Pilihan Membeli Belah Yang Terbaik Di Ezbuy


Sama seperti platform membeli-belah dalam talian lain , ezbuy ( dahulunya dikenali sebagai 65daigou ) tidak ketinggalan memberikan kualiti dan yang terbaik dan menyediakan perkhidmatan terbaik kepada semua pelanggannya . Antara perkhidmatan yang memberikan banyak manfaat kepada pelanggan seperti PRIME MEMBER SERVICE , Buy For Me dan banyak lagi untuk para pelanggannya . Manakala bagi perkhidmatan penghantaran pula menawarkan harga terendah berbanding dari mana-mana platform membeli-belah dalam talian yang lain .

ezbuy juga meringankan beban masa dan wang kerana tidak perlu ke kedai , pasar raya dan pusat aksesori telekomunikasi . ia ternyata menjimatkan dari segi kos minyak kereta dan bayaran “ Parking “ meletak kereta di pasar raya terkemuka . Ia adalah standing dengan peredaran zaman di mana pada masa kini tramai pengguna memiliki telefon pintar , komputer peribadi , laptop dan sambungan internet. Jadi secara tidak langsung , aktiviti membeli-belah hanya dilakukan di hujung jari sahaja dan amat mudah .

Sedikit Informasi mengenai ezbuy Buat pengetahuan semua , ezbuy telah ditubuhkan pada tahun 2012 dan dahulunya dikenali sebagai 65daigou. Penjenamaan semula kepada nama ezbuy dibuat pada tahun 2016 sebagai sebuah syarikat tempatan yang menyediakan platform membeli-belah antarabangsa bagi pelanggan mendapatkan barangan berkualiti dari negara luar. Buat masa ini , ezbuy mengkhususkan jualan barangan dari China , Taiwan , USA , Korea dan juga dari Malaysia sendiri . Terdapat pelbagai barangan jualan seperti pakaian wanita, pakaian lelaki, kasut, beg dan aksesori , produk kecantikan dan kesihatan , peralatan rumah dan dapur dan sebagainya . Perkara yang menjadi persoalan, bila membeli barangan yang besar dan jauh ialah kos penghantaran antarabangsa (international shipping) . Oleh itu, ezbuy telah memperkenalkan perkhidmatan PRIME ( PRIME service ) buat pelanggan mereka .
Keahlian Prime ( PRIME Membership ) Prime adalah program keahlian yang memudahkan pengguna berbelanja pelbagai jenis barangan dengan banyak tanpa perlu bimbang tentang kos penghantaran tanpa mengira saiz , berat atau kuantiti . Keahlian Prime menawarkan kos penghantaran tanpa had pada harga serendah RM8.80 . Ini menjadikan ianya teramat murah bukan ? Untuk mendapat keistimewaan ini , pelanggan perlulah mendaftar untuk keahlian Prime dan membeli barangan yang ditawarkan di dalam Prime List ( klik pada tab Prime Wishlist di status bar). Buat masa ini terdapat lebih dari 4 juta barangan di dalam list tersebut .
Di ezbuy , terdapat 3 jenis Keahlian PRIME ( PRIME Membership ) iaitu :
1) TRIAL : 5 Hari untuk RM 18.80
2) LITE : Selama 6 Bulan RM 99.00 ( Bersamaan RM 16.50 sebulan )
3) ANNUAL : Selama setahu ( 12 Bulan ) RM 188.00 ( Bersamaan RM 15.67 sebulan )


Di sini saya sertakan serba sedikt tentang cara mendaftar Keahlian PRIME ( PRIME Membership )
Cara daftar Keahlian PRIME ( PRIME Membership )
1) Pergi ke laman https://ezbuy.my dan klik pada ‘ PRIME ‘.
2) Mendaftar untuk perkhidmatan Prime pilihan ( Trial , Lite , Annual ).
3) Pilih barangan yang ingin dibeli di Prime Collections .
4) Terdapat 2 pilihan sama ada ezbuy dan prime. Klik pada Prime .
5) Add to cart dan boleh buat bayaran.
Kelebihan Keahlian PRIME ( PRIME Membership )
1. PRIME RM 188.00 Penghantaran antarabangsa tanpa had
Keahlian PRIME ( PRIME Membership ) dapat menikmati dengan harga RM 8.80 melalui penghantaran antarabangsa tanpa had. Ia juga tidak mengira kuantiti jumlah , berat atau saiz item , jumlah kos penghantaran antarabangsa adalah RM 8.80 bersih untuk setiap “ Checkout “ untuk barangan PRIME yang tersenarai . Jadi di sini , tiada had atau batasan mengenai sebanyak berapa barang yang boleh anda lihat dan beli pada satu masa.
2. Pengecualian Bayaran Ejen ( Zero Agent Fee )
Keahlian PRIME ( PRIME Membership ) boleh menikmati 0 yuran ejen dan membeli-belah 24/7 tanpa gangguan dari pihak ejen . Untuk Pemprosesan dan pemeriksaan pesanan ,” repacking “, dan lain-lain masih dilaksanakan oleh pihak ezbuy untuk keahlian PRIME dan semua perkhidmatan ini kini pada kos sifar .

3. Insuran percuma sehingga RM2000
Ahli PRIME boleh menikmati insurans percuma kepada setiap bungkusan untuk melindungi insiden yang tidak disengajakan seperti kerugian sampingan , kerosakan atau isu produk yang disenaraikan dalam liputan pemeriksaan . Pampasan ini mengikuti dasar yang sama seperti Buy For Me .
4. Pekhidmatan sokongan Chat Support
Bagi memudahkan sebarang pertanyaan tentang pembelian produk atau barangan yang tersenarai , para pelanggan juga boleh terus ke Chat Support . Ini adalah untuk memudahkan proses pembelian dari pihak pelanggan bertanya terus kebahagian Chat Support .
Daftar akaun ezbuy secara percuma

Untuk pengguna atau pembeli yang baru , bolehlah terus mendaftar di laman web ezbuy secara percuma di sini . Pastikan juga anda mempunyai email dan nombor telefon bimbit yang sah kerana One Time Password akan dihantar ke nombor talian bimbit yang didaftar . Masukkan OTP dan klik Register. Semasa proses pendaftaran ini , saya buat pendaftaran melalui komputer desktop. Pengguna juga boleh mendaftar melalui ezbuy apps (muat turun di Google Play dan Aps Store).
Anda akan menerima baucar tunai RM15 eksklusif bersama dengan tambahan 15% diskaun bayaran penghantaran semasa pendaftaran apabila anda mendaftar akaun ezbuy percuma melalui pautan ini . Jadi , Jikalau anda bukan ahli ezbuy , anda hanya perlu lakukan pendaftaran di sini dan tunggu untuk menerima baucar anda dalam akaun anda.
12.12 YEAR -END-SALE
Berita baik untuk semua pemilik akaun baru dan lama di ezbuy , pihak ezbuy akan membuat promosi pembelian sempena hujung tahu melalui kempen 12.12 YEAR -END-SALE . Jadi jangan ketinggalan untuk mendapatkan pelbagai barangan dengan diskaun menarik .
Untuk maklumat lanjut sila ke https://ezbuy.my
The post Pilihan Membeli-belah Yang Terbaik Di ezbuy appeared first on wanzawawi[dot]net.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://wanzawawi.net/2018/12/pilihan-membeli-belah-yang-terbaik-di-ezbuy/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Keahlian Prime Rahsia Membeli Belah Dengan Jimat Dan Istimewa Daripada Ezbuy

Keahlian Prime Rahsia Membeli Belah Dengan Jimat Dan Istimewa Daripada Ezbuy

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 298 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Maha tak perlu tanya siapa kat sini yang suka membeli secara dalam talian memang hampir semua yang menggunakan internet akan membuat pembelian dila...
Pilihan Percutian Keluarga Terbaik Dengan Penginapan Mewah Atas Bukit Di The Cedar Bidor

Pilihan Percutian Keluarga Terbaik Dengan Penginapan Mewah Atas Bukit Di The Cedar Bidor

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 737 hits
Beberapa hari lalu saya berpeluang mengikuti teambpt bercuti di Perak Lokasi percutian kami adalah di The Cedar yang terletak di Bidor Memandangkan Auni akan mula bersekolah pada tahun depan jadi percutian kali ini kami anggap sebagai merai...
Mesra Mall Destinasi Membeli Belah Mesti Dikunjungi

Mesra Mall Destinasi Membeli Belah Mesti Dikunjungi

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 572 hits
Assalamualaikum Sewaktu mengikut suami outstation di Terengganu Fiza sempat singgah di Mesra Mall destinasi membeli belah yang mesti dikunjungi di Pantai Timur Malaysia Destinasi membeli belah Mesra Mall Kertih Terletak di Kemasik Terenggan...
Gobind Nurini Kassim Pilihan Terbaik Untuk Terajui Bernama

Gobind Nurini Kassim Pilihan Terbaik Untuk Terajui Bernama

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 507 hits
KUALA LUMPUR Menteri Komunikasi dan Multimedia Gobind Singh Deo menyifatkan pelantikan Nurini Kassim sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Pertubuhan Berita Nasional Malaysia baru adalah pilihan tepat dalam mengukuhkan lagi kedudukan agensi berit...
Menu Responsive Plus Kotak Pencarian Auto Show Hide Toggle Terbaik

Menu Responsive Plus Kotak Pencarian Auto Show Hide Toggle Terbaik

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 197 hits
Menu Responsive plus Kotak Pencarian Auto Show Hide Toggle Terbaik Penampakannya seperti gambar di bawah ini Form search nya sudah diperbaiki sehingga berfungsi dengan baik menampilkan hasil pencarian DEMO Untuk memasangnya Anda harus mengh...
Waytha Maszlee Usaha Lakukan Yang Terbaik Kata Dr Mahathir

Waytha Maszlee Usaha Lakukan Yang Terbaik Kata Dr Mahathir

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 212 hits
KUALA LUMPUR Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Menteri Pendidikan Dr Maszlee Malik dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri P Waytha Moorthy sedang berusaha melakukan yang terbaik dalam melaksanakan tugas mereka sebagai menteri ...
Terbaik Ultras Malaya Nyanyi Lagu Sawadikap

Terbaik Ultras Malaya Nyanyi Lagu Sawadikap

papar berkaitan - pada 2/12/2018 - jumlah : 520 hits
Terbaik Ultras Malaya Nyanyi Lagu SawadikapTerbaik Ultras Malaya Nyanyi Lagu Sawadikap
Indie Games Accelerator Platform Terbaik Google Kepada Pembangun Permainan Indie

Indie Games Accelerator Platform Terbaik Google Kepada Pembangun Permainan Indie

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 302 hits
Pertama kalinya Google telah mengadakan Indie Games Accelarator Bootcamp di Asia Tenggara yang bertempat di Google Asia Induk Singapura Antara pembangun permainan indie yang terlibat adalah daripada Malaysia Gameka Platform ini adalah bertu...
Polis Evo 2 Terbaik

Polis Evo 2 Terbaik

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 411 hits
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Malam semalam lepas balik kerja KK dan kawan kawan pergi tengok wayang cerita terbaru tu Polis Evo 2 tiket beli atas talian saja sebabnya balik kerja dah lewatPenyudahnya sampai sampai kita melantak dul...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Pemilik Kafe Tanah Aina Fareena Nafi Terima Notis Rasmi Peringatan Penutupan Parkir Restorannya



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Linkedin Menjadi Mitra Plan Indonesia Buka Peluang Kerja Bagi 400 Pencari Kerja Baru Di Jawa Tengah

5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats