Pilihan Burger Terbaik Pastinya Burger King Whooper


Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue pasti ada antara korang nie peminat makanan segera, salah satunya semesti lah burger kan. Dan antara banyak-banyak pilihan restoran makanan segera Pilihan Burger Terbaik Pastinya Burger King Whooper lah. Dan sebab tu Kak Sue juga nak kongsi dengan korang tiga pilihan Burger King Whooper yang menjadi kegemaran rakyat Malaysia sekarang nie dengan korang. Jom kita tengok jom..

Pilihan Burger Terbaik Pastinya Burger King WhooperPilihan Burger Terbaik Pastinya Burger King WhopperSebelum Kak Sue nak kongsi dengan korang pilihan burger terbaik pastinya Burger King Whooper nie, meh Kak Sue nak cerita serba sikit tentang restoran Burger King nie dengan korang. Restoran Burger King di tubuhkan pada tahun 1954 dan Burger King adalah rangkaian hamburger makanan segera kedua terbesar di dunia tau korang. Hebat kan, nombor dua dalam dunia lagi. Patutlah menjadi kegemaran dan sebutan ramai..

Burger King memulakan operasi kat Malaysia nie pada tahun 1997 lagi dengan pembukaan restoran pertama di Restoran Jenjatas Sungai Buluh, Selangor. Dan untuk info korang lagi hari nie Cosmos Restaurant Sdn Bhd dah kendalikan lebih dari 50 restoran Burger King di Malaysia. Setiap hari lebih 11 juta pelanggan yang datang ke restoran Burger King di seluruh dunia. Ini kerana di Burger King perkhimatan yang disediakan baik dari makanan dan servis memang bagus dan berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan juga mesra keluarga..

Haa.. menarik kan. Ya lah kita kalau nak keluar makan bersama keluarga atau kawan-kawan mesti nak tempat  makan yang sedap, banyak pilihan, harga berpatutan dan selesa kan. Baru lah seronok nak berkumpul sambil makan-makan.

Tak nak sembang panjang lagi, sekarang nie Kak Sue nak kongsi tiga pilihan burger yang menjadi kegemaran ramai di Burger King antaranya Burger King Whopper, Burger King Whopper Cheese dan Burger King Whopper Jr. Setiap satu Burger King Whopper nie punyai keistimewaan tersendiri dari segi bahan yang disediakan. Jom kita tengok kat bawah nie jom..

Tiga Pilihan Kegemaran Burger King Whopper
Burger King Whopper
Bahannya daging lembu asli yang dipanggang dengan api, acar tangah, tomato, salad dan bawang segar. Tak lupa juga krim mayo, sos dengan roti bijan yang dibakar. Tengok gambar pun dah rasa lapar kan.. hehehe..

Burger King Whopper Cheese
Bahan masih sama dengan Burger King Whopper tadi, cuma ditambah kepingan cheese kat dalamnya. Yang nie pun nampak menarik juga kan. Peminat cheese harus cuba tau..

Burger King Whopper Jr
Rasa dan bahan yang sama dengan Burger King Whopper cuma dalam 'regular' saiz dengan sos tomato. Yang nie pun memang menggugat selera kan.. hehehe..

Haa.. amacam, menarik kan tiga pilihan Burger King Whopper nie. Sebenarnya ada banyak pilihan menu lain kat Burger King nie korang. Ada burger ikan, nugget, fries, salad dan pai. Minuman pula ada sejuk dan juga panas. Boleh order set atau asing. Semuanya korang boleh order ikut selera masing-masing..

Apa yang bestnya sekarang nie kalau korang terasa nak makan burger atau makanan ringan lain kat Burger King tapi korang malas nak memandu atau keluar boleh ja order secara online kat Burger King Malaysia Delivery Cuma order ja apa yang korang nak makan dan tunggu penghantaran terus ke depan pintu rumah korang. Jimat masa, duit dan tenaga kan. Jumpa lagi entri makan-makan yang lain.. papai!



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.shuhaidakabdy.com/2019/11/pilihan-burger-terbaik-pastinya-burger-king-whopper.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
12 Homestay Terbaik Di Cameron Highland Menjadi Pilihan Pengunjung

12 Homestay Terbaik Di Cameron Highland Menjadi Pilihan Pengunjung

papar berkaitan - pada 31/10/2019 - jumlah : 675 hits
12 Homestay Terbaik Di Cameron Highland Menjadi Pilihan Pengunjung Holaaaa Hehe lama gile rasanya tak meluah rasa kat sini Rindu weh Kali ni nak membebel pasal homestay Hah dah kenape pulak Hehe aku plan nak bercuti kat Cameron Highland so ...
Khazanah Perlu Selesaikan Hutang Pilihan Terbaik Atasi Isu Kewangan Plus

Khazanah Perlu Selesaikan Hutang Pilihan Terbaik Atasi Isu Kewangan Plus

papar berkaitan - pada 5/11/2019 - jumlah : 233 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Jangan Melatah Dengan Provokasi Pakatan Harapan Datuk Wee Jeck Seng Adalah Pilihan Calon Terbaik Di Prk Tg Piai

Jangan Melatah Dengan Provokasi Pakatan Harapan Datuk Wee Jeck Seng Adalah Pilihan Calon Terbaik Di Prk Tg Piai

papar berkaitan - pada 1/11/2019 - jumlah : 616 hits
Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Johor Datuk Ir Hasni Mohamad telah mengumumkan calon Barisan Nasional Datuk Wee Jeck Seng untuk PRK Tg Piai Ramai juga yang tak bersetuju bila Pengerusi Barisan Nasional merangkap Presiden UMNO DS Zahid Hami...
Menu Lunch Terbaik Di Tuna Maya Resort Tioman Island

Menu Lunch Terbaik Di Tuna Maya Resort Tioman Island

papar berkaitan - pada 26/10/2019 - jumlah : 352 hits
Menu Lunch Terbaik Di Tuna Maya Resort Tioman Island The post appeared first on
Roti Gambang Betawi Jadi 50 Roti Terbaik Di Dunia

Roti Gambang Betawi Jadi 50 Roti Terbaik Di Dunia

papar berkaitan - pada 27/10/2019 - jumlah : 328 hits
Roti Gambang khas Betawi masuk dalam daftar 50 Roti Terbaik di Dunia versi CNN Roti Gambang disandingkan dengan baguette dari Prancis ciabatta dari Italia dan Karavai khas Rusia Daftar 50 Roti Terbaik di Dunia ini dirilis dalam rangka mempe...
Jangan Lepaskan Teman Wanita Anda Jika Dia Jenis Keras Kepala Dia Merupakan Calon Isteri Terbaik

Jangan Lepaskan Teman Wanita Anda Jika Dia Jenis Keras Kepala Dia Merupakan Calon Isteri Terbaik

papar berkaitan - pada 27/10/2019 - jumlah : 362 hits
Menghadapi seseorang yang keras kepala bukanlah suatu perkara yang mudah kerana ia tidak akan dengan mudah menyerah pada apa yang ia percayai dan inginkan Ternyata seorang wanita yang keras kepala adalah calon isteri terbaik Semak alasannya...
Hadiah Deepavali Terbaik Buat Sivasangari Dalam Kejohanan Dunia

Hadiah Deepavali Terbaik Buat Sivasangari Dalam Kejohanan Dunia

papar berkaitan - pada 28/10/2019 - jumlah : 298 hits
Kuala Lumpur 27 Okt Ia adalah hadiah Deepavali terbaik bagi jaguh skuasy wanita negara S Sivasangari apabila dia berjaya mara ke pusingan ketiga Kejohanan Wanita Dunia 2019 di Mesir pada Sabtu Pemain berusia 20 tahun ini yang mengejutkan pe...
Makan Malam Dengan Siakap Stim Lemon Terbaik

Makan Malam Dengan Siakap Stim Lemon Terbaik

papar berkaitan - pada 26/10/2019 - jumlah : 582 hits
Makan Malam Dengan Siakap Stim Lemon Terbaik Memang berbaloi beli dan makan kat restoran 3 Cahaya yang dekat dengan rumah kami ni Ruang restoran bersih dapur luas dan kita boleh tengok dia orang masak sebab konsep dapur terbuka Tukang masak...
Penjualan Sempat Pecah Rekor Pupuk Indonesia Sabet Penghargaan Bumn Terbaik

Penjualan Sempat Pecah Rekor Pupuk Indonesia Sabet Penghargaan Bumn Terbaik

papar berkaitan - pada 26/10/2019 - jumlah : 160 hits
Menurut Achmad Tossin penghargaan ini merupakan apresiasi penting atas kerja keras segenap karyawan dan manajemen perusahaan sekaligus menjaga kinerja bisnis yang unggul dan produk yang berdaya saing tinggi
3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Iced Butterscotch Latte Zus Coffee

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Anwar Ibrahim Watak Utama Misi Gila



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Islam Agama Rantau Tanah Melayu 40 Tahun Selepas Nabi

Ugreen Nexode Rg 65w Robot Pengecas Peneman Aktiviti Anda

Wordpress Website Speed Build The Masters Golf Tournament

Hikayat Budak Pening Sebuah Legasi

Bayu Somerset Pakaian Tradisional Untuk Gaya Harian

Pengalaman Pertama Alami Kesesakan Di Lebuhraya Hingga 10 Jam