Photoshoot Raya 2019 Di Studio Cvs Production Cheras Balakong



Semangat! Haa, semangat nak raya ni weh. Korang semangat tak? Jangan tak semangat, kena semangat sekarang, lagu raya berkumandang sana sini dah, kuih raya dah mulai bertambah atas meja dah, baju raya dah siap, aksesori raya semua dah siap. Tapi, ada satu benda yang macam tak lengkap!
Haa, apa dia?Mestilah PHOTOSHOOT RAYA!!!Ya, baju raya dah cantik-cantik, smart terletak helok gitu, anak-anak pun gembira tengok nak dekat raya, kenalah catat kenangan terindah dengan gambar yang menarik buat tatapan di hari tua kita nanti, tatapan anak-anak kita menjelang besar nanti.
Julia dan suami dari minggu lepas dok scroll je kat FB, cari studio yang boleh ambil gambar raya. Tapi ada syaratnya, haruslah kena murah, pakej menarik dan dekat. Aku dah pm beberapa studio, suami asyik bagi alasan tak kenan katanya, jauhlah, mahal lah, hmmm, aduiii susah kan, bukan suami je cerewet, aku pun cerewet hahaha. 
Lepas tu aku tertengok satu rakan aku sendiri kongsikan dah photoshoot raya di satu studio ni dekat Cheras Balakong, dia cakap dia tempah di Studio CVS Production. Aku tengok page FB, wahhh ini dia yang aku kenan, murah dan siap pakej photoshoot amal raya. Bijak!
Kami tak tunggu lama dah, terus tempah wasap 016-6664032. Terus tanya pakej apa lagi selain harga diatas, kami setuju nak tempah pakej RM69 ini dia sertakan:
PHOTOSHOOT KELUARGA AMAL RAYA TAHUN KE-3PERCUMA E-CARD RAYA (KAD UCAPAN RAYA DIGITAL) JIKA PHOTOSHOOT DI STUDIO BALAKONGSempena bulan Ramadan yang mulia ini, kami dari pihak CVS Production ada mengadakan Photoshoot Amal Raya. Pihak CVS Production juga bakal menyumbangkan *10% dari hasil jualan photoshoot hari raya* sepanjang bulan Ramadan & Aidilfitri kepada Pusat Pengajian Al-Quran An-Nur Ar-Raudah (fb.com/tahfizannurarraudah).
 WHATSAPP / SMS SEKARANG! 016-6664034
RM49- 10-20 min white studio- 10 edited pictures + Max 4 person- Soft copies (15 photos)
RM69- 20-30 min white studio- 15 edited pictures + Max 4 orang- Soft copies (25 photos)
RM200- 40-60 min white studio- 25 edited pictures + Max 20 orang- Soft copies (25 photos)
⚠ Tambahan :- Tambahan gambar (semua gambar) : RM50- Poster frame : 16"x24" : RM100 / 10"x15" : RM60- Tambahan orang : RM20/seorang . (Bayi yang tak boleh berjalan adalah percuma)
Lokasi: Studio Cheras Balakong (NOT CHERAS KL) B-28-2, Dataran C180, Jalan C180/1, 43200 Cheras, Selangor.
WazeC180 Cheras Selatan / CVS Production. (Above Dr Voon Clinic & One Print Ads)
Kami tempah slot pagi jam 11.30 pagi. Tenang je photoshoot waktu pagi. Setibanya di sana kami guna waze je, senang dan mudah. Nak cari studio ni pun senang sebab landmark dia atas klinik tu nampak tak arrow kuning tu haa...
Apa lagi pagi-pagi julia sekeluarga berbaju raya haha, kemain dengan makeupnya dan sepatu memasing terus rasa macam mood hari raya dah waktu tu tau. 😍Ini lah dia CVS Production, canggih studio dia dan lapang. Ada banyak props seperti kerusi untuk gayakan nanti tau. Cermin ada haaa besar pula tu, apa lagi touchup sikit sebelum Encik Iqmal dan Cik Faz nak photoshoot kami. 
Sambil tu tengok keliling studio ni, wah ada dinding ala-ala english style, boleh photoshoot produk kalau korang berkenan. Menarik kan. 

Tudiaa, kemain anak beranak tu photoshoot, Abg Qi mula-mula kekok dan gemuruh. Berdiri tak kena, pusing tak kena haa tapi jangan risau, photografer di CVS Production ni sangat sporting. Diorang tunjuk ajar kami macam mana nak pose raya tau. 

Lega disitu, sebab aku pun pose kayu je manjang, tapi kalau selfie bagai kat luar tak plak kekok pandai je lentok dia tu hahaha. 
Tema raya kami? Surprise! Tunggu 1 Syawal tau.

Tudiaaa pose raya Abg Qi, pose ini photografer CVS Production yang tunjuk ajar tau. Senang Abg Qi pose macho man raya gitu. Kalau korang nak tahu, ini adalah pertama kali kami ke studio khas untuk photoshoot raya. Macam-macam aksi raya kami buat, yang penting tercatat kenangan terindah kami menjelang 1 Syawal yang bakal menjelma nanti tau. 
Kami dapat E-Card raya secara percuma, semua studio CVS Production yang buatkan, kami cuma pilih gambar raya yang berkenan dan tulis number siri gambar sahaja. Yang lain diorang edit gambar kasi cun...tak sabar nak tunggu hasilnya tak lama lagi diorang email yeyyy. 

Nak tengok gelagat anak beranak ni photoshoot raya, klik video diatas haha, kecoh dengan gelak ketawa dalam studio, nantikan gambar official raya 2019 kami pada 1 Syawal, live update tau. 
Berminat nak tempah slot photoshoot amal raya, sila layari link dan number telefon dibawah untuk butiran lanjut. Selamat ber photoshoot raya korang! 👍👍👍
FB: CVS ProductionIG: CVS ProductionWhatApps / Call :  03-80820440016-6664032Email: [email protected]
Alamat: B-28-2, dataran C180, Jalan C180/1, 43200 Cheras, Selangor, Malaysia

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2019/05/photoshoot-raya-2019-di-studio-cvs.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+WithJulia+%28With+Julia...%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Spmict 2019 Special Raya Photoshoot Session

Spmict 2019 Special Raya Photoshoot Session

papar berkaitan - pada 31/5/2019 - jumlah : 458 hits
SPMICT 2019 Special Raya Photoshoot Session Luangkan sedikit masa untuk sesi penggambaran khas ini Just untuk anda semua Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin lawa pulak sampul duit raya si mus nilokasi dan pemilih lokasinyak semua ...
Iklan Raya Ainaa Beauty 2019 Impian Aidilfitri

Iklan Raya Ainaa Beauty 2019 Impian Aidilfitri

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 705 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera CCL rasa ianya macam telefilem pulak Panjang ni Siapa yang tak kenal dengan pelakon air mata Malaysia Wan Maimunah Tampil dengan watak seorang ibu yang selalu menyokong impian anak perempuannya namun sesu...
Iklan Raya Lazada 2019 Raya Paling Bermak Makna

Iklan Raya Lazada 2019 Raya Paling Bermak Makna

papar berkaitan - pada 1/6/2019 - jumlah : 707 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Lazada mempersembahkan kisah dua jiran Mak Ani Mak Dah yang sering berdaya saing Mujurlah terdapat seorang pemuda yang mengingati mereka bahawa menyambut perayaan bersama lebih bermakna
Lagu Raya 2019 Seru Hari Lebaran Duet Syamel Ernie

Lagu Raya 2019 Seru Hari Lebaran Duet Syamel Ernie

papar berkaitan - pada 29/5/2019 - jumlah : 453 hits
Lagu Raya 2019 Seru Hari Lebaran Duet Syamel Ernie Assalamualaikum Korang dah dengar lagu Raya 2019 Ala lagu duet Syamel Ernie tu First time dengar hari tu terus terpikat sebab dia ala ala etnik kreatif gitu Lembut je Ernie ni menyanyi Dah ...
Trend Tudung Raya Terkini 2019 Dari Pencil Scarves Yang Cantik Dan Selesa Dipakai

Trend Tudung Raya Terkini 2019 Dari Pencil Scarves Yang Cantik Dan Selesa Dipakai

papar berkaitan - pada 26/5/2019 - jumlah : 749 hits
Trend Tudung Raya Terkini 2019 Dari Pencil Scarves Yang Cantik dan Selesa Dipakai Salam semua tak lama dah nak raya ni apa persiapan korang semua tema tahun ini warna apa hii Meriah nya baju raya sedondon dengan family Rasanya ramai yang be...
Maxis Raya 2019 Deria Takbir Untuk Oku Pendengaran

Maxis Raya 2019 Deria Takbir Untuk Oku Pendengaran

papar berkaitan - pada 27/5/2019 - jumlah : 426 hits
Kisah seorang kanak kanak bernama Faiz yang kurang upaya pendengaran memang menyentuh rasa Buat kita yang lengkap pancaindera pasti akan terkesan dengan iklan Hari Raya 2019 daripada Maxis ini Kisah hari raya Faiz dalam iklan Maxis Raya 201...
Koleksi Kuih Raya 2019 Bermacam Jenis Dan Warna

Koleksi Kuih Raya 2019 Bermacam Jenis Dan Warna

papar berkaitan - pada 30/5/2019 - jumlah : 506 hits
Kuih Raya 2019 Bermacam Jenis Dan Warna Mood raya dah mari ke Dah beli segala baju dan kuih raya Saya biasa je beli kuih raya ala kadar je dan ikut apa yang kita suka Nanti kalau tak habis dah boleh kita pula yang telan Namun saya selalu be...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Tiktoker Galih Ditahan Bikin Konten Penistaan Agama Untuk Cari Endorse

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Mood Blogging On

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Update Daftar Link 50 Anggota Aktif Komunitas Blogger Pontianak