Projek Csr Dmr Darihati123mamanet Sempena Hari Bumi 2019


Projek CSR-DMR #darihati123mamanet Sempena Hari Bumi 2019 | Kalau korang follow portal Majalah Harian Wanita (www.123mamanet.com), mesti korang tau yang dieorang ada buat program amal bulan April yang lepas.


Yang menariknya, program amal portal tersebut kali bergabung bersama MBSA menerusi Program Eco Free  Market, bersempena sambutan bulan Ramadhan yang akan diadakan pada 14 April, 2019 (Ahad) bertempat di Dataran Kemerdekaan Shah Alam.  
Projek CSR-DMR #darihati123mamanet Sempena Hari Bumi 2019Sebenarnya Projek CSR-DMR ini adalah salah satu usaha syarikat DMR untuk turut sama membantu meringinkan beban golongan yang memerlukan, khususnya golongan asnaf di sekitar Shah Alam. 



Bukan tu je, projek DMR #darihati123mamanet ini juga bertujuan untuk meningkatkan keprihatinan seluruh warga Shah Alam serta para pembaca  www.123mamanet.com  agar bersikap lebih murni untuk membantu meringankan beban golongan susah yang lebih memerlukan sumbangan. 



Nak-nak lagi sempena kedatangan Ramadan dan Aidilfitri tidak lama lagi. 
Kalau korang nak tau, ini adalah kali ke lima diaorang buat progrma CSR macam ni. Fadzi pun harap sangat lebih banyak lagi golongan korporat atau individu yang berkemampuan untuk menjalinkan kerjasama atau menghulurkan bantuan untuk memberi manfaat berguna kepada masyarakat yang tidak bernasib baik di luar sana. 



Harap-harap jugak golongan yang kurang bernasib baik ini tidak berasa tersisih dan dapat menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan nanti dengan lebih bermakna.
Eco Free Market Program Eco Free Market ni dah banyak kali dah dibuat di Shah Alam ni. Tapi kali ni agak berlainan sikit. 



Setiap pengunjung yang datang, perlu membuat pertukaran barang-barang kitar semula seperti botol plastik atau botol kaca bagi mendapatkan kupon percuma. 
Kupon percuma itulah yang akan dibawa oleh pengunjung ke booth-both yang terlibat dalam program Eco Free Market ini. Menarik kan?

Selain daripada sumbangan kewangan daripada individu-individu bagi membeli barang-barang keperluan dapur seperti tepung, meehoon, gula dan lain-lain lagi, QSR Brands (M) Holding Bhd turut memberi tajaan berupa bentuk barangan keperluan dapur.
Antara barangan keperluan dapur di bawah jenama QSR Brands (M) Holding, adalah seperti produk-produk daripada Life seperti Life Sos Berperisa Tiram, Life Kicap Manis, Life Sos Chili, produk-produk daripada Ayamas Kitchen seperti  Ikan Macherel, Ikan Sardin, Pes Masak Merak, Pes Masak Kurma  dan macam-macam lagi.



Bagus kan bila ada program macam ni. Paling tidak pun dapat kurangkan sedikit beban mana-mana orang yang tak berkemampuan.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fadzirazak.com/2019/05/projek-csr-dmr-darihati123mamanet.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kenangan Hari Terakhir Persekolahan Sesi 2019

Kenangan Hari Terakhir Persekolahan Sesi 2019

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 578 hits
22 November 2019 Hari terakhir persekolahan bagi sesi 2019 meninggalkan kenangan yang bukan sedikit buat anak anak lebih lebih lagi dak Adik Tahun terakhir belajar di Sekolah Kebangsaan sebelum meneruskan sesi persekolahan di Sekolah Meneng...
Hari Peladang Penternak Nelayan Kebangsaan 2019 Angsana Johor Bahru Mall 28 Nov 1 Dec 2019

Hari Peladang Penternak Nelayan Kebangsaan 2019 Angsana Johor Bahru Mall 28 Nov 1 Dec 2019

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 746 hits
Hari Peladang Penternak Nelayan Kebangsaan 2019 Angsana Johor Bahru Mall 28 Nov 1 Dec 2019 Tarikh 28 November 2019 1 Disember 2019Masa 10 pagi 10
Keputusan Upsr 2019 Hari Ini

Keputusan Upsr 2019 Hari Ini

papar berkaitan - pada 21/11/2019 - jumlah : 486 hits
Assalammualaikum Dunia Sekadar hiasan Nie ha nak habaq hari nie21 November 2019 result UPSR dah keluar Semua calon UPSR sila semak keputusan anda di sekolah masing masing Selepas pukul 10 00 pagi yer Apa pun ini adalah permulaan untuk adik ...
Jelajah Sassh Hari Aids Sedunia 2019

Jelajah Sassh Hari Aids Sedunia 2019

papar berkaitan - pada 9/11/2019 - jumlah : 523 hits
JELAJAH SASSH HARI AIDS SEDUNIA 2019 Kota Kinabalu 6 November 2019 Sabah Aids Services and Humanitarian telah mengadakan satu sidang media yang telah berlansung di The Body Shop Suria Sabah yang dihadiri oleh Muhammad Yazid Bin MatDaud Peng...
Hari Kecemerlangan Akademik Skap 2019

Hari Kecemerlangan Akademik Skap 2019

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 607 hits
Baru sempat mama nak cerita tentang Hari Kecemerlangan Akademik kat sekolah anak2 mama Actually majlis ni pada tarikh 14 Nov 2019 lepas Start majlis kul 2 30 petang Mama dah booking ayah awal2 suh cuti 2 hari tu Khamis dan jumaat Khamis tuk...
Ibu Bapa Beratur Sendiri Beri Hadiah Kepada Murid Sempena Hari Apresiasi

Ibu Bapa Beratur Sendiri Beri Hadiah Kepada Murid Sempena Hari Apresiasi

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 716 hits
Setiap kali menjelang hujung tahun kesibukan sekolah menganjurkan majlis apresiasi kepada murid murid mereka pasti menjadi perhatian Ada yang sibuk menghias pentas menyediakan makanan memeperagakan pakaian persembahan dan pelbagai lagi acar...
Elfira Loy Kongsi Gambar Anak Sempena Hari Terakhir Berpantang

Elfira Loy Kongsi Gambar Anak Sempena Hari Terakhir Berpantang

papar berkaitan - pada 14/11/2019 - jumlah : 500 hits
Sempena hari terakhir berpantang selepas sebulan lebih berpantang Elfira Loy telah berkongsikan gambar anaknya Muhamad Rayyan Khalaf kepada umum terutamanya khas untuk semua peminatnya BACA Menerusi Instagram miliknya pelakon itu memuat nai...
Pemprov Dki Optimis Target 3 Juta Wisman 2019 Tercapai

Pemprov Dki Optimis Target 3 Juta Wisman 2019 Tercapai

papar berkaitan - pada 17/11/2019 - jumlah : 187 hits
Asiantoro mengatakan sampai akhir tahun ini Disparbud DKI Jakarta akan menyelenggarakan berbagai acara seperti festival yang menjadi daya tarik wisatawan mancanegara datang ke ibu kota
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik

Pertiwi Trending Boikot Bangkit Usahawan Bumiputera Tv Pertiwi 23 04 2024