Persiapan Ke Sekolah Sesi 2023 Kasut Sekolah Pallas Jadi Pilihan


Persiapan Ke Sekolah Sesi 2023 Kasut Sekolah Pallas Jadi Pilihan
Pejam celik pejam celik, tak lama lagi akan bermula sesi persekolahan baru untuk tahun 2023. Jadi sebagai ibu bapa bila cakap bab persiapan sekolah, antara kelengkapan sekolah yang wajib KakYa beli untuk anak anak adalah kasut sekolah. Ya betul! Kasut sekolah adalah kelengkapan yang mesti masuk dalam senarai pembelian setiap tahun dan mesti ada apabila anak anak melangkah ke sesi persekolahan yang baru. 

Kasut sekolah pilihan anak anak KakYa untuk tahun ini tak lain dan tak bukan semestinya kasut sekolah Pallas. Setiap tahun memang pilih kasut sekolah Pallas. Mak ayah kat luar sana dah beli kasut sekolah untuk anak anak ke tu? Kalau belum jom baca sedikit sebanyak perkongsian KakYa mengenai kasut sekolah Pallas. 

Kasut Sekolah Pallas Jadi Pilihan Anak Anak
Kalau tanya KakYa mengenai kasut sekolah Pallas, apa yang KakYa boleh cakap, dari anak anak KakYa sekolah rendah sehingga ke sekolah menengah anak anak KakYa memang suka pakai kasut sekolah jenama Pallas. Walaupun banyak pilihan jenama kasut sekolah di pasaran, tapi KakYa lebih memilih kasut sekolah jenama Pallas untuk anak anak. 

Pallas adalah satu jenama kasut sekolah yang terkenal kerana keselesaannya, menjadi kesukaan pelajar dan antara jenama terkenal yang dipercayai dan disukai ramai baik anak anak juga ibu bapa. Kalau pilih kasut sekolah mesti pilih Pallas. Tak pilih jenama lain dah sejak guna kasut sekolah Pallas. 

Kasut Sekolah Pallas Pilihan Anak Anak Untuk Sesi Persekolahan 2023
Kasut sekolah Pallas menjadi pilihan anak anak KakYa bagi sesi persekolahan 2023. Pilihan kasut sekolah anak anak KakYa masih sama seperti tahun lepas sebab diaorang suka dengan design yang diaorang pernah pakai. Anak anak ni kan, bila dah selesa dan suka dengan design yang diaorang pakai memang yang tu juga yang anak anak pilih. Bukan apa, diaorang tahu yang mana selesa dan sesuai untuk kaki diaorang. 

Iman pilih Pallas X Series PX37-104ABK dan Akif pilih Pallas X Series PX37-026BK. Pilihan anak anak KakYa pastinya berlainan kerana citarasa diaorang ni tak sama. Masing masing memilih sendiri kasut mana satu yang diaorang suka dan selesa nak guna bila buka sekolah sesi baru nanti. Kita sebagai ibu bapa ikut jer la asal selesa untuk anak anak. Lagipon bukan ibu bapa yang nak pakai, anak anak yang nak pakai. Jadi elok jugak diaorang yang pilih sendiri. 

Kasut Sekolah Pallas Selesa Pada Kaki 
Memilih kasut sekolah yang selesa adalah sangat penting untuk anak anak KakYa. Keselesaan kaki mereka amat KakYa titik beratkan. Apabila memilih kasut sekolah Pallas ianya adalah  satu langkah bijak dan tepat kerana kasut sekolah Pallas  menjanjikan keselesaan untuk kaki anak anak. 
Kusyen tumit yang selesa amat penting untuk memberi keselesaan dan mengurangkan keletihan pada kaki. Ya la kan, anak anak kita akan berada di sekolah sepanjang hari dan tidak mustahil diaorang akan ada masalah keletihan pada kaki kalau kasut yang dipakai tak selesa. Jadi buatlah pilihan bijak dengan memilih kasut sekolah Pallas untuk anak anak

Kasut sekolah Pallas pastinya pilihan terbaik kerana sangat selesa, berkualiti tinggi, tahan lasak dan mempunyai pelbagai rekaan menarik dengan harga yang berpatutan dan mampu bayar. Boleh pilih pelbagai design yang anak anak suka. Ini kerana kasut sekolah Pallas mempunyai banyak design yang menarik dan berkualiti. Bagi KakYa kasut sekolah Pallas adalah sangat sangat berbaloi untuk dimiliki. 

Iman Memilih Pallas X Series PX37-104 ABK 
Ok dah tahu serba sikit mengenai kasut sekolah Pallas. Tiba masa KakYa nak tunjuk sikit la kat korang pilihan Iman untuk kasut sekolah 2023. Masih lagi sama dengan kasut yang di pakai pada tahun lepas iaitu Pallas X Series PX37-104ABK. Tahun ni  kekal dengan pilihan yang sama. Kasut yang sangat selesa dengan cengkaman tapak yang lebih kuat serta sekata dan mempunyai tapak kasut yang tidak licin. 

Iman cukup selesa memakai kasut sekolah Pallas design ini. Bila dah selesa makanya setiap tahun mesti nak pattern seperti ini juga. Memang kena beli kasut sekolah tiap tiap tahun sebab kaki dia cepat membesar dan kasut sekolah yang tahun lepas dah tak muat untuk diguna pakai. Tapi masih elok lagi dan boleh bagi untuk adik dia guna. 

Ciri Ciri Dan Kelebihan Kasut Pallas X Series PX37-104ABK
Antara ciri ciri yang terdapat pada kasut jenis ini: 
- Tapak kasut getah (Rubber Outsole)- Saiz besar sehingga #13 available. Saiz besar macam ni memang agar sukar untuk dicari kat pasaran tapi Pallas tetap ada
- Rubber outsole: Cengkaman yang kuat dan lebih baik (Better GRIP)



Akif Pilih Pallas X Series PX37-026BK
Masa mula mula dia tengok kasut ni, dia dah jatuh suka. Wow lawa la design kasut Pallas yang ni, katanya. Bila dia try kat kaki, dia cakap dia suka. Selesa pakai kasut ni. Kalau anak dah cakap camtu Umi abah puas hati la kan dapat bagi keselesaan pada kaki anak anak dengan pembelian kasut yang sesuai untuk diaorang. 


Ciri Ciri Dan Kelebihan Kasut Pallas
X Series PX37-026BK
Antara ciri ciri yang terdapat pada kasut jenis ini: 
- Lebih pengudaraan- Lebih cepat kering- Sangat selesa dipakai

Bagaimana Cara Nak Dapatkan Kasut Sekolah Pallas 

Bagaimana cara nak dapatkan kasut sekolah Pallas. Kalau korang rasa nak buat pembelian secara offline boleh nak beli secara online pon boleh. Untuk kasut sekolah Pallas anak anak, KakYa lebih suka beli secara online. Sebelum ni memang dah biasa beli kat online store masa musim Covid19 melanda. Jadi kalini KakYa tetap pilih beli secara online. Bukan apa, beli online ni tak perlu nak ke kedai bersesak sesak hanya untuk membeli sepasang kasut. 


Kat mana boleh dapatkan kasut sekolah Pallas untuk anak anak korang secara online? Korang klik jer  www.wow2wee.com. Pembelian secara online lagi mudah dan banyak pilihan yang boleh dipilih. Klik klik jer kat hujung jari dah selesai. 
Selain pembelian secara online, korang boleh juga dapatkan kasut sekolah Pallas di AEON, TESCO, MYDIN SUPERMARKET dan juga kedai kedai terpilih di seluruh Malaysia. Jangan bimbang, walau di mana korang berada Pallas sentiasa ada


Maklumat Lanjut Mengenai Kasut Sekolah Pallas
Untuk maklumat lanjut mengenai promosi dan kasut sekolah Pallas yang lain, korang boleh layari www.pallas.com.my



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.akifimtiyaz.com/2023/01/persiapan-ke-sekolah-sesi-2023-kasut-sekolah-pallas-jadi-pilihan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jadual Persekolahan Dan Cuti Sekolah 2023 2024

Jadual Persekolahan Dan Cuti Sekolah 2023 2024

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 313 hits
Picture Kalendar Akademik Sesi 2023 2024 Picture Kalendar Akademik Sesi 2023 2024Picture Cuti Perayaan 2023 2024
Rizq Islamic School Kajang Open Day Pendaftaran Pelajar Sesi 2023

Rizq Islamic School Kajang Open Day Pendaftaran Pelajar Sesi 2023

papar berkaitan - pada 22/1/2023 - jumlah : 239 hits
hai assalammualaikumRizq Islamic School Kajang Open Day Pendaftaran Pelajar Sesi 2023 Nad pasti kebanyakan ibu bapa inginkan yang terbaik untuk anak terutama dalam bab pendidikan Ilmu dan pendidikan yang sempurna berperanan penting dalam me...
Peluang Melanjutkan Pengajian Peringkat Diploma Di Politeknik Seberang Perai Bagi Sesi Ii 2022 2023

Peluang Melanjutkan Pengajian Peringkat Diploma Di Politeknik Seberang Perai Bagi Sesi Ii 2022 2023

papar berkaitan - pada 21/1/2023 - jumlah : 168 hits
K fiezz share kat sini Mana tahu ada adik adik lepasan SPM yang bercadang nak melanjutkan pelajaran Kebetulan ada hebahan kat e mail Kementerian berkaitan melanjutkan pelajaran selepas SPM ni Jadi tepek lah kat sini untuk rujukan sesiapa ya...
10 Jenama Kasut Sekolah Zaman Dulu Yang Selalu Digunakan

10 Jenama Kasut Sekolah Zaman Dulu Yang Selalu Digunakan

papar berkaitan - pada 24/1/2023 - jumlah : 437 hits
Yang mana korang selalu pakai Jom kita selongkar Jenama Kasut Legend Yang Sering Diguna Untuk ke sekolah Asal nak masuk musim sekolah ini ibu bapa akan mula membeli barang sekolah untuk anak anak mereka Dari pakaian seragam sekolah sehingga...
Senarai Tadika Di Malaysia Pilihan Ibu Bapa 2023

Senarai Tadika Di Malaysia Pilihan Ibu Bapa 2023

papar berkaitan - pada 29/1/2023 - jumlah : 282 hits
Senarai Tadika Di Malaysia Pilihan Ibu Bapa Semua ibu bapa mahu memberikan pendidikan yang terbaik buat anak anak seawal usia 4 tahun Disebabkan terlalu banyak pilihan mungkin ada sesetengah ibu bapa yang keliru untuk memilih tadika terbaik...
Senarai Kasut Hiking Terbaik Murah Malaysia 2023

Senarai Kasut Hiking Terbaik Murah Malaysia 2023

papar berkaitan - pada 29/1/2023 - jumlah : 147 hits
Senarai Kasut Hiking Terbaik Murah Malaysia 2023 ANDA seorang pengemar sukan lasak dan melakukan aktiviti hiking di luar Apakah jenama kasut Hiking Terbaik di pasaran Malaysia bagi tahun 2023 Perhatian buat anda pencinta dunia hiking yang i...
Skim Cakna Suri 2023 Bantuan Rm200 One Off Untuk Surirumah

Skim Cakna Suri 2023 Bantuan Rm200 One Off Untuk Surirumah

papar berkaitan - pada 25/1/2023 - jumlah : 169 hits
Permohonan Skim Cakna Suri 2023 kini dibuka untuk surirumah sepenuh masa Skim ini sebagai tanda penghargaan buat suri rumah dengan memberikan sumbangan kepada suri rumah secara one off RM200 Berikut dikongsikan lebih lanjut berkenaan skim i...
2023 Economic Forecasts

2023 Economic Forecasts

papar berkaitan - pada 25/1/2023 - jumlah : 207 hits
Top 10 Economic Forecasts in 2023 1 We anticipate that COVID 19 will continue to spread globally and that Russia s conflict in Ukraine will proceed as usual with no appreciable effects on the world economy Episodic shortages that hindered c...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Utilizing Crowdfunding For Business

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Office Rental Near Kl Sentral Station Advantages For Business Connectivity

Gaji 2005 Yuran Pengalaman 2016

The Cultural Impact Of Online Casino Gaming On Filipino Society

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Polis Tahan Pemandu Peribadi Kerana Melakukan Khianat Dan Memukul

Pn Talks Of Gov T Change After Kkb Azmin Holds Back On Revelations Against Ph