Prestige V Merawat Masalah Keputihan Dan Hormon Tidak Stabil


PRESTIGE V KHAS UNTUK KAUM HAWA YANG ADA MASALAH KEPUTIHAN & HORMON TIDAK STABIL - Ramai kaum Hawa yang mengalami masalah hormon, masalah keputihan, keputihan berlebihan serta keputihan berlebihan. Jangan risau, bestie ! Mummy dah ada jalan penyelesaian kepada keputihan dan hormon tak stabil ni.
PRESTIGE V MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN DAN HORMON TIDAK STABIL


Alhamdulillah setelah seminggu mengambil Pretige V ini mummy tak ada masalah keputihan dan kulit pun makin berseri.

PRESTIGE V MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN DAN HORMON TIDAK STABIL? PrestiYa betul tu. PrestigeV ada dan boleh membantu.
APA ITU PRESTIGE V?
Apa itu Prestige V? Prestige V adalah suplemen untuk wanita yang di keluarkan oleh AHDA Wellness.

PRESTIGE V adalah suplemen buat kaum Hawa untuk :-• Merawat masalah keputihan & lendir berlebihan• Merawat masalah miss v gatal-gata• Menstabilkan Hormon Wanita.• Mencegah haid tidak teratur dan segugut• Merapatkan/mengetatkan miss v• Merawat masalah kulit wajah serta mencerahkan kulit .Dan banyak lagi kelebihan untuk merawat masalah kaum Hawa 
Bahan utama kandungan Prestige V mengandungi Kacip Fatimah, Manjakani, Estro-G, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, Frukto Oligosakarida, Ekstrak Licorice, Ekstrak Pueraria Lobata, Ekstrak Kacip Fatimah, Ekstrak Bit Merah, Ekstrak Pueraria Mirifica, Estro-G, Ekstrak Blackcurrant, Ekstrak Soy Isoflavones, Ekstrak Likopen.

Frukto Oligosakarida sangat bagus kerana ia membolehkan- Merawat kolesterol tinggi.- Merawat sembelit.- Merawat cirit-birit.

Ekstrak Licorice (Akar Manis) - Ulser perut. - Bronkitis. - Ekzema. - Pedih ulu hati. - Gangguan Gastrousus.

Ekstrak Pueraria Lobata - Mencerahkan kulit. - Melangsingkan badan. - Mengetatkan rahim. - Awet muda. - Membantu pertumbuhan dan menghitamkan rambut. - Menghalang jangkitan pada pundi kencing. - Merawat insomnia. - Menambahkan saiz payudara.

Ekstrak Manjakani -Merawat masalah cyst & fibroid -Merawat masalah keputihan -Membuang angin dalam badan -Merawat masalah bau badan

Ekstrak Kacip Fatimah - Mengimbangi hormon. - Mengurangkan gejala menopause. - Merawat cirit birit. - Membetulkan kitaran haid. - Merawat senggugut. - Mengurangkan sakit sendi. - Mengetatkan bahagian intim wanita. - Merawat masalah keputihan.

Ekstrak Bit Merah - Baik untuk ibu hamil. - Tinggi zat besi. - Menyah toksin. - Kulit lebih sihat. - Mencegah risiko penyakit mata.

Ekstrak Pueraria Mirifica - Mencegah penyakit diabetes. - Merawat masalah haid tidak teratur. - Merawat keputihan. - Mengecilkan liang roma. - Menghilangkan lingkaran gelap bawah mata.

Estro-G - Menstabilkan metabolisme hormon estrogen dalam tubuh. - Melegakan simptom menopause seperti merasa panas, mudah berpeluh dan vagina kering. - Mencegah penebalan dinding rahim wanita. - Membaiki luka berdarah dan menghentikan pendarahan. - Mengatasi penipisan lapisan vagina. - Mencegah osteoporosis, pasca menopause.

Ekstrak Blackcurrant (Anggur Hitam) - Meningkatkan antibodi tubuh. - Baik untuk glaucoma. - Merawat masalah pencernaan. - Bagus untuk buah pinggang dan hati.

Ekstrak Soy Isoflavones - Mencegah gejala sakit urat. - Mencegah obesiti. - Menstabilkan tekanan darah. - Nutrisi pelengkap. - Pedih ulu hati. - Mengurangkan risiko serangan jantung. - Mencegah gejala stroke.

Ekstrak Likopen (Tomato) - Memelihara paru-paru. - Melindungi pembuluh darah. - Mencegah masalah kulit. - Baik untuk kesihatan mata. 
KEBAIKAN PRESTIGE V : • Merawat masalah keputihan & lendir berlebihan • Merawat masalah miss v gatal-gata • Menstabilkan Hormon Wanita. • Mencegah haid tidak teratur dan segugut • Merapatkan/mengetatkan miss v • Payudara dan punggung lebih anjal, bulat & montok • Merawat masalah kulit wajah serta mencerahkan kulit .
Prestige V ini tak perlu di ragui. Sebab ianya bebas dari bahan merbahaya dan terlarang seperti :->> Hormon>> Pengawet>> Gluten>> Gmo>> Antibiotic>> Bahan kimia
Antara yang best tentang PrestigeV ini :>> lulus ke semua Lab Test>> lulus KKM>> ada GMP, HACCAP, ISO>> produk ini di bawah pengkelasan produk.
CARA PENGAMBILAN PRESTIGE V :-

CARA PENGAMBILAN :1 sachet setiap hari sebelum sarapan atau makan malamkemam atau bancuh dengan 50-80ml airLebihkan minum air masak.Elakkan pengambilan caffein dan gula berlebihan.


Macam mana rasa Prestige V?Rasanya sangat sedap tak terlalu masa, dan tak terlalu manis. Ada rasa beri juga.


Harga Prestige V1x KOTAK RM1602x KOTAK RM3203x KOTAK RM480
Tapi sekarang ada promosi, harga promosi seperti berikut :-1x KOTAK RM120 (Percuma 1 kotak trial)2x KOTAK RM220.00 (Percuma 2 kotak trial)3x KOTAK RM300.00 (Percuma 3 kotak trial + Random gift)
PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA.JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN.


SIAPA YANG SESUAI DENGAN PRODUK INI :>> Wanita yang berusia 17 sehingga 60 tahun.>> Wanita yang ada masalah keputihan>> Wanita yang ada masalah miss v gatal & berbau>> Wanita yang ada masalah haid tidak teratur, senggugut.>> Wanita yang susah mengandung.>> Wanita yang ada masalah premenopause.
Jom bestie ! Dapatkan harini INFO LANJUT PRESTIGE V BY AHDA WELLNESS boleh layari ke :
Facebook Ahda Wellnesshttps://facebook.com/ahdawellness
Instagramhttps://Instagram.com/AhdaWellness
Atau Whatsapp ke 011-55533229




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2022/04/prestige-v-merawat-masalah-keputihan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Prestige V Jamu Moden Yang Mampu Merawat Masalah Dalaman Wanita

Prestige V Jamu Moden Yang Mampu Merawat Masalah Dalaman Wanita

papar berkaitan - pada 1/5/2022 - jumlah : 204 hits
Sebagai wanita yang sangat sibuk dengan menguruskan anak dan disamping itu bekerja memang tiada masa untuk kesihatan diri Kadang tu disebabkan ini menyebabkan badan jadi tidak bermaya malah menimbulkan pelbagai masalah hormon wanita seperti...
Cikgu Fadli Dedahkan Masalah Anak Sekolah Rendah Biasa Buat Di Sekolah Ibu Ayah Kena Tahu

Cikgu Fadli Dedahkan Masalah Anak Sekolah Rendah Biasa Buat Di Sekolah Ibu Ayah Kena Tahu

papar berkaitan - pada 22/4/2022 - jumlah : 134 hits
Cikgu Fadli Salleh sememangnya terkenal banyak berkongsi di laman facebook miliknya kisah pengalamannya bertugas sebagai guru di salah sebuah sekolah rendah di Lembah Klang Pelbagai kisah lucu gelagat anak muridnya dalam kalangan darjah ser...
Rawat Masalah Rambut Gugur Dengan Safi Shayla Tonik Pelebat Rambut Penguat Akar Safi Shayla

Rawat Masalah Rambut Gugur Dengan Safi Shayla Tonik Pelebat Rambut Penguat Akar Safi Shayla

papar berkaitan - pada 23/4/2022 - jumlah : 180 hits
Rambut gugur Ishhh inilah yang buat Seri Wangi selalu susah hati sebab bila sikat rambut jer tengok rambut banyak bergumpal kat sikat huuuu mau jadi botak kepala kita jadinya Apatah lagi kalau kita yang berhijab ni memanglah tak lari dari m...
Kanak Kanak Comel Alami Masalah Rare Semoga Membesar Kuat Dan Sihat Adik

Kanak Kanak Comel Alami Masalah Rare Semoga Membesar Kuat Dan Sihat Adik

papar berkaitan - pada 21/4/2022 - jumlah : 192 hits
Setiap yang lahir didunia dilihat cukup istimewa begitulah juga dirasai oleh orang ibu bapa kepada anak kecil ini meskipun cukup unik dari kanak kanak lain tetapi tetap disayangi kerana ianya anugerah dari tuhan yang tidak ternilai Kanak ka...
Majoriti Penghidap Masalah Kemurungan Tidak Mendapatkan Rawatan

Majoriti Penghidap Masalah Kemurungan Tidak Mendapatkan Rawatan

papar berkaitan - pada 21/4/2022 - jumlah : 262 hits
Oleh Nurul Najihah Masalah kemurungan semakin meningkat dari hari ke hari dan menjadi salah satu kebimbangan yang utama di seluruh negara Walaupun pelbagai rawatan yang efektif seperti ubat ubatan dan rawatan psikologi telah disediakan penj...
Baby Tak Respond Langsung Cemas Baby Tak Bergerak Eyra Hazali Lega Bayi Dalam Kandungan Stabil

Baby Tak Respond Langsung Cemas Baby Tak Bergerak Eyra Hazali Lega Bayi Dalam Kandungan Stabil

papar berkaitan - pada 13/4/2022 - jumlah : 95 hits
Pelakon Eyra Hazali berdepan detik mencemaskan bila mana bayi di dalam kandungannya dikatakan tidak bergerak Malah Eyra juga mengalami sakit sakit di bahagian ari ari sehinggakan dia menerima rawatan di hospital Pun begitu menerusi Insta St...
Tak Ada Masalah Debat Dalam Bulan Ramadan

Tak Ada Masalah Debat Dalam Bulan Ramadan

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 125 hits
Tak ada masalah debat dalam bulan RamadanPosted By on April 14 2022Debat yang dicadangkan oleh bekas Perdana Menteri Najib Razak dan Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia Datuk Seri Anwar Ibrahim berkemungkinan dianjakkan ke bulan Syawal kera...
Terengganu Fc Tiada Masalah Haji Fadhil Wahab

Terengganu Fc Tiada Masalah Haji Fadhil Wahab

papar berkaitan - pada 14/4/2022 - jumlah : 104 hits
Kuala Terengganu Pengurus pasukan Terengganu tiada masalah melepaskan pemain mereka bagi menghadapi Sukan SEA tahun ini walaupun kelab tidak wajib melepaskan pemain diwaktu luar kalendar FIFA Haji Fadhil Wahab menjelaskan agenda negara dan ...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Drama Anggun Mikayla Lakonan Alya Iman Nabil Aqil

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Perbedaan Kartu Kredit Dan Kartu Debit

5 Pilihan Laptop Desain Grafis Dibawah 10 Juta Paling Worth It

Designing The New Model 3 Performance

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Peminat Sayu Klopp Melangkah Pergi

Isu Isteri Cikgu Buang Hadiah Rm2 Pemberian Murid