Keriangan Cuti Sekolah Musim Ini Bersama Captain Quack And Friends Hanya Di Sunway Lagoon








Musim cuti sekolah kian hampir dan sudah tiba masanya untuk bersama meraikan keriangan cuti sekolah musim ini bersama Kapten Quack & Kawan-kawan  bermula dari 23 November sehingga 31 Disember 2019



Korang dah bersedia dengan pelbagai acara dan aktiviti menarik sepanjang berada dalam Sunway Lagoon nanti?, kerana pelbagai aktiviti yang menyeronokkan dengan Kapten Quack & Kawan seperti parade mascot terbesar - Kapten Quack & Kawan Summer Splash Parade, Kiddie Paddle Bot, Acro-BATS, Hopscotch, Take Home Garden, Penjimatan Batu Magical, Soap Giant Bubbles, Baking Decorating Cupcake, dan Meet & Hug sesi ramah mesra bersama dengan character kegemaran korang. Tahu tak ada pelbagai lagi acara menarik antaranya korang juga akan dihiburkan dengan persembahan istimewa seperti Karnival Circus Special, Parti Pantai Lap-out dan banyak lagi



Pengalaman yang tak dapat dilupakan dimana , diberi kesempatan untuk merasai semua aktiviti yang terdapat di dalam taman tema Sunway Lagoon. OMG i must say its crazy guys, challenge yourself untuk explore all the theme park punya water park. Korang kena bawa anak-anak bagi meraikan musim cuti sekolah yang mana ia akan meninggalkan kesan yang amat menyeronokkan. Bagi I azriel sangat enjoy untuk setiap landmark yang ada di Sunway Lagoon. Ternyata kelainan yang dibawa oleh Sunway Lagoon kali ini adalah dimana, sambutan Christmas dan juga cuti sekolah turut sama diraikan sekali gus dan ia menambahkan lagi keriangan ahli keluarga korang terutama kanak-kanak untuk berseronok bersama watak-watak kegemaran mereka.






Oklah antara pakej meal combo yang bakal disediakan untuk acara Christmas Sea Sun.Semuanya sedap dan nyaman.Makan tepi laut like Crazy Rich Asian hihi


Sementara itu pelbagai aktiviti lain turut boleh dinikmati dan korang kena cuba cabar diri korang untuk rasai sendiri pengalaman untuk semua water park aktiviti dibawah seperti
Waterplexx 5D

Nikmati perjalanan hebat dan pengalaman sinematik seperti tiada yang lain, semasa anda bergerak melalui perjalanan pelbagai deria yang penuh dengan keseronokan dan tumpahan! Dengan angin, kabus, kabus, semburan, pancutan air, jet air, cahaya, laser, visual 3D, bunyi dan pergerakan; Waterplexx 5D berjanji untuk benar-benar basah dan liar.

Vuvuzela

Menyelam ke dalam terowong - Dilancarkan dari menara 11 tingkat tinggi, terjun melalui air bergelora seperti jeram dengan lilitan dan giliran kemudian menjunam ke dalam perjalanan air terbesar di Malaysia di mana korang akan dimakan oleh (binatang)terowong gelap itu iaitu Vuvuzela.

Little Zimbabwe

Biarkan anak-anak melepaskan diri di taman air interaktif Little Zimbabwe, sebuah kampung Afrika yang lengkap dengan pondok-pondok dan pahlawan Masai yang menjaga pintu masuk.

Yang menarik lagi ialah


TANAH TEMPAT NICKELODEON pertama di  ASIA


Masuk ke pintu gerbang Nickelodeon Lost Lagoon dan terpesona oleh tamadun yang hilang ini yang dikelilingi oleh hutan hujan semulajadi yang subur. Bersiaplah untuk pengembaraan yang basah dan menarik apabila anda menerokai kawasan fantasi ini yang penuh dengan tunggangan air yang besar dan taman permainan air, berjalan-jalan kanopi dan laluan melayari, air terjun yang indah dan tapak perkhemahan rekreasi. Terletak di tengah-tengah 10 ekar hutan hujan tropika yang rimbun dengan lebih daripada 12 rides dan atraksi menyediakan gabungan keseronokan dan mesra keluarga untuk peminat dan pelawat dari semua peringkat umur. Lihat, Tanah Nickelodeon Bertemakan Pertama Asia. 





Adventure SpongeBob
Splash Ditemui di antara runtuhan peradaban yang lama hilang, membangkitkan jam hiburan keluarga tanpa henti. Mengalami geysers, kanon air, air terjun, slaid ke bawah dan bermain tangkapan dengan SpongeBob dan Bikini Bottom Gang! Bersiaplah untuk membesarkan tamadun yang dikuasai oleh Slime dan menyertai sambutan untuk penghormatan terakhir 'Deluge Lime Besar'. Pusingkan hijau untuk hari ini dan nikmati kekacauan bebas dengan penuh senyuman dan ketawa, tetapi selamat dan bertanggungjawab


Monsun 360
Bersiaplah untuk undur monsun 360, 3! .. 2! .. 1 !, menghadap ke hadapan, melintasi senjata, menunggu dengan harapan untuk pintu perangkap terbuka di bawah anda yang akan mengambil perjalanan ke dalam jatuh bebas menegak yang teguh. Cabaran antara satu sama lain ke perlumbaan mendebarkan yang mencapai kelajuan sehingga 60 kph atau 0-2.5 g di bawah 2 saat yang akan membuatkan anda terengah-engah.

Jungle Fury
Jungle Fury
The Fury of Jungle at Nickelodeon Lost Lagoon akan membawa anda pada perjalanan yang paling mendalam dengan keluarga dan rakan-rakan anda, mengalami kejutan kejutan, berpusing-pusing dan berakhir dengan keseronokan keluarga yang sihat yang memastikan keluarga bahagia selalu bersama-sama!

Kubarango
Kubarango
Pengalaman Kubarango di mana anda akan dilepaskan ke dalam kejatuhan curam sebelum ia membawa anda ke atas pengalaman menegak yang dekat untuk momen tanpa berat dan mundur ke dalam kejatuhan bebas yang terbalik sebelum anda kembali dengan percikan!



Splish Splash membolehkan anda menyejukkan dengan pelbagai ciri air yang menggabungkan untuk mewujudkan pengalaman semburan air interaktif. Warna-warna cerah dan pelbagai kesan air seperti jet, jatuh, kubu-kubu dan lebih banyak mewujudkan suasana yang menarik untuk kanak-kanak bermain.

Primeval

The Primeval ditetapkan untuk membawa anda dalam perjalanan Lagoon Hilang kami dengan kelainan yang menarik, putaran dan tetes yang memanjat pokok, bukit dan ke dalam gullies untuk mengalami sifat yang terbaik. 3 pengalaman menaiki unik Cobra Creek, Boa Constrictor & Crocodile Gully dapat dinikmati oleh semua peringkat umur.

Hippo Valley

Lembah Hippo adalah di mana semua sungai mengalir ke dalam saluran air yang sibuk di mana suku bertemu untuk menangkap minuman dan bermalas-malasan hingga matahari terbenam. Tonton Hippos berenang di bank dan monyet yang berayun dari pokok ke pokok. Tangkap 'Whopping Splash' yang datang dengan cara anda semasa anda menikmati ketenangan hutan hujan. Anda akan mendengar gendang suku dan pahlawan suku yang memanggil perayaan!

Langkah-langkah Wonder

Menaiki Jalan Wonder, di tengah-tengah air terjun dan runtuh yang akan menarik perhatian anda ketika anda memulakan perjalanan anda ke epi-pusat empayar yang hilang. Anda akan dapat melihat kem-kem penjelajah dan ruang nanas dan benteng yang hebat di antara hutan hujan, air terjun dan koloni.


Penjelajahan Explorer

Kawasan rekreasi terletak di Nickelodeon Lost Lagoon untuk penjelajah untuk beristirahat dan bersantai. Kawasan yang cukup luas untuk berkelah atau mungkin pesta di kalangan keluarga & rakan-rakan.



Trail Penjelajah '
Ambil Jejak Penjelajah dan sertai jejak suku itu di atas pokok dan dengar burung berkicau. Nikmati pemandangan MariMari Rapids, air terjun, kolam mistik, gullies dan bukit yang menakjubkan. Jejak mungkin sedikit menakutkan bagi sesetengah orang, mengambil kursus yang lebih singkat.




Lihatlah perjalanan air tertinggi, paling besar dan paling mendebarkan di dunia!



SUNWAY LAGOON WATER PARKAfrican Pythons.Congo Challenge.Cameroon Climb.Giant Tipping Bucket.Kalahari Kids.Lake Karinba.Wave Pool.Zambezi River & Victoria Falls.

Jom lah layan gambar kami sepanjang seharian di sini.


Sebenarnya terlalu banyak i nak kongsikan sampai tak tahu nak mula dari mana, mana tidaknya kami menghabiskan masa seharian hujung minggu kami di Sunway seperti tiada hari esok. Terlalu banyak yang menarik hinggakan Azriel taknak balik. Korang kalau tak pernah sampai kesini kena bawa anak-anak, i jamin bukan sahaja anak, korang as parent pun akan tak keruan disebabkan games yang ada dalam ni semua nya best. Main air sepanjang hari memang kegemaran anak-anak. Itu adalah semestinya dan korang kena datang. Dengan pacage yang ditawarkan pihak Sunway Lagoon bersempena Chritsmas Sea Sun ini.





















So korang jom beramai ramai memeriahkan lagi musim cuti sekolah ini, dengan membawa kesayangan korang bergebira bersama  CAPTAIN QUACK AND FRIENDS di Sunway Lagoon Theme Park.






Nanti i akan update video untuk merealisasikan pengalaman i bersama keluarga di Sunway Lagoon Theme Park















Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.comelcomot.com/2019/11/keriangan-cuti-sekolah-musim-ini.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lost World Of Tambun Awesome Holidays Time To Play Hanya Di Musim Cuti Sekolah Ini

Lost World Of Tambun Awesome Holidays Time To Play Hanya Di Musim Cuti Sekolah Ini

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 218 hits
Cabar diri korang pada musim cuti sekolah ini dan siap sedia untuk melakukan apa sahaja Lost World Of Tambun akan menjadi taman tema yang pertama dimana mereka akan bekerjasama dengan Hot Wheels dan Barbie bagi menyambut kedatangan para pen...
Quill City Mall Meriah Dengan Blokganza Dream Christmas Dream Vending Town Pada Musim Cuti Sekolah

Quill City Mall Meriah Dengan Blokganza Dream Christmas Dream Vending Town Pada Musim Cuti Sekolah

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 249 hits
Assalammualaikum semua Signifikasi pada musim cuti sekolah pada hujung tahun adalah persediaan sambutan Krismas Pelbagai sorotan aktiviti disediakan untuk memenuhi aktiviti anak anak ketika musim cuti ini Quill City Mall juga tidak ketingga...
5 Aktiviti Menarik Musim Cuti Sekolah 2020 Di Kuala Lumpur

5 Aktiviti Menarik Musim Cuti Sekolah 2020 Di Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 452 hits
Hi semua Musim cuti sekolah menjelang tiba Namun penularan wabak Koronavirus di seluruh dunia sangat membimbangkan Pasti ibu bapa khuatir nak pergi bercuti di luar negara Memandangkan keadaan di Malaysia masih lagi terkawal mungkin cuti sek...
Gelombang Ke 2 Covid 19 Cuti Sekolah Minggu Depan Tangguh Bawa Anak Bercuti

Gelombang Ke 2 Covid 19 Cuti Sekolah Minggu Depan Tangguh Bawa Anak Bercuti

papar berkaitan - pada 6/3/2020 - jumlah : 663 hits
Nampaknya gelombang kedua COVID 19 ini belum menunjukkan keadaannya semakin reda Walaupun Malaysia tidaklah seteruk negara lain memandangkan kes ini semakin meningkat ia turut memberi kerisauan kepada orang ramai Menurut lapaoran Kementeria...
Ibu Bapa Tangguh Perjalanan Ke Negara Negara Berisiko Jika Tiada Keperluan Cuti Sekolah Ini Public Health

Ibu Bapa Tangguh Perjalanan Ke Negara Negara Berisiko Jika Tiada Keperluan Cuti Sekolah Ini Public Health

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 219 hits
Kementerian Kesihatan Malaysia telah mengumumkan bahawa negara kita telah memasuki gelombang kedua Covid 19 selepas 50 kes telah direkodkan dalam negara ini Memandangkan cuti sekolah yang hampir tiba Public Health Malaysia menasihatkan agar...
Kenapa Sekolah Tedi Tak Cuti

Kenapa Sekolah Tedi Tak Cuti

papar berkaitan - pada 8/3/2020 - jumlah : 212 hits
Berlalu sudah minggu yang meletihkan Macam mana tak letih kalau ada 2 pembentangan dalam seminggu Bukan mudah untuk sediakan material yang diperlukan Tapi Tedi sungguh keliru kenapa di waktu kanak kanak lain enjoy cuti sekolah mereka Tedi p...
Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 5

Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 5

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 171 hits
There is no excerpt because this is a protected post
Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 4

Protected Soalan Cuti Sekolah Tahun 4

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 217 hits
There is no excerpt because this is a protected post
Aktiviti Cuti Sekolah Yang Bermanfaat Untuk Anak Anak

Aktiviti Cuti Sekolah Yang Bermanfaat Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 307 hits
Bila masuk je cuti sekolah semua ibu bapa dah macam tak tahu apa aktiviti cuti sekolah yang menarik untuk anak anak kan Tak macam zaman dahulu cuti sekolah penuh dengan aktiviti bersama rakan rakan Zaman sekarang yang penuh dengan pelbagai ...
Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Bila Duit Nak Masuk

Perasaan Bila Orang Namakan Kucing Mereka Dgn Nama Anda

Deep Dive 5 Historic Lots From Gooding S Geared Online Sale



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Sambutan Ulang Tahun Ke 30 Dan Pelancaran 4 Model Motosikal Ktm Duke

First Impressions Make A Powerful Impact With A Creative Digital Business Card

Restoran Di Jepun Buang 25 Set Nasi Lemak Kena Tipu Ejen Dari Malaysia

Kumpulan Pro Palestin Kecam Kehadiran Syarikat Bekal Senjata Kepada Israel

Prk Kkb Boleh Tak Umno Tarik Undi Melayu

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin