Pusat Pakaian Hari Hari Pilihan Utama Ibu Bapa Lengkapkan Pakaian Anak Ke Sekolah


Pusat Pakaian Hari-Hari sememangnya sudah cukup dikenali ramai. Tidak perlu diperkenalkan lagi kerana butik yang satu ini menawarkan variasi kelengkapan pelbagai peringkat usia yang sememangnya menjadi pilihan. Paling utama harga mampu miliknya menjadikan ia terus-terusan menjadi pilihan semua.
Bukan biasa-biasa bahkan pusat pakaian yang mula diperkenalkan pada tahun 1996 ini kini mempunyai lebih 80 cawangan di seluruh Malaysia. Malah bernaung di bawah syarikat Pusat Pakaian Hari-Hari Sdn Bhd menjadikan butik yang satu ini terus sukses dalam memberikan pilihan buat semua.

Menurut Puan Hayati Mohamed, Area Manager Pusat Pakaian Hari-Hari Seksyen 7, Shah Alam yang juga turut menyelia tiga cawangan lain di Shah Alam, pemilihan pakaian pelbagai peringkat usia sentiasa menjadikan butik yang satu ini sebagai pilihan buat semua masyarakat.
Malah harga berpatutan dan mampu milik yang diperkenalkan oleh pusat pakaian ini menjadikan ia bukan satu bebanan buat pembeli. Paling utama di sini tersedia segala pakaian harian buat semua tidak kira bagi dewasa juga kanak-kanak.
Peralatan & Persalinan Lengkap Sekolah
Sejak lama dahulu, Pusat Pakaian Hari-Hari sememangnya cukup dikenali dalam menyediakan kelengkapan persekolahan anak-anak. Bukan hanya baju sekolah, seluar, kain dan tudung pelajar bahkan di sini tersedia kelengkapan lain seperti kasut, beg sekolah juga alat tulis untuk pelajar.
Menariknya kata Puan Hayati, segala kelengkapan persekolahan boleh dimiliki serendah RM150 yang merangkumi persalinan dan kelengkapan lengkap termasuk kasut dan beg sekolah. Kos sebegini pastinya merupakan kos yang cukup menjimatkan bagi golongan sederhana.

Katanya lagi fabrik berkualiti tinggi, selesa serta harga berpatutan menjadi penyebab utama Pusat Pakaian Hari-Hari menjadi pilihan utama ibu bapa menjelang sesi persekolahan yang baru.
“ Seperti yang orang ramai sedia maklum, kami mempunyai dua jenama pakaian sekolah yang menjadi pilihan ramai ibu bapa iaitu Joni & Jeni dan juga No Problem. Rata-rata yang datang ke sini sangat berpuas hati dengan kualiti kedua jenama tersebut dan sentiasa menjadi pilihan bukan sahaja ibu bapa, malah anak-anak juga.”
Umpama ‘one stop center’ untuk kelengkapan sekolah, ibu bapa boleh mendapatkan variasi pilihan baju sekolah kebangsaan dan juga sekolah agama untuk anak-anak di sini.
“Botol air juga antara salah satu produk kami yang baru diperkenalkan tahun ini. Paling menarik harga serendah RM5 hingga RM10 diperkenalkan agar tidak membebankan ibu bapa,” katanya lagi.

Bukan sahaja tiga produk baru ini bahkan produk kasut berwarna hitam turut menjadi produk utama selain pakaian asas sekolah. Harga yang ditawarkan pula hanyalah sekitar RM15 hingga RM37.90 sahaja.
Menurut Pn Hayati lagi, kesemua pakaian dan kelengkapan sekolah ini sudah pun berada di pasaran sekitar bulan Disember tahun lalu sehinggalah kini. Ini bagi membolehkan ibu bapa berbelanja di saat akhir sehingga sesi persekolahan bermula setiap tahun.
Pemilihan kain kapas dan kapas campuran membuatkan anak-anak lebih selesa malah paling utama lebih mudah digosok.
Selain kelengkapan sekolah, selaras dengan keadaan semasa dengan situasi penularan virus Covid-19, Pusat Pakaian Hari Hari juga turut menyediakan kelengkapan bagi perlindungan diri untuk anak-anak di sekolah seperti face mask, face shield dan banyak lagi.

Koleksi Baju Raya Harga Patut
Selain baju sekolah yang menjadi keutaamaan di sini. Pusat Pakaian Hari-Hari juga cukup dikenali dengan persalinan busana raya. Setiap kali menjelang musim perayaan ini, permintaan hebat daripada pelbagai golongan membuktikan bahawa pusat pakaian ini sentiasa menjadi pilihan semua.
Bukan hanya lengkap persalinan seisi keluarga, malah turut diperkenalkan dengan pakaian bagi bayi berusia satu tahun. Jadi dapatkan seisi keluarga beraya sedondon ketika hari raya.
Paling utama harga yang ditawarkan kepada pelanggan teramatlah berbaloi malah mampu milik. Selain itu juga mampu memberi keselesaan ketika beraya. Pusat Pakaian Hari-Hari juga amat menitik beratkan fabrik dengan hanya memperkenalkan fabrik yang lembut dan tidak panas.

Pelbagai Kaedah Pembayaran
Turut menawarkan pelbagai kaedah pembayaran, selain secara tunai Pusat Pakaian Hari Hari juga menerima pembayaran secara atas talian dan juga melalui pengimbasan kod seperti QR Pay, Grab Pay dan lain-lain.
Selain itu juga, penerima bantuan Kasih Ibu Smart Selangor (KISS) juga boleh berbelanja di sini untuk pakaian sekolah dan juga pakaian dalam wanita.
“Kami di sini menerima hampir semua bentuk pembayaran bagi memudahkan pelanggan yang berbelanja. Sekarang kebanyakkan pelanggan menggunakan keadah pembayaran selain tunai seperti QR Code, Boost, GRAB Pay dan banyak lagi.
“Bukan itu sahaja, penerima bantuan KISS juga boleh berbelanja di sini untuk pakaian sekolah anak dan juga pakaian dalam wanita,” tambah Puan Hayati lagi.

Pusat Pakaian Hari Hari sememangnya tempat untuk berbelanja secara bijak dan berhemah. Mempunyai pilihan untuk semua peringkat umur bukan sahaja kelengkapan sekolah, malah juga kelengkapan harian lain.
Untuk maklumat lanjut layari laman sesawang http://www.hari.com.my/
Pusat Pakaian Hari Hari merupakan salah satu Jenama Pilihan Pa&Ma 2021 untuk anugerah Pusat Pakaian Keluarga Pilihan Pa&Ma. Nak tahu senarai penuh jenama-jenama lain yang turut terpilih? Jom tengok di SINI
 
The post Pusat Pakaian Hari-Hari, Pilihan Utama Ibu Bapa Lengkapkan Pakaian Anak Ke Sekolah appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/pusat-pakaian-hari-hari-pilihan-utama-ibu-bapa-lengkapkan-pakaian-anak-ke-sekolah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Baru Hari Pertama Sekolah Kepala Anak Cedera 4 Jahitan Tapi Respons Cikgu Sangat Mengecewakan Bapa

Baru Hari Pertama Sekolah Kepala Anak Cedera 4 Jahitan Tapi Respons Cikgu Sangat Mengecewakan Bapa

papar berkaitan - pada 23/3/2022 - jumlah : 185 hits
Sememangnya setiap individu yang sudah bergelar ibu bapa pasti akan sentiasa mempunyai perasaan bimbang terhadap anak anak mereka terutamanya mengenai keselamatan anak
Hiburan Dah Macam Ada Protes Gelagat Ibu Bapa Tunggu Anak Balik Sekolah Curi Perhatian

Hiburan Dah Macam Ada Protes Gelagat Ibu Bapa Tunggu Anak Balik Sekolah Curi Perhatian

papar berkaitan - pada 22/3/2022 - jumlah : 138 hits
Setelah sekian lama semalam menjadi salah satu detik kebahagian buat ibu bapa apabila anak anak sudah mula bersekolah seperti biasa kembali Untuk minggu yang pertama ini sudah semestinya ibu bapa tidak mahu melepaskan peluang menghantar ana...
Persiapan Anak Masuk Prasekolah Ibu Bapa Perlu Tahu

Persiapan Anak Masuk Prasekolah Ibu Bapa Perlu Tahu

papar berkaitan - pada 21/3/2022 - jumlah : 218 hits
Persiapan Anak Masuk Prasekolah Ibu bapa Perlu TahuMinggu ini adalah minggu kembalinya murid ke sekolah termasuk lah anak anak Prasekolah Bermula sesi persekolahan secara rasmi untuk tahun 2022 Tahun yang agak mencabar bagi aku sebagai ibu ...
Tak Ada Isu Nak Kena Riba Anak Waktu Drive Ibu Bapa Tunggal Kena Latih Anak Pakai Carseat Awal

Tak Ada Isu Nak Kena Riba Anak Waktu Drive Ibu Bapa Tunggal Kena Latih Anak Pakai Carseat Awal

papar berkaitan - pada 18/3/2022 - jumlah : 123 hits
Bukan sekadar menyelamatkan nyawa anak bahkan pemakaian carseat kerusi keselamatan sebenarnya banyak memudahkan ibu dan ayah lebih lebih lagi pada ibu atau bapa tunggal Takkanlah nak beriba anak sambil drive kan Walau anak menangis perkenal...
Arrian Kena Join Ibu Hari Ni Selepas Tomok Kini Isteri Anak Pula Positif Covid 19

Arrian Kena Join Ibu Hari Ni Selepas Tomok Kini Isteri Anak Pula Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 10/3/2022 - jumlah : 161 hits
Selepas pulih dari Covid 19 kini penyanyi Tomok memaklumkan isteri dan dua anaknya Arrian dan Khadijah turut sama disahkan positif Covid 19 semalam Menerusi Instagram Tomok berkongsi khabar duka itu malah turut mendoakan kesembuhan buat ist...
Hiburan Kepala Anak Cedera Hari Pertama Tadika Bapa Terkilan Cikgu Hanya Minta Maaf Tak Tanya Khabar

Hiburan Kepala Anak Cedera Hari Pertama Tadika Bapa Terkilan Cikgu Hanya Minta Maaf Tak Tanya Khabar

papar berkaitan - pada 15/3/2022 - jumlah : 110 hits
Sememangnya setiap individu yang sudah bergelar ibu bapa pasti akan sentiasa mempunyai perasaan bimbang terhadap anak anak mereka terutamanya mengenai keselamatan anak Seperti satu kisah seorang bapa ini anak perempuannya berusia empat tahu...
Nak Masuk Sekolah Paling Malas Susun Buku Ikut Cara Ibu Ni Tersusun Rapi Anak Pun Mudah Nak Cari

Nak Masuk Sekolah Paling Malas Susun Buku Ikut Cara Ibu Ni Tersusun Rapi Anak Pun Mudah Nak Cari

papar berkaitan - pada 5/3/2022 - jumlah : 264 hits
Tak sampai sebulan anak anak bakal memulakan sesi persekolahan yang baru Bila dah mula sekolah paling susah anak nak buat susun buku sekolah mengikut jadual Untuk yang masih kecil terutamanya darjah 1 dan 2 memang berterabur la buku mereka ...
Mesti Dia Cerita Pengalamannya Kat Sekolah Hari Pertama Ke Tadika Kanak2 Minta Singg4h Pvsara Ibu Lepas Habis Sekolah

Mesti Dia Cerita Pengalamannya Kat Sekolah Hari Pertama Ke Tadika Kanak2 Minta Singg4h Pvsara Ibu Lepas Habis Sekolah

papar berkaitan - pada 24/3/2022 - jumlah : 121 hits
Semalam bermulanya sesi persekolah baru untuk penggal ini Pelbagai drama dapat dilihat terutamanya mereka yang pertama kali menjejakkan kaki di sekolah Selain daripada anak anak yang berasa teruja ibu bapa turut sama berdebar melihat zuriat...
Hiburan Sebab Tak Pakai Smiggle Ibu Bapa Rungsing Anak Kena Pulau Gara Gara Pakai Barang Tak Branded

Hiburan Sebab Tak Pakai Smiggle Ibu Bapa Rungsing Anak Kena Pulau Gara Gara Pakai Barang Tak Branded

papar berkaitan - pada 24/3/2022 - jumlah : 168 hits
Seolah menjadi topik tahunan apabila masuk sahaja sesi persekolahan yang baru ibu bapa di luar sana akan disajikan dengan cerita cerita mengenai pelajar didiskriminasi kerana tidak memakai barang berjenama atau branded Dan sudah pasti akan ...
Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office

Sultan Pahang Mohon Mendoakan Tengku Hassanal Segera Mendirikan Rumah Tangga

Fiersa Besari April Chord



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor

15 Fresh And Vibrant Spring Flowers Centerpiece Decorations

Saraswathy Lodges Report Against Satees Portal For Alleged Defamation

Netizens Inciting Hatred Against Footballers Being Tracked Down

Two Malaysians Injured In Narathiwat Blast Discharged From Hospital