Projek Bapak Bapak Musim 2 Ke Australia Akan Bermula Pada 2 November Ini



Aku antara peminat program Travel Lawak daripada gandingan Shuk, Mamak dan Sharif lagi. Kemudian tukar peserta kepada Dato Ramli MS, Dato Jalaluddin Hassan, Roy Azman dan Jatt Ali menerusi Projek Bapak Bapak.
Program travel ni menarik apabila kita boleh saksikan bagaimana gelagat peserta yang terlibat mengharungi cabaran yang diperuntukkan bersama-sama. Dalam masa yang sama, kita boleh juga tengok keindahan negara luar.
Sebelum ini, Projek Bapak Bapak buat pertama kali disiarkan di Astro sekitar bulan Jun yang lalu dan ketika itu mereka travel di bumi matahari terbit, Jepun. Kalau tak silap saya di Osaka dan Tokyo antara tempat yang mereka lawati.
Meskipun keempat-empat figura ini buat kali pertama digandingkan dalam satu program, tapi mereka berjaya menyajikan telatah lucu bersama selama program berlangsung, terutamanya Roy Azman sebagai killer.

Jadi dalam tempoh tersebut, banyak la aktiviti dan cabaran yang aku dah tengok. Masuk rumah hantu, main futsal atas bangunan, naik roller coaster dan macam-macam lagi. Aku masih ingat trademark Tok Ram bila taknak buat cabaran, dia takut kalau ada 'G-Force'.
Cerita santai tapi masih boleh gelak lagi. Dalam masa yang sama juga, aku minat tengok sebab dieorang berada di negara Jepun. Antara negara yang aku suka dan teringin nak travel. Sambil-sambil boleh tengok sedikit keindahan Jepun dalam rancangan ini.
Rupanya bukan aku sorang je minat tengok program ini, sebenarnya ramai dan ianya mendapat sambutan yang menggalakkan ketika itu. Disebabkan itulah, Astro mengadakan Projek Bapak Bapak musim kedua pula dan kali ini di bumi Kangaroo, Australia iaitu di Sydney dan Melbourne.
Kalau tengok video trailer yang dikongsikan oleh akaun @ZonLawak, musim kedua Travel Lawak kali ni nampak lagi menarik bila kesemua bapak bapak join dan buat cabaran yang diberikan sepanjang berada disana.

View this post on Instagram A post shared by Zon Lawak (@zonlawak)

Menurusi video tersebut, akan ada cabaran seperti sea surfing, menyelam bersama ikan dalam akuarium besar, menunggang vespa di tengah bandar, naik sampai ke puncak Sydney Harbour Bridge, main boomerang dan banyak lagi.
Masih dikekalkan dengan 4 sahabat iaitu Tok Ram, Tok Jalal, Roy Azman dan Jatt Ali. Tapi katanya akan ada tambahan 1 lagi bapak dalam musim terbaru kali ini. Betul ke? Nak tahu kena tengok la nanti masa disiarkan.
Tarikh BersiaranJadi untuk penonton yang tidak sabar-sabar nak tengok, Travel Lawak : Projek Bapak Bapak S2 akan mula bersiaran sebanyak 10 episod termasuk episod khas reunion pada 2 November 2023, setiap hari Khamis, pukul 9.00 malam menerusi saluran Astro Warna 107.
Selain itu, anda juga boleh tonton secara online striming di Astro Go khusus untuk pengguna Astro atau di platform Sooka menerusi laman web atau aplikasi mobile. Hanya perlu langgan pek Entertainment dengan harga RM15.90 sebulan.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aimanabdullah.com/2023/11/projek-bapak-bapak-2-ke-australia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Analisis Teknikal Btc Usd Untuk 6 November 2023

Analisis Teknikal Btc Usd Untuk 6 November 2023

papar berkaitan - pada 6/11/2023 - jumlah : 155 hits
Berita Industri Crypto Bekas Ketua Pegawai Eksekutif FTX Sam Bankman Fried didapati bersalah atas semua tujuh tuduhan oleh juri pada perbicaraan jenayahnya di New York selepas kira kira empat jam perbincangan Bankman Fried didapati bersalah...
Isyarat Dagangan Untuk Emas Untuk 7 15 November 2023 Tahap Utama 1 968

Isyarat Dagangan Untuk Emas Untuk 7 15 November 2023 Tahap Utama 1 968

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 190 hits
Pada awal sesi Eropah Emas diperdagangkan sekitar 1 972 76 di bawah tahap psikologi 2 000 yang terletak di 8 8 Murray dan di atas SMA 21 yang terletak di 1 936 Kita dapat melihat keletihan kekuatan kenaikan harga dan pembetulan teknikal sel...
Penguatkuasaan Operasi Bersepadu Beras Putih Tempatan Dilanjutkan Sehingga 17 November

Penguatkuasaan Operasi Bersepadu Beras Putih Tempatan Dilanjutkan Sehingga 17 November

papar berkaitan - pada 4/11/2023 - jumlah : 208 hits
LANGKAH penguatkuasaan pasukan petugas menerusi Operasi Bersepadu Penguatkuasaan Beras Putih Tempatan yang dilaksanakan sejak awal Oktober dilanjutkan sehingga 17 November ini kata Timbalan Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan Chan Fo...
Dah Bulan November 2023

Dah Bulan November 2023

papar berkaitan - pada 4/11/2023 - jumlah : 224 hits
Dah Bulan November 2023 Assalamualaikum Hai korang entri pertama di bulan November 2023 sekejap jer rasa dah masuk bulan November 2023 ni Lagi sebulan kita nak melangkah masuk tahun 2024 Sekejap masa berlalu Untuk bulan Oktober 2023 aritu a...
Bersih Adakan Pilihan Raya 7 November

Bersih Adakan Pilihan Raya 7 November

papar berkaitan - pada 3/11/2023 - jumlah : 80 hits
Bersih adakan pilihan raya 7 November Dikemas kini 41 minit yang lalu Diterbitkan pada 3 Nov 2023 11 49AM
Keputusan Afc Champion League Jdt Ulsan Hyundai 7 November 2023

Keputusan Afc Champion League Jdt Ulsan Hyundai 7 November 2023

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 214 hits
AFC Champions LeagueTarikh 7 November 2023 Masa 8 00 malamVenue Stadium Sultan Ibrahim Gelang Patah Johor BahruKEPUTUSAN PERLAWANANJDT 2 1 Ulsan Hyundai44 Heberty Fernandes 69 Ataru Esaka 87 Akhyar Rashid afcchampionsleague bolasepak footba...
1 070 Rakyat Palestin Ditahan Sejak Serangan Bermula

1 070 Rakyat Palestin Ditahan Sejak Serangan Bermula

papar berkaitan - pada 22/10/2023 - jumlah : 147 hits
1 070 Rakyat Palestin Ditahan Sejak Serangan BermulaKelab Tahanan Palestin melaporkan bahawa sekurang kurangnya seramai 1 070 rakyat Palestin dari Tebing Barat telah ditahan di tanah Palestin yang dijajah sejak perang bermula Menurut kenyat...
Sebut Firli Berangkat Ke Aceh Cuma Akal Akalan Maki Acara Roadshow Bus Kpk Tanggal 9 12 November

Sebut Firli Berangkat Ke Aceh Cuma Akal Akalan Maki Acara Roadshow Bus Kpk Tanggal 9 12 November

papar berkaitan - pada 9/11/2023 - jumlah : 73 hits
Boyamin pun mengkritik alasan Firli yang sampai harus datang ke lokasi untuk mengecek kesiapan bus maupun rangkaian acara
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Kumpul Lebih 1 000 Koleksi Nusantara Dan Melayu

Mulut Kering Ketika Bangun Tidur

Sijil Pemilikan Kenderaan Reka Bentuk Baru 2024

Yuka Kharisma Cinta Indah Buat Kanda Chord