Pulang Ke Masa Lampau Bersama Hello Kitty Gergasi 12 Pameran Sanrio Yang Menarik Wajib Anda Kunjungi


Diasaskan pada tahun 1960, Sanrio telah mencipta lebih 400 watak comel dengan Hello Kitty menjadi watak paling menyerlah. Sejak berdekad-dekad lamanya, watak ciptaan Sanrio telah memainkan peranan penting sejak zaman kita membesar sehingga kini.

Mendapat lesen daripada SANRIO dan dianjurkan oleh ALATA EVENTS dan MACEXPO, Hello Kitty dan rakan-rakan akan datang ke Malaysia untuk Pameran Our Sanrio Times – Kuala Lumpur di Dewan 5, Tingkat 5, Quill City Mall Kuala Lumpur dari 24 November 2018 hingga 6 Januari 2019, 11 pagi hingga 9 malam setiap hari!
Pameran sebesar 1,500 meter persegi menampilkan 13 zon bertemakan Sanrio ini membolehkan pengunjung melihat secara dekat dan mengambil gambar 100 daripada 400 watak comel berwarna-warni yang menawarkan pengalaman visual menakjubkan.
Pameran terbesar di Malaysia dan Asia Tenggara ini dianjurkan selama tujuh minggu merentasi cuti sekolah, Krismas serta Tahun Baru. Ia bukan saja menjadi tarikan untuk keluarga dan kanak-kanak, malah buat mereka yang berjiwa muda untuk mengimbau kenangan lalu pada masa sama mencipta pengalaman baru.
Tiket Our Sanrio Times Kuala Lumpur berharga:
Pembelian awal (dari 30 Oktober hingga 20 November 2018): RM25 Warganegara Malaysia: RM33 Tiket istimewa untuk OKU dan warga emas (dari 21 November 2018 hingga 6 Januari 2019): RM20 Tiket bukan warganegara Malaysia: RM60.
*   Kanak-kanak yang ketinggiannya 90cm atau ke atas dikenakan bayaran untuk kemasukan.
** Semua harga tiket adalah tidak termasuk RM2 yuran pemprosesan. Tertakluk kepada terma dan syarat. Our Sanrio Times

Pintu masuk ini menampilkan gaya penuh berwarna-warni Sanrio yang jelas menggambarkan tema utama pameran “Our Sanrio Times” dan secara rasmi membuka tirai perjalanan yang tidak akan dapat dilupakan. Dari generasi mana pun anda, Sanrio selalu bersama anda.
Sanrio Time Tunnel

Sebanyak 100 ahli keluarga Sanrio yang dicipta dari tahun 1970-an sehingga kini digambarkan dengan jelas. Melalui Sanrio Time Tunnel, pencinta Sanrio boleh membuka kunci kenangan yang unik.
The Retro Classic

Replika dompet syiling Hello Kitty, barangan pertama dicipta Sanrio dan julung kali dipamerkan di Malaysia. Peminat generasi pertama Sanrio pasti akan teruja dan berasa seronok di zon ini.
The Plushy World

Menampilkan patung Hello Kitty gergasi berketinggian 3.5 meter bersama-sama lebih 2,000 boneka mewah terdiri daripada 100 watak rakan Sanrio.
Paper Doll Fun

Pelbagai jenis anak patung kertas gergasi akan membuat pengunjung mengenang zaman kanak-kanak yang meriangkan dengan kawan-kawan. Semua orang boleh mencampur dan memadankan gaya Kiki dan Lala dengan almari kertas yang hebat.
Vintage Stationery House

Zaman persekolahan pastinya menjadi tempoh penting dalam kenangan kita membesar dan pastinya semua orang memiliki barangan Sanrio ketika sekolah. Di zon ini, terdapat pelbagai barangan alat tulis klasik Sanrio dari 1970-an atau 1980-an yang pasti mengamit memori pengunjung.
Banyak lagi aktiviti yang menarik yang boleh anda cuba disana. Jangan lepaskan peluang untuk meneroka pameran terbesar Our Sanrio Times – Kuala Lumpur di Dewan 5, Tingkat 5, Quill City Mall Kuala Lumpur dari 24 November 2018 hingga 6 Januari 2019, 11 pagi hingga 9 malam setiap hari!
The post Pulang Ke Masa Lampau Bersama Hello Kitty Gergasi! 12 Pameran Sanrio Yang Menarik Wajib Anda Kunjungi appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://majalahpama.my/pulang-ke-masa-lampau-bersama-hello-kitty-gergasi-12-pameran-sanrio-yang-menarik-wajib-anda-kunjungi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
15 Idea Kek Fondant Hello Kitty

15 Idea Kek Fondant Hello Kitty

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 1540 hits
Assalamualaikum Dalam masa sebulan lagi tahun 2018 hampir melabuhkan tirai Hujung tahun ini juga merupakan hari lahir Huwainaa Khayra Masa berlalu terasa cepat Huwainaa nak masuk umur setahun 115 Idea Kek Fondant Hello Kitty Untuk majlis sa...
Menarik Di Pameran Pengantin Mefa

Menarik Di Pameran Pengantin Mefa

papar berkaitan - pada 23/11/2018 - jumlah : 648 hits
Nak cari pakej kahwin Anda merancang untuk melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi dan masih lagi belum buat persiapan majlis atau pun masih lagi tercari cari pakej perkahwinan yang sesuai untuk majlis anda nanti Jika ini masalah yang sed...
Anak Daddy Tengah Work Out Ke Tu Aksi Bayi Dalam Kandungan Reaksi Yusuf Menarik Perhatian Netizen

Anak Daddy Tengah Work Out Ke Tu Aksi Bayi Dalam Kandungan Reaksi Yusuf Menarik Perhatian Netizen

papar berkaitan - pada 17/11/2018 - jumlah : 571 hits
Yusuf teruja melihat adiknya dalam kandungan ibu Hairul pula berseloroh si kecil dalam kandungan Hanis sedang bersenam Sweetnya Wow that s baby Yusuf Iskandar kelihatan excited melihat imej imbasan adik Reaksi comel Yusuf menarik perhatian ...
Soaljawab Fakta Mengenai Al Quran Menarik

Soaljawab Fakta Mengenai Al Quran Menarik

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 285 hits
Al Quran Mukjizat teragung Nabi Muhammad saw Ia adalah kitab petunjuk sepanjang zaman Isinya adalah merangkumi cerita dari dulu kini dan akan datang Sungguh hebat kalam Allah yang satu ini Al Quran pernah diciplak sejak daripada zaman jahil...
Gambar Gambar Menarik Bajetkedah2019

Gambar Gambar Menarik Bajetkedah2019

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 291 hits
Bajet Kedah 2019 telah berlansung selama lima hari bermula 11 November lalu hingga 15 November 2018 di Dewan Undangan Negeri Kedah Wisma Darulaman Alor Setar Pelbagai berita cerita menarik sepanjang sidang berlangsung kami kongsikan beberap...
Desakan Supaya Kerajaan Menarik Lesen Kedoktoran Gila Jahat Doktor Ni Memang Patut Dibuang

Desakan Supaya Kerajaan Menarik Lesen Kedoktoran Gila Jahat Doktor Ni Memang Patut Dibuang

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 346 hits
Jom Sign Petition Dia nak 5000 sign Sekarang pun dah hampir 4k sign Katanya lagi doktor ni telah merogol lebih dari 10 doktor wanita dibawah department orthopaedic Yang request petition ini juga doktor Ditambah lagi ayah kepada pesalah ini ...
Jom Bercuti Di Seoul Dengan Pakej Kombo Menarik Daripada Traveloka

Jom Bercuti Di Seoul Dengan Pakej Kombo Menarik Daripada Traveloka

papar berkaitan - pada 15/11/2018 - jumlah : 448 hits
Jom Bercuti Di Seoul Dengan Pakej Kombo Menarik Daripada Traveloka Mungkin antara kita sudah biasa dengan travel company seperti Traveloka yang sudah gah Namanya terutamanya di Asia Tenggara ini yang sudah tentunya termasuk negara tercinta ...
10 Idea Goodies Untuk Tetamu Kanak Kanak Yang Menarik Dan Paling Penting Menyihatkan

10 Idea Goodies Untuk Tetamu Kanak Kanak Yang Menarik Dan Paling Penting Menyihatkan

papar berkaitan - pada 19/11/2018 - jumlah : 1135 hits
Tuan rumah sentiasa berusaha untuk memberikan goodies atau buah tangan yang terbaik untuk para tetamu Ini sebagai tanda penghargaan kepada tetamu yang telah meluangkan masa untuk datang dan bagi menambahkan lagi keceriaan suasana majlis yan...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Bantuan Kemanusiaan

Pemberian Sempena Perayaan Songkran 2024

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Musim Panas Ini 10 Petua Hilangkan Sakit Tekak Yang Korang Boleh Cuba

Tremendous Diary 4 17

Cari Makan Lepas Berbuka