Perabot Flexihaus Tahun 2020 Cantikkan Bilik Kerja Mr Mafia


hai assalammualaikum

Perabot Flexihaus : Tahun 2020, Cantikkan Bilik Kerja Mr Mafia - Tahun baru, mestilah nak semangat baru. Jadi, bila nak naikkan semangat tu, mestilah cantikkan suasana rumah kan. Nak cantikkan rumah ni bukan boleh berdesup terus cantik. Kumpul duit dulu, dah cukup baru boleh kemas dan dekorasi rumah. Tahun 2020 ni, kita bagi kemas sikit bilik mr mafia a.k.a bilik kerja suami kita.

Sebelum ni, kalau nak masuk bilik kerja suami, memang fikir banyak kali. Yela, cuma ada satu kerusi dan barang dia sahaja dah berlambak. Jadi macam sempit je bilik dia. Dari mula kawin, memang ada fikir nak beli kabinet tv untuk susun barang dia. Satu-satu dia beli untuk kemaskan bilik. Mulabeli meja kerja, kemudian beli almari ismpan barang kerja dia, dan alhamdulillah, tahun 2020 rezeki dapat kabinet tv dan kerusi armchair.

Oh, suami kita kerja photographer dan videographer. Memnag banyakla alat-alat dia tu. Ada tu kene simpan tempat tertutup. Rumah kitaorang tepi jalan, jadi mudah berhabuk.


Tahun 2020 ni ada rezeki lebih dapatla kabinet tv dan armchair. Lagi tersusun bilik ni. Ada la juga armchair untuk tetamu duduk, atau mr mafia duduk lepas penat bekerja kan. Paling penting isteri dan anak-anak pun dapat duduk bila masuk bila kerja daddy ni..hehee..Takdela duduk dekat lantai.

Kabinet tv dan armchair ni mr mafia yang pilih. Warna armchair merah, sesuai la untuk dia lelaki. Kabinet dan armchair ni dapatkan dekat kedai perabot Flexihaus tingkat 1 eCurve.

Sebelum ni, nad pergi Homedec dekat KL Convention Centre, memnag nampakla Flexihaus punya booth ni. Usha punya usha, berkenan pulak perabot dia ni.







Banyak jenis perabot, dari kerusi, kabinet, meja makan, tilam, dan sofa. Semua cantik-cantik belaka. Ada macam-macam jenis design dan bentuk sofa ada dekat sini.

Fabric Aqua Clean Yang MenakjubkanSalah satu yang istimewanya dekat sini, sebab mereka ada menggunakan fabric Aqua Clean. Fabric ni magic tau, bila kotor, cuci dengana ir dan tisu je..perghh!!..serius weii..nad yang tengok pun kagum..





View this post on Instagram
Mr mafia nak cari armchair untuk bilik kerja dia. So haritu pergi ke @flexishaus dekat Ecurve. Banyak betul perabot, dari sofa, dining, tilam, kabinet.. Mulalah kita yang rambang mata.. Fokus ye nad..hahhaa.. . . Actually perabot ni dulu nad pernah tengok dekat homedec, tu yang ke kedai dia dekat sini. Lagipuj sekarang @flexishaus ada promosi Year End Sale‼️ . . Special dekat sini ade fabric yang sangat bagus iaitu Aqua Clean. Kalau guna fabric Aqua Clean ni dekat sofa, kerusi makan, tak risau, sebab kalau kotor disebabkan anak conteng, makanan tertumpah, boleh je di lap dengan air dan tisu.. Dap.. Dap je.. Boleh tengok video nad sediakan.. Fabric Aqua Clean ni bagus untuk yang ade pelihara binatang. Ada juga yang jenis fabric leather, biasa. Berkenaan Aqua Ckean ada nad share dekat Ig Story, boleh tengok nad highlightkan Flexi Haus Perabot. . . Furniture dekat sini semua sanhat berkualiti. Puas dah tengok, akhirnya mr mafia berkenan dah dengan satu armchair ni. Tambah beli kabinet tv.. Hahaha.. Macam tu la kan.. Bila nampak tengah sale. . . Dapat voucher lagi kalau beli sekarang, masa promosi ni dan bokeh guna untuk next purchase.. . . Mana yang tengah cari perabot tu, bolehla usha @flexishaus, dekat facebook Flexis Haus sebab akan ada banyak lagi promosi.. eCurve 1st floor Lot 127 Mutiara Damansara, 47810 PJ Contact: 0192218272 Email: [email protected] Website: www.flexishaus.com . . Ok tunggu armchair dan kabinet sampai.. @FlexisHaus #flexishaus2019 #lifestyle #impero #aquaclean #furnituredesign #furniture #interiordesign #design #interior #homedecor #architecture #sofa #home #decor #interiors #homedesign #ceriterasigadisbiru #miszrockersdotcom #kbba9 #designer #dekorasiA post shared by Nadia Johari (@nadiasamjohari) on Dec 26, 2019 at 2:44am PST

Dalampost ni ade video fabric Aqua Clean dapat dibersihkan degan hanya menggunakan air dan tisu sahaja. Boleh sipe left..

Elokla, kalau guna fabric ni, yela, kita ni mak-amak mestilah risau sofa kotor, anak conteng tertumpah makanan..haruu weii!!..Bila bela binatang bulu ada dekat sofa..lagi susah. Boleh meroyan tau tak. Penat nak jaga bagi cantik. Sebab tu ramai pilih sofa yang gelap, bila kotor tak nampak. Sedangkan ada lagi warna menarik yang kita nak. Dengan fabric Aqua Clean, semuanya selamat.


Fabric dia pun ada macam-macam warna korang boleh pilih. Tapi fabric ni hanya boleh digunakan dekat perabot Flexihaus sahaja. Kalau kerusi yang sedia ada dekat rumah, nak guna fabric ni tak boleh.

Fabric ni bukan sahaja untuk sofa, malah boleh untuk kerusi makan, tilam punya dinding tu,..seronok kan bila dapat fabric ni. Nak lepak dengan kawan, makan dekat sofa pun tak risau.

Dekat Flexihaus ni ada macam-macam jenis fabric, leather, biasa, ikutla mana korang suka. Furniture dekat sini semua sangat berkualiti.



Haritu kitaorang datang masa ada sale...hehee

Mana yang tengah cari perabot tu, bolehla usha @flexishaus, dekat facebook Flexis Haus sebab akan ada banyak lagi promosi..
Lokasi : eCurve 1st floor Lot 127
Mutiara Damansara, 47810 PJ
Contact: 0192218272
Email: [email protected]
Website: www.flexishaus.com

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2020/02/perabot-flexihaus-tahun-2020-cantikkan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Senarai Filem Yang Akan Keluar Di Panggung Wayang Tahun 2020

Senarai Filem Yang Akan Keluar Di Panggung Wayang Tahun 2020

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 873 hits
Senarai Filem Yang Akan Keluar di Panggung Wayang Tahun 2020 Macam biasa ada beberapa filem yang memang dinanti nanti bila akan ditayangkan di pawagam tahun 2020 ini Ada beberapa filem yang memang dinanti nanti seperti Train To Busan Venom ...
Azam Tahun Baru 2020

Azam Tahun Baru 2020

papar berkaitan - pada 6/2/2020 - jumlah : 328 hits
Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh As cliche as it sounds aku still rasa aku kena listkan aku punya azam tahun baru for this year even though I really doubt I can achieve even one of them Bear with me guys I am just going with the...
Iklan Permohonan Guru Cemerlang Tahun 2020 Jom Cemerlang Sama Sama

Iklan Permohonan Guru Cemerlang Tahun 2020 Jom Cemerlang Sama Sama

papar berkaitan - pada 7/2/2020 - jumlah : 659 hits
Ok Iklan Permohonan Guru Cemerlang bagi tahun 2020 dah keluar semalam Surat siaran dan borang anda boleh tengok sini Iklan Permohonan Guru Cemerlang Tahun 2020 Jom Cemerlang Sama Sama Yang taktau bila MASA YANG SESUAI nak mohon GC boleh kli...
Hari Penerangan Konsep Tabika Bagi Tahun 2020

Hari Penerangan Konsep Tabika Bagi Tahun 2020

papar berkaitan - pada 23/1/2020 - jumlah : 516 hits
hai assalammualaikumHari Penerangan Konsep Tabika Bagi Tahun 2020 Hari Isnin haritu semua ibu bapa yang anaknya sekolah tabika area Pandan Mewah Pandan Jaya dan Pandan Indah hadir ke Hari Penerangan Konsep Tabika Bagi Tahun 2020 Majlis ni a...
Selipar Jepun Dan Teh Boba Antara 62 Emoji Baharu Diumumkan Oleh Unicode Untuk Tahun 2020

Selipar Jepun Dan Teh Boba Antara 62 Emoji Baharu Diumumkan Oleh Unicode Untuk Tahun 2020

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 381 hits
Kita sudah hampir ke bulan Februari 2020 dan seperti tahun lalu pada waktu ini pihak mula berkongsi senarai emoji baharu yang akan diperkenalkan Untuk tahun 2020 sebanyak 62 emoji baharu akan diperkenalkan menerusi Unicode 13 0 Antara yang ...
Jadual Perlawanan Harimau Malaya Tahun 2020

Jadual Perlawanan Harimau Malaya Tahun 2020

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 340 hits
Jadual Perlawanan Harimau Malaya Tahun 2020 Tahun 2019 merupakan tahun yang agak baik bagi pasukan Harimau Malaya Pasukan kebangsaan agak cemerlang dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia 2022 dan Piala Asia 2023 Jadual Perlawanan Harimau Ma...
Selamat Tahun Baru 2020 Summary Of January

Selamat Tahun Baru 2020 Summary Of January

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 391 hits
Assalamualaikum Rasanya belum terlambat lagi untuk qaseh ucapkan selamat tahun baru 2020 buat korang semua Januari pun belum berlalu lagi kan so far bulan ni qaseh diberikan ujian kesihatan sedikit tapi masih boleh kawal lagi Harap korang s...
Set Hidangan Tahun Baru Cina 2020 Di Armada Hotel Petaling Jaya

Set Hidangan Tahun Baru Cina 2020 Di Armada Hotel Petaling Jaya

papar berkaitan - pada 23/1/2020 - jumlah : 884 hits
Tahun Baru Cina menjelang tiba sudah pasti banyak Hotel mahupun restoran menawarkan pelbagai set makanan Tahun Baru Cina bagi meraikan Tahun Baru Cina 2020 yang bakal menjelma Set Hidangan Tahun Baru Cina Di Armada Hotel Petaling JayaSepert...
Sudah Tahun 2020 Adakah Jodoh Masih Sesat

Sudah Tahun 2020 Adakah Jodoh Masih Sesat

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 322 hits
Assalamualaikum Tahun 2020 soal tetap sama Jodoh di mana Adakah si dia masih sesat mencari jalan pulang yang tidak ketemu lagi Penat berusaha tetapi satu kenyakinan yang pasti jangan pernah menyerah walaupun sedetik Teguhkan hati bahawa All...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms