Quill City Mall Meriah Dengan Blokganza Dream Christmas Dream Vending Town Pada Musim Cuti Sekolah


Assalammualaikum semua! Signifikasi pada musim cuti sekolah pada hujung tahun adalah persediaan sambutan Krismas. Pelbagai sorotan aktiviti disediakan untuk memenuhi aktiviti anak-anak ketika musim cuti ini. Quill City Mall juga tidak ketinggalan mengadakan Blokganza Dream Christmas & Dream Vending Town. Jadi, Ruby bawa Adam & Alif pada 23 November 2019 yang lalu. Apa yang seronok di Quill City Mall adalah ruang parkir yang banyak. Tempat letak kereta percuma disediakan selepas pukul 5 petang pada hari kerja manakala kadar flat RM3 pada hujung minggu. Mudah untuk kami sekeluarga bergerak di dalam satu mall. Hehehe.
Quill City Mall Meriah Dengan Blokganza Dream Christmas & Dream Vending TownTerpesona dengan Blokganza Dream Christmas & Dream Vending Town pada musim cuti ini, bermula 22 November 2019 hingga 25 Disember 2019. Quill City Mall menyediakan seluruh kawasan Ground Floor dengan aktiviti menarik untuk anak-anak.
Dari kiri Ms. Shirley Leong, Group Chief Financial Controller of Quill Group of Companies, Mr. Koong Wai Seng, Group Chief Executive Officer of Quill Group of Companies & Mr. Justin Liew, Senior Vice President of Quill City Mall Kuala Lumpur semasa merasmikan Blokganza Dream ChristmasTidak seperti mana-mana tempat Krismas yang lain, tahun ini Quill City Mall KL telah mengubah Atrium Utama menjadi Blokganza Dream Christmas yang memaparkan unsur-unsur blok yang sangat unik (Santa Claus, Christmas Trees, Christmas Wreath, Red Nose Reindeer, Christmas Present Boxes, Christmas Sleigh, Christmas Candy Cane, Christmas Stockings and hats) sebagai elemen utama yang akan memancarkan kegembiraan dan mengisi udara dengan keseronokan yang tidak berkesudahan dan ketawa pada musim Natal ini.
Blokganza Dream ChristmasBlok adalah salah satu mainan berpendidikan yang membantu kanak-kanak berimaginasi. Sama seperti membina mimpi, apa-apa sahaja boleh dibina menggunakan blok. Dikelilingi oleh semua blok yang bertemakan Krismas, blok longgar ini dapat melakukan keajaiban dengan meningkatkan imaginasi dan memotivasi pemikiran kreatif di kalangan kanak-kanak. Pembeli juga akan menyaksikan pokok Krismas yang besar dibuat dari blok, berdiri teguh pada ketinggian 20 kaki di tengah-tengah Atrium Utama. Pokok ini akan terlihat apabila anda melangkah masuk ke Quill City Mall KL.
Dream Vending TownMusim ini memberi kami menjadi platform untuk kanak-kanak untuk mengetahui impian mereka sambil berseronok melalui “Dream Vending Town”; sebuah pusat bermain kanak-kanak untuk menerokai lebih banyak tentang pekerjaan dunia sebenar. Ia pameran interaktif dan drama; kanak-kanak dapat memupuk rasa ingin tahu, kreativiti, pemikiran kritikal, penyelesaian masalah dan kerja berpasukan. Instruktor akan memberi inspirasi dan memberi kuasa kepada kanak-kanak bahawa impian mereka boleh bermimpi besar.
Dream Vending Town menawarkan 10 stesen impian berperanan untuk mendidik dengan keseronokan iaitu Balai Polis, Balai Bomba, Hospital, Stesen Radio, Pusat Latihan Penerbangan, Pusat Beli-belah, Sekolah Memasak, Sekolah Peragaan / Model, Sekolah Lakonan & Hiburan dan Pusat Latihan Memandu. Tiket untuk Dream Vending Town berharga RM10 untuk setiap seorang kanak-kanak. Cuma anda perlu lihat jadual yang disediakan. Ini kerana, masa yang diperuntukkan untuk mereka selesai semua stesen adalah lebih kurang 2 jam 30 minit. Nak dapat tiket percuma? Jom sertai giveaway di facebook ruby.my.
Kaunter Jualan Sempena KrismasUnsur-unsur Krismas yang menarik menanti anda di pusat membeli-belah Quill City Mall adalah pelbagai gerai Krismas di mana para pembeli dan pelawat boleh menikmati makanan yang lazat, aktiviti interaktif yang menyeronokkan dan membeli pakaian baru untuk meraikan musim perayaan dengan penuh kegembiraan. Pastikan untuk melihat promosi daripada gerai khas seperti Robocar POLI, L.O.L Surprise, Lowe, MeTime Art dan banyak lagi.
Lighthouse Children Welfare Home AssociationSemasa pelancaran Blokganza Dream Christmas, selaras dengan semangat Krismas memberi dan berkongsi, Quill City Mall KL menjemput 20 anak-anak dari Lighthouse Children Welfare Home Association, Kuala Lumpur sebagai sebahagian daripada program CSR (Corporate Social Responsibility). Pelbagai aktiviti dan permainan interaktif yang menyeronokkan dianjurkan di pusat membeli-belah untuk kanak-kanak dan masa yang menyeronokkan bersama-sama dengan ibu bapa mereka. Selain itu, beg makanan diberikan kepada kanak-kanak ditambah dengan hidangan teh di sebuah restoran di Quill City Mall.
Dari kiri Mr. Joseph Teo, Vice President, Marketing of Quill City Mall Kuala Lumpur, Emcee from Aforadio, Ms. Shirley Leong, Group Chief Financial Controller of Quill Group of Companies, Mr. Koong Wai Seng, Group Chief Executive Officer of Quill Group of Companies, Mr. Gurmit Singh, Singaporean former actor, host and comedy performer, Mr. William, CEO of Aforadio, Mr. Justin Liew, Senior Vice President of Quill City Mall Kuala Lumpur, Santa Claus, Santa Rina, Emcee from Aforadio Dari kiri bawah Children from Lighthouse Children Welfare Home Association, Emcee from Aforadio semasa pelancaran Blokganza Dream Christmas.Menang Percutian Bersama AirAsia BIG Loyalty ? Official Mall Loyalty PartnerDengan kerjasama bersama AirAsia BIG Loyalty ? Official Mall Loyalty Partner, pembeli juga boleh menyertai Quill BIG Giveaway melalui perbelanjaan minimum sebanyak RM 100 dalam satu resit di mana-mana kedai di Quill City Mall KL untuk berpeluang memenangi sepasang penerbangan pergi dan kembali ke Seoul, Vietnam atau Hong Kong. Tempoh peraduan bermula dari 22 November hingga 25 Disember 2019. Ahli boleh mengumpulkan mata sebagai pertukaran tiket udara, bermula dari 500 mata BIG. Rujuk terma dan syarat!

Tidak lupa, anda boleh membuat penebusan Krismas apabila berbelanja di Quill City Mall:
Belanja RM30 ke atas untuk menebus baucar.Belanja RM80 ke atas untuk menebus Christmas Block Pencil Case.Belanja RM200 ke atas untuk menebus Christmas Block Notebook.* Sah sehingga stok masih ada.
Quill Guess & Win Menang Bagasi BMW M BoardcaseUntuk menghiburkan kempen Krismas, pembeli dan pelawat boleh menyertai pertandingan “Quill Guess & Win”. Peraduan bermula dari 22 November 2019 hingga 25 Disember 2019, hanya ikuti langkah-langkah mudah seperti di bawah:
Kira bilangan blok pada Pokok Krismas.Isi Borang Peraduan di Kaunter Concierge Quill City Mall, Ground FloorLIKE laman Facebook Quill City Mall.Hantar borang peraduan ke Kaunter Concierge.Pemenang bertuah dengan jawapan terdekat akan berhak memenangi beg bagasi BMW M Boardcase bernilai lebih daripada RM1,000. Juga, 3 pemenang dengan jawapan terdekat akan memenangi tiket Skyrider bernilai RM300. Rujuk terma dan syarat!

Ketika kita hampir ke Visit Malaysia 2020, Quill City Mall melaksanakan konsep pusat membeli-belah AI (Artificial Intelligence) di mana ia dapat mendidik pembeli untuk ke arah pusat membeli-belah konsep tanpa tunai dan juga menyediakan pengalaman membeli-belah yang lebih menarik tidak seperti pusat membeli-belah lain.
Di samping itu, kami mempunyai rakan kongsi baru untuk memperkenalkan kepada pengunjung iaitu Kurasi, Boom Eyewear, Akshara Palace, White House, Mekar KL Florist dan banyak lagi yang masuk pada tahun 2020.  Tidak lupa, sesuatu yang menarik akan datang tidak lama lagi; JDxPresto membuka konsepnya yang pertama di South East Asia. Kedai yang menawarkan pengalaman membeli-belah dalam talian, luar talian dan banyak lagi!
Quill City Mall Aktiviti Sepanjang Musim Cuti Ini.Akan ada aktiviti lucu yang menanti anda setiap hujung minggu di Quill City Mall KL seperti Dream Vending Town, Rancangan Fesyen, Pertunjukan Sihir, Bengkel Kanvas DIY Krismas, Bengkel Blok Unik oleh Lowe, Walking Santa Claus, Krismas Carolling dan banyak lagi.

Di samping itu, terdapat beberapa acara menarik yang diadakan di Pusat Konvensyen Quill pada 23 November 2019 dengan persembahan komedi berdiri sendiri oleh Phua Chu Kang Live di Malaysia, Peraduan Mewarna Seni Global dan banyak lagi aktiviti. Untuk maklumat lanjut mengenai acara kami, ikuti halaman Facebook Quill City Mall KL dan juga menyertai komuniti Q-Kiddies baru kami.
Facebook : www.facebook.com/quillcitymallkl
Instagram : www.instagram.com/quillcitymallkl
Website : www.quillcitymall.com.my
Q-Kiddies Club : www.facebook.com/groups/QKiddies.QCMKL


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2019/11/quill-city-mall-meriah-dengan-blokganza.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Program Hafazan Al Quran Tahfiz Cilik Mtpi Musim Cuti Sekolah Siri 4

Program Hafazan Al Quran Tahfiz Cilik Mtpi Musim Cuti Sekolah Siri 4

papar berkaitan - pada 11/3/2020 - jumlah : 389 hits
Program Hafazan Al QuranTahfiz Cilik MTPI Musim Cuti Sekolah Siri 4Aktiviti yang dijalankan Hafal Surah An Nas sehingga surah Al Balad Hafal Surah An Nas sehingga surah Al Insyiqaq Hafal Surah An Nas sehingga surah An Naba Tarikh Aktiviti 1...
5 Aktiviti Menarik Musim Cuti Sekolah 2020 Di Kuala Lumpur

5 Aktiviti Menarik Musim Cuti Sekolah 2020 Di Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 481 hits
Hi semua Musim cuti sekolah menjelang tiba Namun penularan wabak Koronavirus di seluruh dunia sangat membimbangkan Pasti ibu bapa khuatir nak pergi bercuti di luar negara Memandangkan keadaan di Malaysia masih lagi terkawal mungkin cuti sek...
Lost World Of Tambun Awesome Holidays Time To Play Hanya Di Musim Cuti Sekolah Ini

Lost World Of Tambun Awesome Holidays Time To Play Hanya Di Musim Cuti Sekolah Ini

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 244 hits
Cabar diri korang pada musim cuti sekolah ini dan siap sedia untuk melakukan apa sahaja Lost World Of Tambun akan menjadi taman tema yang pertama dimana mereka akan bekerjasama dengan Hot Wheels dan Barbie bagi menyambut kedatangan para pen...
Quill City Mall Kuala Lumpur Terajui Forum Pakar Untuk Membincangkan Era Phygital Runcit

Quill City Mall Kuala Lumpur Terajui Forum Pakar Untuk Membincangkan Era Phygital Runcit

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 233 hits
Dulu bila plan nak keluar atau bershopping mesti kena make sure duit cash cukup dalam wallet apetah lagi andai port shopping kita tu adalah Kawasan yang agak sukar untuk mendapatkan ATM Machine kan Belum lagi cerita beratur Panjang dan pali...
Keriangan Cuti Sekolah Musim Ini Bersama Captain Quack And Friends Hanya Di Sunway Lagoon

Keriangan Cuti Sekolah Musim Ini Bersama Captain Quack And Friends Hanya Di Sunway Lagoon

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 386 hits
Musim cuti sekolah kian hampir dan sudah tiba masanya untuk bersama meraikan keriangan cuti sekolah musim ini bersama Kapten Quack Kawan kawan bermula dari 23 November sehingga 31 Disember 2019 Korang dah bersedia dengan pelbagai acara dan ...
2 Anak Teruna Berkhatan Serentak Awal Cuti Sekolah Hujung Tahun 2019

2 Anak Teruna Berkhatan Serentak Awal Cuti Sekolah Hujung Tahun 2019

papar berkaitan - pada 20/2/2020 - jumlah : 342 hits
Alhamdulillah Lega sudah satu hal ni 2 orang anak teruna berkhatan serentak Seorang umur 6 tahun dan adiknya masuk 4 tahun Siap doktor servis datang rumah lagi Teringat macam ibu bersalin di This is a content summary only Visit my website f...
Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 4

Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 4

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 241 hits
There is no excerpt because this is a protected post
Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 5

Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 5

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 198 hits
There is no excerpt because this is a protected post
Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Investment Grade 5 Lots From Bonhams 2024 Autumn Stafford Sale

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Menu Dinner Pak Zain Discharged

Ulangtahun Kelahiran Dak Kakak Dan Gerakan Reformasi

Baru Draf La Benggong Rupanya

Doa Naik Kapal Laut


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Khasiat Jus Tembikai Rahsia Awet Muda Dan Ceria Sepanjang Hari

Resepi Mooncake Halal

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Penyelewengan Akidah Pemimpin Gisb Dakwa Mampu Hubungi Nabi Dalam Sedar Bekas Ahli

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group