019 - jumlah : 439 hits
Mesej Ringkas Ayah Ainul Mardhiah Undang Tanda Tanya Rakyat MalaysiaS emalam SK berkongsi perkembangan terbaru adik Ainul Mardhiah yang telah diterbangkan ke United Kingdom bagi menjalani rawatan berhubung penyakit yang dihidapinya selama i...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Amalan Paling Minima Mendapatkan Lailatul Qadar

Yang Nilai Baik Dan Buruk Itu Dari Allah Bukan Dari Manusia

Oh Baju Melayu

First Blog Post

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Insider Tricks Stylists Use To Make Clothes Fit Perfectly