Popular Dengan Pujaan Hati Kanda Ayden Mikael Mix 5 Bangsa Patutlah Comel Putih Gebu


Ayden anak yang baik dan mudah dijaga. Demikian kata mommy dan daddynya. Ikuti perkongsian eksklusifnya dengan Pa&Ma.
Ayden Mikael, si cilik sedang popular dalam drama Pujaan Hati Kanda melakukan sesi fotografi sebagai penghias kulit majalah Pa&Ma hari ini.
Si cilik popular ini mula berlakon dari usia 5 bulan lebih. Kata ibunya, dari Ayden tiada gigi hingga tumbuh 2 batang gigi!
ANTARA 10 BAYI YANG UJI BAKAT, AYDEN TERPILIH BAWA WATAK IQY
Anak sulung pasangan Kim Anna Abdullah & Mohd Zainuddin Azhar ini rupanya antara 10 bayi yang menghadiri sesi uji bakat yang diadakan beberapa hari sebelum penggambaran drama 28 episod itu.
“Sebenarnya pihak produksi mahukan pelakon kanak-kanak perempuan kerana wataknya ialah watak bayi perempuan. Malah 9 lagi bayi yang hadir uji bakat ialah bayi perempuan. Kami hanya mencuba nasib tak sangka Ayden terpilih,” kata Anna.

SANGAT BEHAVE SEMASA PENGGAMBARAN 
Semasa sesi penggambaran drama selama lebih 3 bulan iaitu dari 10 Oktober 2018 hingga 24 Disember 2018, anak kecil ini sangat behave dan tidak mudah mengamuk. Malah kata ibunya, Ayden tidak banyak meragam ketika di set penggambaran drama. Apabila shooting di luar bangunan, Ayden banyak menerokai suasana sekeliling. Malah kru juga banyak bermain dan agah-agah Ayden, jadi dia tidak bosan.
“Ayden banyak meneroka dan terleka. Misalnya bila masuk set, dia akan perhatikan peralatan di set penggambaran. Even cadar yang bercorak pun dia akan cuba pegang,” kata Anna.

Ketika penggambaran di Teluk Intan yang memakan masa 14 hari, Ayden tiada masalah. Selalunya ketika penggambaran seharian, akan ada break selama 4 hingga 5 jam jadi Ayden mendapat cukup rehat.
“Malah dalam scene Pali menampar Tiara (Mira Filzah), Ayden sedang tidur sebenarnya! Kalau nak tahu yang tidurkan Ayden ialah Pali lah (Syazwan Zulkifli),” kata mommy Ayden.
RAMAI PANGGIL AYDEN DENGAN NAMA IQY

Bayi berkulit putih gebu ini rupanya mempunyai darah kacukan lima bangsa iaitu Cambodia, Vietnam & Cina dari sebelah ibunya manakala bapanya pula Indonesia dan Portugal.
Penangan populariti melalui drama Pujaan Hati Kanda, Ayden meniti di bibir para peminat. Kata ibunya yang mengendalikan Instagram Ayden, dia menerima lebih 1,000  DM sehari. Kini kalau keluar ramai yang mula memanggil Ayden dengan panggilan Iqy!
Sebagai ibu, Anna berharap Ayden akan menjadi anak yang taat kepada agama & ibu bapa. “Saya tidak menghalang sekiranya Ayden hendak menjadi pelakon, mommy daddy akan pantau selalu. Pemilihan watak yang sesuai dan paling penting, dia tidak ketinggalan momen pembesarannya dan boleh bermain seperti kanak-kanak yang lain.
The post Popular Dengan Pujaan Hati Kanda, Ayden Mikael Mix 5 Bangsa. Patutlah Comel & Putih Gebu! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://majalahpama.my/ayden-mikael-anak-yang-baik-tidak-banyak-ragam-masa-shooting-rupanya-kacukan-5-bangsa/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ayden Mikael Pandai Pose Bila Dengar Ost Pujaan Hati Kanda Terus Fokus Shooting

Ayden Mikael Pandai Pose Bila Dengar Ost Pujaan Hati Kanda Terus Fokus Shooting

papar berkaitan - pada 16/1/2019 - jumlah : 1542 hits
Ayden Mikael bayi yang mudah bintang cilik Pujaan Hati Kanda mendapat perhatian ramai Bakal muncul sebagai penghias kulit majalah edisi Mac 2019 Ayden memang pandai pose Bayi 9 bulan seorang bayi yang ceria easy going Sepanjang tempoh shoot...
Drama Pujaan Hati Kanda Anda Suka Watak Siapa

Drama Pujaan Hati Kanda Anda Suka Watak Siapa

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 911 hits
Assalamualaikum Dan Selamat Petang Hai reader semua Anda tengok tak drama petang petang tu Semua sekarang minat sangat menonton drama adaptasi novel iaitu Pujaan Hati Kanda Drama ini mula ditayangkan di Slot Akasia TV3 mulai 20 Disember 201...
Pujaan Hati Kanda Ost Pujaan Hati

Pujaan Hati Kanda Ost Pujaan Hati

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 1140 hits
Jatuh cinta lah dengan lagu ost Pujaan Hati Kanda ni Dahlah drama best lagu tema pun best juga Nampak serasi sangat Remy Ishak berlakon dengan Mira Filzah Tak sabar nak tengok episode hari ini Suatu masa duluKu dibuai keliruTerlena dengan d...
Pelancong Orang Putih Ini Belikan Kanak Kanak Miskin Kasut Baru Membuatkan Netizen Tersentuh Hati

Pelancong Orang Putih Ini Belikan Kanak Kanak Miskin Kasut Baru Membuatkan Netizen Tersentuh Hati

papar berkaitan - pada 11/1/2019 - jumlah : 545 hits
Seorang pelancong menjadi perhatian ramai selepas gambarnya bersama seorang kanak kanak viral di internet Aryan Yero memuat naik beberapa gambar di akaun Facebook ternyata ianya menyentuh hati netizen Menurut Aryan lelaki itu yang bernama C...
Adira Khianati Kepercayaan Suami Disebabkan Satu Adegan Dalam Babak Video Musik Pujaan Hati

Adira Khianati Kepercayaan Suami Disebabkan Satu Adegan Dalam Babak Video Musik Pujaan Hati

papar berkaitan - pada 22/1/2019 - jumlah : 370 hits
SUAMI kepada penyanyi Adira Suhaimi iaitu Datuk Seri Adnan Abu berang apabila tegurannya terhadap babak bersentuhan dalam video muzik lagu baharu isteri keduanya berjudul Pujaan Hati tidak diendahkan Adnan atau lebih dikenali sebagai Datuk ...
Melayu Akan Selamanya Mundur Jika Berterusan Main Sentimen Agama Bangsa Dr Mujahid

Melayu Akan Selamanya Mundur Jika Berterusan Main Sentimen Agama Bangsa Dr Mujahid

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 296 hits
LIPIS Orang Melayu dan masyarakat Islam di negara ini akan terus mundur jika isu agama serta bangsa menjadi sentimen dan salah satu agenda perjuangan mereka Naib Presiden Amanah Datuk Dr Mujahid Yusof berkata perasaan takut dalam kalangan o...
Melayu Mundur Main Isu Agama Dan Bangsa

Melayu Mundur Main Isu Agama Dan Bangsa

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 443 hits
Melayu Mundur Main Isu Agama Dan Bangsa Orang Melayu terus mundur jika isu agama dan bangsa asyik dijadikan agenda perjuangan mereka kata Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Melayu Mundur Main Isu Agama Dan Bangsa Beliau yang juga Naib Presi...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord