Prn Johor Muda Bersama Anwar Dan Ph


tuncarlos.com
February 04, 2022 - Politik


KULAI: Parti Ikatan Demokratik Malaysia (Muda) hampir pasti bekerjasama dengan Pakatan Harapan (PH) untuk brrtanding dalam Pilihan Raya Negeri (PRN) Johor.

Timbalan Pengerusi PKR Johor, Jimmy Puah Wee Tse berkata, perbincangan antara PH dan Muda sedang berlangsung dan kerjasama antara kedua-dua pihak itu diyakini bakal dimuktamadkan.

“PH sudah mengadakan pertemuan dengan Muda dan kita jangka dapat capai keputusan untuk jalin kerjasama dalam PRN Johor ini. Kerjasama itu menyaksikan parti komponen PH secara bersama akan menyerahkan sebahagian kuota kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang akan ditandingi kepada Muda.

“Pertemuan pertama diadakan bersama Pengerusi Muda Johor, Mohd. Azrol Ab. Rahani dan juga Setiausaha Agung Muda, Nur Amira Aisyah Abd. Aziz sebelum Tahun Baharu Cina lalu,” katanya selepas bersama Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim melawat Pekan Kelapa Sawit yang turut dihadiri Pengerusi PKR Johor, Syed Ibrahim Syed Noh di sini hari ini.

Tambah Jimmy, satu lagi mesyuarat akan diadakan untuk memuktamadkan kerjasama berkenaan sebelum Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membuat keputusan berhubung tarikh PRN Johor pada 9 Februari ini.

Ketika ditanya ditanya sama ada akan kembali dicalonkan dalam PRN Johor ini, bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Batu itu hanya berkata sebarang keputusan akan diputuskan kepemimpinan peringkat pusat.

Sementara itu, beliau berkata, program dihadiri Anwar itu bukan satu kempen dijalankan PKR sebaliknya ia merupakan tentatif dalam siri jelajah dua hari Ahli Parlimen Port Dickson itu ke negeri ini.

“Datuk Seri (Anwar) turut dijadualkan melancarkan jentera Angkatan Muda Keadilan (AMK) sempena PRN Johor di Hotel DoubleTree, Johor Bahru, esok,” ujarnya.

Ketua Pembangkang itu tiba di sebuah restoran dan meluangkan masa untuk beramah mesra dengan pengunjung sebelum melakukan tinjauan ke lukisan mural yang popular di pekan berkenaan.

Dalam pada itu, Anwar ketika ditemui memberitahu mereka akan mengumumkan senarai nama calon-calon parti berkenaan bagi PRN Johor dalam waktu terdekat.

– UTUSAN ONLINE

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wak-labu.blogspot.com/2022/02/prn-johor-muda-bersama-anwar-dan-ph.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Prn Johor Ph Sedia Beri Peluang Calon Muda Bertanding Kata Anwar

Prn Johor Ph Sedia Beri Peluang Calon Muda Bertanding Kata Anwar

papar berkaitan - pada 26/1/2022 - jumlah : 149 hits
January 25 2022 Anwar Ibrahim yang juga Ketua Pembangkang menggariskan calon diketengahkan pada pilihan raya negeri Johor mesti kuat berpengalaman muda termasuk membabitkan wanita merangkumi semua komponen parti PORT DICKSON Pengerusi Pakat...
Prn Johor Pkr Dap Dan Amanah Terpaksa Tumpang Imej Muda

Prn Johor Pkr Dap Dan Amanah Terpaksa Tumpang Imej Muda

papar berkaitan - pada 10/2/2022 - jumlah : 170 hits
SHAH ALAM Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi mendakwa DAP Parti Amanah Negara dan Parti Keadilan Rakyat menumpang imej Parti Ikatan Demokratik Malaysia dalam Pilihan Raya Negeri Johor Beliau mendakwa ketiga tiga pa...
Muda Denies Anwar S Claim It Is Eyeing 10 Seats In Johor Says To Use Own Logo In Campaign

Muda Denies Anwar S Claim It Is Eyeing 10 Seats In Johor Says To Use Own Logo In Campaign

papar berkaitan - pada 8/2/2022 - jumlah : 146 hits
Muda president Syed Saddiq Syed Abdul Rahman arrives at the Kuala Lumpur High Court December 14 2021 Picture by Miera ZulyanaKUALA LUMPUR Feb 8 The Malaysian United Democratic Alliance has denied suggestions that it had set conditions on th...
Satukan Seluruh Kekuatan Hadapi Prn Johor Anwar

Satukan Seluruh Kekuatan Hadapi Prn Johor Anwar

papar berkaitan - pada 25/1/2022 - jumlah : 148 hits
Majlis Presiden Pakatan Harapan berpandangan pembubaran Dewan Undangan Negeri Johor ini adalah satu tindakan yang diatur khusus untuk mendesak Perdana Menteri membubarkan Parlimen dan melaksana Pilihan Raya Umum ke 15 segera Pada ketika rak...
Prn Johor Anak Jutawan Sertai Muda Curi Tumpuan

Prn Johor Anak Jutawan Sertai Muda Curi Tumpuan

papar berkaitan - pada 10/2/2022 - jumlah : 116 hits
Dian Lee anak kepada taikun hartanah Lee Kim Yew adalah antara ahli baru berprofil tinggi yang menyertai Muda baru baru ini Pembabitannya itu mencuri tumpuan khususnya buat warga maya di media sosial Malah penglibatan anak jutawan itu mence...
Pemimpin Amk Anggap Muda Manja Tanding Kerusi Mudah Di Prn Johor

Pemimpin Amk Anggap Muda Manja Tanding Kerusi Mudah Di Prn Johor

papar berkaitan - pada 11/2/2022 - jumlah : 135 hits
Pemimpin AMK anggap MUDA manja tanding kerusi mudah di PRN JohorPemimpin AMK anggap MUDA manja tanding kerusi mudah di PRN Johor JOHOR BAHRU Kekuatan sebenar Ikatan Demokratik Malaysia jika parti diterajui Ahli Parlimen Muar Syed Saddiq Sye...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan