Pengganas Zionis Bom Sekolah M Sia Apa Sikap Dapmadani





Tentera zionis bom ‘Sekolah Malaysia’ di Kem Nusirat
TENTERA pengganas rejim zionis Israel mengebom ‘Sekolah Malaysia’ di kem pelarian Nusirat yang menjadi tempat perlindungan ratusan warga Semenanjung Gaza daripada pengeboman ganas tentera pengganas rejim zionis Israel ke atas Semenanjung Gaza.
2. Tentera pengganas rejim zionis Israel terus melancarkan serangan udara dan pengeboman ganas ke atas kawasan dan bandar-bandar di Semenanjung Gaza seperti di bandar Gaza, Kahnyounis, kejiranan Sabra dan Al-Zaitoun, Beit Lahia dan Jabalia.
3. Kumpulan pejuang Palestin membalas serangan udara dan pengeboman ganas tentera pengganas rejim zionis Israel ke atas Semenanjung Gaza dengan melancarkan serangan roket ke atas wilayah dan bandar yang dijajah rejim pengganas zionis Israel seperti di Sedirot serta kawasan dan penempatan haram yahudi di sekitar Gaza termasuk kedudukan dan pengkalan tentera pengganas rejim zionis Israel di Nir Yitzhak, Nahal Oz, Nir Am, Mivtahim dan Sofa.
4. Pertempuran sengit terus berlaku antara kumpulan pejuang Palestin dengan tentera pengganas rejim zionis Israel di sekitar Semenanjung Gaza seperti di Juhr Al-Dik dan Beit Lahia. Dilaporkan ketika ini sedang berlangsung pertempuran yang amat sengit antara kumpulan pejuang Palestin dan tentera pengganas rejim zionis Israel di sekitar kawasan Hospital Al-Shifa. Berikutan pertempuran sengit yang berlaku dilaporkan 3 pegawai tentera pengganas regim zionis Israel mati manakala 2 lagi anggota tentera pengganas regim zionis Israel cedera parah.
5. Tentera pengganas rejim zionis Israel terus mengebom kawasan sekitar mahupun hospital-hospital yang masih beroperasi di Semenanjung Gaza seperti Hospital Indonesia.
6. Pertempuran sengit terus berlaku antara kumpulan pejuang dan anak muda Palestin dengan tentera pengganas rejim zionis Israel di bandar-bandar di Tebing Barat seperti di Tubas, Baitul Laham, Kfardan, Tulkarm, Qalqaliya, Jenin dan Nablus.
7. Tentera pengganas rejim zionis Israel terus melakukan operasi tangkapan ke atas warga Palestin di Tebing Barat dengan semalam seramai 85 warga Palestin ditangkap dipelbagai lokasi di Tebing Barat.
8. Pendatang haram yahudi dengan perlindungan polis pengganas rejim zionis Israel menyerang warga Palestin di kejiranan Arman di timur Baitul Maqdis.
9. Tentera pengganas rejim zionis Israel terus melancarkan serangan udara dan artileri ke atas wilayah dan bandar-bandar di selatan Lubnan seperti di Wamies Al-Jabal, Aita Al-Shaab, wilayah Lebouna, Muhaibib, Naqoura, Ramia, Beit Liv, Kfarkla dan Taiba.
10. Tentera Hizbullah membalas serangan udara dan artileri tentera pengganas rejim zionis Israel di selatan Lubnan dengan melancarkan serangan roket dan artileri ke atas kedudukan dan pengkalan tentera pengganas rejim zionis Israel di kawasan dan wilayah yang dijajahnya di selatan Lubnan seperti di Galilee, Shtula, Al-Asi, Marj, Muskaf, Yiftah Al-Muskari, Merkaba dan Al-Jalil.
11. Demonstrasi besar-besaran yang menyokong perjuangan rakyat Palestin terus berlangsung di negara-negara di seluruh dunia seperti di Ireland, Britain dan Amerika Syarikat.
Selamatkan Masjidil Aqsa, Bebaskan Palestin.
Disediakan oleh:
YB DR. MUHAMMAD KHALIL ABDUL HADI
Pengerusi Lajnah Hubungan Antarabangsa PAS Pusat
ADUN Batu Buruk – HARAKAHDAILY 16/11/2023 
Komen Weblog Ibn Hasyim: Pengganas Zionis bom sekolah M'sia. Apa sikap DAPmadani?
Lihat komen ini..
(i) M'sia X malu ke? Konsert Coldplay di KL, cemar solidariti Palestin. Tarik balik kelulusan!


PAS Kelantan menggesa Kerajaan Malaysia agar mengambil tanggungjawab dengan tidak membenarkan penganjuran konsert artis antarabangsa Coldplay di Stadium Nasional Bukit Jalil, 22 November 2023 ini. Hal ini adalah mengambil kira situasi umat Islam di Palestin yang masih diperangi. Bantahan tegas perlu dizahirkan oleh semua pihak khasnya pihak kerajaan sebagai solidariti bersama.

Melalui konsert besar-besaran yang dianjurkan berorientasikan hiburan melalui artis antarabangsa yang pernah dikaitkan dengan budaya songsang, maka adalah tidak wajar pihak Kerajaan Malaysia memberikan kelulusan. Dalam kes ini penarikan semula kelulusan adalah lebih tepat tanpa prejudis. (rujuk YB USTAZ MOHD ASRI MAT DAUD
K/Penerangan PAS Kelantan  HARAKAHDAILY    16/11/2023)

(ii)  Chin Peng adalah pemimpin Parti Komunis Malaya diharamkan.. Kit Siang/Guan Eng sepupunya..  Anthony Lock adalah anak dua sepupu kepada Chin Peng.. Teresa Kok adalah sepupu kepada isteri Lim Kit Siang. Tony Pua adalah anak supupu kepada Lee Kuan Yew.. Dan dan lagi, benarkah semua ini?
Chin Peng陳平Chin Peng in his later yearsSecretary-General of the Central Committee of the Malayan Communist PartyIn office
6 March 1947 – 2 December 1989Preceded byLai TeckSucceeded byNone (party dissolved)Politburo Member of the Malayan Communist PartyIn office
July 1946 – 2 December 1989Personal detailsBornOng Boon Hua21 October 192436 Kampung Koh, Sitiawan, Dindings, Straits Settlements, British MalayaDied16 September 2013 (aged 88)Bumrungrad International Hospital, Bangkok, ThailandNationalityMalayanPolitical partyMalayan Communist PartySpouseLee Khoon Wah​​(m. 1945; died 2008)​ChildrenOng Boo Kok (son)1 daughterParentsOng Sing Piaw (father)Kuan Kheng Bee (mother)RelativesLee Chong (nephew)OccupationPolitician, guerilla leaderSignature
Untuk maklumat lanjut sila lihat 'Komunis: DAP dicabar nafi dan ambil tindakan terhadap BN'      -HARAKAHDAILY 16/11/2023 
Akhirnya, di M'sia, hanya tinggal pemimpin-pemimpin ekstrem mentadbir negara seperti DAP-madani yang masih bodoh sombong, degil tak mahu mengikut perkembangan keadilan dan kemanusiaan sejagat.





Sekian.
Kesimpulan:
Terima kasih tuan-tuan pengundi. Tuan telah menggunakan tugas tuan sebaik-sebaiknya, bila menyokong perjuangan parti Islam/PN dan rakan-rakan. Umat Islam wajib mempertahankan agamaNya dengan menentang kezaliman pemerintah puak anti Islam.
Namun, hak orang bukan Islam di negara ini pun wajib dilindungi oleh kerajaan Islam yang memerintah. Sila lihat peraturan dan hukum 'Hak orang bukan Islam dalam negara Islam' yang sebenar. 
Lihat negeri Kelantan sebagai contoh awalnya. 
Terima kasih juga kepada kawan-kawan kita yang bukan dan belum Islam.
Sekian. Wassalam. 
Maaf zahir batin, dari rakan Islammu Ibnu Hasyim.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ibnuhasyim.com/2023/11/pengganas-zionis-bom-sekolah-msia-apa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Zionis Fobia Tembikai Barua Dapmadani Pun Takut Tembikai

Zionis Fobia Tembikai Barua Dapmadani Pun Takut Tembikai

papar berkaitan - pada 12/11/2023 - jumlah : 186 hits
Zionis fobia tembikai THIS is not a Palestinian flag Orang Terengganu panggil timun Cina Orang Indon bilang ini semangka Arab cakap ini bittikh Tembikai menjadi kempen umat Islam yang berada dalam jajahan Zionis Bila mereka dilarang angkat ...
Israel Bom Sekolah Di Gaza

Israel Bom Sekolah Di Gaza

papar berkaitan - pada 22/11/2023 - jumlah : 174 hits
Bernama AnadoluAsap yang kelihatan selepas serangan Israel di Gaza FOTO ReutersIstanbul Memasuki hari ke 46 konflik Palestin Israel tentera Israel melakukan tindakan kejam dengan mengebom sekolah yang menempatkan orang awam yang kehilangan ...
19 Laporan Ancaman Bom Di Sekolah Seluruh Negara Pdrm

19 Laporan Ancaman Bom Di Sekolah Seluruh Negara Pdrm

papar berkaitan - pada 22/11/2023 - jumlah : 183 hits
KUALA LUMPUR Polis mengesahkan menerima laporan berkenaan sembilan sekolah antarabangsa masing masing dua di Kuala Lumpur dan tujuh di Selangor menerima ancaman bom menerusi e mel pagi tadi Ketua Polis Selangor Datuk Hussein Omar Khan berka...
Hidup Serba Daif Anak2 Tetap Tuntut Ilmu Tali Rafia Gantikan Beg Sekolah Putus

Hidup Serba Daif Anak2 Tetap Tuntut Ilmu Tali Rafia Gantikan Beg Sekolah Putus

papar berkaitan - pada 8/11/2023 - jumlah : 108 hits
Nasib kehidupan daif sepuluh orang ahli keluarga menarik perhatian ramai terutama melihat kecekalan salah seorang anak perempuan terpaksa menggunakan tali rafia bagi menggantikan beg sekolah yang telah putus Menerusi hantaran tular dapat di...
Seharusnya Berangkat Ke Sekolah Pelajar Ini Ditemukan Gantung Diri Lehernya Terjerat Celana Panjang

Seharusnya Berangkat Ke Sekolah Pelajar Ini Ditemukan Gantung Diri Lehernya Terjerat Celana Panjang

papar berkaitan - pada 9/11/2023 - jumlah : 138 hits
penyebab korban meninggal dunia akibat bunuh diri atau lainnya masih didalami melalui proses penyelidikan dan penyidikan
Kalendar Cuti Sekolah 2024 Tarikh Cuti Panjang Dari Bulan 11 2023 Hingga Bulan 3 2024

Kalendar Cuti Sekolah 2024 Tarikh Cuti Panjang Dari Bulan 11 2023 Hingga Bulan 3 2024

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 351 hits
Mesti ramai ingin tahu tarikh cuti sekolah 2024 dan tarikh cuti penggal sekolah kami kongsikan kalendar cuti sekolah 2024 ini supaya boleh dijadikan bahan rujukan untuk anda membuat perancangan atau sebarang program di peringkat sekolah kel...
Mp Dicabar Buktikan Mereka Lebih Baik Dari Budak Sekolah

Mp Dicabar Buktikan Mereka Lebih Baik Dari Budak Sekolah

papar berkaitan - pada 6/11/2023 - jumlah : 163 hits
MalaysiakiniJika tidak mahu nama masing masing didedahkan sebagai wakil rakyat yang culas atau ponteng kata Pemuda Umno Malaysia mereka wajar membuktikan diri masing masing lebih baik berbanding budak sekolah Ketuanya Dr Mohamad Akmal Saleh...
Dap Kena Henti Desak Fadhlina Tambah Peruntukan Sekolah P Pinang Malaysia Gazette 04 11 2023

Dap Kena Henti Desak Fadhlina Tambah Peruntukan Sekolah P Pinang Malaysia Gazette 04 11 2023

papar berkaitan - pada 6/11/2023 - jumlah : 205 hits
KUALA LUMPUR Persatuan Pengguna Islam Malaysia mengecam tindakan Jawatankuasa Perhubungan DAP Bagan yang terlalu mendesak Menteri Pendidikan Fadhlina Sidek untuk memenuhi tuntutannya Ketua aktivisnya Datuk Nadzim Johan berkata desakan itu b...
Abang Jo Hints At July 19 Signing For Bank Takeover

M Sia Tong Sampah Pelacur Orang Cina X Problem

Covid 19 No More Quarantine Orders From July 15

Majukan Diri Tanpa Hutang

Penstrukturan Semula Ptptn Jadual Bayaran Balik 2024

The Indian Problem Revisited

Silala Mogok Jangan Ugut Kerajaan

Buat Pancang Para Junjung Trellis Di Raised Bed



8 Fakta Biodata Scha Elinnea Pelakon Drama Berepisod Nuh Dan Nayla TV3 Gandingan Jazmy Juma Khan

Info Sinopsis Kutipan Filem Kutukan Ilmu Hitam Waruga Black Magic Curse 2024 Kini Di Netflix Malaysia

5 Tumbuhan Berbentuk Aneh Yang Menyerupai Organ Manusia

Info Dan Sinopsis Filem Pemandi Jenazah The Corpse Washer 2024 Kini Di Netflix Malaysia

Berapakah Tahap Kepanasan Suhu Api Dapur Gas Anda


Otak Dah Tepu Fikir Nak Tulis Konten

Sampai Kapan Anak Wajib Dinafkahi Orang Tua

Pertama Kali Dalam Sejarah Merek Hp Ini Resmi Dipakai Dalam Esports World Cup 2024

Food For Thought The Impact Of Corporate Dining On Employee Recruitment And Retention

Hassan Karim Najib Kalah Kerana Gst Ph Dengan Penyasaran Subsidi

Mca Youth Gets 173 Appeals From Rejected 10as Students